Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    Mayday, mayday!

    Ahogy próbálok finombeállítani első váltót, mire figyelek fel? Hát persze, nyüves filléres monoblokk/négyszögtengelyes hjatómű hajlik mint a vizeskifli... Tengely hosszt és csapágyház átmérőt kell mérnem, és pl egy ilyen monoblokkra benevezni?
    Ez van a courieren (emelkedőn már páromnak is baja lesz a váltással, muszály cserélni, frissiben; megpróbálom holnap du, hogy a szombati túrára már jó legyen).

    A Courier DT-n egy kettes outi kompakt hajtómű lesz, na, fene se tudja ott milyen monoblokk van. Célszerű annál is rákészülnöm a cserére, vagy az már eleve normálisabb lesz? (A mostani fitness gépemen a hármas outi hajtómű fasza merev, nincs vele baj, ebből kiindulva remélem talán a DT-n sem lesz, de nem igazán ismerem az outi alkatrészeket.)

    +1 kérdés: Hátul a courieren hetes sor van; és elsőre úgy tűnik nem fog menni hogy az alsón fogaskeréken sem érjen neki a lánc a kanálnak, meg a negyediken se. Hármas hajtómű és hetes rendszer esetén a negyedik már keresztbeváltás, ennyi, joccakát? Az első váltó szerintem nem ferde, kb jól van felrakva, beállítva.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák