Hirdetés
- Mortal Kombat 1 (2023)
- Anbernic RG556 kézikonzol teszt
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
- Diablo II: Classic és Resurrected
- Diablo IV
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- PlayStation 5
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- Xbox Series X|S
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz f4lcon #220522 üzenetére
Lehet, de:
1. ilyen technikai tréning felénk nem létezik, talán Bukarestben. Szal elméletben jól hangzik, de sajnos gyakorlatban sosem lesz belőle semmi
2. idővel magamtól is fejlődni fogok gondolom, már most gyorsabb vagyok lefele is, mint 2 éve
3. lassan a modern lejtőre is alkalmasabb geo és a WT gumi az alap, amikor leváltom a gépemet újra, gyakorlatilag az új gépek 80%-a már olyan lesz, amilyent szeretnék, mert ez az új trend. Tudom, sokan nem hisznek a geoban, de ki kell menni egy agresszív geós trailos vagy enduróssal egyet terepre lejtőzni és hamar rájön az ember, hogy bizony egészen más tempót mennek lefelé, nem, nem csak a nagyobb rugóút miatt. Most meg ott tartunk, hogy az új xc-k gyakorlatilag kikönnyített-karcsúsított pár évvel ezelőtti enduro vázakat kapnak rövidebb rugóúttal. A 100 vs 120mm vagy 2.2" vs 2.4" is tuti sokat számít, az új xc-k rendszerint az utóbbi cuccokat kapják meg. Azt a Rock Machine-t ha lesz a helyi boltban készleten, ki fogom próbálni.
Na de mindegy, mert kicsit már unom a témát, lényeg, hogy tudom mit és hogyan akarok a jövőben elérni, csak fura, hogy egy ideje ilyenekről szól a montis sajtó-tesztek, fórumok és amikor én felhozom a témát, hirtelen mindenki ellenkezikFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest