Új hozzászólás Aktív témák

  • 6030D

    Ármester

    válasz trialboj #139799 üzenetére

    A karbantartás az az, hogy évente kb megcsináljátok a nagy szervizt (nem én csinálom, ezért pontosan nem tudom mi van benne, de teljes szétszerelés, tisztítás, szivacsgyűrű mosás/csere, zsír csere, olajcsere, szimering ellenőrzés...), illetve mondjuk félévente a kis szervizt, amikor csak szét van húzva, hogy került-e bele kosz. Nekem ez májusban két héten belül kétszer volt, annyi vizet + sarat kapott.

    Tapasztaltak: RS lockoutra van-e valakinek megoldása, hogy ne legyen egy kis por meg víz után sz@r? :O A OneLock úgy működik, hogy normál állapotban zárva van, és a kar nyomásával (bovden feszítésével) nyit a teló. Záráshoz a kis pöcök oldja a reteszt, és a rugó visszahúz zárt állásra. De nem húz, vagy nem teljesen, ezért kézzel kell eltekerni a villavállon. Mosás után javul, tehát a kosz miatt van, illetve bontáskor nincs belül kosz meg víz, tehát csak a kar vagy a bovdenház/bovden szorul meg. Ötlete valakinek?

    yyeahh: fék témádhoz két dolog: majd próbáld ki, hogy kanyarban ha túl nagy a sebesség, az első fék mellé rásimítasz a hátsó fékre, szépen lehet vele szűkíteni az ívet, mintha ledobnád a horgonyt.
    Illetve a te súlyodhoz elegendőnek kell lenni a 160/160 tárcsának is, legközelebb próbáld ki szerintem. (4 eurót és 60 g-ot nyersz a két tárcsán :DDD, meg szerintem esztétikusabb is)

    INTELligent: képet, vagy meg sem történt! :K

    [ Szerkesztve ]

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák