Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz 6030D #126130 üzenetére
Igen, a váz 26" mtb, de inkább valami trekking-cc szerű a bicaj. Keskeny, aszfaltos gumik, sok-sok kütyü és tartozék felpakolva.
Kora tavasztól késő őszig hajtom ( régebben egész évben, de most családi okok miatt a télire le szoktam tenni ), évi 2000..2500km közt teszek bele. Ennek úgy 80%-a aszfalt, a többi terep. Az aszfalt részét úgy kell elképzelni, hogy elég gyakran elver az eső, nem szoktam megállni miatta. A terepet meg úgy, hogy rendszeresen keveredek olyan helyekre, ahol beáll a kerék a villába a sár miatt / kerékagyig ér a pocsolya / nyakig ér a csalán.A cucc olcsó volt, aliról rendeltem, mint ahogy az előd fém golyóscsapágyasokat is.
A súrlódás kb. teljesen nem érdekel, mérnökként tisztában vagyok vele, hogy ilyen terhelésnél szinte mindegy, hogy min forog a görgő. A felhasználás módjából viszont adódik, hogy kap rendesen mindenből, ami árt.
A gyári siklócsapágyasokból rendszeresen kimosódott a kenőanyag a szezon végére, a labirint tömítések pedig felszedtek egy csomó szálas szemetet, amitől viszont tényleg elég rendesen be tudtak állni.
A fém golyóscsapágyas már egész jónak bizonyult, kivéve az élettartamát. Nem megy bele a kosz, nem tekeri fel a kóbor vaddisznószőrszálakat, viszont két szezon után úgy elfárad a futófelület a csapágyban, hogy olyan érzés kézzel forgatni, mintha finom homok lenne benne [ Mielőtt felvetődne a kínai cuccok minősége, megjegyzem, hogy még korábban volt itthon, boltban, drágán vett brandingelt görgőm, és az is ugyanezt hozta ].
A kerámiásat azért vettem, mert ilyenem még nem volt, és azt remélem, hogy jobban fogja bírni. Ennyi a magyarázat.@Hasaggymeg
Főképp hogy első dolgom volt telerakni szintetikus zsírral.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen