Új hozzászólás Aktív témák

  • 6030D

    Ármester

    válasz Hasaggymeg #117055 üzenetére

    De miért baj, hogy valami fejlődik? Szerintem senki nem sírja vissza az autókba se a kormányváltót, meg a 4 sebességes váltót. Ha ugyanannyiba kerülne már most a 12 sebesség, mint a 8-9 sebességes, akkor mindenki azt venné új bringával. Csak még drága, mert a fejlesztési költségeket (mérnöki meló, új gépsor, marketing költség...) X éven belül szeretnék visszanyerni, utána majd csökkenni fog az ára, és hirtelen mindenkinek jó lesz (illetve addigra már lehet puffogni a 13-14 sebin ;) ).
    Egyébként az is hülyeség, hogy ránk erőltetik, mert ha valami zsákutca, azt nem fogják tovább variálni. Lásd RS-1 teló. Nem jött be, nem is csináltak belőle új vagy olcsóbb változatot. 12 sebi Eagle? Már a 3. sorozat jön belőle, emészthető áron (mondjuk a GX nem is olyan jó állítólag, de nem ez a lényeg). Pedig ugyan az a cég(csoport), tehát a gondolkodásmód is.
    Meddig mehetnek el sebességben? Bármeddig, csak kazettát kell hozzá csinálni. Meg minél szélesebb vázat. És igény is lesz rá, mert 1x-hez kell a 42-50-es tányér, de a 10-11-es fogról sem akar senki lemondani, viszont így nagyon nagyok az ugrások már a tetején, ezért kell valami közé.

    Még egy dolog: a gumi egy relatív olcsó dolog a bringán, és ott kevésbé is megy a puffogás, hogy miért kell a 2,8-3". Az se kell mindenkinek, mert az emberek nagy része pont ugyan úgy eltúrázgat a 2,2-2,4-gyel is. Ez van a sebességben is. Nem kell mindenkinek az 1x meg a 11-12-es sor, de mi a baj azzal, ha valakinek kell/megveszi? Az, hogy drága (drágább) és már most megteheti? :U

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák