Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz cozmo #102010 üzenetére

    Azért azt ne felejtsük el, hogy egy világkupa XC pálya a legtöbb átlag montisnak már kb DH, legalább is a lejtőzős részei. :) Ilyen körülmények között indokolt lehet a dropper, mert olyan letörések, meredekségek vannak. Átlag XC-s ilyen helyeken nem mer lemenni, tehát nincs szüksége dropperre.

    .mf: Egy fotót dobhatnál azért róla, úgy könnyebb lenne véleményezni, de a tag becsúszón az olaj sáros karika normális jelenség. Az inkább gond ha már teljesen száraz. Ez a benne lévő kenőolaj és zsír. Ez keni a becsúszót, hogy ne kopjon és ne száradjon ki a szimmering. Amikor ez az olajozódás teljesen eltűnik és porszáraz a becsúszó, az azt jelenti, hogy bőven túl vagy egy vagy akár több szerviz intervallumon. Tehát ettől nem feltétlen kell megijedni, bringázás után le kell törölni a becsúszót. Persze olyan is van, hogy engedi túlzottan az olajat a szimmering, de akkor rendesen folyik belőle, azt észre fogod venni, hogy nem normális.
    A teleszkópos villán is van hasonló jelenség, de ott általában kevésbé hordja ki az olajat a becsúszóra, inkább csak egy vékony karika vagy filmréteg jelenik meg.

    jjeahh: Nem gondolnám, hogy a szervizben fújták be az új teló becsúszóját, ott is a benne lévő kenőolajat hordta ki a becsúszóra. Normális jelenség.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák