Hirdetés

Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Hasaggymeg #40134 üzenetére

    És hány száz km/h-nál jön ki szignifikáns hátrány?
    Kicsit idevág a Bugatti Veyron esete, ahol majdnem megoldhatatlan problémát jelentett a visszapillantó tükör okozta légellenállás és irdatlan nagy kapacitások révén végül megoldották a problémát, ami veszélyeztette az egész autó tervét. Pedig a jármű arculatának egy elég parányi része csak a két tükör. Na most a váltókanál a görgőkkel még ennél az aránynál is kisebb és a menetsebesség is töredéke a Veyron-énak. ;) Mondhatnám úgy is, ki nem szarja le?! ;]
    Vagy kicsit kulturáltabban megfogalmazva: a mérnöki gyakorlatban elhanyagolható tényező.
    Nem mintha a labor körülményeknek sok köze lenne a mérnöki gyakorlathoz.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák