Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolás
addikt
válasz #27070592 #9150 üzenetére
Nyereghibát már láttam. Tesco Gyál, a Pesti útig jutott a kolléga, és leakadt a pót. Az idióták meg próbálták a sofőrre verni, hogy rosszul akasztott össze.
Ha rosszul akasztom fel, az nem fog 20 kilométeren keresztül jönni mögöttem, és egy fullegyenes szakaszon leesni. És akkor még nem volt egykezes nyereg, hanem nyúlj be a pöcökig a zsírba típus volt.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
HoTaZo
őstag
Nálunk meg egy se, szerintem. Az volt az utasítás, hogy Wolfurt, St Margrethen, lerakó-felrakó (egy helyen), St Margrethen, Wolfurt... Még jó, hogy itt letisztázódott, hogy hülyeség.
Őszintén megvalva, nem pontosan értem a T2-t :
"- T Tranzitokmányok
Az egységes Árutovábbítási Egyezmény az EU és az EFTA országai közötti áruforgalom gyorsítása érdekében született. a, T1 – közösségen kívüli tranzit b, T2 – közösségen belüli tranzit: közösségi áru továbbítására (=az EU-ban termelték vagy állították elő illetve oda szállították, és belföldi forgalom számára vámkezelték)"Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
eshe
tag
Elvileg az a lényeg hogy nem Svájcban van a végső úticélja hanem majd valaki viszi tovább vagy pedig egy un. vámmentes megállapodású cégé mint pl. a lila marhások. Mi is csináltuk ezt a régebbi cégnél német olasz viszonylatban. Belépésnél kitöltöttél egy papírt amit kilėpéskor lepecsételtek és ennyi volt a papirmunka részünkről. Ilyet is csináltam hogy Svájcba vittünk árut t2-vel.Itt szétválogatják és akár több fuvarban több helyre küldik szét. Ez egy optimális mód illegális áru csere, csempészés stb. megvalósítására is mert a tranzitot nem igazán ellenőrzik.
-
Somatom
veterán
Találkoztam a világot járt, ex Hunlandos, új kollégával. Leszedték subiról és két napra felültették Tibi bá helyett, behordani a motyót. Reggel odamentem köszönni neki. Épp teljes erőből próbálta becsukni a jobbos portálajtót.
-Miért ilyen nehéz ezt becsukni?
-Mert a balos felső zárja kívül van, nem csuktad be.Tudod, olyan ajtó, mint a Knapen póton, hogy a felső zárnak külön karja van. Rutinos új kollégánk rám néz és szó szerint ezt mondja:
-Ja, nem tudtam, hogy azt is működtetni kell.Azt hittem, hogy lehidalok. Szegény Riba Zoli. Megértem, hogy kínos neki, hogy beajánlotta a srácot.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
KAMELOT
titán
Ma volt a legjobb. Megyek este BP felé, de már sötét volt. Előttem megy egy kamion a 3 sávos emelkedőnél. Először azt hittem cigit dobott ki, majd közelebb érve a spanifer vége szikrázik az úton. Dudálok, villogok...még kielőzött egy kamiont majd kiállt a leállósávba. Mondom magamban.....végre észrevette magát. Tükörből nem láthatta.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chop
őstag
Nos, tegnap meg is tortent az elso kisebb incidens, tortent ugyanis, hogy hazafele tartottunk az A21-esen Ausztriaban, mikor is az egyik emelkedon egy roman treleres lehuzodott a leallosavra, de ugy, hogy a tukre azert belogott a kulso savba, en beljebb huzodtam, de nagyon nem tudtam, mert engem is epp egy masik nyerges elozott, el is mentem mellette, csak epp a hulyeje koran nyitotta ki a vezetooldali ajtot es a kamion menetszele nekivagta az ajtot a potkocsi jobb hatso reszenek. Eredmeny: nala total szettort az ajto, nalam egy rogzitoheveder lejott, meg kicsit kiszakadt a ponyva.
En igazabol eszre se vettem, kollegam pont a tukorbe nezett (en a baloldalival voltam elfoglalva), es latta, hogy racsapta az ajtot (semmi hangja nem volt szamunkra amugy), megalltunk, feljebb jottek, kiszalltunk, gyanusan nyugodtak voltak, azt gondoltuk, hogy azonnal elismerik. Nem igy tortent, rendort hivtunk, az nem sokat csinalt, kivitt minket egy lezart pihenobe, aztan le is leptek. Mindenesetre irtunk betetlapot, arra rahazudtak, hogy ok a leallosavon alltak es en mentem ki oda , ami persze nem igy tortent.
Maximum annyiban erzem magam hibasnak, hogy jobban behuzodhattam volna balra, de ahogy mondtam, engem is eloztek es nem mertem kozelebb menni a belso savban haladohoz, mivel abbol aztan tenyleg nagy kalamajka lehetett volna. Valoszinuleg a rutin hianya is kozrejatszott ebben, viszont ajtot sem nyitogatunk 80-nal elsuhano kamionok mellett, az tuti.
-
chop
őstag
válasz Freiherr #9160 üzenetére
Isten ments, nem relativizalom, sot, en voltam a legjobban beszarva az eset utan.
Mint minden balesethez, ehhez is tobb tenyezo jarult hozza, kezdve azzal, hogy elozo nappal (mivel ugye esti felrakok voltak, ejjel kellett menni) szinte semmit nem tudtam aludni , ezert rohadt regota voltam ebren (habar ejjel, menetkozben aludtam az also agyon nagyjabol 1 orat, de oda is be volt baszva minden loger, egyaltalan nem lehetett elferni), folytatva azzal, hogy a tortenet reggel fel 9-kor, totalis csucsban tortent, kocsik mindenhol, a faradtsag miatt keson vettem eszre, ha fekezek, akkor valoszinuleg meg nagyobb galibat okozok, vegul pedig a legnagyobb problemat jelenleg szamomra a szerelveny szelessege okozza, ami ugye faradtan hatvanyozottan nehezebb.
Ilyen dolgok miatt irtam korabban, hogy azzal, hogy szejjel hajtanak, hibara kenyszeritenek, es orulok, hogy ilyen olcson megusztam, mert igen, ha kiszakad az ajto, neadj'isten kirepul a csavo, akkor joval nagyobb baj is tortenhetett volna. Igen, en az alvasra, pihenesre eleg allergias vagyok, nyugalomban tudok aludni, nem pedig ugy, hogy egyreszt nappal van, meleg van a felso agyon, zug a klima, csorompol a szomszed, nem ferek el, zorog a tag alul, stb. Ez egyszeruen nekem mar sok volt es egyaltalan nem gondolom, hogy emiatt en vagyok az UFO, a normalis emberek, soteteben, csendben, megfelelo meretu fekhelyen es megfelelo homersekletu helysegben alszanak. Az, hogy menetkozben fetrengesz a felso agyon, jon egy bukkano, emiatt nekivagodsz a hatso falnak, hat, errol senki ne akarjon meggyozni, hogy igy normalisan lehet aludni, mert lofszt. Alkalmazkodik az ember, de azert minden tenyezo ne legyen mar szar.)
Viszont tartom, hogy arra nem lehet felkeszulni, hogy egy idiota veszvillogo, haromszog, minden nelkul megall a leallosavban es radnyitja az ajtot. Ehhez idiota romannak kell lenni.
[ Szerkesztve ]
-
chop
őstag
Meg annyi, hogy nem egyszer mondtam a betanitonak, hogy ejjel 4 utan, amikor mar van hely a fritzeknel a parkoloban, aludjunk egy-ket orat normalisan fekvo pozicioban, boven jok vagyunk munkaidoben, mindenben, nem, bmeg, menni kell, mert a cuccot varjak (jelzem 18-19 oras lerako volt, kb. 2 ora kellett, mig a belfoldes odaer vele, mi legkesobb delre mindig ott voltunk, tehat boven volt puffer). Hat, en ezzel komolyan nem tudok mit kezdeni.
A kedvencem az volt, amikor az iranyito mondja, hogy oke, akkor odaertek reggel 9-re, kivesztek egy 9-est, aztan lehet menni. Mintha egy kibszott gep volnek, amin megnyomsz egy gombot es standby-ba rakja magat...
-
HoTaZo
őstag
Remélem, hogy kollégád, mint tanu szerepel a baleseti bejelentőn s igazolja is, hogy téged előztek, ezért nem tudtál jobban beljebb húzódni. A fáradságodról nem érdemes hatóság előtt beszélni, rosszpont lehet. Nem tudom, hogy érdemes-e kiegészítő leírást készíteni, főleg ha még a Waberer a biztosítotok. Ha igen, akkor hangsúlyoznám, hogy a leállósávban (pihenőt vett ki?), a mellette elhaladó szerelvénynél nyitotta ki az ajtót.
De, ez mekkora balfaszság már! Ha olyan szűk a hely, mint az M1-esen, meg se állok, inkább legyen túlvezetés, s akkor is a jobb oldalon mászok ki.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Zolás
addikt
Nagy cégnél egy mozgó rendszám vagy. Ha nem mozog a monitoron a rendszám, jön a lebaszás. Én kijelentettem, hogy nem fizetnek annyit, hogy éjjel vezessek. Kicsit meglepődtek, de tudomásul vették.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
chop
őstag
Persze, rairtuk es ra is kerdeztem nala, hogy azert mondja-e, hogy ok voltak a hibasak, hogy engem (a ceget) vedje, vagy tenyleg igy volt, mire kozli, hogy pont belenezett a jobb oldali tukorbe es latta, hogy a csavo nyitja az ajtot...
Hatosag nem tudom, hogy lesz-e belole, rendort hivtunk ugyan, de se jegyzokonyv, semmi. Megnezte, hogy van-e jogsink..
Viszont a szarhazi roman lefenykepezte a szemelyimet es a jogsimat (a rendor miert adja oda neki?...), majd amikor en tettem volna ugyanezt az ovevel, akkor nem adta ide. Amugy magyarul is tudott, de nem szekely, hanem magyarul beszelo roman volt.
Persze, nekem is ki fog nyilni a szam, csak most meg nincs mire, es ezt ok is nagyon jol tudjak.
-
KAMELOT
titán
válasz Somatom #9159 üzenetére
Mi a cserben hagyás? Hogy nem is láttad, mert a hátsó részével kapta el, tehát nem hallotta nem látta?!? Rendszámot le sem tudja olvasni.
Igaz itt nappal volt, így biztos lett volna más szemtanú. Jó hogy megállt.chop: majd mész egyedül és akkor nyugodtan pihenhetsz rendesen. Én is most éjjel 3-4.30 aludtam. Aztán mentem tovább. Pénteken délután kezdtem. Azt mondta 4 hetet leszek. Hétfőn hívom őt had maradjak 5-6 hetet.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Qtya123
őstag
Én a mai napig szemezek a kamionozással (minden papírom, kártyám megvan hozzá, bármikor kezdhetnék), de a feleségemtől való távollét mellett ez a másik nyomós érv, ami miatt nem mertem még belekezdeni.
Ez a "reggel indulj el, amikor lejár a vezetési időd vegyél ki egy 9-est és indulj tovább" dolog valóban nélkülöz minden emberséget. Fontos a bioritmus és nem lehet parancsszóra este 7-kor lefeküdni aludni, hogy utána hajnal 4-kor mintha misem történt volna indulj tovább. Aztán a vezetési/munkaidőktől függően össze-vissza tolódik az időpontja a pihenésnek. Néha-néha el lehet viselni, de rendszeresen (az én értelmezésemben heti 1 alkalomnál többször) nem.
Azt mondom, hogy el tudnám viselni a hajtást és a távollétet egy olyan beosztásban, mint Somatom, hogy 2/2. 2 hetet kibírok és ott a motiváció, hogy két hét nyugi utána. De mint nemrég írta külföldön ez a 2/2 hét nem számít bele normálisan a nyugdíjba, szóval ott meg ez a túl nagy áldozat.
Vagy sokat távol kell lenned (akár pihenhetsz normálisan, akár nem) és van egy értelmes bejelentésed nyugdíj szempontjából (persze ez is csak külföldi cégnél), vagy nyomod 2/2-ben és tökmindegy hol vagy, szívsz a bejelentéssel. Nem találom a lehetőségek között az arany középutat.
Chop: kitartás, reméljük, ha egyedül leszel már normálisabban tudsz pihenni. Én nem is tudom, hogy az állandó négykezesek ezt hogy bírják. Főleg akik nem 3 hetet vannak együtt, hanem másfél hónapot.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Qtya123 #9171 üzenetére
Ha a létbiztonság és a család hosszútávú jövője a prioritás, akkor pereputtyostól áttelepülsz Ausztriába és ott vállalsz egy napi bejárós melót.
Nem vagyunk egyformák. Van olyan kollégám, aki rossz alvó. Szenved is rendesen. Szerencsémre én nem alszom, hanem ájulok úgyhogy nekem mindegy. Az éjszakai vezetés sem okozna problémát, bár a mostani melóhelyemen erre nincs szükség.
Egyébként ne legyél biztos abban, hogy minden papírod megvan. Tegnapig én is azt hittem, aztán a GKI vizsgán kiderült, hogy kell egy kártya a tachográf oktatásról hatezeré. Plusz, az egyik kolléga mutatott olyan jogsit, amiben benne van a GKI érvényesség. Na, az is gyönyörű story lesz, mert nekem másfél év különbség van az orvosi és a GKI érvényessége között.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #9172 üzenetére
Csak nem próbálnak behúzni egy tachográf kezelői kártyával? Na az neked nem kell. Nyugodtan keress rá, pénzbevétel az autósiskolának, semmi több.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
HoTaZo
őstag
válasz Somatom #9172 üzenetére
Sok helyen téma ez a tachokezelési kártya, mindenhol az a vége, hogy csak lehúzás. Egy rendőr, hatóság se kéri. Valakik ebből is plusz pénzt csinálnak.
A jogsi és a gki összepasszolása nem hülyeség, de annál is lehet későbbi elcsúszás. Pl., ha valamiért újra kell vizsgáznod gki-ból, akkor nem kéred ki a jogsid és kocsit, motort se vehetsz addig?Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Zolás
addikt
Jogsi és GKI összepasszolása...
Mikor megújítod az egyiket, ráírják a másik számát. Aztán mikor a másikat újítod, az első számát írják fel. Olyan, hogy mindkettőn egyezzen nem lehet. Ha elhagyod a jogsid, új száma lesz. És azt hiszem, ha elhagyod a GKI kártyát, az is új számon lesz. Szóval elméletileg, és gyakorlatilag sosem lesz összepasszoló mindkettő.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Somatom
veterán
Nem keresgéltem. Kifizettem, legyenek boldogok! Ha csak egy rendőri kérdést megúszok vele, már megérte. Fél millás fizuba ennyi még belefér.
A jogsim 2022 -ben jár le. A GKI -m 2024 -ben. Ha a következő jogsimba beírják a GKI érvényességet, és az 2024-ben lejár, akkor megint cseréltethetek jogsit csak azért, mert a GKI lejárata nem passzol a régiben? Ez még akkor is nonszensz, ha közben már csak fele időre kapom meg az orvosit, mert elmúltam 50.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
chop
őstag
válasz Qtya123 #9171 üzenetére
Szerintem ugy birjak, hogy negykezbe nem idegeneket kell osszerakni. Ha mondjuk a haverom alszik az also agyon, akkor szivesebben belefekszem, mint egy budos foszer utan, masreszt ismerossel meg lehet beszelni, hogyha en alszom, akkor egyik fuledbe dugj egy fulest es azon hallgasd a radiot, mert en pl. kussban vagy monoton zajban tudok aludni. Es ez megint nem olyan, hogy urizalok, meg kenyeskedek, rohadtul nem tudok mit kezdeni vele, ha igy mukodok, akkor igy mukodok, ez nem akaratero kerdese. Rengeteg kompromisszum kell ide.
Amugy nem is ertem, hogy egyaltalan miert vallalja valaki, a Wabinal allitolag negykezre csak 47 eurot adnak, amugy meg 60-at. Meg azt se lehet mondani, hogy igy tobbet megy, tehat tobbet keres.
Van egy haverom, akivel egy idoben szobatarsak is voltunk. Na, o ugy horkol, hogy remeg az ablakuveg, illetve rendszertelen idokozonkent hangosan felhorkan. Ugy megijedsz, hogy 180 lesz a pulzusod. Majdnem rament a baratsagunk arra, hogy egyaltalan nem tudtam mellette pihenni, de aztan szerencsere osszecuccolt a csajaval
A negykez a 21 oras munkaido miatt allandoan valtogatja, hogy nappal vagy ejjel 9-eseztek, ez a legdurvabb benne. Egesz heten csokkentett pihenon vagy. Agyrem, tenyleg a kva anyjat annak, aki kitalalta.
[ Szerkesztve ]
-
HoTaZo
őstag
Hát ja...
Wili Betznél volt divat régen, hogy különböző nemzetiségű medvéket rakott össze egy kis Actrosba, képzelheted 2 hónapon belül milyen állapotba került egy autó. Volt, hogy a Mgnumom mellett nyitott ajtókkal, teregetett takarókkal dekkoltak. Nem semmi barlangszagot eregetve.Tudod már, hogy meddig vagytok összezárva?
"Unalmamban" kiszámoltam, hogy ezen a héten több mint 2x annyit pihentem, mint dolgoztam: 43ó 40perc munka, egy bő 45-ös (60órás) pihi után, a holnapi kezdésig az egész hét, csak a műszakok kozti pihenőit összesítve: 113órát tesz ki. S közben 2235km-t tettem meg. Volt két hajózásom, ahol jól bekajálva tudtam aludni, majd a kikötőkben is a hajókról lejőve.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
KAMELOT
titán
válasz Qtya123 #9171 üzenetére
Bioritmus az átáll arra amire mondod neki. Nekem totál mindegy lényeg az, hogy tudj 7-8 órát összefüggően aludni, pihenjen az agy és a szervezet. Eleinte meg kell szokni, az kb. 2-3 hónapocska. Ha annyira nem akarsz távol lenni, tessék lehet menni Tirolba 12t kocsival széthordani az üzletet. Minden nap éjjel mész, délután otthon vagy és hétvége otthon. 2800€
Csak ha hazamész mehetsz is aludni. :)chop: annyit beszélsz a gondokról, de minek? Nincs semmi probléma, ülj be és vezess. Egyedül jó lesz. Ha valamit nem látsz, szállj ki nézd meg. Lesznek úgyis olyanok akik segítenek. Nem szabad ennyire parázni.
Tudod mikor kell izgulni? Amikor zuhan a repülőgép és rajta vagy!!![ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chop
őstag
-
HoTaZo
őstag
válasz KAMELOT #9191 üzenetére
Nekem általában sikerül otthon vagy a kamionban hagynom valamit. Szerencsére nem a fontos vagy pótolhatatlan dolgokat. Hol egy-két joghurt, hol egy fő szemüveg. Ha még a falu végéig beugrik, nincs gond, utána már csak mosolygunk párommal. Korral jár.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Qtya123
őstag
válasz Somatom #9172 üzenetére
A másik országba település nem opció. Nem akarok másik országban élni, csak ha nagyon-nagyon nincs más lehetőség.
Nekem az lenne az arany középút, ha mondjuk van egy 3/1 hét és a 3 hét lehet dolgos, de nem a belem kihajtós, minden második nap éjjel vezetős, sofőrt teljes mértékben gépezetnek nézős. Az 1 hét pedig 1 hét legyen, ne 4-5 nap. Vagy a 2/2, abba belefér, ha eléggé kihajtják a belem. Ja és akár 2/2 hajtós, akár 3/1 nyugisabb, mindkét esetben normális bejelentéssel. Szerintem ezek nem túl nagy igények, mégis ilyen sofőrhiányos időkben sem tudja ezt nyújtani a legtöbb cég.
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
válasz Qtya123 #9195 üzenetére
Nálunk van 2/2, 250-270 amit kapsz érte. Nekem is át kell mennem 3/1-be, 350-370 között lesz a pénz. Nem is maradok itt hosszú távon. Ki kell venni a szabikat, de pénzt nem fizet utána. Amint találok egy másik normális céget, megyek is tovább.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Somatom
veterán
válasz Qtya123 #9195 üzenetére
Hát igen. Teljes bejelentés minden hetes, otthon hétvégézős, éves szabis melóknál szokott lenni. Azokhoz még nyelvtudás is szok kelleni. De, azért az alternatív megoldások sem olyan szörnyűek. Egy 3/1 -es fizuba beleférhet egy emelt TB, meg egyéni megtakarítás.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
KAMELOT
titán
-
zsid
senior tag
válasz Qtya123 #9195 üzenetére
"ha nagyon-nagyon nincs más lehetőség"
Ha már megvan az egzisztenciális háttér, család stb és még nehezen váltós típus is az ember úgy nyilván nem szívesen lép le/költözik máshova.
Én két hét/hétvége/két hét/hétvége periódusban dolgoztam otthon és pár év után tele szaladt vele a zacsi. Náha becsúszott 3 hetes szakasz is..
Én már nem nagyon bírtam tovább ezt így, aztán pont egy olyna szakaszban amikor épp nem kötődtem senkihez jött egy lehetőség és leléptem. Nem az a lényeg, hogy mennyit keresek mert az mindig az adott országban kell vizsgálni, az a lényeg hogy napi átlag 10-11 óra munkával(99%-ban csak hétköznap), minden nap és hétvégén otthon alvással normálisan meg tudok élni és van időm is élni.
Nem volt könnyű, pont családiház vásárlásban voltam benne amikor jött a telefon haveromtól, hogy MOST van lehetőség, ha érdekel. Igencsak gondolkodtam és mérlegelni kellett, hogyan döntsek. Otthon maradok, veszem a házat és még pár év mókuskerék vagy azt ott elengedem, lelépek és máshol folytatom.
Most már fogom a fejem, hogy az anyémért nem 10 évvel korábban... Nyilván ez nem opció mindenkinek, nem vagyunk egyformák, nem egyformák a körülmények. De ilyen 3 hétre a f@xom se ülne be, még akkor sem ha nem hajtós. A 2hét meg a belföld pénzben már kevesebb, a napi melós belföld meg még kevesebb, pedig az lenne az igazi ha már ez utóbbiból tisztességesen meg lehetne élni. Nekem ezt kellett mérlegelni. Én már nem akartam 2-3 heteket fülkében tölteni, a helyi belföldes meló alig-alig akad Zemplénben és még szarul is fizet.. Bizonyos esetekben a költözés a legjobb opció, nyilván sok esetben meg ezt kizárt. Nem egyszerű ez sajnos.<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest