Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Kezd ez már gazdaságilag is kimutatható kár felé menni. Hiába van még vezetési vagy munkaidőm bőven, már sasolni kell, hol tudok megállni délután ( nem este ). Az meg másnap pont hiányozni fog, vagy miatta bukom a hétvégét, és ezt be lehet szorozni több ezer más fuvarral, mert más is így cselekszik.
XXX
-
Somatom
veterán
-
Vmf
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis infòra lenne szüksègem!
Lehet 15 òràs munkaidőm 3-szor egymàst követő nap?
Milyen kèmhatàsù az a vegyszer amivel fènyesìtik a mosókban tankot,felnit,trepnilemezt stb?
Mi a neve ès mennyibe kerül ès lehet kapni valahól?
-
Vmf
csendes tag
Egymàst követő napon(H-K-Sz), vagy H-Sz-P?
Ezzel a vegyszeres mosàssal kapcsolatban mèg annyi kèrdèsem lenne, hogy valamennyi eróziòval kell szàmolni mivel a sav fènyesìtèst anyagelvonàssal kèpzi tehàt ergo csökken mikro vagy nano-ban is a falvastagsàga nem?Tehàt olyan sokszor nem lehet alkalmazni?
-
HoTaZo
őstag
Őszintén? Próbálom megtalálni a leírást hozzá, de nem lelem. Így elfogadom a 3x15 órát, habár én max 2-t tartok valamilyen leírás alapján. Ha meglesz , akkor mutatom. Lehet, hibásan csinálom.
(#8157) Vmf: Az 561-es nem említ tiltást egymást követő napokról.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Vmf
csendes tag
Van egy leírás nem tudom, hogy ez az amit keresel?
Köszönöm az infókat: HoTaZo,fesii!
[ Szerkesztve ]
-
HoTaZo
őstag
-
Somatom
veterán
Három az a kettő. Nekünk van céges célprogram a szolgálati tableten. Arra küldik a melókat. Az figyeli a tevékenységeinket és mutatja, hogy a héten hány 9 -es pihenőt, vagy 10 órás vezetést lőttünk ki. Az előbbinél három négyzet van, ami kiixelődik, az utóbbinál pedig kettő.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
őstag
Sziasztok!
Elkészítettem az "1 perces riasztás "-t Robotban. Külön köszönet Somatomnak a segítségért! Ma eddig teszteltem és úgy néz ki, hogy jól működik. Délután teszem fel drive-ra és a Robot topikjában megosztom a linket.Üdv: Mcrazy
-
HoTaZo
őstag
-
őstag
válasz Somatom #8165 üzenetére
Dehogy nem volt segítség. Azt sem tudtam, hogy milyen eseménnyel kezdjek neki.
Az embernek az is segítség, ha kinyitják előtte az ajtót, még akkor is, ha maga is meg tudná tenni.
Egyébként Te próbáltad? Nálad működik? Kicsit leegyszerűsítettem attól, mint amiről beszéltünk.Üdv: Mcrazy
-
Somatom
veterán
Nem próbáltam, mert nem jó a tesztkörnyezet. Nagyon ritkán fordul elő, hogy én meggurítsam. Nekem azt nem fizetik meg. Pálya 86, bundás 66 és lesz@rom, ha hőbörög az irányítóm. Most amúgy is morcos vagyok rá, mert eddig kotta szerint csináltam ezt a turnust, hétfő-keddre mégis olyan túrát álmodott, hogy ha megcsinálom, akkor csúnyán megszívatom magam. Úgyhogy biztos nem lesz alkalma jelezni a telónak, mert én leszek a legszabályosabb sofőr.
Majd otthon, személyautóval tesztelem. Gondolom, nem TTS -es, visszaszámolós. Ha az alap működik, akkor majd tovább faragom magamnak.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
őstag
válasz Somatom #8167 üzenetére
Nem beszél, csak lejátssza azt a hangot, amit beállítasz neki. Egyébként kipróbálni/tesztelni alacsonyabb sebességértékkel is lehet, mert az értékeket nem "drótoztam" bele, változóban vannak, amit bármikor kedvedre tudsz módosítani.
Általában én is 85-86-ozok, de néha lejtőn meggurul úgy, hogy nem veszem észre. Na ekkor jelez. Vagy épp, amikor előzők, akkor szoktam 91-ig nyomni, mert az én vasam többet nem megy (vagyis nem enged a tahco).
A fuvarszervezőknek is néha elgurul a gyógyszerük. Ezt én még belföldesen is ismerem. Én is néha odaszólok neki, hogy Pass auf dich auf![ Szerkesztve ]
Üdv: Mcrazy
-
Somatom
veterán
Nekem olyat talált ki, amivel kedd délig négyszer kéne svájci vámot csinálnom. De, nem is ez a gond. A terve szerint szerda reggel rakodnék Lyon mellett. 7 -kor tudok rampára állni és két óra a rakodás. Onnan neccesen, 9:30 körüli vezetővel lehet beérni a telephelyünkre. Csakhogy, nekem szerdán lejár a normál időm. Egy hetet ráhúzok, de másik autóval, mert a váltóm a saját két hetében erre az autóra ül fel. Vagyis, szerintük cirka 15 óra meló és 10 óra vezetés után még takarítanom és költöznöm kéne, hogy reggel induljak a másik autóval. Persze, mindezt a 9 -es pihenőm alatt. Saaaajnos, ez a túra nem fog sikerülni. Erre való a "tervezett stau", meg a "késleltetett rakodás".
Én biztos, hogy átfaragom TTS -re. Ha csak jelez, abból nem derül ki, hogy mennyi időm van. Egy 90 -es előzésnél nem praktikus, ha közben a telót kell nézegetni. Ezért szeretném a visszaszámolós, másodpercbemondásos jelzést.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #8149 üzenetére
Ha toldozás-foltozás helyett alapjaiban változtatnák meg és egyszerűsítenék az 561-et, amiben mondjuk az amerikai HoS-hez hasonlóan magasabb lenne az engedélyezett napi vezetési lehetőség, akkor simán elérhető lenne, hogy átlagosan 10-15%-kal több autó legyen úton, és már ennyi helyet is nyertünk a parkolókban. ( nyilván csak hét közben)
<tRucKdriFteR>
-
#27070592
törölt tag
Nem tudom.
Az USA más káposzta, szerintem ott sosem volt gond a parkolás, még az ottani 20+ méteres csőrösökkel sem.
Itt is ismert minden paraméter, az összforgalom, ebből hány százalék tranzit és hány százalék helyi fuvar ami általában telephelyen éjszakázik, ismert a parkolóhelyek száma a pályán, pálya mellett hofokban, iparzónákban, satöbbi.
Akkor is minden folyamatosan tele van. Kivéve a hétvégéket mert a belföldön mozgó autók péntek délutántól hétfő reggelig telephelyen állnak.
De a probléma ismert. Szimplán elő kéne írni minden országnak, hogy a forgalomnak megfelelő számú parkolóhelyet építsenek. Olyan szabáyok betartását kérik rajtunk számon, aminek nem biztosítják a feltételeit. -
zsid
senior tag
válasz Somatom #8172 üzenetére
Te is 120km/h-val jársz ABS nélküli szerelvénnyel?
Szerintem - és lehet a legtöbben nem értenek velem egyet - az egyik fő probléma a fuvarozásban az 561. A sofőrök minimum fele meg sem tanulja, mert feleslegesen túl van bonyolítva. Szerintem jobb lenne átállni egy olyan 24 órás ciklusos rendszerre amiben minden nap kötelező 10 ( vagy 11 óra a pihenő), 14 (13) óra a maximális munkaidő, a vezetés meg max 10-11 óra.
Ha vezetsz nem tudsz kalapácsolni, ha kalápácsolsz nem tudsz ennyi vezetni, és mindenkinek minden nap normálisabb pihenőt kellene tartania.Most simán vezethetsz egymás után kétszer 10 órát úgy hogy közte csak egy 9-es pihenő van. Akkor menne ez úgy is ha 10 van közte, nem?
Egy ilyen rendszerrel haladósabbá lehetne tenni a fuvarozás egy részét, illetve valamelyest kipihentebbek is lennénk. Amikor én nemzetköziztem és végeztem a nappal, akkor csináltam vacsorát,közben neteztem vagy újságot olvastam, ébredés után elmentem zuhanyozni.. a 9-es pihenpbe mindjárt nem fér csak 7 óra alvás - pedig nálam az első 13 órával nincs gond..
#camelfer: hány éve ismerjük a forgalom nagyságát és hány éve tudjuk hogy néhány országban duplázni máshol négyszerezni kellene a parkolók számát? Szerinted mikor fog ez megtörténni?
<tRucKdriFteR>
-
Somatom
veterán
Ezt még szorozzuk meg az emberi nemtörődömséggel! Egy órás élmény, rheinfeldeni határ. Kollégám kb. 10 perccel megy előttem. Azt mondja, hogy piros a lámpa, de ő rápróbál. Majd ajjajj, dugig a placc, csak neccesen tud megállni. Na, mondom, akkor nekem jó lesz a lámpánál, majd reggel bemegyek a placcra. Odaérek, hát látom, hogy se tábla, se lámpa. Vazze, kikapcsolták! Nem állhatok meg csak úgy, az autópályán. Hívom Palit, neki is ez a véleménye. Akkor gyerünk! Még a kollégámnál is neccesebben álltam meg, de ennyi, itt a vége, teltház. De, aki jön, az nem tudja, semmi sem jelzi neki, így teljesen szabályosan ráesik a terminálra, ahonnan se tovább, se vissza. Most sofőrök sétálgatnak a placcon tanácstalanul, helyet keresgélve (ami nincs), miközben pihenőre kéne váltaniuk a tachográfot. És hol van még a reggel?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
Határ story 2. Nem kellett megvárnom a svájci vámot, elég volt kiüttetnem a némettel, ami 6 -kor nyit. Irány a kapu! A kapura ráfordulóban, előttem pár kamionnal egy béna lezúzott egy parkoló furgont. Most ott állnak, várják a rendőrt, a kapura vezető út elzárva, áll az egész placc. Ez a nap is jól kezdődik!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #8187 üzenetére
Beraktam a 18 kerekes csopiba, a nyeregben van, ez csattan amikor összeakasztasz.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Somatom
veterán
-
#27070592
törölt tag
A legjobb hogy a nagy arc és az elvárások adottak, de ők nem tudnak leírni egy mondatot normálisan..
aszongya: - ha el tudja MONDA hogy mi..De mint kiderült, a nyeregszerkezet része. (én sem tudtam egyébként) vagyis gondolom elég sok átakasztás lehet a cégnél. De mi a fenének kellene ehhez ismerni a nyereg felépítését? Csak?
Miért nem mindjárt helyből hátraszaltó a követelmény? -
Zolás
addikt
válasz #27070592 #8191 üzenetére
Igazából a hirdetésbe le van írva, hogy nem kell szerelni az autókat, van minden, meg szinte új géppark, stb.
Ezt az alkatrészt viszont kizárólag akkor látod, ha szétszedsz egy nyeregszerkezetet, mert egy oldalról se látod, illetve egy részét lehet látni, amikor össze vagy akasztva, de abból te meg nem mondod, hogy ez így néz ki.
Namost, személy szerint 15 éve vagyok az iparban, faterom 45 éve legalább, és ő sem tudta mi ez. Ide se azok járnak, akik a tévébe láttak kizárólag kamiont, és itt se tudta senki. Meg merem kockáztatni, hogy soha a büdös életbe nem fogok szétbontani egy nyerget. Szóval ehhez kötni egy állást, nem fér a fejembe.
Várom, hogy a következő hirdetésbe legyen benne az abs kábel, és tudjam fejből, hogy melyik kábel hova viszi az áramot a gépből a pótba. Hiszen ezen fontos infó nélkül hogy is tudnál kamiont vezetni biztonságosan?Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
zsid
senior tag
Én tudtam mi ez, csak most ültem géphez. Műszaki oktatáson is van róla egy ábra - egyszer
Valamennyire ismernie kell a sofőrnek a technikát, úgy tudja kihozni belőle a maximumot. Mondjuk pont nem kell tudni mennyire kell hézagolni a lökőrudat a Scania DC13-ban, de na..
Nettó hülyeség ilyenre alapozni. Nem autószerelőt keresnek, hanem sofőrt.
<tRucKdriFteR>
-
Somatom
veterán
-Nem tudom, hogy mi ez az alkatrész, viszont húsz éves tapasztalatom van nemzetköziben és anyanyelvi szinten beszélek németül, hollandul és franciául.
-Ha nem ismeri ezt az alkatrészt, akkor sajnos, önt nem tudjuk alkalmazni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Zolás
addikt
Műszakin egy vonóháromszöges kapcsolást kellett megtanulni, nyerges szerelvény a közelbe sem volt. Látszik, vén marha vagyok...
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
HoTaZo
őstag
Volt téma a sebesség túllépés jelző itt.
Az Uraknak köszönhetően elkészült, én pedig teszteltem. Pöpec!Hátha érdekel benneteket is, s nemcsak miattam fáradtak a kollégák.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
őstag
A parkolói témáról nekem az jutott eszembe, hogy miért nem látni H.R.-es, Révészes szerelvényeket a zsúfolt parkolókban? Mert ők tudják, s a vezénylők oda is irányítják őket, ahol jó "dugi" helyek vannak, főként ipari zónákban. Persze ezeket elég zártkörűen kezelik, érthető módon. De, mint ahogy az angolok is teszik, minden lehetséges helyen parkolókat (ok, sok a túlzsúfolt, csak megállásra jó) alakítottak ki. A német, holland stb., parkoló hellyel rendelkező cégek miért nem alakítanak ki fizetős parkoló területeket, azoknak akik nem hozzájuk jönnek?
A hirdetésre pedig, nekem is pont (#8194) Somatom válasza jutott eszembe.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
#27070592
törölt tag
Mai hír.
Nem tudom, az USA 50 államában van-e vajon ilyen barom szabályozás, hogy egy kaliforniai cég nem dolgozhat mondjuk Floridában és viszont.. Ez az Unió egy kalap kaksi. -
fesii
aktív tag
Nem egyszerű téma ez az biztos. Egyrészt vicc hogy milyen pénzekért dolgoztat némelyik cég. Másrészt azt valahogy senki nem vizsgálja hogy ugyanazért a munkáért miért kap egy x rendszamos 2euro/km egy y rendszamos 1,4-et. Harmadrészt hiába kapnák meg holnaptól a 2-őt keleti suttyo banda cégek zsebre tennék.
Német területen német bért kapjak címszó ez előző cegemnél kiszámolták. Csak a vezetési idő számít semmi más és ugye abból is csak az amit németbe vezetek amíg kiérek oda az ugye nem. Így bőven megvolt a német bérem.
Különben meg ez se fog érinteni senkit nagyon szép szabályokat hoznak,csak éppen a legkönnyebben ellenőrizhetővel se tudnak mit csinálni hogy 2 hetente vigye már haza kimosni a gatyáját az a szerencsétlen.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen házat vegyek?
- Külpolitika
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Steam Deck
- Villanyszerelés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...