Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
A bosszantó az, hogy pontosan tudom, hogy ezt a pluszt valamelyik béna/sunnyogó kollégám helyett kellett lenyomnom, aki a hó elején ugyanazt a pénzt kapja, mint én.
Sofőrhiány van, a bénákat sem merik kirúgni, inkább beteszik az egyszerű melókra, hátha azokat meg tudják csinálni. A női munka meg marad nekünk, ugyanazért a pénzért. Kezdem unni.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoTaZo
addikt
Tüzi: pizza day
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Somatom
veterán
válasz HoTaZo #14102 üzenetére
Szájbavágás nem lesz, annak nincs értelme. Ők nem tudnak jobban dolgozni, én viszont símán vissza tudok venni az ő tempójukra. Aztán majd meglátjuk. Hétfőn símán elérnék a kedd reggeli lerakóig és nyitáskor ott kezdhetnék, nulla vezetőidővel. De, elhúzom az időt, aztán csak a telephelyig megyek (-100Km) és 11 -est veszek ki. Ezáltal kedden később indulok, majd belecsúszok a reggeli csúcsba a müncheni ringen. Így pár óra késéssel és pár óra vezetőidővel leszek az első lerakón.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz HoTaZo #14105 üzenetére
Akkor majd beszélgetünk arról, hogy mihez (kihez) képest vagyok lassabb. Ha az ő munkájuk megfelel az öregnek, akkor ugyanannyi pénzért az enyém is feleljen meg neki! Most öten készülnek távozni. Ha az ő helyükre is ilyen töltelékeket vesz fel, azzal megint a régi, rutinos sofőröket szopatja.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsid
senior tag
Szerintem sz@r az az általános rendszer, hogy mindenki ugyanazt a fizetést kapja. Nálunk mindenkinek más az alapbére ez sokkal korrektebb.
<tRucKdriFteR>
-
veterán
Srácok
Ez mi a tököm?
Road Transport Posting of Declarations TeamMost jött tőlük email, benne minden céges infoval, rendszámmal, stb. Valami SI is van benne, gondolom Szlovénia, de van DE, FR, meg anyámkínja is.
Ötlet?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zolás
addikt
Sose hallottam róluk, mit írnak? Kell nekik valami?
Rákerestem, kiküldetési nyilatkozatos összeurópai cég. Van magyar nyelv is, le van írva minden. [link]
Regisztrálni kell a sofőrt a rendszámával együtt, ha kabotázst végez. Próbálják korlátozni az illegális kabotázst, ezért kell a határon beadni az országkódot is.[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
veterán
Aham... világos akkor.
Mondjuk, őszintén szólva tök jogos, ezzel egyetértek.
Az országkódos baromsággal már nem.
Köszi
Mondjuk nem kabotázsolok, de mindegy, akkor ez lesz az...Más:
Osztrák lidliben akciós a braun elektromos fogkefe, 45ről 17 euró.
Vettem egyet, két fej jár hozzá, töltö, etc.
Szerintem megéri, sokkal jobb mint a sima kefe.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zolás
addikt
Az országkódos baromságot át kellett volna tenni jövőre, amikor már megvan a hozzávaló technika. A mostani tachók is tudják, csak nincs meg a szoftver része.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
veterán
Sógoréknál minden sáv felett egy kamera az lehet követési távolság nézős lofax? :D mert akkor belementem 47 méterrel megint :D
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Vaze
őstag
Jo reggelt
gki magolás kezdődött nálam a mai nappal
Természetesen olvasgattam már,tanulmányoztam régebben is.
De most jött el az idő,hogy komolyabban foglalkozam vele.
Hát mit is mondjak,inkább kifejezném egy kis fejecskével:
Mult héten voltam Magyar földön,és ha már otthon voltam,gondoltam megvásárlom a magyar könyvecskét,gondolván hátha magyar nyelven jobban megértem ezt a vezető időt meg pihenő időt meg miegymást.A könyv amit megvettem: Tankönyv + Fuvarozoi kézikönyv.
Aztán rájöttem arra hogy még a saját anyanyelvemen sem értem azt amit olvasok
Valaki tudna nekem adni akár egy jo leirást vagy egy jó szájba rágos youtube linket ahol meg is értem amit mondanak?
Előre is köszönöm
ui:Ez nem lesz egy könnyű menet számomra 😂MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
HoTaZo
addikt
Ezt nem ismerem.
A lényeg, hogy az EK 561/2006-ost + a Mobilitási csomagot ismerd. A lényege a jó könyveknek, hogy megfelelő példákkal érthetővé tegyék a jogszabályokat.
S, talán a legfontosabb, hogy ha valami nem tiszta, akkor azt ne vedd komolyan, aki úgy tanácsol, hogy: "Csináld így, én is így csinálom, sose volt bajom belőle!"
Aki viszont jogszabály melléklésével magyaráz, arra érdemes odafigyelni.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Qtya123
őstag
Ma megint új dologgal ismerkedtem meg. Tengelysúly mérés.
Mosonmagyaróváron voltam és jöttem visszafelé az M1-en.Látom 7.5t control tábla van. Elindultam arra és beálltam itt a sorba jobbra az épület felé: [link]
Egy dolgot viszont nem értek. Van aki beállt, van aki meg elhúzott balra, vissza az M1-re. Nem találtam benne a logikát, de Ti hátha tudjátok. Előttem kettő szerb volt a sorban, a mögöttem lévő nem tudom milyen náció. Közben meg egy csomó húzott el a másik sávban.
Azon gondolkodtam emiatt, hogy nem-e az eu-n kívülieknek volt kötelező csak beállni oda és az EU-s kamionoknak nem. De ez sem logikus, mert akkor akik elhúztak vissza a pályára balra, akkor egyáltalán miért jöttek ki. Mi a megfejtés, világosítsatok fel légyszi.
[ Szerkesztve ]
-
HoTaZo
addikt
válasz Qtya123 #14129 üzenetére
Azt jól tetted, hogy lementél az autópályáról a mérlegeléshez, mert most már sokba kerül, ha nem mész ki. Már ha ki kell menni, mert van hogy sokan vannak a mérleges soron, akkor engednek tovább a pályán. Figyelni kell a fénytáblákat!
Továbbá, akkor is figyelni kell a fenti táblát, amikor a 60km/órás szakaszhoz érsz. Az mutatja, hogy ki kell e menned jobbra, amerre mentél vagy egyenesen tovább, a parkolón át, vissza a pályára.
Ezért is érdemes ott is betartani a követési távolságot, hogy jól lásd a táblát.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
Hát szerintem, jobban teszed, ha kimész, még ha saras is vagy, mintsem az utánad menő rendőrnek, majd, főleg ha fellebbezel, a bírónak magyarázni, hogy ez a tábla megjelenítés nem szerepel a jogtárban.
Értem én a lázadást, még egyet is értenék veled, de ebben az esetben széllel szemben pisálás lenne. Szerintem.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
zsid
senior tag
válasz HoTaZo #14136 üzenetére
Ebben semmilyen lázadás nincs. Egy útszéli akármilyen ákombákom tábla utasításait sem kell követned, csak azt ami a magyar kreszben benne van. A közútkezelőnek az elmúlt 15 évben nem sikerült adaptáltatnia a digitális megjelenítőket az illetékes minisztériummal, nem került be a kreszbe így ilyen módon nem utasíthatnak semmi.
Ha az ilyenenen megjelenítő utasítást Magyarországon figyelmen kívül hagyod azért nem tudnak megbüntetni, mert nem tudnak mire hivatkozni, nincs jogalapja.
Nem véletlenül van kitáblázva az M5-ön a lajosmizsei mérleg, az ottani pályakezelő a szabályoknak megfelelően járt el.
A bírónak nem kell magyarázni, a feljelentés után az ügy jogalap hiányában nem tud továbbmenni. Ez egy kurvanagy joghézag és a Magyar Közút zrt / ITM( valamint elödei ) közös balfaszkodása már évek óta.
>>bírónak magyarázni, hogy ez a tábla megjelenítés nem szerepel a jogtárban.<<
Pont ahogy írtad, ez a lényeg: a Kreszben nem szerepel és közlekedési szabálysértést csak a kreszben szereplő szabályok ellen tudsz elkövetni. Belenézel a kreszbe vhol a 4. paragrafus környékén részletezi:
- tábla
-rendőr
-jelzőőr
- forgalomirányító lámpa
- figyelmeztető jelzés
- útburkolati jel
-az alagút forgalmát szabályzó fényjelző készülékEzek közül melyik látható a fotóidon?
Nem ez az egyetlen olyan "szabálysértés" amit a Magyar Közút Zrt. folyamatosan elkövet, de nekik nincs felügyeleti szervük így "jóvanazúgy". Ez is egy Hungarikum.<tRucKdriFteR>
-
HoTaZo
addikt
Mindezt így megértem és egyet is értek veled. De, ha te továbbmész és a rendőr utánad megy, kivesz, kontroll, kezedbe nyomja a csekket, ott minimum ½ órád elmegy, utána még fellebbezel, ügyvédet fogadott, hogy ő menjen a tárgyalásra, ha mégis odáig fajul. Máris többet veszítettél, mintha bemész.
Engem eddig egyszer mérlegeltek túlsúlyosnak, a megbízó kifizette. Főleg, hogy bizonyítani tudtam, hogy ők határozták meg rosszul a súlyt.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Somatom
veterán
válasz HoTaZo #14138 üzenetére
Plusz a rendőr visszaterel a mérlegre (tehát azt sem úszod meg), plusz izzókészlet, elsősegélycsomag, spaniferek lejárati dátuma, stb, stb. A végén a nemlétező jelzés figyelmen kívül hagyása lesz a legkisebb tétel, ami ellen hadakozhatsz.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsid
senior tag
válasz HoTaZo #14138 üzenetére
Nem nyomja a kezedbe a csekket, nem ismered el a szabálysértést, feljelent majd a rendőrségi előadónál elakad az ügy, szabálysértés hiányában megszünteti. Nincs ügyvéd meg tárgyalás..
Ráadásul az M1-en és Zalakomáron általában nincs is rendőr aki utánad menjen..
Lajosmizsénél van rendőr, azok is nagyon ritkán terelnek vissza kamiont a mérlegre, ott jogosan csekkeznek és általában annyi...
Minjet sokszor mértek tengelyesnek,a "speciális" jelleg miatt fizette a megbízó, de amikor még hűtöztem és össztömegen belül tengelyesek voltunk az saját zsebből mert, mert mi basztuk el...
Somatom: az átlag magyar járőrnek ehhez nincs képesítése, ilyeneket nem vizsgál ( leszámítva EÜ csomag ), az izzókészlet már rég nem kötelező...
Amekkora hiány van az állományban a közlekedésrendészeti osztály emberei nagyon ritkán vannak kint, azok viszont nem cobra11-et játszanak a mérlegnél, hanem dolgoznak :)
Amúgy nem azt írtam, hogy ne menjen ki hanem azt hogy ezt a jelzést akár figyelmen kívül is hagyhatja mivel ez szabálytalan és ezért nem büntethető. Márfelől: van már több mint 90 aszfaltba építert mérleg, mire eljut az M1-en odáig már haromszor megmérték és akár meg is csekkezték, mert az automata rendszer minden büntit kiküld.
<tRucKdriFteR>
-
Freiherr
őstag
Én ha necces, Móvárnál ki, Lébénynél vissza a pályára
XXX
-
zsid
senior tag
2006 és 2018 között rendszeresen próbálgattam. Abban az időszakban amikor nem váltottuk ki éjszakára a túlsúlyengedélyt volt hogy minden nap megjátszottuk
Volt munkatársaim és azok a haverjaim akik tartállyal járnak az M1-esen azok most is minden nap megjátszák ezt, különben betöltve minden alkalommal megcsekkeznék<tRucKdriFteR>
-
Somatom
veterán
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoTaZo
addikt
válasz Freiherr #14142 üzenetére
Amikor engem megfogták, akkor tisztára abban a tudatban voltam, hogy jó a súlyom, hiszen egy db 10,4t-ás + egy db 10t-ás daru ellensúlyt vittem. Az autóban tökéletes volt az elosztás. A lerakónál mérettettem meg a nagyobbikat, amin voltak károk. Ott derült ki, hogy azokat nem számolták hozzá. Mutatták a katalógust, hogy az márpedig 10,4t. Ja, karok nélkül -mondtam, amikor a károkra mutattam a katalógusban, ki is vették a kezemből, nehogy még lefényképezzem.
De mivel bevállaltam az osztrák pályát, s nem jött semmi onnan, a megbízó kiperkálta abüntitútvonalengedélyt.(#14139) Somatom :ja, kb.
(#14144) Somatom : már megint a kis tavon mész át?Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Iphone 13 PRO MAX/Sierra Blue/256GB/KÁRTYAFÜGGETLEN/AKKU 88%/Patika állapot
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I3 10105F / GTX 1070Ti 8GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
- SAMSUNG Z FLIP4 8GB/128GB GOLD (Fóliás, mindene ÚJ), 2025.DEC-ig GARANCIÁS, ÜZLETBŐL, BESZÁMITÁS
- Intel Core i7-7700K (8M Cache, up to 4.50 GHz) OEM Processor!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest