Aktív témák
-
-
Gebriel
veterán
Speciel a mi régionkban egy ingyenes ujságban a hirdetés 1/4 oldalas az első oldalon Br:30.000ft.
És magambol indulva ki ezeket az ingyenes ujságokat ahogy kiveszem a posta ládábol azzal a lendűlet el megy is a kukába.
Kettes
Csak ismételni tudom önmagam!!!
Nálunk(Észak-Kelet Pest m.) az Ilferros autók 75% hirdetökel van ellátva.
És csak 25% az amelyiken az Ilf. saját magát hirdeti
[Szerkesztve] -
kettes
csendes tag
Én sem azt mondtam, hogy mindegyik autón saját hirdetésük van.
Azt mondtam, hogy nincsenek tényleges hirdető partnereik, és ez alatt azt értettem, hogy olyanok, akiktől tényleg annyiszor 60-ezer forint plusz AFA összeget kapnának havonta, ahány autóra felragasztják a hirdetésüket. (Mert ugye az Il ferrónak ennyi autó után kell - és elvileg ebből a pénzből kellene - kifizetnie az autósoknak a beígért összegeket, és ugye nem az újak belépti díjából, illetve utánuk járó jutalékokból)
Akiket Én láttam, azok mind fent vannak az Il ferró honlapján, és mint már írtam, érdekes módon hónapok óta teljesen változatlan körben. Talán a Budapesti Piac, ami új, de az is egy szintén reklámokból élő ingyenes újság, valamint valamilyen Home Centeres autó is futkos pár darab, de érdekes módon az Il ferró telephelye éppen a Home Centerben, vagy közvetlen mellette van.
Aki akarja, értse már meg, hogy hiába lesznek mindenféle banki bevételek, illetve kereskedői jutalékok, azok továbbra is mindegyik autó után csak egyszeri bevételt jelentenek, és nyilvánvalóan autónként maximum négy-öt, vagy hat havi kifizetést fedeznek, nem fedezhetik, hogy a kocsi végül a reklámszerződésben beharangozott ''ingyen autó'' legyen.
Ezek az autónkénti visszatérítések sem igazak ebben a formában, mert ugye nem csak azoknak az autósoknak fizetnek ebből vissza, akik után elvileg a kedvezményt kapták, hanem a régebbi tagoknak is tovább fizetnek, akiknek ez már haszonként jelentkezik.
[Szerkesztve] -
Gebriel
veterán
A PENTHOUSE,LÓERŐ,ZSARU csere hirdető lenne
Számomra érdekes.
Csak azért is mert ha neked van egy újságod ,nekem meg mozgó reklám felületem.
És én hirdetek nálad 1x egy hónapban akkár teljes oldalt.Attol Te nem fogsz nálam csereében 10-20 vagy akkár több autón ingyen hirdetni.
Ez az én elvem.
És nem hiszem hogy máskép megy náluk is.
Kettes
Honnan az az infó hogy 60+áfa a hirdetés?
Köszi
[Szerkesztve] -
Nicky Nygaro
tag
''És én hirdetek nálad 1x egy hónapban akkár teljes oldalt.Attol Te nem fogsz nálam csereében 10-20 vagy akkár több autón ingyen hirdetni.''
Dehogynem... Különösen, ha nem is ebből akarsz valódi bevételhez jutni, ill. amúgyis kihasználatlanul megy az összes többi autód, csak egy kis alibire van szükséged. -
kettes
csendes tag
A 60-ezer forint plusz AFA összeget a már sokszor emlegetett Hirautónál személyes érdeklődésemre mondták, de tudtommal náluk ez a honlapon is fenn van, hogy ennyibe kerül a hirdetés. (Igaz, hogy a Hírautóban Én még szinte csak hírautós reklámot láttam. Állítólag van ugyan egy pár HBO reklám, de nem tudom, hogy velük milyen szerződést kötöttek)
Az Il ferróval kapcsolatban csak gondolom, hogy szintén körülbelül ennyinek kell lenni a hirdetési tartifának, mert ha ennél kevesebbet kérnének, akkor - ha netán hosszabb távon akarnak működni - miből fizetnék a dolgozók havidíját, az irodák bérleti díját, a matricacseréket, az adminisztrációs kiadásokat stb.
(Plusz a Hírautó szerződései, illetve az általuk kifizetendő összegek is teljesen megegyezőek az Il ferróval, ezért gondolom, hogy a hirdetési tarifáiknak is közel azonosnak kell lenni.
Tehát, ha minden au)tó után kifizetnek átlag minimálisan 40-ezer forintot, akkor elvileg ennél többet kell ugye, hogy kérjenek, ha még Ők is meg akarnak élni.
Jó, hogy ezt megkérdezted, mert látod ez az Il ferrónál tényleg sehol nem szerepel, hogy náluk mennyiért lehet reklámoztatni.
Ez sem tűnik furcsának, hogy ezzel egyáltalán nem foglalkoznak, és ilyen irányban nem is hirdetik magukat.
Megítélésem szerint legalább akkora vehemenciával kellene ez irányba is reklámozniuk, ha tényleg a reklámbevételekből akarnának megélni.
Továbbra is azt mondom, hogy szerintem mindenki tudja, hogy erre esély sincsen, ezért is nem foglalkoznak vele.
Lehet, hogy nem elég figyelmesen néztem át a honlapjukat, de ha valaki látott ilyen irányú reklámtevékenységet részükről, az szóljon.
(Ha esetleg azt mondanátok, hogy jó terméknek nem kell cégér, mert majd a hirdetők fogják keresni az Il ferrót, az jelen esetben egy kissé morbid lenne szerintem. Főként, ha hozzávesszük, hogy gyakorlatilag szinte alig lehet elérni őket)
[Szerkesztve] -
kettes
csendes tag
válasz Nicky Nygaro #858 üzenetére
Teljesen igazad van.
Ha tényleg arról van szó, hogy a hirdető csak alibinek kell, akkor Te kifizetsz nekem egy két autónyi reklámhelyet, és nem foglalkozol vele, hogy utána akár több ezer autóra ráragaszják a matricádat.
A Hartenergónál állítólag az volt a fő probléma, hogy még valós hirdető sem volt, tehát amikor megkeresték Őket, akkor semmilyen szerződést nem tudtak felmutatni.
Az Il ferró ezt úgy tűnik, hogy át tudta hidalni, - mivel szintén állítólag - vannak valós hirdető partnereik, de azt senki nem mondja meg, hogy hány autóra, és mennyit fizetnek ezért.
Ha igaz az a feltevés, hogy nincs jelentős külső bevétel, akkor ezek a hirdetők alibinek tökéletesek. Optimális megoldás, mivel gyakorlatilag majdnem mindenki jól jár. A hirdetőknek szinte ingyen ölébe hullik egy csomó (igaz szerintem felesleges) reklám, míg az Il ferró legálisan ragasztgathatja fel a matricákat. (Legalábbis ki számolja, hogy hány autóra kerül fel egy hirdető hirdetése?)
A hirdetőket pedig utólag senki nem tudja belekeverni az ügybe, mert ugye honnan tudták volna, hogy több ezer autóra ragasztották fel a matricájukat, amikor ők csak párat fizettek ki. -
Nicky Nygaro
tag
Megjelentek a rablók élősködői is.
http://www.ilferro.hu/magunk.html
Csak azt nem tudom, hogy a francban jutnak bevételhez a ''mobil üzletkötők''. Van olyan hülye, aki kifizeti nekik a regisztrációs díjat? Nyílván... Új autónál elképzelhetetlennek tartom, hogy pénzhez jussanak. -
shift+ő
senior tag
A ''reklámozók'' : [link]
Az erotikára emlékszem, gondlom azokat lecserélték, bár ha emlékeim nem csalnak, akkor még a kiállítás után 1 hónappal láttam a reklámot.
Azért az il ferro is bekapcsolodótt a tuti bizniszbe: [link] Nekik is van 91-es körzetben számuk.
Nálam ez a tisztességtelen haszonszerzés kategóriájába tartozik.
[Szerkesztve] -
Gebriel
veterán
válasz Nicky Nygaro #858 üzenetére
Ja tényleg ha nem akkarok pénzhez jutni akkor ezt csinálnám.
Kettes
Ez sem tűnik furcsának, hogy ezzel egyáltalán nem foglalkoznak, és ilyen irányban nem is hirdetik magukat.
Megítélésem szerint legalább akkora vehemenciával kellene ez irányba is reklámozniuk, ha tényleg a reklámbevételekből akarnának megélni.
Nem elégé hirdetik magukat???? -
Nicky Nygaro
tag
Nem arról van szó, hogy nem akarnak pénzhez jutni, hanem, hogy nincs aki hirdetne náluk. Főleg ilyen árakon. Infernonak viszont fontos, hogy úgy tűnjön, mintha mégiscsak lenne egy-két hirdetőjük. Ennek érdekében nagyon szívesen rendelkezésre bocsát akármennyi kocsit, akármilyen nevetséges áron, esetleg reklámhirdetésért cserébe. Szerintem csak az szab határt az autószámnak pl. egy ''lóerő'' hirdetés esetén, hogy a Lóerő magazin hány matricát készít el a saját költségén.
De már tényleg röhejes, ahogyan rágódunk ezen a csonton már hónapok óta...
Szerintem egyetlen esélyük a tagoknak az, ha ez egy nagy pénzmosó üzletág. Akkor még hosszú hónapokon keresztül kaphatják a lóvét.
De most már dőljünk hátra, vegyünk elő popcornt, kólát... -
kettes
csendes tag
válasz <>jana<> #864 üzenetére
Szerinted nem drága???
A lóerő, és a pesti est több ezer, vagy tizezres nagyságrendben jelenik meg, és ezért kell pár százezer forintot fizetni, míg az Il ferrónál a havi kb. 60.000.Ft. csak egy autó. Akkor most melyik a drága???
A hirdetésre pedig azt mondom, hogy hogy szerintem csak saját magukat reklámozzák. Azzal, hogy a hirdető partnerek irányába semmi, azaz semmi nincsen, a reklámjaikban, szerintem több mint furcsa.
egy normál reklámszolgáltató elsődleges célcsoportja a reklámozni kívánók, és nem a hirdetőtáblák elhelyezési helyeinek felkutatása. (Bár tény, hogy ez is fontos) -
popey37
addikt
már nem tudlak benneteket követni: irkáltok össze-vissza mindent erről a cégről, DE még senki sem járt rosszul eddig.
az elején én is azt mondtam, hogy kamu, de ugy látszik nem az. a pilotajáték álltalában pár honap alatt megbukik, rendőrségi ügy lesz belőle. ez itt meg megy szépen a maga medrében előre, egyre tőbb iroda országszerte, több szpozori szerződés sportklubokkal. és a legfontosabb szerintem: az RTLklub is hirdet náluk, engem ez győzött meg. a héten több rtlklubos matricát is láttam, sőt a suzuki és a chevrolet matricákat is.
tehát egyre jobban bővül a hirdetők listája.
a 180k-s regdij meg 4 honap alatt megtérül, utána minen honap 50k a semmiért. ha amugy is van hiteles autod, nem mindegy?
viszont uj autot csak ezért ne vegyél
[Szerkesztve]Teló: +36302105384 SW 100/900 ED strehl 0.986
-
Gebriel
veterán
Óóó meghajlók tudásod előtt hogy ennyi információból ilyen sokat lekövetkeztetsz.
Hoppá mintha Ifferro oldalán is látam volna a Lóerőt feltüntetni.
Talán naivság lenne internetes felülete össze hasolitani a ''kintivel''
Jé a Lórőnek egy 1/3 oldalas hiretése 60.000ft
Egy hiretés egy autó
[Szerkesztve] -
kettes
csendes tag
Jé a Lórőnek egy 1/3 oldalas hiretése 60.000ft
Egy hiretés egy autó
Igen, de úgy tűnik, hogy elkerülte a figyelmedet az az aprócska különbség, hogy a Lóerőben, illetve a Pesti Estben is az egy megjelenés nem egy példányban történik, hanem annál egy ici-picit több, ami ráadásul ingyen jut el úton-útfélen bárkihez, aki csak akarja.
Bocs, nem tudom, hogy ki írta, hogy az RTL Klub meggyőzte.
Ha jól vagyok tájékozódva, az RTL Klub nem egy kereskedelmi adó??? Tehát főként nem abból él, hogy neki fizetnek a reklámokért??? (És nem Ő fizet azért, hogy reklámozzák)
[Szerkesztve] -
popey37
addikt
miért ne lenne koser? ne vádolj bizonyitékok nélkül.
monjd valami konkrét dolgot ami ez ellen szól?
én egyenlőre csak pozitiv esetekről hallottam.
rendesen fizetnek mindenkinek, nincs fennakadás sehol.
először én is hajlottam a negativ oldal felé, ezért nem vágtam bele azonnal, májusi a kocsim, tehát nem náluk vettem.
de ugy néz ki, hogy nincs nagy kockázat.
sőt, a többi ilyen cég /mobil autoreklám, stb../ nem fizet ennyit, a szomszéd csak 30k-t kap és ebböl adozik. már 8 honapja müködik, és nincs gondja velük.
tehát kicsit pozitivabban kellene hozzáállni,/ ha később buknak, igy jártam/
ebben a topicban nem sokan tagjai az ilferro cégnek, sőt talán senki nem szerződött velük, de mindenki pocskondiázza öket. nem védem a céget, de amig nem vertek át senkit, nem kellene eltemetni teljesen ezt a lehetőséget.Teló: +36302105384 SW 100/900 ED strehl 0.986
-
divot
veterán
Ugye nem baj, hogy nincs kedvem ehhez az óvodához.
Utoljára: az Ilferronak egyelőre nincs elegendő hirdetése. (Vagy talán semmi sem.) Két választásuk van:
1. Futnak a kocsik az ilferro matricával. Ez ugye elég kínos.
2. Cserehirdetésként néhány média fölkerül az autókra. Ez egyrészt hozhat új belépőket a rendszerbe, másrészt olybá tűnik, mint ha teljes gőzzel üzelelne a biznisz.
Végül: Kifejezetten ritka, amikor egyik média pénzért hirdet a másik médiában. -
divot
veterán
Tőlem aztán lehet ez a világ legsikeresebb vállalkozásra, egészségükre.
Csupán arra a néhány apróságra próbáltam rávilágítani, hogy:
Túl magas a belépő összeg.
Nincsenek valódi hirdetések.
Az autóreklám Magyarországon - legalább is egyelőre - nem tűnik sikeres műfajnak, ezért komolyabb hirdetők egyhamar egészen biztosan nem lesznek. -
maross
veterán
-
Rover623
félisten
Ha ez a cikk volt már akkor bocsesz...
De nekem tetszett:[link]
Főleg a repceföldes hasonlat...primus inter pares
-
kettes
csendes tag
gorgetik az egyre nagyobb kupac szart maguk elott
Zseniálisan fogalmaztad meg, egyszerűen, és közérthetően a dolog lényegét!!!!
A sok elismeréssel szólóktól kérdezem, hogy miért van az, hogy csak és kizárólag azok az autóreklámos cégek működnek, ahol megfelelően magas összeggel kell beszállni, és megfelelően nagy létszámú az új belépők száma????
Vajon miért??
Vajon miért volt ennyire sikeres, és miért léptek be annyian a Baumagba.Talán nem azért, mert jó darabig jól működött, amig volt megfelelő fedezet a kifizetésekre???
Hogyan működhetne, és hogyan futhatna fel egy dolog megfelelő szintre, ha problémák lennének??? Sehogy!!
Itt csak az a kérdés, hogy mekkorára akarják felfuttatni a tábort, mikor jön el az optimális pillanat???
Szerintem, ha csak pár ezerig mentek volna, és befejezik, akkor csak pár száz milliót nyerhettek volna az üzleten. Ha már több tízezres lesz a tábor, akkor már milliárdokat lehet kaszálni. (A milliárdokkal nem nagyzolni akartam, mert szerintem ekkora látszámoknál már ekkora nyereségeknek is van realitása egy megfelelő pillanatban történő roló lehúzással.) -
<>jana<>
senior tag
még midíg azt mondom hogy ekkora cégek tudatosan nemfognak beszálni egy piramis játékba.ha vennétek a fáratságot hogy utánanézzetek az említett cégeknek akkor látnátok hogy ez nekik nemérné meg.amellett még mindíg azt is mondom hogy nincsen elég hírdető ami eltartja a céget.
-
Gebriel
veterán
-
kettes
csendes tag
Igen, valóban egész oldalas Il ferró hirdetés volt a Pesti Estben, amit Én láttam, így a linked segítségével kiszámolható, hogy ennek a hirdetésnek az ára 1-millió forint körüli összeg volt.
Ha ezért cserébe vállalta az Il ferró, hogy felmatricázza az autókat, akkor körülbelül 20 autó felmatricázását kellett, hogy bevállalják. (nem tudom, hogy hány alkalommal jelent meg a Pesti Estben Il Ferrós reklám, de gondolom annyival be lehet ezt szorozni, hacsak nincsen mennyiségi kedvezmény. Ja, és ez csak egy hónapra vonatkozik.
(Vagy lehet, hogy véletlenül elszámolták magukat, és egy kicsit több mint 20 autóra raktak Pesti Estes matricát, és utána elfelejtették leszedni ????? ) -
popey37
addikt
kicsit számoljatok már:
van most kb 10000 tag, ha mindet használtkocsisnak vesszük, az 10000X50.000= 5 milliárd havonta, tehát ennyit kell kifizetni.
A bevétel a tulajdonos szerint havi 500-1000 uj tag, ami, ha használtautoban számolunk:
max 1000X180.000 =1.8 milliárd forint.
viszont tuti nm csak használt autot visznek, hanem vesznek páran uj autot is, akkor ott nincs 180k-s regdij.
ez az én olvasatomban azt jelenti, hogy kb, 3.2 milliárd forintot valahonnan elő kell teremteni, mert a befizetések nem fedezik a kiadásokat.
erre van valakinek ötlete?
a 3.2mlrd nem kevés pénz havi szinten, és már 4 honapja áll a cég.Teló: +36302105384 SW 100/900 ED strehl 0.986
-
<>jana<>
senior tag
ne számítson sokat hogy csak 500 millió az amit kiszámoltálde nincsen 10000 autó.4500 ról halottam. de ez is sok. de még mindíg nemértem miért vitatkozunk ugyan azon hónapok óta,mindenki eltudja dönteni beválalja e a kockázatot vagy sem.a veszélyeiről a dolognak mindenki tud szerintem
[Szerkesztve] -
popey37
addikt
válasz <>jana<> #886 üzenetére
tényleg elirtam egy nullát
de a számolás akkor is jó, mert minkét helyen elszámoltam egy nullát: nem 3.2 milliárd, hanem 320 millio a különbség
Gebriel: nincsenek, mert az uj befizetők pénze a ''pilotajáték'' miatt megy a kifizetésbe
[Szerkesztve]Teló: +36302105384 SW 100/900 ED strehl 0.986
-
popey37
addikt
válasz Rover623 #890 üzenetére
mondasz valamit, de nem hiszem, hogy olyan sok uj autot eladtak volna. bár nem kizárt.
remélem az embereknek van annyi eszük, hogy csak ezért, hogy ''ingyenauto'' nem vágtak bele,mert ha esetleg bukta van, akkor is fizetni kell a részleteket.
a másik meg az, hogy az irodákat és az ott dolgozokat is fenn kell tartani, az sem kevés havonta. biztosan vannak még más kiadásai is: martica készités stb...
egy szó, mint száz: hazsnáltautóval érdemes kockáztatni azt a 180k-t, ha négy honap után is müxik a dolog az már nyereség. és ez a lényeg, ha bukik a cég, lehetőleg 4 honap mulva bukjon / én akkor már plusszba leszek /Teló: +36302105384 SW 100/900 ED strehl 0.986
-
kettes
csendes tag
És a többiek, akik látva, hogy jól megy a bolt, utánad beszállnak, - akiknek a pénzéből kapod azt a pár hónapot - és nekik már nem jut visszafizetés??????
Szerintem egyébként a mostani folyamatokat látva naív feltételezés a legalább négy hónap.
Abban pedig mindenki biztos, hogy amit az ügyvezető mondott, mi szerint havonta csak 500-1000 új belépőjük van, az ''teljesen pontos'' szám???í
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
kettes
csendes tag
Ja még egy hozzáfűznivaló a négy hónap utáni plusszaban levésről.
Biztos vagy abban, hogy négy hónap múlva plusszban leszel???
Nem számolod az adót, (elvileg visszaellenőrizhető jövedelem, melyet az APEH megtudhat) a matrica lekaparásának költségét, és az esetleges értékvesztést e miatt. -
popey37
addikt
a matricát hajszáritóval vagy hőlégfúvóval simán le lehet szedni/ már probáltam, lejön kárositás nélkül/
azért irtam négy honapot, a 10% költségátalányt le lehet irni az adoból, mivel a jövedelmem papiron nem sok, igy adóm sincs sok.
motorháztetőn ilferros, ajtokon lóerő magazin.
az ujbefizetők pénze nem fedezi a bentlévők diját, ha kicsit számolsz rájössz magad is.
különben meg egy probát megér: ha müxik a dolog, a cég 2 év alatt kifizet 1.200.000ft-ot, ha megujjitom szerződést ujabb 2 évre, az megint 1.200.000.-ft.simán ifizeti a kocsim. persze ennek előfeltétele, hogy ne csődöljenek be. remélem nem fognak.
és részemről a téma lezárva. ha bukok a saját pénzem bukom, ha meg nem, akkor jól jártam azokkal együtt akik beléptek.
[Szerkesztve]Teló: +36302105384 SW 100/900 ED strehl 0.986
-
Heidi
csendes tag
Kettes, légyszi próbáld meg elfogadni, hogy más vélemény is létezhet, mint a tiéd. Ne akarj mindenkit mindenáron meggyőzni az igazadról. Amiket leírsz, az jórészt igaz, de aki eddig nem hitt neked, az ezután sem fog. Nem kell rögtön mindenkinek nekiugrani, aki egy kicsit jóhiszeműen nyilatkozik a cégről. Mindenkinek lehetnek kételyei, és nem biztos, hogy azért mondja el, hogy te rögtön lerohand, és ezer bizonyítékkal alátámasztva meggyőzd. Véleményt nyilvánítani természetesen lehet, érvelni is, de legyünk toleránsak a másik eltérő véleményével szemben. Ez nyilván a többieknek is szól.
Divot, te se kapd fel a vizet, amiért még vannak bizakodók. Azt hiszem, pont te írtad korábban, hogy aki benne van, az nyilván jóhiszemű, és nem fog rosszat mondani a cégről. Az is érthető, hogy nem hiszik el, hogy nincsenek igazi hirdetők, amíg nem értik meg a barter fogalmát, meg amíg a tulajdonos is úgy nyilatkozik, hogy igenis vannak, és hát az is természetes, hogy reménykednek, mert nyilvánvaló, hogy a cég csak úgy tud fennmaradni, ha talál igazi hirdetőket. Tudod: popcorn, kóla...
Egyébként hallottatok valamit az Ilferro és a Raiffeisen Bank között létrejött szerződésről??? -
shift+ő
senior tag
A rendszer addig marad életképes, míg a bent lévők számának legalább negyede lép be új reklámhordozóként. Ebben az esetben kb 20K marad belépő autónként a rendszer működtetésére és haszonra, matricára. Ha csak ötöde lép be akkor autónként 20K bukó. Ez matematika, illetve arra a feltételezésre alapul, miszerint nincs KP fizető reklámozó.
Levezetve ha december 31-én van 10000 bentlévő autó (400M kifizetés) akkor ahhoz januárban kell legalább 2500 belépő, ami hoz 450M-et, de ebből még fel kell matricázni az autót, illetve működtetni kell a rendszert, kb marad 20-25M haszon. A kockázatokat nézve ez reális, tehát milliárdokat a cég sem fog nyerni a bulin. Természetesen kisebb számoknál az összeg is más, de az arányok akkor is ugyan ezek, illetve minnél jobb a bentlévők / belépők aránya, annál többet kaszál a cég.
Nem tudom mi az a maximum új belépő, amit el tudnak érni, de a 2500 már szeritem a plafont veri.
Eddgi egy talán valós reklámot láttam, ez az Erotika kiállítás volt, ilyneket talán lehetne ebben a formában reklámozni, de ezzel az a gond, hogy ekkor havonta kell matricát cserélni, ami elég jelentős ősszeg, ha maguk állítják elő, akkor is benne van 3-5K-ba, és be kell ráncigálni az autóst is cserére.
A bentlévők egyet tehetnek, imádkoznak, hogy mindíg legyen elég belépő, illetve végre találjanak valóban KP fizető reklámozókat. -
kettes
csendes tag
Hidd el, hogy elfogadom mások véleményét is. Sajnos amiket leírtam, azok zömében nem levegőből vett állítások voltak, hanem igyekeztem józan kivülállóként, elfogulatlanul, zámokkal és gyakorlati példákkal alátámasztani állításaimat.
Én mint említettem, nem azokhoz intézem igazából a hozzászólásaimat, akik már beléptek, mert nekik úgyis teljesen mindegy, hogy ki miket irkál, úgysem tudnak változtatni semmin sem, ez tényleg felesleges szócséplés.
Azoknak szántam elejétől fogva, akik még gondolkoznak. Azért, hogy ne fedje el a tisztánlátásukat a hirtelen ajánlkozó rendkívül csábító ajánlat, mert ez eddig még mindegyik korábbi esetben így kezdődött. A vége pedig attól függően volt nagy durranás, vagy kisebb, hogy meddig tudtak eljutni, mekkora tábort tudtak összetoborozni.
Valaki az elején írta, hogy az a baj, hogy mindenki magából indul ki, és ezért vannak a rossz vélemények.
Ez igaz, de az is, hogy szerintem az ország lakosságának a többsége azért tisztességes, és nem igen tételezi fel másokról, hogy esetleg be akarják csapni, (akár tudatosa, akár szándékukon kívül) ez a lehetőség fel sem merül bennük.
Én sem állítom, hogy így van, csak javaslom, hogy a végső döntés meghozatalánál ezt a lehetőséget is figyelembe kellene venni, és alaposan elemezni, hogy milyen garanciák vannak, ha esetleg a cég csődbe megy, elfogy a pénz, valami miatt mégsem jönnének össze a dolgok, vagy bármi egyéb. (Tényleges garanciákra gondolok, nem szóbeli, vagy akár írásos ígéretekre/B])
Ettől függetlenül jogos, hogy mindenki döntse el, hogy ez lesz-e az évszázad talán legnagyobb üzlete, (mert ha működni fog, akkor szerintem bekerül valamilyen rekordok könyvébe) vagy simán marad egy piramisjátékszerűség, aminél még kérdés, hogy hány hónapig fognak fizetni, és ezt is figyelembe véve döntse el, hogy belép-e, vagy sem. -
tám.
csendes tag
Heló popey! Csihor,Jana,Süti,Heidi,s talán még páran,dobjuk őssze a pozitiv ráhangolódásunkat az Il ferro-ra. Szerintem jobban járunk.Igazad van csak találgatások mennek,ami nem baj,de hogy ilyen ellentéteket,szül az már igen. Én örülök neked,ne hagyd, hogy letörjenek. senki ellen nem szólok,csak ne bántsuk a másikat,lehetőleg. Az uj autóvásárlásról,csak annyit, hogy kb.4 hónapja a sorbanállásnál egyenlő arányban voltunk.Hozott autósok fekete,a rajtukkeresztül vásároltak piros számot kaptak.Egy ilyen,egy olyan,igy ment a fotózás,és aznap a 107-es volt az enyém,és igen volt ilyen szám piros is,az övét fotózták előttem.Tap.szerint sok uj autot vesznek, a jun.imatricázásnál korábban értem oda és 5 uj autó volt előttem,ebből 3 fekete Opel astra. Én nem mernék ugy venni,mert nekem létsz.az autó,de ha belegondoltok veszteni való nem igen van vele,legfeljebb elviszik az autót,ha nem törlesztik,és addig is keresi vele a pénzt. Nem muszály nekünk kombinálni,hogy,s mint lesz. Nekem autóválasztó,a vejemnek nyejen autót az il ferróval, a sógoromnak hekus van fent. Ja a 91-es telefonszámuk régen meg van. Bocsi visszamenőleg próbáltam reagálni mindenkinek,mindenre ami eszembe jutott.
''Kit anya szült,mind csalódik végül.Vagy így,vagy úgy,hogy maga próbál csalni.Ha küzd,hát abba,ha pedig kibékül,ebbe fog belehalni!''
Aktív témák
- Eladó 13"-es MacBook Air M2 (8/256), iCentre garancia + készülékbiztosítás 2026.03.09-ig
- iPhone 14pro max 256gb 2025.02.04ig Gari!!
- AMD Ryzen 5 5600X BOX - Új, bontatlan, 3 év garancia - Eladó! 48.000.-
- Dell Latitude 9430 2-in-1, 14" QHD+ IPS 360 érintő -500nit-, i7-1265U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, gar
- ThinkPad T15 Gen2 15.6" FHD IPS i7-1185G7 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv., gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs