Aktív témák
-
ferec
tag
UP!
-
dzsoni75
újonc
sziasztok !!! érdeklődnék van 1 97-es peugeot boxerem és erre is lehet reklám-ot ragasztani?
turi zsolt
-
dzsoni75
újonc
arra azért kiváncsi lennék,milyen negativ oldala van ennek a szerződésnek mert ez igy tul szép lenne..........
turi zsolt
-
oro20
újonc
Lehethogy én nem figyeltem és már szó esett róla, de hogy van ez? Ha új autót veszek az ill ferro- n keresztül akkor kell beugrót fizetnem? azt a bizonyos 180K-t! Vagy az csak használt autó esetében kell fizetni? És ha netán új autót vennék mik azok a költségek amik járnak vele? a tankolás a kötelező+casco-n kívül. szal felmerült ez az üzembehelyezéses dolog ami ha jól emlékszem egy említett Astra esetében volt 80K. Na nekem azt is kell fizetnem? Vagy csak bemegyek kérem az autót fel a matricátés már vihetem is? nekem ez nem tiszta...
-
oro20
újonc
Na most egy kicsit egyszerűbben fogalmazok: Szóval nekem az a lényeg, hogy szeretnék egy új autót, tök ingyen , max tankolom és a biztosításokat fizetem. Más egyéb költséget nem bír el a pénztárcám (pl üzembehelyezés)!
Kérdem én: lehetséges a fennti kritériumok orvoslása az ill ferro kft.-nél????? -
oro20
újonc
Kössz a linket Tacso! Szerintem ebből a részletes kalkulációból minden kiderül amire kívánci lehet az ember. Nekem legalábbis mindenre választ adott és mostmár bátran mondhatom hogy ez az il ferro egy nagy átb***ás! De legalábbis nagyon kockázatos, mert ki tudja???Lehet felmondja a szerődéseit 1-2 év múlva mikor már meglessz a maga kis pénze, pl az okból hogy nem elég tiszta a matrica vagy az autó ,vagy iesmi....
Azért mégegyszer Tacso linkje ha valaki nem kattintott volna rá, érdemes elolvasni [link] -
Thyb
senior tag
Jó a rálátásod. Olyan emberektől hallottam akik gépkocsi lizing, és hitelezés szférában dolgoznak, hogy ennél ocsmányabb egyoldalubb szerződést Ő még nem látott, rádaásul olyan rakás feltételt szabnak ki, ami egyszerűen ellehetetleniti az uj autó tulajdonost.
Aki teheti az nagy ivben kerülje Őket a saját érdekében.Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
-
cirmero
csendes tag
Up!
-
cirmero
csendes tag
Nekem is felkeltette az érdeklődésem a dolog, csak azt nem értem, hogy a 3 irodából miért nem lehet 1-et sem felhívni.
Pénteken felkeresem őket személyesen és megérdeklődöm a dolgokat. Kíváncsi leszek... -
Dilikutya
félisten
Én még nem láttam itt szolnokon, csak ilferrós autót, semmi mást, abból viszont van elég sok. Nem vágom, mire a 180k-s beugró. Itt valami bűzlik.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Quentin Ruby
senior tag
Na szerintem a szitu a következő több fórum alapos áttanulmányozása után.
Számomra egyértelmű hogy ez az egész miért van így,és az esetek nagy többségében miért csak ilferros kocsit láthat az ember.
Mégpedig miért is?
-vaj miért csak az általuk biztosnak tartott kereskedőnél lehet vásárolni?
nem nehéz kitalálni,de itt az élő példa hogy ha az ilferro viszi a usert aki vásárol
azután valami lovetta biztos lecsepeg neki,és még ott van a bank,aki minden egyes
potenciális vevő után fizet annak(ilferro) aki hozta a vásárlót.utóbbi tény de szerintem
az elöbbi is összecsenghet a valósággal.(ha nem partner kereskedőhöz vinné a pácienseket egy valag lóvétól esne el,ezért kell a máshol vett új autó után fizetni ha nem rajtuk keresztül veszed.az a 180e ft durván az az összeg amit egy bank is kifizet)
Mindenesetben csak listaáras kocsit lehet vásárolni,semmi akcióst így tuti a magasabb
ár és a magasabb hitel után járó térítés az ilferronak.
Tuti üzlet.Aki kitalálta fasza gyerek
-okok na de egy idő után az a pénz amit a bankoktól kapnak meg a kereskedőktől elmegy
a havi kifizetésre és nyista lóvé nem?
De!!!
ez tény és való így van,de van egy kiskapu,mégpedig az az az állandó növekedés.
ameddig van új belépő,aki után zsíros pénzeket kapnak,vagy maga a belépő fizet gond nincs.Mindig van friss tőke,és teljesen legális minden.
belépő----bank fizet+kereskedő(250eft)---ebből 5 hónap 40.000ft os szinten fizethető,de hangsúlyozom itt a lényeg az állandó növekedésen van.
Minden eggyes új belépővel még ha nincsenek reklám bevételek csak az inferrós szart cipelgetik a kocsik akkor is tuti biznisz,mert minden eggyes belépővel ki lehet az adott hónapban fizetni kb 5 embert.Tehát egy 1 hónapos szerződött szendvicsautós usert simán kifizetnek ameddig jön újabb kuncsaft aki szeret piramist építeni.
Tehát mikor elkezdték akkor az első hónapban már kerestek úgy mondjuk 20 emberrel 5
millió forintot ami adó,és járulékmentes és ez a pénz minden eggyes hónapban megtöbbszörözi magát,és ameddig van állandó belépő és miért ne lenne,addig ez a biznisz leállíthatatlan lesz és legális.
Ha most van 100 kuncsaftjuk 2 hónap alatt az durván 25 millio forint,és mennyit fizettek ki az elmúlt 2 hónapban reklám bevételekre a tagoknak?csak 8 milliót tehát ha szarul is megy a bolt akkor 3 hónapig tudnak fizetni simán bár ezt nehezen hiszem,de az állandó növekedés megoldja ezt a problémát.
Ha minden eggyes hónapban csak 10 újjabb csórot szerveznek be,már akkor is óriási biznisz.
Gratulálok annak aki kitalálta.minden elismerésem az övé,csak a csórik legyenek elegen...CAPITAL AND COUNTY GOVERNMENT COMMISSIONER
-
cirmero
csendes tag
válasz Quentin Ruby #115 üzenetére
Maximálisan egyetértek a leírtakkal és az sem elhanyagolható, hogy nyílván valamennyi guba befolyik a reklámokból.
[Szerkesztve] -
Quentin Ruby
senior tag
a reklám tevékenység szerény véleményem szerint csak álca, hogyha késöbbiekben bedőlne a biznbisz ne úgy járjanak mint anno az a másik cég aki amiatt csuszott el, hogy a hírdetési felületeket nem adta el senkinek sem, csak a lóvét szedte be a tagoktól.
Viszont ebben az egész történetben az a szép, hogy semmi kényszerítő dolog nincs benne,csak az hogy mindig legyen friss csoró vevő aki elviszi a listaáras drága kocsit majd büszkén a kocsi oldalán cipelgeti hónapról hónapra az ilferros szart vagy a a kamu
fedő hírdetést a penthaust vagy az est magazin logóját.
Én a másik cég bebukásából tanulva ezeknek a cégeknek még ingyen is felajánlanám(est,Pen) a hírdetési felületet,csak hogy ez a rész ne bukjon be és vele az egész üzlet.
Valószínüleg a valóságban úgy lehet, hogy egy csekélyke összegért ami még nem feltünően kevés bérbeadják a tagok kocsijának felületét.
Olyan nagy tolongás nincs a hírdetők részéről mert ha nem így lenne a kocsik 90%-án nem ilferros marhaság lenne az tuti.
Ja ma láttam egy ilferros opel corsat hát ha látta volna valaki az ilferro részéről valószínüleg
megszüntette volna vele a reklámozást mert a kocsi olyan koszos volt, hogy ihaj csuhaj.(ha érdekük lenne.most még nem az.nem érték el a kritikus tag szintet)
Az biztos ha most én így vennék egy kocsit és fizetnék azt a 40ezer forintocskát és csak akkor mosnám a kocsit amikor mennék bemutatni,akkor is fizetnének mint a katona,ugyanis a rossz hír ez esetben gyorsan elterjedne és a bövülési tendencia látná kárát és bebukna a biznisz.
[Szerkesztve]CAPITAL AND COUNTY GOVERNMENT COMMISSIONER
-
Quentin Ruby
senior tag
Végeztem egy kis számolást kopf/ 250.000ft-al és megdöbbentő adat jött ki.
5 hónap alatt ha csak minden hónapban 20 ember vesz rajtuk keresztül autót és beválalja ezt a hírdetési kamu szöveget a cég keres durván 25 millió forintot.ez lehet plussz minusz 5-10 millió forint eltérésü.És a legnagyobb döbbenet hogy ez alatt az idő alatt az 5-ik hónap végére feltételezve hogy az ötödik hónapban is van 20 potenciális hírdető a kifizetett összeg csak 3,2 millió forint.
Tehát tisztán kerestek úgy 15-20 millió forintot hogy csak az autó kereskedő cégek felé és a bankok felé közvetítették az embereket és még mindig csak ilferros hírdetést veszem alapul,mert szerintem a többi csak fedőtevékenység.
Tehát ha minden adott hónapban csak 20 emberrel gyarapodik a hírdetési tagszám akkor már egy óriási biznisz ez az egész.
Bedölés ténye gyakorlatilag nulla,lévén hírdetők is vannak max nem veszik igénybe nagyon a szolgáltatást ,akinek meg autó kell és cipelni akarja az illferos cumót annak meg van egy autója aminek egy megadott részét tény és való egy másik cég fizeti,de úgy hogy nem a tényleges hírdetést fizeti ki,hanem az új tagok után kapott pénzt fordítják a régebbiek ellentételezésére.
Ez aztán a nagy ötlet.Gratula.
Ha a tulajok hosszú távban gondolkodnak az ilferrónál és nem veszik ki a pénzt és nem nullázzák le a céget pénzügyileg akkor ez a biznisz jobb mint a kamatos kamat a hitelkártyák után.Csak legyen elég potenciális autó vásárló.
Ja és ennél a játéknál az fogja kihúzni tényleg havi autó részlet kifizetése nélkül mondjuk 5 évig,aki az elején vágott bele,mert minnél késöbb kerül bele a hírdető annál nagyobb az esélye hogy a dolog bedöl....CAPITAL AND COUNTY GOVERNMENT COMMISSIONER
-
cirmero
csendes tag
válasz Quentin Ruby #118 üzenetére
Aki az elején belépett és megússza a végéig fizetés nélkül, az valszeg befizeti a beugrót újból és újra visszakerül a kocsijára a matrica. A cégnek igazából min. 5 évet kéne kibírni,hogy megmaradjon, ugyanis akkor járnak le az első új autós szerződések.
Hogy az autó tulajdonosok mit látnak? A cég fizet és ezért a szerződés lejártával újra befizetik a beugrót, tehát így akár zárulhat a kör és mindenki ''jóljárt''. -
t.soos
csendes tag
meg izb is: cirmero, amit az előbb írtál, abból az jön le, hogy nem igazán néztél utána a dolgoknak, és csak irogatsz a fórumra!
''A cégnek igazából min. 5 évet kéne kibírni,hogy megmaradjon, ugyanis akkor járnak le az első új autós szerződések.'' - új autónál határozatlan idejű szerződést írsz alá! Az nem jár le az 5. év után!
izb, neked azt javaslom, hogy alapíts te is egy hasonló céget...ha már ekkora bizniszt látsz benne, miért ne? Az egyébként fel sem merül senkiben, hogy a valódi reklámok az autókon nem csak kamu, figyelemelterelés? A reklámokban iszonyatosan nagy pénz van! Cégek ezrei fizetnek ki milliókat azért, hogy pár 7ig kint legyen pesten vagy valahol a multireklámjuk! Az is lassan terjedt el az elején, és biztosan ott is voltak szkeptikusok! Gondold akkor el, milyen hasznos egy olyan reklám, ami ''folyamatosan'' az úton van, néha megáll parkolni az út szélére, néha megfogja a piros lámpa...még akár telefonszámot is leírhatsz róla (én egyszer ilferro-s telefonszámot ''lestem le'' egy autóról!
Egyébként én is félek egy kicsit, mert a 180ezer nekem is sok pénz! Már egy hónapja halogatom...nemsoká kapnám az első 50est, ha akkor beléptem volna...:S! -
Quentin Ruby
senior tag
Tényleg nagy a kisértés hogy alapítsak.
A reklámban tényleg nagy lóvék vannak.Viszont elgondolkodtató az a tény hogy a hírdetők reklámjaival nem nagyon találkozik az ember ezeken az autókon.
Tehát miért van az, hogy 100 autóból 90-en ilferrós matrica van?
Ez lenne az a nagy über biznisz??Vagy csak elég az új belépők száma arra hogy minden hónapban legyen miből finanszírozni a kamu hírdetésket,mert azért valjuk be azzal hogy a cég saját magát reklámozza pénz nem áll a házhoz viszont talán mégis...
Minnél többszőr látja a nép az utakon az ilferrós matricát és a hírdetéseket az újságban
közben elkezdi érdekelni ez az egész és a növekedés így tutira biztosítható.
Én nem itélek el senkit aki ebbe az egész dologba szendvicsként belép,ha már 10 hónapot kifizetnek az is 400.000ft de mondjuk egy új autónál sokszor a listaár és az akciós ár között van ekkora külömbség és akkor már nem egyértelmű ennek az előnye.
Persze ez csak egy elmélet ha a cég 10 hónap után bedőlne....
Az meg hogy én fizessek valakinek 180.000ft-ot hogy elcsúfítsa a kocsimat,na ez már
a vég..CAPITAL AND COUNTY GOVERNMENT COMMISSIONER
-
cirmero
csendes tag
Na látod...
gondolom te 2 éves szerződést kötöttél velük. Kapod a gubát, örülsz, letelik a 2 év mit csinálsz? Újra befizetsz (vagy nem )...és ezzel nincs semmi gond. Én nem azt mondtam, hogy nem jó biznisz, látszólag jól jár az ember.
Szeretnék venni új autót és ez a megoldás is szóba jött, de valóban nem jártam még utána a dolgoknak, csak amit itt és más fórumokon olvasgattam.
Az hogy új autónál határozatlan idejű a szerződés nem igazán fér a fejembe, ha odaviszel egy 1 hónapos autót, arra miért csak max. 5 évre lehet szerződni?
A másik dolog ami még érdekelne, hogy ha új kocsit veszek, akkor én kifizethetem a kocsi vételár 50%-át is, vagy csak a 0-10% konstrukció létezik?
Szóval van még köd bőven, most per pill ennyi jutott eszembe.
Neked amúgy sikerült telefonon beszélni velük? -
t.soos
csendes tag
Én még nem kötöttem szerződést...én is félek beleugrani! Sok rosszat hall az ember...
De remélem hamarosan elég bátor leszek hozzá!
A kérdéseidre a válaszok:
- nem tudom, hogy új autóra miért határozatlan idejű...ezt inkább a vezetőségtől kellene kérdezned! De az új és a használt autók között nagyon sok különbség van! Én is múlt7 pénteken hoztam el az autót a szalonból! Nekem egyébként a ''használt'' autós szerződés szimpatikusabb...(fix 50e KP havonta, nem pedig max. 40e)!
Ha új kocsit veszel, sztem bármekkora összeget befizethetsz kezdésnél...az ilferro nem határoz meg semmit (bár ez nem tuti, hisz engem sosem érdekelt az új autós szerződés)! De mondjuk azon el kellene gondolkodni, hogy valami olyan hitelkonstrukciót kellene csinálni, hogy ne havi 20e legyen a törlesztés, mert akkor csak annyit ad az ilferro!
Egyszer beszéltem velük telefonon...de az még rég volt! -
t.soos
csendes tag
válasz Quentin Ruby #121 üzenetére
Én azt tapasztalom, hogy egyre több valódi reklámot láthatunk az autókon! Eleinte sztem természetes, hogy magát reklámozza a cég...de sztem szépen látható a folyamat, ahogy egyre több autón lesz tényleges reklám! Persze ez csak az én véleményem...
''Az meg hogy én fizessek valakinek 180.000ft-ot hogy elcsúfítsa a kocsimat,na ez már
a vég..'' .......érdekes felfogás, hisz nem azért fizetsz, hogy elcsúfítsa az autód, hanem hogy reklámozd, cserében viszont kapsz 50e-et havonta....
Tehát a helyes megfogalmazés: kapok 50e-et, hogy elcsúnyuljon az autóm....mérlegelni kell, hogy megéri-e neked... -
CallaoW
tag
Sziasztok!
Vki kérdezte,hogy valaki vett e már új autót tölük?
Nos a faterom nemrég rajtuk keresztül vett egy VW Caddy kombit.És fel is matricázták(Ill Ferró+Pesti Est)
Bár sokat én se tudok róla,de szerintem biztosan van biznisz benne nekik is.Gondolom szép summát kapnak a reklámért,a rajtuk keresztül vett kocsikból is jön a százalék.
A kocsinak tisztának kell lenni és napi 30 km-et kell megtenni,ezt havonta ellenőrzik.Ha megsérűl a matrica akkor ki kell cserélni(persze saját lóvéért).
A tisztaságot is ellenőrizhetik,példáúl ha valamelyik ''téglájuk'' lefényképezi mocskosan a kocsit,akkor jöhet a magyarázkodás..
Összeségében,azt mondhatom,hogy van benne ráció,de nyilván akkor lenne tutti,ha már pár éve futna ez.
Mondjuk annak tudom ezt ajánlani,aki igy is úgy is venne kocsit és ennek köszönhetően vmit visszanyer az árából -
CallaoW
tag
válasz Calogero #127 üzenetére
Nem hinném,de kéthetente biztos le kell.Bár ez nyilván használattól is függ,meg nem hiszem,hogy télen fotógéppes kocsik laviróznának a tükörjégen.Inkább arról van szó,hogy a matrica látszódjón.
Bár belegondolva ez az egésznek a hátulütője,ha valaki összebarmolja a matricát,akkor az szépen kib*ssz a tulajjal.
Szóval környéktől is függ. -
Quentin Ruby
senior tag
Na de itt a csavar.Egyre több cég reklámozza magát?
Ne haragudj ez az egész miről is szól?
Én úgy tudom hogy ez az egész azért jöhetett létre mert ez a cég reklám lehetőséget kínál egy cégnek így ti ebből az összegből részesedtek a reklám anyag hurcolásával.
Te most úgy látod, hogy az eredeti célnak megfelelően működik,ha nem azt a pénzt kapod meg ami a szerződéseben le van fektetve?Ugyanis az a hírdetők reklámozásáról szól nem az ilferrórol.
Ellenben most az a nagy harci helyzet, hogy a következő belépők után kaszírozott lóvéból fizetik a régieket.Ha nem így lenne akkor az autók 90% lenne fizetős reklám és csak 10% lenne ilferros.Ellenben most ez pont fordítva van.
És ebből is látszik mire is megy ki a játék.Ha ténylegesen a reklám bevételekből kéne az ilferrónak megélnie és a usereket is kifizetni,bele sem vágtak volna...CAPITAL AND COUNTY GOVERNMENT COMMISSIONER
-
Calogero
addikt
De csak azoknak akik Ilferro-s szerződés nélkül is megteszik a havi ~6xx km vagy ~8xx km
Számoljunk mennyi is marad a zsebben az 50 000-ből használt autó esetén
Adó után 50 000-ból megmarad vagy 3x 000 Ft
Napi 40 km azaz havi ~800km benzin költsége ~2x 000 Ft (10l/100km fogysztással számolva)
Így marad kb 10 000 havonta a zsebbe, a mosás költésgeit nem számolva.
Van az ismerőseim közül egy aki azt hitte milyen jó lesz kap 50 000 ropit havonta, csak a kiadásokkal nem számolt.
Ráadásul most rá van kényszerítve hogy a havi 8xx km meg legyen, pedig eddig csak munkába járt az autóval.
Az ilyen mebereknek egyáltalán nem éri meg belevágni. -
Calogero
addikt
Nem kell hogy az úton legyen a fotós kocsi, esteleg lehet gyalog is parkolóban is fotózni.
Sőt szerződésben azt sincs kikötve hogy ki készíthet fotót.
Ha már a kib*aszást megemlítetted akkor itt egy másik módszer.
Megérkezel egy hosszú útról télen hót latyakos az autót csupa trutyi. Majd jön a ''kedves'' szomszéd és csupa irígységből vagy bosszúból (pl elfoglaltad a kedvenc helyét parkolásnál) és lefotózza a kocsidat és elküldi a Ilferronak. -
ferec
tag
válasz Quentin Ruby #130 üzenetére
Tegnap beszéltem egy ismerősömmel aki a ''használt'' autóját felmatricáztatta. Azt mondták neki, hogy 3 hónaping lesz rajta az ILFERRO-s matrica utána reklámot tesznek rá.
Egy pár napja láttam egy új Skodát matrica nélkül amin másnap már Penthaus matrica volt szóval gonolom valakinek egyből reklámot tesznek fel. -
t.soos
csendes tag
válasz Calogero #131 üzenetére
De ez az 50e nem arra megy, hogy eltedd zsebre...ezt gondolom senki sem gondolja komolyan! Ebből lehet fent tartani a kocsit!
Két féle adózási lehetőség van! Ha az éves fizetésed nem éri el a 1,5 milliót, akkor 18%-ot adózol utána, ha eléri, akkor 36%-ot! Ez 9e vagy 18e! (ez nem tuti, az adózási részéhez nem értek, de én így tudom) De bármennyit is kapsz, ez akkor is pénz! Ha csak 32e Ft-ot kapsz havonta....hát nem tudom, szerintem az sem olyan rossz, mert ha más nem, futja a törlesztő részletet!
Vagy...futja a benzint, meg az összes további költséget....kicsit furcsállom pl. ezt a 10 literes fogyasztást (ugye vagy új, vagy pár éves, jó állapotú autókról beszélünk)! Szerintem nem sok BMW, vagy Land Rover-en fogunk ilferro-s matricát látni! Inkább az olcsóbb, kisebb, és...kisebb fogyasztású autókon! Sztem, de persze ez nem biztos! És ezt a 880km-t (beszéljünk erről, a ''legrosszabb'' esetről) nyilván nem főleg a városban tesszük meg, henem megyünk valamerre...hegyekbe, nagynénihez, tökmindegy! Szóval sztem egy 6-7l/100km-ről kellene beszélni! És így pedig már rögtön 14256-16632 Ft (270Ft-os benzinnel számolva)! Azaz még merad ~16e kötelezőre, casco-ra, meg mondjuk mosásra! Azért sztem így sem rossz ez... -
levente3
újonc
Sziasztok!
Elárulná valaki hogy helyileg hol található ez a cég?????levente3
-
süti5
őstag
válasz phanfantom #139 üzenetére
Használtra, két éves szerződéssel.
-
Scenic
tag
Én pénteken délután mentem volna érdeklődni Keresztúrra, de éppen szemle volt és 15 méteres sor kígyozott az irodájuk előtt. Viszont sikerült beszélnem egy pár ''boldog'' emberrel, akiknek csak az az egy kifogásuk volt, hogy 1-2 órát kell várakozni a szemle alatt! Beszéltem egy sráccal, aki 4 hónapja kapja a pénzt rendesen és nem tudott (eddig) buktatót mondani. Ha jól tudom szemle után egyből kapják a lecsót, gondolom ezért voltak millióan... Szal, aki erre vállalkozik, az készüljön fel egy ''kellemes'' délutáni programra.
Mindettől függetlenül, én hétfőn megyek szerződést kötni velük, mert amúgy is új autót vennék és így minden hónap ajándék lehet!
A tankolást pedig nehogy már leszámoljátok ebből az összegből, mert azt amúgy is elfüstölné mindenki. Ha reálisak akartok maradni, akkor csak és kizárólag olyan költséget számoljatok fel, amit az Il Ferro miatt költetek a kocsira. Sztem, havi 2 mosás nem vág senkit a földhöz, én meg lemosom itthon.
Viszont arra érdemes odafigyelni, hogy havi 10 ezret félre tegyetek, mert adóbevallás után meglepetés érhet... Ha nem, akkor meg van egy kis megspórolt pénzecskétek!XPERIA Z2
-
phanfantom
senior tag
A tankolást pedig nehogy már leszámoljátok ebből az összegből, mert azt amúgy is elfüstölné mindenki.
Ezt helyesen mondtad, eddig ebbe senki sem gondolt bele a hozzászólók között, hogy így is van havi min.5-10ezer ft kiadás mindenkinek aki a kocsit használja
Ez az adózási dolog nem tetszik nekem.... ezt tisztába kellene tenni, nem pedig kétségek között lavirozni. A megkerülés pedig nem kifizetődő, jobb a legalitás.
[Szerkesztve] -
Scenic
tag
válasz phanfantom #142 üzenetére
Én simán lejárom a havi 1000 km-t és eddig senki nem fizette ki helyettem... Aki pedig havi 100-200-at megy, az azért szerintem ne vegyen meg egy 2,5-3 millás autót, mert a büdös életben nem térül meg az ára! Az vegyen 6-7ezerért egy alacsony fogyasztású autót hitelre, ami kb, havi 15e-ből kijön.
Persze ez az én véleményem, de ha nem használom, akkor minek veszem?
Az adózás részét meg fogom pontosan kérdezni hétfőn (persze, ha ők is tisztában vannak vele ), ha gondolod akkor szívesen megosztom Veled a hallotakat, de a legrosszabb esetben felhívom a könyvelőmet...XPERIA Z2
-
süti5
őstag
Én is keresztúron kötöttem meg, ők nem tudnak neked segíteni adózásban, kifizetik aztán azt csinálsz amit akarsz....
Aláíratnak egy nyilatkozatot, hogy te rendezed az adót vagy mi, tehát hogy tételes költségelszámolással bevallod. Én ezt látom most járható útnak. Magyarul szja-t fizeted az összeg után, aminek az adóalapjából - remélem - levonható a benzinszámla költsége. -
Scenic
tag
Értem, azért ez is valami.
Amúgy nem tudod, hogy van-e valami más feltételhez kötve, hogy szerződjenek Veled? Én új autót vennék, szal más egy picit, mint a Te helyzetedben, de ilyenekre gondolok, hogy lakóhely, stb. vagy kérdés nélkül azonnal adják a papírt, én pedig az 5 ezret és mehet a kereskedésbe?XPERIA Z2
-
Scenic
tag
A kereskedésbe már jártam és ott azt mondták, hogy a hitelbírálat elindítása előtt mindenképpen kell az Il Ferro-s szerződés, mert utána már nem lehet megkötni, és a cég honlapján is ezt írják. Persze miután elfogadta a bank a hitelkérelmet vissza kell menni hozzájuk, mert Ők fogják utalni (remélhetőleg) a bank számlájára az összeget, na meg persze a matricázás miatt.
Tényleg azt hol csinálták és mennyi ideig tartott?XPERIA Z2
-
Amu
tag
nézzétek meg a Totalcaron, ott írnak róla, meg a carstylingon is
Több érv is szól ellene.
Pl 10 autóból, tuti hogy max 3-an van igazi reklám, és nem pedig önreklám
ergo: amíg van új jelentkező addig működik a rendszer, de amint kevesebb lesz a új belépő összemolik a rendszer.
És persze ezzel is sok-sok új autót tudnak eladni, hisz a hitelnél úgyanúgy részesedik, mint az autó-szalon (tehát ezzel már a THM is tuti magasabb lesz)Az adott szó nálam még sokat jelent
-
Scenic
tag
Tökéletesen tisztában vagyok azzal amit mondassz, erre már magam is rájöttem, de amíg lesz új tag, addig az én részletem is biztosítva van, ha pedig vége, akkor fizetem a kocsit a pénztárcámból.
A listaártól függetlenül felajánlottak az autóhoz ajándékot, persze ez is kereskedéstől függ, nem kértem, de jól esett. Persze ennek már végképp semmi köze az Il Ferro-hoz...
A THM viszont tényleg mintha kicsit magasabb lenne, de meg fogom kérdezni, h amúgy mennyi lenne.XPERIA Z2
Aktív témák
- Z690 + i9-12900K + 32GB DDR5 6600MHz + ingyenes országos házhozszállítás + garancia
- SednaEarfit XELASTEC for AirPods Pro! Legjobb gumiharang Airpods pro modellekhez!
- Különböző típusú és méretű illesztékek/gumiharang/ Ha a kényelmet és hangminőség fontosnak tartod!
- Ulanzi FM01 hordozható ködgép, füstgép, ÚJ
- AsRock X570 Phantom Gaming-ITX mini ITX - AMD Ryzen 5800X CPU - Corsair Vengeance RGB PRO 2x16GB RAM
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs