Aktív témák
-
tundraninja
csendes tag
olyan szép ez a majompfa ugye?
Örökké nem eshet
-
tundraninja
csendes tag
ott parkolsz a kórházparkolójában suti?
Örökké nem eshet
-
tundraninja
csendes tag
be kellenne írni a juszt lacika műsorába,ezt a dolgot hátha attól okosabbak leszünk.őket a neten keresztül el lehet érni?biztos foglalkoznának vele szeretik az ilyen témákat.
Örökké nem eshet
-
-
süti5
őstag
válasz tundraninja #500 üzenetére
Csak egy jó tanács: ne írogasd külön a hozzászólásaid, mert rövid úton moderálni fognak....
Nem ott parkolok, de majdnem
Egyébként meg semmire sem mész vele, ha megkérdezed azokat az embereket, akiknek van, mert sztem ők sem tudják hogyan kell belőle adózni....mindenki mást mond.... -
shift+ő
senior tag
válasz tundraninja #500 üzenetére
Ha töltöttél már ki SZJA bevallást, akkor tudnád, hogy lehet egy csomó féle jövedelem, és ezek összeadódnak. Így történik ez az önálló tevéknységből származó jövedelemmel is, az első oldalon nyilatkozol, hogy az ilyen jövedelmekből 10%-os költségáltalányt számolsz el, vagy részletes kötlségelszámolásrt csatolsz mellé.
Idei adósávok:
1,550 M-ig 18%
felette 36%
Tehát ha, van 1M jövedelmed főállásból, meg ebből 600 000 bevételed, akkor a teljes jövedelmed (10%-al számolva)
1 000 000+1 080 000 = 540000 Ebből fizetsz 277200 Ft adót. (az 1M után fizettél volna 180 000 Ft-ot)
ha nem így van javítsatok.
Tovább, ha nincs más jövedelmed, csak ez, akkor gyanítom, hogy 540 000 18%-a lenne az adó, mert szerintem ebből nem lehet leírni az alkalmazotti kedvezményt. Akkor az adó 97200 ft (havonta: 8100 Ft) Viszont ha főállásból szrámazó jövedlemed meghaladja az 1,550M forintot, akkor havi szintem ebből 16200 Ft-ot adózol.
ha nem így van javítsatok.
[Szerkesztve] -
shift+ő
senior tag
Számolási hiba:
1 000 000+540 000 =1 540 000 Ebből fizetsz 277200 Ft adót. (az 1M után fizettél volna 180 000 Ft-ot) -
süti5
őstag
öööö....az adósáv nem úgy van, hogy ha 1.700.000 a kereseted, akkor 1.550.000-ig 18% az adó, a fennmaradó 150.000-re meg 36%? Mert sztem ha ez így van akkor viszont nincs miről beszélni, nem szívás.
Tehát akkor nem az 1.700.000 után fizetsz be 36%-ot, hanem csak az 1.550.000 feletti részre. -
tundraninja
csendes tag
valami nagy ninja könyvelőt kell megkérdezni,hogy ezek a dolgok hogy vannak.
én miminimálbéres vagyok akkor én csak havi 8100ft adózok majd le ugye?vagy rosszul értelmezem?..fÖrökké nem eshet
-
MODERÁTOR
Ez nem a személyes blogod, légy szíves, ne írj be ötpercenként -nem mintha ott elfogadott volna.
Mégegy. Használd a MOD-gombot is...
Köszönöm.Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
-
popey37
addikt
a másik számolási hiba az, hogy van adókedvezménye mindenkinek. én minimálbéres vagyok és havi 9000ft az adókedvezményem.
Az 50.000ft-ból max 9000ft adót kell fizetni, ha 18%-os adósávban vagy, és az összbevételed nem haladja meg a 18% felső határát.Teló: +36302105384 SW 100/900 ED strehl 0.986
-
HEMP
aktív tag
válasz Viktor0610 #516 üzenetére
Úgy veszem észre igazi hszgyűjtővel van dolgunk, több topikban is így nyomatja a kedves ninja...
''Azért jó a mazochistának, mert ha rossz, akkor jó. Ha meg jó, akkor az rossz, tehát jó!''
-
Matthew
senior tag
''Hát nem a reklámok miatt, az tuti... használt autóknál regisztrációs díjat kell
fizetni, ami elviszi a hátán az egészet mindaddig amíg van elég új jelentkező...''
Ez eléggé hasonlít ugye a piramisjátékra, valahogy azaz érzésem, hogy nem sokáig fog ez a cég működni. Bár ha az új autóknál a kereskedőktől (esetleg még a banktól is) nagy pénzt kapnak, akkor akár még hosszú távon is nyereséges lehet nekik, fene tudja mi lesz ennek a vége, ezt csak a cégtulajok tudják. Vagy még ők sem... -
kettes
csendes tag
Lehet, hogy hosszabb ideig fog még működni, de szerintem sem a hirdetők miatt.
Megítélésem szerint egy kis matematikával, valamint valószínűségszámítással hozzávetőlegesen meg lehet saccolni, hogy meddig.
Ha tényleg nincsenek külső hirdetők,(egyenlőre úgy tűnik, hogy nem igen vannak) akkor ahhoz, hogy ne legyen egy csomó károsult, gyakorlatilag az kellene, hogy az autókereskedők finanszírozzák az egészet. (Az újságok valószínűleg nem fogják) Ez pedig azt jelentené, hogy mindegyik autjukat ingyen adnák, hogy reklámjuk legyen a következő autó megvásárlására, amit szintén ingyen adnak ????
Vajon meddig mehet ez???
(Elvileg ügyfél fizet havi részleteket a kereskedőnek, de ezt az Il Ferró kifizeti az ügyfélnek, aki ugye a kereskedőtől kapott pénzből teheti csak meg, ha nincs külső bevételi forrás) Vajon egy autóra vetítve mennyi pénzt fizet a kereskedő az Il ferrónak??? Gyanítom, hogy nem fogja kifizetni a teljes vételárat!!! De egy darabig mehet, ameddig lesz újabb vásárló, és az utánuk fizetendő jutalék.
Ugyanaz a felállás itt is, mint a használt autónál, csak nem annyira szemet szúró. Az ügyfél gyakorlatilag itt is ugyanúgy megfizeti a ''regisztrációs'' beugró díjat, vagy még többet. Annyi csak a különbség, hogy neki nem egy összegben kell befizetnie ezt az összeget az Il ferrónak, hanem ezt a kereskedő és a hitel folyosító teszi meg jutalék formájában. Az ügyfél ezt az összeget - az így részére magasabb összegen, és valamennyivel kedvezőtlenebb hitelek mellett kiszámolt - havi törlesztésekben fizeti vissza több éven keresztül. Ráadásul még az sem biztos, hogy egyáltalán a később belépők is kapnak-e még bármilyen törlesztési hozzájárulást, mert benne van a szerződésben, hogy csak megfelelő hirdető partner esetén!!
Érdekes, hogy most az elején, amikor még a hirdetések oldalán alig indult be a dolog, minden autóra volt megfelelő hirdető partner, mert még senki nem mondta, hogy neki nem fizettek volna.
Na, nincsen jól kitalálva ??? -
^Bundi^
senior tag
az adó sávos
tényleg asziszed, hogy ha keresel X forintot akkor 18% az adó tehát megkeresel 0.82őt ha meg x+1 forintot akkor csak 0.74 et, mert ott már 69% az adó és mekkora szívás a fizetésemelés? :'(
nem
csak az után fizeted a 36% ot amennyivel átlépted
ha ez a keret 1.5 milla akkor pl 1.7 misinál 1 500 000 ig 18% tehát 270K 200K után pedig további 72KNos Omnes Una Manet
-
kettes
csendes tag
Látom lassan leül ez az oldal. Gondolom mindenki hátradőlt, és vár, hogy mi fog történni.
Frissítésként és emlékeztetőül azért beollózok ide nektek eredetibe egy 2005. októberi hozzászólást ami akkor a Hartenegro Kft. végzete után született.
''Nekem a kolléganőm említette anno a lehetőséget, tanácsot kérve tőlem, hogy mit tegyen. Én lebeszéltem róla, és valószínűleg mások is, mert végül nem dőlt be. Szomorúan látom, hogy közületek viszont mennyien elhitték ezt a humbugot. Úgy látom a magyar ember nem tanul, csak a saját kárán, elég ha valaki ingyen autót, magas hozamot, és egyéb, irreális dolgot ígér, és már özönlenek oda az emberek.
Remélem, hogy mindannyian visszakapjátok a pénzeteket, és azt is, hogy SOHA többet nem hisztek el semmilyen szélhámosságot, ahogy nem léptek be semmilyen szektába, és nem asztrológussal jósoltatjátok meg az esküvőtők ideális időpontját.''[
Való igaz, hogy a Hartenergónál állítólag még arra sem vették a fáradtságot, hogy legalább valamilyen valós hirdető partnert keressenek, és minimum valamilyen humbug szerződést kössenek velük.
Jelen eset egy kicsit más, mert itt már lehet, hogy vannak reklámozói szerződések is, de a végeredményként ugyanaz várható, ugyanis bartellszerződésekből szintén nem várható számottevő külső bevételi forrás. Ettől függetlenül még valóban jó darabig működhet ez a cég akkor is, ha nincsen külső bevételi forrása, annyi kell csak, hogy még jó sokan belépnek, és az Ő befizetéseik egy része fedezheti a már bent lévő tagoknak történő kifizetéseket.
.
[Szerkesztve] -
tundraninja
csendes tag
Köszönöm a figyelmet az összes hozzászólonak, mégha nem is éppen a témához vágott a dolog.
Továbbá, a ma értekeztem az egyik könyvelő ismerősömmel és ő is alátámasztotta az általtok leírt sok okos dolgot. Adózni kell, viszont az adószám kiváltása csak ingatlannal kapcsolatos ügyletek lebonyolításához szükséges több esetben kell, itt most nem erről van szó. Tehát ha van névre szóló számla az jól jöhet vagy max kuka.
Úgy gondolom hogy a havi 50.000,- Ft ajándék és kis szerencsével még megy a cég 2 évig, ha nem akkor is ott a szerződés melyet ha megszeg a cég (felszámolás vagy csőd miatt) mehet a jogi eljárás melyből álláspontom szerint csak jól jöhetek ki.
Én semmiképpen nem fogok agyatlanul belemenni a dologba ezért meglepetés sem érhet.
Más kérdés hogy két év után ha leszedik a matricát fényeztethetem újra az autót
De az én autóm még akkor is ninja lesz mert egy Corolla soha nem hagy cserben ha mégis jöhet a FókuszÖrökké nem eshet
-
Jarod1
addikt
A hever is be akarta vállalni azt a projectet mert másik kocsit akart venni, Átolvasta a szerződést és rátalált a lényegre: A Szerződő felek indoklás nélkül felbonthatják a szerződést bármikor....
-
ferec
tag
válasz tundraninja #503 üzenetére
tundraninja:
Szerkesztőség: MTV TV ügyvédje
1054 Bp., Szabadság tér 17.
Adás alatt élő és adások közt hangüzenet szolgáltatással működő számunk (06/30)30-30-930
E-mail.:ateveugyvedje@mtv.hu
Ha valaki össze tudná foglalni az itt leírtakat írhatna nekik e-mailt vagy telefonálhatna. De lehet, hogy ezzel is csak a bukás után foglalkoznának mint a Hartenegro-val. -
kettes
csendes tag
válasz tundraninja #526 üzenetére
Az a két év, amit írtál, hogy kis szerecsével még addig mehet a cég szerintem nagyon illuzórikus álom.
Nem vagyok egy jós, de a realitások talaján maradva, a mostani belépési lázat alapul véve szerintem nincsen több mint három, négy vagy maximum öt hónap.
A cég állítólag az elmúlt év végén kezdte meg a tevékenységét. A hozzászólásokat olvasva az első fél éve még nagyon gyerekcipőben járt, szinte alig hallott róla bárki is. Most nyár vége környékére lett 1000-1500.tag, tehát kb. 9-10 hónap alatt kezdték megismerni a céget az autósok. (De csak Ők, mert a hirdetők nem igen változtak)
Állítólag jelenleg már 6000 körül van a tagok száma, ami annyit jelent, hogy durván a 4 hónap alatt havonta a korábbi létszám másfélszeresére nőtt a tábor. (Hirdetők továbbra sem változtak)
Ha marad még egy darabig ez a tendencia, és szerintem csak addig működik, amig marad, akkor ez egy hónap múlva már 9000, két hónap múlva 13.500, három hónap múlva már több mint 20.000 autóst jelent.
20.000. autóssal számolva pedig a kifizetendő összeg már havi 800-millió forint ha csak a 40-ezerrel számolok. (6500 új belépő még mindig minimálisan 1,17 milliárd forintos bevételt jelentene személyenként, amiből még ki lehet fizetni a 800-milliót.)
Ha az előző hónapi létszámohoz képest a felénél jóval kevesebb lesz az új belépő, szerintem akkor már nem tud tovább működni a rendszer, bár lehet, hogy az autókereskedőktől és a hitelezőktől nagyobb bevétel is származik autónként, mint amekkora összeggel számoltam (180.000.Ft autónként), és ez esetleg jelenthet még valami plusz bevételt.
Ilyen horribilis összegeket azonban már sokáig nem lehet fizetni.
Nem furcsa, hogy ugyanazokat a matricákat ragasztgatják már szinte az eleje óta, semmi újabb hirdető nem jelentkezik, és annak ellenére, hogy az új autós szerződésben benne van, hogy megfelelő hirdető partner esetén fizetnek csak, mégis mindenkinek fizetnek!!!!!!! Vajon miért?????
Lehet attól tartanak, hogy amennyiben bárkinek is nem fizetnének, akkor ennek visszhangja lenne, és hamarabb csökkenne a belépési kedv.??? Lehet, hogy most még az új belépők pénzének jelentős részét visszaforgatják, hogy még nagyobbra duzzasszák a tábort, még több új autót tudjanak eladni, még többen vágjanak bele, és fizessenek ?????
''Ha egy üzlet egyszer beindul'' (Igaz hirdetők oldaláról továbbra sem látszik semmilyen változás, főleg most már ekkora összegekért) Hiába lesz minél nagyobb a tábor, azzal a hirdetési költségek is arányosan emelkednek, ugyanolyan irreálisak maradnak.
[Szerkesztve] -
kettes
csendes tag
válasz #32577792 #530 üzenetére
Szerintem azért nincsen megfelelő publicitása a dolognak, mert gyakorlatilag azért mindenki ódzkodik attól, hogy esetleg ráfoghassák, miatta nem jött össze ez az ''üzlet''.
Szinte biztos, hogy ilyen feltételek mellett nem jöhet össze, de amennyiben még a bukta előtt próbálná valaki megszakítani a láncolatot, akkor mondhanák azt, hogy márpedig összejött volna, de miatta nem jött össze.
Feltehetően ennél is ugyanaz lesz a forgatókönyv, mint a korábbi ügyben, csak természetesen a hibákból okulva, az ötletet tovább csiszolva már sokkal nagyobb létszámig, illetve összegekig el fognak jutni.
Akik már bent vannak ebben az ''üzletben'', nekik nagyon nem érdekük, hogy megálljon ez a folyamat, még akkor sem, ha tényleg nincsen semmilyen külső bevételi forrás az új belépők pénzén, illetve a velük kapcsolatos jutalékokon kívül.
Még akkor sem érdekük, ha ezzel szinte biztos, hogy jelentősen megnő azoknak a száma, akik az üzleten igen nagy összeget buknak.
Megítélésem szerint ezen ügyben a korábbihoz képest azért is nem igen meri senki felvállalni, hogy beavatkozzon, mert itt - a korábbi üggyel ellentétben - állítólag vannak tényleges hirdető partnerek, akikkel szerződésük is van. Nyilvánvaló, hogy ezeknek a tartalmát nem tudhatja senki kivülálló. Az sem tudható, hogy ezekbőll van-e esetleg valami jelentősebb külső bevételi forrás, vagy csak sima bartell üzletek, esetleg valamilyen elenyésző pénzforrással. (Az autótulajdonosoknak havonta fizetendő összeghez viszonyítva értem az elenyésző jelzőt)
Remélem azért előbb-utóbb ki fog derülni, hogy mi az igazság!!! (A HVG szóhasználatával élve, valóban az évszázad üzlete vagy sima piramisjáték.) -
szatocs
őstag
Most hallottam, hogy úgy megy ez az adózás dolog, hogy csak azután a pénz után kell adózni, amit nem költöttem el az il ferrotól adott pénzből. Igaz ez?
=== Szatocs ===
-
#32577792
törölt tag
mivel ez nem ingatlan bérbeadás, ezért összevontan kell adózni - ha jól tudom- és természetesen fizetni kell az egyéb dolgokat is belőle - EHO, stb- amit az ilferro nem fizet meg, hanem lenyilatkoztat - gondolom- arról, hogy ez a Te dolgod lesz.
mi az, hogy ''nem költöttem el''? meg kaptad vagy sem? ha igen, akkor az jövedelem, tehát fizetni kell utánna. -
kettes
csendes tag
Én sem nagyon értem ezt a nem költöttem el a dolgot. Lehet esetleg arra gondoltál, hogy amennyit befizettél, addig az összegig nem kell adóznod az Il ferrótól visszakapott pénz után. Szerintem egyébként ilyen sincsen. Magánszemélyként nem számolhatod el a befizetést költségként.
-
szatocs
őstag
Valami olyasmit mondott az ismerős, hogy számlát gyűjt, aztán ami marad az 50 ezerből, az után kell adózni. Én nem tom, hogy hogy kell, úgyhogy ne oltsatok le, csak valaki magyarázza el, hogy mi van akkor
Magánszemélyként csinálja, ha ez valamit változtat a dolgon, vagy ez számít valamit.
[Szerkesztve]=== Szatocs ===
-
shift+ő
senior tag
-
SzalaiG
addikt
Mi ez a Hartenegro Kft.ügy?
-
shift+ő
senior tag
Ez már ki lett tárgyalva, a cégől kapott péntt az önálló tevékenységből származó bevétel, aminek vagy a 10 %-a vonható le költségként, vagy számlákkal kel igazolni az erre voatkozó költségeket. A többi az jövedelem, ami összevontan adózik a máshonnan szerzett jövedelmeiddel.
[Szerkesztve] -
divot
veterán
Azon gondolkodtam mostanában, hogy nem fog-e vajon ez az egész nemsokára a piramisjátékokhoz hasonlóan bedőlni
Ugye ott a beugró összeg. Abból egyelőre ki tudják fizetni a díjakat, és az egyre szaporodó reklámbevételeknek kellene finanszírozniuk a továbbiakat.
Csakhogy.
Nem igazán látok új hirdetőket, és nem is tudok olyan cégről, amely autókra alapozná a jövőbeli kampányát. Ugyanakkor rengeteg autó rohangál még mindig az Ilferro matricával, amiből meg nincs semmi bevételük.
Szóval ne legyen igazam, de nekem piramisjáték hangulata van az egésznek. -
Rick4
félisten
pedig ha belegondolsz, mostmár elég szép számmal vannak autók, vagyis a leendő hiredtők rengeteg autóra tehetik ki a reklámot, sőt, gondolom adott a lehetőség, hogy egy bizonyos területen levő autók oldalára kerüljön hiredetés. innen lenne érdekes, ha elbaxnák a dolgot, azért mostmár csak van valami a kezükben, ami szép nagyot üt. ha kicsit is ügyesek, nem is akarják bedönteni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
szatocs
őstag
Nem csak az adózás a gond
Nos, az egyik az, hogy ez az egész tényleg egy véges dolog, vagyis ahogy itt többen is gondolják-és mostmár gondoljuk, egyszer bezár a bazár, és akkor elég sokan szívhatnak emiatt.
Ezért is van az, hogy egy olyannak, mint nekem, egy olyannak, aki saját kis pízből nem tud venni autót, mert részletre nem vennék az biztos, nem jó az ilyen. Az adózás dologból nekemkiderült, hogy a 36 % - ba esnénk, és benzint ugye le sem lehet írni az adózptt részből, csak a mosást, így a fentartás is bajjal lehetne. Szóval annak megérheti, aki hajlandó az ótójára ragasztatni egy bizonyos összegért, és bevállalja, hogy (ha rendesen adózott és azzal nem lehet gáz) ha tönkremegy a cég, akkor ő simán tudja utána is a részleteket fizetni, és fenntartani az autót. Így neki esetleg egy ajándék lehet ez a kis besegítés.
Jó lett volna ez nekem, ha nem szakadna vége ennek, és így részletre lehetne bevállalni egy autót, amelynek a részlete lenne mondjuk 30-35 ezer, a többi 15-20 ezret meg fel tudnám használni benzinre. De ez meg már megint az a kategória, hogy tök adómentesen kapnék 50 - et, és kinek érné meg, hogy az autómat havi rendszerességgel, évi 600,000 ft - vel eltartsa???
És nem én lenék az egyedüli, akinek el kell tartania az autóját, már sztem legaláb vannak vagy 3000 - en. Ez piszok sok pénz egy év, de akár egy hónap alatt is.=== Szatocs ===
-
divot
veterán
Belegondolok, csak az a baj, hogy értek a reklámokhoz, így pontosan tudom, hogy autóra nem tervez komoly cég kampányt. Ugyanis az értéke nulla, sőt, inkább negatív hozadéka van. Megmagyarázom. az Ilferro azokra az emberekre hajt, akiknek nincs pénzük, hiszen ezért bocsátják áruba az autójuk oldalát. Ettől az egésznek szegénység hangulata lesz, aminél rosszabbat egy reklám esetében el sem lehet képzelni.
A gyakorlatban lélektanilag úgy működik, hogy ha látsz egy Ilferros autót, akkor arra gondolsz, hogy szegény járgány milyen bénán néz ki ezzel a matricával, de hát szerencsétlen tulaj biztos nem véletlenül rondította el a masinát. Na most ez az alaphangulat rakódik rá minden további ilferrós reklámra. Ha én terveznék kampányt, én sem engedném ezt a fajta hirdetést. -
szatocs
őstag
Ebben nem teljesen van igazad
Mikor először néztem az autókat, azt mondtam, hogy mi a franc ez???
Utána mikor megnéztem, hogy megéri-e ez valakinek, azt mondtam, hogy miért is ne, nézzünk jobban utána, mik a tapasztalatok.
Ezután rájöttem, hogy ez nekem nem jó, így biztos vanak olyanok, akik úgy vettek autót, ahogy én vettem volna, bízva a jövőmben, hogy ez egy cég, ami nem mehet tönkre (naív hozzáállás), majd csak kihúzza valahogy.
Ezután láttam már olyan autókat is, amik be kell vallanom, a szörnyűlködés után egy kis szépségérzetet, legalábbis nem csúnya érzetet adtak, és reklámértéke is van, mert néhány autó hatására megnéztem pl. a lóerős hírdetésben szereplő oldalt is, vagy a pesti estesek sem néznek ki olyan rosszul.
Szóval ez nálam ilyen lépcsőzetes jellegű volt.=== Szatocs ===
-
divot
veterán
Mondom, ne legyen igazam, mert senkinek nem szeretnék rosszat, de úgy látom, hogy nem jött be a cég tulajdonosainak számítása, mert nem nagyon látok reklámokat az említetteken kívül. Január egyébként is szar a hirdetési piacon, március előtt nem indul be egy nagyobb kampány sem. Meglátjuk, kihúzzák-e addig, és ha igen, akkor lesznek-e megbízóik. Kétségeim vannak, ez a lényeg.
Aktív témák
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen