Keresés

Aktív témák

  • shift+ő

    senior tag

    válasz ferec #13 üzenetére

    Emlékeim szerint ehhez hasonló trükkel már buktt csapat, 1-2 éve. Én még nem láttram mást csak saját reklámot, ebből pedig nincs bevétel, csak az úk belépők pénzét tudják osztani. szerinem ez is piramis jellegű.

  • shift+ő

    senior tag

    A másiknál sincs beugró új autó esetén.

    Próbáltam puhatolózni az adó témakörben, mert ugye itt jövedelemről van szól és ha én jövedelmet szerzek, akkor adót kéne fizetnem.

    Próbálom idézni a prábeszédet:

    Én: Mi a helyzet az adóval?
    HA: Ha én kiadom a lakásom, akkor én sem fizetek adót.
    Én: Pedig azután is kellene.
    HA: Kap egy pénztárbizonylatot, hogy átvette a pénzt.
    Én: ???
    HA: De ha akar fizethet adót, de eddig 200-an nem akartak. Kap papírt és bevalhatja.
    Én: Ez érdekes. Köszönöm.


    gondolom az Ilferro is hasonlóan vélekadik az adóról.


    Szerintem ez arra jó, hogy vevőket hajtsanak fel az autó kereskedőknek, ezért kapnap pénzt, esetleg valamennyit fizetnek az autósoknak. ez egy pár hónapig megy, aztán eltünik mindenki.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz RAM #23 üzenetére

    A pesti est egy ingyenes reklámujság, ami csak hirdetésekből tartja fenn magát, a további a hirdetők névsora sem túl patinás. Nem látom a bevételi oldalon azt a mennyiségű pénzt, ami a kiadási oldalon jelentkezik.

    Egy kicsit szkeptikus vagyok, de mintha pont az ilferro lett volan az a cég amely bukott pár éve, még a kék-fény is foglalkozott vele. Ha nem is az ilferro volt, de az biztos, hogy valamilyen ferro vagy a vas latin nevére emlékeztető cég név merült ott is fel.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz Matthew #31 üzenetére

    Új autónál nem látom nagyon nagy kockázatát, legfeljebb bukom az 5K-s regisztrációs díjat. És később én fizetem a saját autómat.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz Matthew #37 üzenetére

    Mégsem akkora, mintha be kellene fiztened 2-300K-t és azt buknád. Amúgy nem is értem, használt autónál miért van ez a ''belépési díj''. Pontosabban értem, ezt az összeget új autó esetén az autókereskedőtöl kapja meg (szerintem).

  • shift+ő

    senior tag

    Most akkor piramis játék vagy sem.

    erősen gondolkodom a hirautónál egy nissan note-on. 350000 a beugró és 46 a havi törlesztő, amiből 40-et fizetne a cég. Legfőbb problémám az adózás, mert nem szeretnék sok-sok büntit fizetni az APEH-nak.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz Lolek #43 üzenetére

    Ez hülyeség. Az autókereskedő csak eladja az autót, ő ebben a buli reklám részében nem szerepel. Az értékesített autó után leadja a jutalékot a küldő cégnek.

    Ha új autót veszel, akkor a kereskedő jutalékot fizet a ilferro/hirauto-nak, inne van bevétel. Míg ha te használt autóval akarsz beszállni akkor kérnek belépési díjat.

    A matrica meg 30K (szerintem nincs annyi) amit ha megsérül az autó tulajának kell fizetnie.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz Lolek #45 üzenetére

    :R Valóban.

    Az indexen van egy fórum, már január óta, egy két hozzászólást tett ai il ferro vezetősége, de semmire sem válaszolt.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz TexT-BoY #48 üzenetére

    Nem hinném, hogy 2 évig kéne hordani ugyan azt a matricát.

    A matrica helye biztosan meg fog látszani később, mert ott nem éri annyi káros hatás a fényezést.

  • shift+ő

    senior tag

    Tegnap a Blahánál állt mellettem egy nő, Ilferro-s Astával. Kérdeztem tőle izizbe, hogy működik-e a cég, azt mondta, hogy eddig fizettek. És ha a használtra teszek, akkor 5 év határozott idejű szerződést köt velem a cég, míg új autó esetében, ahol nem én csngetek, ott határozatlan idejű a szerződés.

    Én nem is a cégtől félek, hanem az adózás oldala aggaszt, mert új autóban gondolkodom, ott nem tudnak megszivatni, legfeljebb én fizetem a részleteket. De ha előveszi a céget az APEH, és a nyilvántartásokból kiderül, hogy én is kaptam tőlük pénzt, akkor mi van. A bünti az elmaradt adóbevétel 2X-e általában, ami azt jelentené, hogy legalább annyit vagy többet kellene az APEH pénztárába betennem, mint amit a cég péntárából felvettem. :W

  • shift+ő

    senior tag

    válasz SAMYka #55 üzenetére

    Azt az összeget, amitő a vásárló így elesik, az Ilferro kapja meg. Én úgy gondolom, hogy előbb lefolytatom az ártárgyalást az autószaolnban, és amikor meg vannak a kedvezmények vagy + extrák, akkor dobom be, hogy ja bocs, ilferro.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz SAMYka #68 üzenetére

    Az ilferro-t nem tudom, hogy működik, de szerintem az autót te veszed, ezért neked kell intézni.

    Én a testvér cégnél, a hírautónál gondoltam, de úgy néz ki, nem megyek bele.

    Tegnap elmentem a Nissan-hoz, hogy megnézzék az autómat, mennyibe számolnák be. Korrekt volt a csapat, a piaci ár alatt egy picivel mondtak rá. Ha belemennék, a hitel után kb. fél milla bedugróm maradt volna a Nissan Note-ba.Elekzdtünk alkudozni, a végén az lett, hogy ajeszba kapnám a metálfényt, és egy BT-s kihabgosítót, beszerelve, összelőve a rádióval. így a havi törlesztő kb 36K lenne 120-hóra, + biztosítás. Mondom jó át gondolom, és mi van ha hírautó-s varuációban vinném a kocsit. Az nem megy ezekkel a feltételekkel, akkor ajesz nincs, és a törlesztő 41K + biztosítás. Beigazolódott a sejtésem, hogy az autókereskedő és a reklám cég bartellbe játszik, az én pénzemre.

    Itt nekem kellene intézni az autót, csak szerződést kötök a céggel, ami alapján a ''jobb'' feltételekkel megvehetem az autót.

    Ebbena az a bukó, hogy ha a cég vezetése úgy gondolja, hogy elég pénz folyt be az ''hülye''' ügyfelektől, szépen fel áll és ágyő, te pedig fizesd a magasabb törlesztő részletet.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz sbazsi #69 üzenetére

    Ha felbontod a szerződést, akkor azonnal BAR listás leszel.

  • shift+ő

    senior tag

    MAx úgy lehet kiszállni, ha ezt az autót eladod, vagy egy újba beszámmíttatod, de szerintem itt már sok bukó lehet.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz Scenic #168 üzenetére

    Ha jól tudom 9 Ft/km számolható el.

    Én beszéltem velük, érdekes volt a hozzáállás. Azt mondta az ürge ha adózni akarok, akkor adózok, ha nem nem, sokan nem adóznak belőle.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz HEMP #209 üzenetére

    Én is gondolkodtam, hogy így veszek egy Nissan Note-t, és előbb bementem érdeklődni ''civilként''. Kb 200K lett volna a kedvezmnény/ajándék. És havi törlesztő kb 3K-val kedvezőbb let lett volna, mint hírautós vevőként. Érdemesebb az új gépet is ahsználtként bevinni a rednszerbe, mert az ''ingyen'' egy picit így drágánek tűnik.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz Quentin Ruby #256 üzenetére

    Szerintem sem. Nem láttam még tőkerős reklámozót. sőt nekem az a furcsa, hogy legfőképp kereskedelmi médiák - akik szintén reklámokból élnek- reklámoztatják magukat az autokon. Mintha csak fedezet lenne a dolog.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz <>jana<> #260 üzenetére

    Ez nem teljesen így van, mert ha rajtuk keresztül veszel új autót, akkor sokkal rosszab feltételkkel kapod meg. De ezt már leírták sokan.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz <>jana<> #263 üzenetére

    Ajándék, ha visszakaptad a befizetett pénzed 4-5 hónap után.

  • shift+ő

    senior tag

    Nekem a reklámozók egy része érdekes: Pesti Est, Lóerő pl. ezek ingyenes reklámkiadványok, ezek reklámozása sok pénzért nem rudom meg éri-e? Szerintem ez kamu, csak az a lényege, hogy ne csak ilferro legyen az autók oldalán.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz <>jana<> #413 üzenetére

    Én ezzel nem a Pesti Estet és Lóerőt akartam degradálni, de gondolom, hogy akkora haszon azért ezekből a kiadványokból nincs, hogy még milliós reklálm kiadásokat tudjanak finanszírozni. Jó dolog mind a kettő, hogy ingyen (pontosabban a reklámok olvasgatása fejében) juthatok információhoz.

    Ha bartelben megy a dolog, amit utána én is olvastam a HVG cikkében, akkor abból az ilferrónak nincs bevétele, de akkor miből van? Nagyon úgy tünik, bundi teóriája szerint csak az új belépők finanszírozzák a bulit.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz macskea #438 üzenetére

    Érdekes, most vettem Coltot ''szabadon'', így az itteni ajánlatnál azért sikerült egy jobbat kihoznom.

    Itt 2,97M Ft-ért 1,1-es Inform modell van, aminek a lista ára 2,5-2,8M között van

    Én 3,05 -ért vettem, ajándékokkal, az 1,3-as invite modelt.

    Itt is van csalafintaság. Ahogy az il ferrónál és a hirautonál.

    Az én új autóvásárlásom is a hirauto miatt indult, ott szerettem volna egy Nissan Note-t, de alapból hülyének néztek.

    [Szerkesztve]

  • shift+ő

    senior tag

    válasz Mandino #464 üzenetére

    Ez mindenképpen adóköteles jövedelem, ha használt, ha új autóval gurulsz oda.

    Valahol olvastam egy 8500 Ft-os adó ról, az hogy jött ki?

  • shift+ő

    senior tag

    válasz tundraninja #480 üzenetére

    50E ft után hogy 8500 Ft az adó?

    Önálló tevékenység, mondjuk 10% költség (vagy költség elszámolás, útnyilvántartás), ez hozzáadódik a jövedelmedhez. Ha nincs jövedelemd, akkor adómentes, ha van akkor ráül a tetejére és a felső kulcsal adózik. Szerintem.

    Ha nem így van javítsatok ki.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz shift+ő #492 üzenetére

    Rosszul fogalnazam, nem a 10% költség, hanem a maradék a jövedelem rész adódik hozzá a többi jövedelemhez.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz tundraninja #500 üzenetére

    Ha töltöttél már ki SZJA bevallást, akkor tudnád, hogy lehet egy csomó féle jövedelem, és ezek összeadódnak. Így történik ez az önálló tevéknységből származó jövedelemmel is, az első oldalon nyilatkozol, hogy az ilyen jövedelmekből 10%-os költségáltalányt számolsz el, vagy részletes kötlségelszámolásrt csatolsz mellé.


    Idei adósávok:
    1,550 M-ig 18%
    felette 36%

    Tehát ha, van 1M jövedelmed főállásból, meg ebből 600 000 bevételed, akkor a teljes jövedelmed (10%-al számolva)

    1 000 000+1 080 000 = 540000 Ebből fizetsz 277200 Ft adót. (az 1M után fizettél volna 180 000 Ft-ot)

    ha nem így van javítsatok.

    Tovább, ha nincs más jövedelmed, csak ez, akkor gyanítom, hogy 540 000 18%-a lenne az adó, mert szerintem ebből nem lehet leírni az alkalmazotti kedvezményt. Akkor az adó 97200 ft (havonta: 8100 Ft) Viszont ha főállásból szrámazó jövedlemed meghaladja az 1,550M forintot, akkor havi szintem ebből 16200 Ft-ot adózol.


    ha nem így van javítsatok.

    [Szerkesztve]

  • shift+ő

    senior tag

    Számolási hiba:


    1 000 000+540 000 =1 540 000 Ebből fizetsz 277200 Ft adót. (az 1M után fizettél volna 180 000 Ft-ot)

  • shift+ő

    senior tag

    válasz popey37 #517 üzenetére

    Nem vagyok biztos benne, de az adókedvezmény csak alkalmazottként jár neked a munkabéred után, ez pedig önálló tevékenység utáni bevétel. Meg léne nézni, hogy ez után van-e adókedvezmény.

    [Szerkesztve]

  • shift+ő

    senior tag

    válasz szatocs #535 üzenetére

    Ez ez a variáció, amikor nem 10% költséget számol el. kicsit macerás, és az apeh nem biztos, hogy beveszi az az össz költséget, szerintem csak a napi kötelelző km-re eső költséget lehet le költségelni, az meg nem sok, Szerintem egyszerűb és jobb a 10%.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz szatocs #540 üzenetére

    Ez már ki lett tárgyalva, a cégől kapott péntt az önálló tevékenységből származó bevétel, aminek vagy a 10 %-a vonható le költségként, vagy számlákkal kel igazolni az erre voatkozó költségeket. A többi az jövedelem, ami összevontan adózik a máshonnan szerzett jövedelmeiddel.

    [Szerkesztve]

  • shift+ő

    senior tag

    válasz Heidi #559 üzenetére

    Első hozzászólásnak nem rossz.

    Véleményem szerint épp az ilyen hiszékeny és pénzéhes emberek tartják el az ehhez hasonló cégeket. Remek példa a Globex is, nagy haszon reményében nagy kockázatra tették be az emberek a pénzüket, de amikor betették, akkor csak a nagy haszon lebegett a szemük előtt, a nagy kockázattal hasonló képpne voltak mint te most. De sajnos a nagy kockázat bejött és bukta lett, most pedig az állam nyakába akarják magukat varrni a vesztesek.

    A hartenergóhoz épp lett volna protekcióm, mert oda csak úgy lehetett bejutni, de szerencsére nem volt rá szükségem, ezek a mostaniak tanultak az előd hibájából, csiszoltak egy kicsit a technikán, jogilag jobb hátországot építettek, de csak a vak nem látja mire megy ki az egész.
    A cégtulajok és az autókereskedők jól járnak, nyer még a bulin valamicskét és az a néhány ezer ügyfél aki több pénzt kap vissza nettó mint a befizettet összeg, jó az államnak is, mert az így forgó összeg egy része adóként befolyik. De lesz jó néhány vesztese.
    Pont azt a réteget huzzák le, akinek amúgy sincs túl sok, és most lehetőséget lát egy új autóra, mert e néklül, csak mindig 6-10 éves kocsit tud venni. Véleményem szerint az ügyfelek melett még a bankok fognak szívni, mert hiába veszik el az autókat, a pórul járt ügyfelektől, azok értéke nem lesz annyi, amennyi fedezné a hátralévő tartozást behajtani a többit, pedig elég nehéz lesz. Jövő karácsonyra ismét lesz néhány ezer új BAR listás ügyfél.

  • shift+ő

    senior tag

    Ha egy cég hirdet, akkor a szakembererk meghatározzák a célcsoportot, kit is akarnak azzal a reklámmal megcélozni. Ezért nem reklámoznak a HVG-ban mosóport, és a BLIKK-ben Tag Heuer-t, és a MiniMax-on Volvót.
    Az autós reklámoknál nem nagyon lehet célcsoportot meghatároznmi, de nem is törekedtek rá, de azért furcsa, hogy minek fut Pesti Estes autó Szabolcsban, illetve nevetségesnek találom a Diplomatic magazint (bár nem ismerem és nem olvastam) így hirdetni. Lényeg nagyon kicsi a hatékonysága ennek a fajta reklámnak.

    Mivel a reklám egy elég homályos terület, ezzel jól lehet oltani a népet.

    Ma láttam egy érdekes autót ami a k....ra midegy jegyében készült, egy sötét bordó Corsa-n az IlFerro saját reklámja, csak a fehér betürészek látszottak, amiből semmi sem lehetett kivenni.

    Itt a reklám csak sokadlagos kérdés, lényeg minél több új autót eladni, illetve minél több autót bevonni a rednszerbe.

    Az optimisták mondhatnénak néhány példát, hogy mit érdemes így reklámozni.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz Heidi #575 üzenetére

    A BAR lista csak egy megérzés, ne legyen igazam.

    Sok helyen, hovatkoznak így ''Németországban már 10 éve működnek''. ebben az a vicces, hogy mkég véletlenül semn láttam sehol konktrét cég nevet általában hovatkozik mindenki.

    Erre van egy szomorú példám: kb 10 éve behoztak hazánkba egy Olaszországban már bevált csigatenyésztési rendszert. Hoztak techniológiát, törzsállományt és mindent, jó drágán és kötöttek szerződést a csigák felvásárlására is. Akár egy műveletlen kiskertben is milliós jövedelmet igértek, minimális munkával. Aztán első télen az összes csiga megfagyott, mert az olaszoknál ezek a buták nem földelik el magukat, ott télen is meleg van. Ennyit a külföldön bevált módszerekről.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz Heidi #584 üzenetére

    Ez a németzországi párom kint volt és látta ez nekem nem konkrét. (ne haragudj meg). Nekem és még sokunknak az a gondunk, hogy a cég nem törkszik arra, csak a látszatára, hogy a reklámokból tartja el magát, ezzel könnyen megtéveszti a felületes és csak a bevételeket figyelő ügyefleket.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz Heidi #589 üzenetére

    A reklám ingoványos téma, viszonylag nag pénzek forognak benne. Könnyen meg lehet etetni az embereket, hogy nekik is juthat belőle 50K.

    Csak az a gond, hogy az tőkerős reklámozók reklámügynökésgeken keresztül, szakemberre bizzák a reklám felületek vásárlását. És mielőtt rábólintanak egy kampányra általában prezentálni kell nekik, a várható eredményeket. Ennél az autós cégnél, viszont ezek a mérések lehetetlenek, így az a prezentáció is csak találgatás, erre pedig senki sem fog kifizetni 10/100 milliós pénzeket.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz kettes #652 üzenetére

    Itt a tisztességtelen szándékot a bíróságon biztos nehéz lesz bizonyítani, mert azért a látszat kedvéért itt folyik reklámtevékenység is. A tulajok, majd hivatkozhatnak arrra, hogy a nagyok nem jöttek, és erről nem tehetnek.


    Szerintem mostmár a kritikus tömeg körül lehet a dolog, gyanítom, hogy nem csak 6000 autós, hanem bő 10K, lépet be a tuti bizniszbe, mert bárhol leállsz, biztos, hogy perceken belül látsz ilyen autót, sacc/kb. az autók 0,5 - 1 %-a van benne a rendszerben.

    A tavasz egyik nagy balhéja már láthatáron.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz Gebriel #666 üzenetére

    Én is elkezdtem hajtani az ügyet. Egy ideig az ingyen autó bűvöletes lila fátyla lebegett a szemem előtt, aztán : Matekoltam nem kicsit, sokat. Érdeklődtem autókereskedésnél, felhívtam a céget (az ikertesót a hírautót), és arra a következtetésre jutottam, hogy ez gagyi. Amikor a cég arra a kérdésemre, hogy adózás azt mondta, hogy náluk senki sem adózik, akkor kezdett, a fátyol foszladozni.
    A belépők közül,csak az jár jól, a 180K-s befizetése után legalább 6-7 hónapig kapja a lét, mert ha levonja az adókat, akkor így talán visszakapja a pénzét, de a havi 1X-i utazgatását az ellenőrzésre még nem számoltam.

    Kérdésedre válaszolva, igen hülyék az emberek, mert nem vizsgálják a kockázatokat, és csak rövíd távra számolnak. Hidd el sok birka van, aki úgy gondolja, hogy az ilferróval tartatja el ez autóját. Veszenek egy új gépet 0%-os vagy jobb esetben 10% önerővel, aminek a törlesztőrészletét fedezi az ilferrós pénz, és úgy gondolják, hogy ha bukik a cég eladják az autót. És itt jön a feketeleves, mert az autó értéke nem fogja fedezni a banki tartozást. És emebrünk már fel is került a BAR lista végére. Ezek után még az APEH is odavághat, mert kiváncsi lennék, hogy abból a sok ezer ''ügyfélből'' hányan fizetnek adót, szerintem egy kezem meg tudnám számolni. Nem baj lesz miről csámcsogni a bulvársajtónak, és az ellenzék majd támadhatja Gyurcsánt, hogy miért nem fülelték le a céget hamarabb és miért nem védi meg a polgárokat. Ez már csak egy ilyen ország.

  • shift+ő

    senior tag

    Bocs ha hosszú:

    IL FERRO Kereskedelmi, Ipari és Szolgáltató Korlátolt Felelõsségû Társaság
    (1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 12.) Adószám: 13154422


    Cégtörténet


    --------------------------------------------------------------------------------



    1 Cégjegyzékszám
    07 09 009919
    01 09 862625 (Hatályos)
    2 A cég elnevezése
    IL FERRO Kereskedelmi, Ipari és Szolgáltató Korlátolt Felelõsségû Társaság

    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    3 A cég rövidített elnevezése
    IL FERRO Kft.

    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5 A cég székhelye
    1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 12.

    Hatályos: 2005.12.14. - ...
    1171 Budapest, Berki Lili út 15.

    Hatályos: 2005.07.27. - 2005.12.14.
    8000 Székesfehérvár, Széchenyi utca 30.

    Hatályos: 2004.01.19. - 2004.09.23.
    8000 Székesfehérvár, Új Csóri út 10.

    Hatályos: 2004.09.23. - 2005.07.27.
    6 A cég telephelye(i)
    1029 Budapest, Nagyrét utca 11.

    Hatályos: 2005.07.27. - ...
    7 A cég fióktelepe(i)
    1029 Budapest, Nagyrét utca 11.

    Hatályos: 2004.09.23. - 2005.07.27.
    8 A létesítõ okirat, a társasági szerzõdés, az alapító okirat, az alapszabály kelte
    2003.11.19.

    2004.09.23.

    2005.07.27.

    2005.12.14.

    2006.05.18.

    9 A cég tevékenységi köre(i)
    2213'03 Idõszaki kiadvány kiadása
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    2221'03 Napilapnyomás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    2222'03 Máshova nem sorolt nyomás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    2811'03 Fémszerkezet gyártása
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    2812'03 Fém épületelem gyártása
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    2840'03 Fémalakítás, porkohászat
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    2851'03 Fém felületkezelése
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    2852'03 Fémmegmunkálás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    2875'03 Máshova nem sorolt egyéb fémfeldolgozási termék gyártása
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    3611'03 Ülõbútor gyártása
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    3612'03 Irodabútor gyártása
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    3613'03 Konyhabútor gyártása
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    3614'03 Egyéb bútor gyártása
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    4511'03 Épületbontás, földmunka
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    4521'03 Épület, híd, alagút, közmû, vezeték építése
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    4522'03 Tetõszerkezet-építés, tetõfedés, vízszigetelés
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    4523'03 Autópálya, út, repülõtér, sport játéktér építése
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    4524'03 Vízi létesítmény építése
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    4525'03 Egyéb speciális szaképítés
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    4531'03 Villanyszerelés
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    4532'03 Szigetelés
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    4533'03 Víz-, gáz-, fûtésszerelés
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    4534'03 Egyéb épületgépészeti szerelés
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    4541'03 Vakolás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    4542'03 Épületasztalos-szerkezet szerelés
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    4543'03 Padló-, falburkolás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    4544'03 Festés, üvegezés
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    4545'03 Egyéb befejezõ építés
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    4550'03 Építési, bontási eszköz kölcsönzése személyzettel
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5010'03 Gépjármû-kereskedelem (Fõtevékenység)
    Hatályos: 2006.06.19. - ...
    5113'03 Fa-, építési anyag ügynöki nagykereskedelme
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5122'03 Dísznövény-nagykereskedelem
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5143'03 Elektromos háztartási cikk nagykereskedelme
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5144'03 Porcelán-, üvegáru-, tapéta-, tisztítószer-nagykereskedelem
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5147'03 Egyéb fogyasztási cikk nagykereskedelme
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5153'03 Fa-, építõanyag-, szaniteráru-nagykereskedelem
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5212'03 Iparcikk jellegû vegyes kiskereskedelem
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5241'03 Textil-kiskereskedelem
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5242'03 Ruházati kiskereskedelem
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5243'03 Lábbeli-, bõráru-kiskereskedelem
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5244'03 Bútor, háztartási cikk kiskereskedelme (Fõtevékenység)
    Hatályos: 2004.01.19. - 2006.06.19.
    5244'03 Bútor, háztartási cikk kiskereskedelme
    Hatályos: 2006.06.19. - ...
    5245'03 Elektromos háztartási cikk kiskereskedelme
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5246'03 Vasáru-, festék-, üveg-kiskereskedelem
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5247'03 Könyv-, újság-, papíráru-kiskereskedelem
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5248'03 Egyéb, máshová nem sorolt iparcikk-kiskereskedelem
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5250'03 Használtcikk-kiskereskedelem
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5263'03 Egyéb nem bolti kiskereskedelem
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5272'03 Elektromos háztartási cikk javítása
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5274'03 Egyéb fogyasztási cikk javítása
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5530'03 Étkezõhelyi vendéglátás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5540'03 Bárok, hasonló vendéglátás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5551'03 Munkahelyi étkeztetés
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    5552'03 Közétkeztetés
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    6024'03 Közúti teherszállítás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    6312'03 Tárolás, raktározás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    6720'03 Biztosítást, nyugdíjalapot kiegészítõ tevékenység
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7011'03 Ingatlanberuházás, -eladás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7012'03 Ingatlanforgalmazás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7020'03 Ingatlan bérbeadása, üzemeltetése
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7031'03 Ingatlanügynöki tevékenység
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7032'03 Ingatlankezelés
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7110'03 Gépkocsikölcsönzés
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7121'03 Egyéb szárazföldi jármû kölcsönzése
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7131'03 Mezõgazdasági gép kölcsönzése
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7132'03 Építõipari gép kölcsönzése
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7134'03 Máshova nem sorolt egyéb gép kölcsönzése
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7414'03 Üzletviteli tanácsadás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7440'03 Hirdetés
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7450'03 Munkaerõ-közvetítés
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7470'03 Takarítás, tisztítás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7481'03 Fényképészet
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7482'03 Csomagolás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7485'03 Titkári, fordítói tevékenység
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    7487'03 Máshova nem sorolt, egyéb gazdasági szolgáltatás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    8021'03 Általános középfokú oktatás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    8022'03 Szakmai középfokú oktatás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    9211'03 Film-, videogyártás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    9212'03 Film-, videoterjesztés
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    9301'03 Textil, szõrme mosás, tisztítás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    9304'03 Fizikai közérzetet javító szolgáltatás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    9305'03 Máshova nem sorolt egyéb szolgáltatás
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    11 A cég jegyzett tõkéje és ezen belül a pénzbeli és nem pénzbeli hozzájárulás mértéke
    Pénzbeli hozzájárulás: 3 000 000 Ft
    Nem pénzbeli hozzájárulás: 0 Ft
    Összesen: 3 000 000 Ft

    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    12 A cégjegyzés módja
    Az ügyvezetõ önállóan.

    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    13 A cégjegyzésre jogosult(ak) neve (cége) és lakóhelye (székhelye), valamint tisztsége
    Laskay Róbert (an: Szabó Anna Éva) 1171 Budapest, Berki Lili u. 15.
    A képviselet módja: önálló.
    Tisztsége: vezetõ tisztségviselõ (tisztségviselõ).
    A jogviszony kezdete: 2006.05.18.
    A jogviszony vége: 2011.05.18.

    Hatályos: 2006.05.18. - ...
    Laskay Róbert (an: Szabó Anna Éva) 1171 Budapest, Berki Lili út 15.
    A képviselet módja: önálló.
    Tisztsége: vezetõ tisztségviselõ (tisztségviselõ).
    A jogviszony kezdete: 2005.07.27.
    A jogviszony vége: 2010.07.27.

    Hatályos: 2005.07.27. - 2006.05.18.
    Pentelényi Ákos (an: Juhász Erzsébet) 8000 Székesfehérvár, Új Csóri u. 10.
    A képviselet módja: önálló.
    Tisztsége: vezetõ tisztségviselõ (tisztségviselõ).
    A jogviszony kezdete: 2004.01.19.
    A jogviszony vége: 2008.11.19.

    Hatályos: 2004.01.19. - 2005.07.27.
    Pentelényi Ákos (an: Juhász Erzsébet) ügyvezetõ 8000 Székesfehérvár, Új Csóri u. 10.

    Hatályos: 2004.01.19. - 2004.01.19.
    Varga Mátyás (an: Faludi Ilona) 1173 Budapest, Köröstói utca 13.
    A képviselet módja: önálló.
    Tisztsége: vezetõ tisztségviselõ (tisztségviselõ).
    A jogviszony kezdete: 2006.05.18.
    A jogviszony vége: 2011.05.18.

    Hatályos: 2006.05.18. - ...
    17 A magyar, illetve külföldi részvétellel mûködõ cég esetében az érintett állam(ok) betûjele; külföldi vállalkozás magyarországi fióktelepe, illetve közvetlen kereskedelmi képviselete esetében a külföldi vállalkozás székhelye szerinti állam betûjele
    HU - Magyar Köztársaság
    Hatályos: 2004.01.19. - ...
    20 Statisztikai számjel
    13154422-5244-113-07.

    Hatályos: 2004.01.19. - 2005.10.03.
    13154422-5244-113-01.

    Hatályos: 2005.10.03. - 2006.06.20.
    13154422-5010-113-01.

    Hatályos: 2006.06.20. - ...
    21 Adószám
    13154422-2-07.

    Hatályos: 2004.01.19. - 2004.09.30.
    13154422-2-07.
    HU13154422.
    Közösségi adószám érvényesség kezdete: 2004.09.30.

    Hatályos: 2004.09.30. - 2005.09.30.
    13154422-2-42.
    HU13154422.
    Közösségi adószám érvényesség kezdete: 2004.09.30.

    Hatályos: 2005.09.30. - 2006.01.24.
    13154422-2-41.
    HU13154422.
    Közösségi adószám érvényesség kezdete: 2004.09.30.

    Hatályos: 2006.01.24. - ...
    32 A cég pénzforgalmi jelzõszáma
    12072507-00132037-00100007
    Raiffeisen Bank Rt. Pécsi Fiók (7621 Pécs, Rákóczi u. 46.; 01 10 041042)
    A számla nyitási dátuma: 2006.03.10.

    Hatályos: 2006.03.17. - ...
    Cégformától függõ adatok
    1(09) A tag(ok) adatai; egyszemélyes korlátolt felelõsségû társaság esetében az a tény, hogy a tag a társaság tartozásaiért korlátlan felelõsséget vállal; jelentõs, többségi, illetve közvetlen irányítás alá kerülés esetében pedig a jelentõs részesedést szerzõ, illetve az uralkodó tag megjelölése is.
    Laskay Róbert (an: Szabó Anna Éva) 1171 Budapest, Berki Lili u. 15.
    A társaság irányítását biztosító befolyásolás fajtája: jelentõs befolyás.

    Hatályos: 2006.05.18. - ...
    Laskay Róbert (an: Szabó Anna Éva) 1171 Budapest, Berki Lili út 15.
    A társaság irányítását biztosító befolyásolás fajtája: közvetlen irányítást biztosító befolyás.

    Hatályos: 2005.07.27. - 2006.05.18.
    Pentelényi Ákos (an: Juhász Erzsébet) 8000 Székesfehérvár, Új Csóri u. 10.
    A társaság irányítását biztosító befolyásolás fajtája: közvetlen irányítást biztosító befolyás.

    Hatályos: 2004.01.19. - 2005.07.27.
    Vajk Szilvia (an: Kovács Éva) 8000 Székesfehérvár, Új Csóri u. 10.

    Hatályos: 2004.01.19. - 2005.07.27.
    Varga Mátyás (an: Faludi Ilona) 1173 Budapest, Köröstói u. 13.
    A társaság irányítását biztosító befolyásolás fajtája: jelentõs befolyás.

    Hatályos: 2006.05.18. - ...
    Verovszki László (an: Bajkai Éva) 2119 Pécel, Bajcsy-Zsilinszky 6.


    --------------------------------------------------------------------------------

    A fenti cégadatok az Opten Kft. ''Cégtár'' rendszerébõl származnak,
    amely a Cégközlönyben megjelent hatályos és hivatalos cégadatokat tartalmazza.


    --------------------------------------------------------------------------------

    Lekérdezés idõpontja 2007.01.08 14:06
    Utolsó feldolgozott Cégközlöny megjelenési dátuma: 2007.01.02.
    Adatbázis utolsó aktualizálási dátuma: 2006.12.28.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz Nicky Nygaro #673 üzenetére

    Lehet, de reklámtevékenységet, semmilyen formában nem találtam. Viszont van autókereskedelem és nyomdai tevékenység. Érdekes.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz Gebriel #685 üzenetére

    Ha biztos az 5 év, akkor nincs gond, de ha csak 1 évet fizet a cég, akkor még bukta a dolog, mert ennyivel sz@rabb feltételekkel lehet ilyen konstrukcióval hozzájutni az autóhoz,mint mezei ügyfélként, alkudozva.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz kettes #699 üzenetére

    Olyannyira, hogy a hírautót az ilferro-ból kivált ''üzletemberek'' alakították.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz kettes #711 üzenetére

    Jogos felvetés, én ma reggel azon gondolkodtam, hogy miért kell betenni a regisztrációs díjat? Csak egy OKA marad mindíg. Az alábbi dolgokon vaccilláltam:

    1. Miért nem csak akkor fizet a cég, amikor van valóban reklámozó, ne ügyfél, hanem üzlettárs legyne az autós, és csak akkor kapjon pénzt, amikor élő, fizetett reklám csillog az autóján.

    2. Miért nem lehet azt megoldani, hogy mondjuk az első 3-4 hónapban a cég nem fizet a regisztrációs díj és egyéb költségek fejében. Ez azért is lenne ésszerűbb, mert az emberünk befizeti a reg.díjat, aztán vissza kapja azt jövedelemként, ami után adóznia kellene. Ez abszólút ésszerűtlen.

    3. Ki fizet a saját reklámok és a bartelben történő reklámok után?

    Minden esetben csak oda jutok, hogy a cég csak az ''ügyfeleitől'' jut pénzhez, reklámokból nem.


    Egy kicsit OFF:
    Az én sarkított világképem szerint manapság ez emberek a modern világokban azon fáradoznak, hogy vegyék el a másik ember pénzét. Ennek vannak különböző módszerei:

    - abszoltút törvénytelen módszerek: lopás, rablás, adócsalás!!!
    - kevésbé törvénytelen, de erkölcstelen módozatok: uzsora kamat, átcimkézés, pilótajáték
    - törvényes de trükkös módszerek: gagyi, bóvli árút rásózni drágán az emberekre, amire ráadásul nincs is szükségük.
    - törvényes és legális üzletek, ahol mindkét parter jól jár, senki sem érzi magát becsapva.

    És a kategóriák közötti ármenet, de a lényeg hogy a pénz a végén nálam kössön ki.

    Mindenki a mi pénzünkből él, aki vesz valamit az megveszi annak a terméknek, szolgáltatásnak az előállítását, csomagolását, szállítást, értékesítést, reklámját minden járulékos költséget kifizet, különben valaki ráfizet, ami hosszú távon nem megy. Az a bolt ahol folyamatosan féláron adnak valamit, az gyanús, vagy nem féláron, vagy nem azt kapjuk amit szeretnénk. Ha valamit (agyon) reklámoznak, akkor annak a reklámköltségét is mi fizetjük, ebből a reklámköltségből élnek a kereskedelmi médiák és reklám ügynökségek is.
    Még mielőtt valaki pálcát törne felettem én is része vagyok a gépezetnek, te is és mindneki. Én is pénzt kapok a munkámért, amit valami részeként valaki kifizet.

    ON

    Valyon ez a fajta reklámszolgáltatás kinek jó, és melyik kategóriába sorolható?

  • shift+ő

    senior tag

    válasz kettes #738 üzenetére

    A #730-ban idézett Attila én voltam, oda is bekotnyeleskdetem, de ezt már itt is leírtam még az elején.

    Megjegyzem, hogy szinte mindenhol úgy működnek a dolgok, hogy ha valaki valamit minél nagyobb tételben rendel, annál olcsóbban adják


    ettől ez még működhetne, mert azt mondhatja a cég, hogy azért nem olcsóbb, mert nagyobb a ''nézettség'' azaz többen látják. De, ha egy normális kampányt szeretnének erre tervezni, akkor nem lehet, mert azt sem tudják, merre mozog egy autó. Például, ha azt mondaná a gazadságos áruház, hogy neki meg érné mondjuk 100 db Szolnokon és környékén mozgolodó autón egy új áruház nyitási akcióját megjelentetni, akkor az ilferró nem tudná megoldani, mert nem tarja nyilván, hogy melyik autó merre lébecol. Egyszerűne nem látom, hogy nagyon akarnak reklámozó ügyfeleket hozni. Márpedig pénznek inkább arról az oldalról kellene bejönni az üzletbe.

    Most kezdődik egy másik piramis játékos per, ott valamilyen tanfolyamnak álcázzák a dolgot. Bár az inkább piramis jellegű, mert ott a belépett tagok toboroznak is, és az után is kapnak jutalékot. Itt azért erről még nincs szó, tehát ez nem klasszius piramis játék, de 99%, hogy az új belépők tartják el a régi tagokat.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz tám. #746 üzenetére

    Ha jól veszem ki a szavaidból akkor új autót vettél, ha nem indiszkrét a kérdés leírnád, hogy milyen feltételekkel sikerült hozzájutnos? (ár/önerő/havi törlesztő)

    Kiváncsi lennék, hogy kb mennyi jutalékot tett el utánad az ilferró. Ezekből nagyjából ki lehet sakkozni. De ha nem árulod el az sem baj, ettől még kívánok neked 52 békés jólfizető hónapot.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz divot #753 üzenetére

    És mit hagysz az utódaidra? Sajnos ha az ember saját lakásjoz akar jutni, kénytelen ideiglenesen (10-20 évre) eladósodni.

    A mai világban azért is nehéz adósság mentesen élni, mert folyamatosan arra buzdítanak bennünket, hogy vegyünk valamit. És néha ennek nehéz ellenálni. :W

  • shift+ő

    senior tag

    válasz divot #756 üzenetére

    Én szomorúnak tartom TÁM történetét, és remélem vidám vége lesz, bár gyanítom, hogy sokan járnak hasonló okból hasonló autóval.

    Jó lenne, ha mi szkeptikusok csalódnánk végre kellemesen.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz tildy #758 üzenetére

    300-400 ezer forintból nagy szerencse kell, hogy jó autót fogj ki, és azzal már nem lehet ilferrózbi sem. de egy ilyen autón mindíg van valami kis apróság és az apróságonként 10 alatt ritkán szokott megállni, ezenkívül viheted sűrűbben műszakira, zöldkártyára. Én is sokat matekoltam, de inkább vettem egy kisfogyasztású új autót, így biztonságban érzem magam, és a jobban járok anyagilag sokat megspórolok a benzinköltségen.

    [Szerkesztve]

  • shift+ő

    senior tag

    válasz tám. #765 üzenetére

    Egy-egy ilyen történet megtaníthat bennünket arr, hogy örüljünk annak a kevésnek is amink van. Kitartásod és optimizmusod előtt: :R :R :R . És hajrá.

Aktív témák