Keresés

Aktív témák

  • shift+ő

    senior tag

    válasz Matthew #31 üzenetére

    Új autónál nem látom nagyon nagy kockázatát, legfeljebb bukom az 5K-s regisztrációs díjat. És később én fizetem a saját autómat.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz Matthew #37 üzenetére

    Mégsem akkora, mintha be kellene fiztened 2-300K-t és azt buknád. Amúgy nem is értem, használt autónál miért van ez a ''belépési díj''. Pontosabban értem, ezt az összeget új autó esetén az autókereskedőtöl kapja meg (szerintem).

  • kettes

    csendes tag

    válasz Matthew #489 üzenetére

    Azt Én sem érteném, hogy miért érné meg bárkinek is ekkora összeggel beszállni ebbe a buliba. Irreális. Szerintem ezért is nem fog egyetlen külső cég sem jelentkezni ekkora összegért. Ez az üzlet körülbelül ötöde, vagy még kisebb ígéretek mellett lehetne életképes, mármint hirdetői oldalról, de akkor viszont nem lenne ennyi jelentkező az autós körökből.

    Pillanatnyilag annak a pár újságnak éri meg, akik a nevüket adták ehhez a bulihoz, amiért maximum egy bartell reklászerződésben valamennyi reklámlehetőséget biztosítottak az Il ferrónak, és esetleg még fizettek valami minimális összeget.

    Ezen kívül azoknak az autókereskedőknek éri meg, akiknek ezzel jócskán megugrik az eladási statisztikájuk. Amennyi kedvezményt adniuk kellene ahhoz, hogy tőlük vegyék meg az autókat, annál szerintem több marad meg nekik még úgy is, hogy az Il ferrónak kifizetnek egy csomó jutalékot.

    Megéri még az időben kapcsolóknak, akik az elején szálltak be.

    És ezen kívül vajon kinek éri még meg??? Nagy kérdés, de azért megsúgom a választ, hogy az Il Ferrónak.

    Valaki írta, hogy amennyiben csődbe megy a cég, akkor nem szeretne az ügyvezető helyében lenni. Vajon miért??? Amennyiben valakinek esetleg eleve az a szándéka, hogy a másik embereket becsapja, akkor talán majd nyugtalanok lesznek az éjszakái, amikor ezt elérte??? Sajnálni fogja a károsultakat??? Talán félni fog a pár száz millióval a zsebében??? Vagy esetleg húz egy strigulát, hogy ez is bejött, és a következő biznisz után néz???



  • robisz

    senior tag

    válasz Matthew #489 üzenetére

    Ez hogy a manóba éri meg neki???
    Nemértem...


    Hát nem a reklámok miatt, az tuti... használt autóknál regisztrációs díjat kell
    fizetni, ami elviszi a hátán az egészet mindaddig amíg van elég új jelentkező...

    Új autóknál érdekesebb a helyzet.. vannak fura dolgok a szerződésben..
    pl. csak listaáron, csak az általuk megnevezett kereskedőknél vásárolhatsz,
    csak az általuk megnevezett szervízbe viheted az autót... vajon miért??
    Szvsz itt a regisztrációs díj 2x 3x-orosa is lehet a lehúzás...
    Ja és a szerződést bármikor egyoldalúan felmondhatják...
    Valahol a Totalcar oldalain van egy cikk, ahol egy szakértő szintén arra
    a következtetésre jutott, hogy a reklámozás csak fedőtevékenység..
    Jellemző, hogy elég sok autón önreklámozás folyik... azokért ki fizet?

    Ha 2-3 évig minden működne a dolog, akkor talán megérné beszállni...
    ...mindenki döntse el maga, hogy erre mennyi esélyt lát...

  • kettes

    csendes tag

    válasz Matthew #519 üzenetére

    Lehet, hogy hosszabb ideig fog még működni, de szerintem sem a hirdetők miatt.

    Megítélésem szerint egy kis matematikával, valamint valószínűségszámítással hozzávetőlegesen meg lehet saccolni, hogy meddig.

    Ha tényleg nincsenek külső hirdetők,(egyenlőre úgy tűnik, hogy nem igen vannak) akkor ahhoz, hogy ne legyen egy csomó károsult, gyakorlatilag az kellene, hogy az autókereskedők finanszírozzák az egészet. (Az újságok valószínűleg nem fogják) Ez pedig azt jelentené, hogy mindegyik autjukat ingyen adnák, hogy reklámjuk legyen a következő autó megvásárlására, amit szintén ingyen adnak ????
    Vajon meddig mehet ez???
    (Elvileg ügyfél fizet havi részleteket a kereskedőnek, de ezt az Il Ferró kifizeti az ügyfélnek, aki ugye a kereskedőtől kapott pénzből teheti csak meg, ha nincs külső bevételi forrás) Vajon egy autóra vetítve mennyi pénzt fizet a kereskedő az Il ferrónak??? Gyanítom, hogy nem fogja kifizetni a teljes vételárat!!! De egy darabig mehet, ameddig lesz újabb vásárló, és az utánuk fizetendő jutalék.

    Ugyanaz a felállás itt is, mint a használt autónál, csak nem annyira szemet szúró. Az ügyfél gyakorlatilag itt is ugyanúgy megfizeti a ''regisztrációs'' beugró díjat, vagy még többet. Annyi csak a különbség, hogy neki nem egy összegben kell befizetnie ezt az összeget az Il ferrónak, hanem ezt a kereskedő és a hitel folyosító teszi meg jutalék formájában. Az ügyfél ezt az összeget - az így részére magasabb összegen, és valamennyivel kedvezőtlenebb hitelek mellett kiszámolt - havi törlesztésekben fizeti vissza több éven keresztül. Ráadásul még az sem biztos, hogy egyáltalán a később belépők is kapnak-e még bármilyen törlesztési hozzájárulást, mert benne van a szerződésben, hogy csak megfelelő hirdető partner esetén!!
    Érdekes, hogy most az elején, amikor még a hirdetések oldalán alig indult be a dolog, minden autóra volt megfelelő hirdető partner, mert még senki nem mondta, hogy neki nem fizettek volna.
    Na, nincsen jól kitalálva ???


Aktív témák