Aktív témák
-
kettes
csendes tag
A pontosság kedvéért, kifelejtettem, hogy volt még Hekus és Autóválasztó feliratos is, de ezek már régóta futnak.
Nemtudom nézte-e bárki is mostanában az Ilferró honlapját, de valahogy már legalább egy hónapja szinte semmilyen változás nem történt a hirdető partnerek listájában. -
Rover623
félisten
válasz <>jana<> #602 üzenetére
Azok a médiák/szervezetek/akármik akik vagy amik hirdetésekből tartják el magukat, a legritkább esetben jutnak annyi bevételhez hogy abból ilyen f*szságokra is jusson pénz...vagy ha sikerül annyi bevételhez jutniuk amennyi az üzemeltetés költségeit jelentősen meghaladja, azt a tulajdonosok benyelik/eltüntetik...
Épeszű ember nem gondolhatja komolyan hogy egy hirdetési újság/akármi fizet egy másik hasonlónak hogy őt reklámozza...primus inter pares
-
<>jana<>
senior tag
szerintem kár vitatkoznunk ezen,majd idővel kiderül hogy kinek volt van igaza.attól függetlenül nekem sem tetszik hogy nemáltak meg 2-3 ezer autónál .
[Szerkesztve] -
kettes
csendes tag
válasz <>jana<> #604 üzenetére
Lehet, hogy nem lesz igazam, de szerintem azért nem álltak meg, mert akkor már most vége lenne.
Minél tovább mennek, annál többen beugranak, és annál nagyobb lesz a lavina.
Amit írtál, hogy két-három ezernél esetleg meg kellett volna állniuk, ez akkor lenne igaz, ha tényleg lennének normál hirdetőik, akik ezután már el tudnák tartani azt a pár ezer autóst.
Szerinted vannak ilyenek, illetve lesznek olyanok, akik a már tízezres nagyságrendű tábort kifizetéseit finanszírozzák.
Szóljon valaki, ha már tud olyanról, akinek kicserélték valami másikra a matricáját az aktuális hónap lejárta után. Vagy mindegyik hirdető korlátlan időre kötött szerződést és korlátlan számú autóra ?????
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
divot
veterán
válasz <>jana<> #598 üzenetére
Bizonyára igazad van, hiszen nem látunk bele a szerződésekbe, de azon picit kezdj el gondolkodni, hogy az említett újságok, akiket te hirdetőnek vélsz, sehol máshol nem hirdetnek. Meg abba is, hogy meglehetősen ritka, ha egy média a másik médiában pénzért hirdet. És talán abba is, hogy a több százezer példányban, ingyen terjesztett Budapesti Piac mi a faszért hirdeti magát?
(Kezdem érteni, mitől tudnak ezek az átkúrások működni Magyarországon.) -
Gebriel
veterán
válasz Rover623 #603 üzenetére
Jó ha tudod:
Egy olyan ujságba amiket neked hetente dobnak a postaládáda ingyé.(pl:szuper info)
Egy kis hirdetés ára kb 30ft+fa
Namármost ez csak egy kis hirdetési felület
Akár hogy számolod kb 1 hirdető árábol megvan 1 autó rekláma.
És egy ilyen ujságban csak hirdetök vannak nem kevesebb mint 50db
Akkor szerintem nem nagy kiadás számukra.
vagy ha sikerül annyi bevételhez jutniuk amennyi az üzemeltetés költségeit jelentősen meghaladja, azt a tulajdonosok benyelik/eltüntetik
Te biztos ezt csinálnád...szerintem ne is kezdj vállakozásba
De van aki vissza forgatja a pénzt plusz bevételért
[Szerkesztve] -
Rover623
félisten
Jó ha tudod:
Az első vállakozás aminek társtulajdonosa voltam (vmikor 90' környékén) egy ilyen szarhalmaz (ingyenes reklámújság) volt...
Azóta szerencsére volt egy s más...
De megfogadom a tanácsodat, csak kissé módosítva: már nem kezdek új vállalkozásba...jó ez így ahogy van...
Neked viszont javaslom: csapj bele a lecsóba bátran! Ha ez ilyen f*sza üzlet mint ahogy leírod, csak nyerhetsz rajta...
Még vissza is forgathatod a pénzt...kétszinű WC papír helyett a második számtól átállhatsz a színes, fűzött, offszetnyomott újságra, a harmadik számtól pedig az Ilferro-t támogató milliók mellett lehet hogy még arra is futja majd hogy te add ki az első e-papír kiadványt kis hazánkban...
[Szerkesztve]primus inter pares
-
-
Gebriel
veterán
válasz Rover623 #608 üzenetére
Nem lecsozom köszi
De ha voltál ilyen ujságnál és van is válakozásod akkor....minde1 ugy is csak a saját igazadat fujnád.
Csak áruld már el milyen fasza üzletröl beszéltem
Az első vállakozás aminek társtulajdonosa voltam (vmikor 90' környékén) egy ilyen szarhalmaz (ingyenes reklámújság) volt...
Gondolom azért nem ment mert a többlet bevételt lenyultad
OFF
Divot
attól kezdve mint a vallásban, úgy hisz a legnagyobb hülyeségben
Te hogy érsz el bármit ha nem hiszel benne?
Teljesen függetlenül et öl?
[Szerkesztve] -
Rover623
félisten
Muszáj neki...
Ez egy fajta önvédelmi mechanizmusa az emberi elmének...
Egy átlagos intellektus esetében kivágná a biztosítékot hogy bevallja magának: hülye vagyok/voltam...
Gebriel drága:
A többletbevételt úgy hívják: haszon...!
Persze nem ilyen egyszerű, de nem biztos hogy felfognád a részletes magyarázatot.
A haszon pedig azért van, hogy eltegyük...ezért csinálja az ember általában...kivéve a karitatív szervezeteket...de a reklámszakmában nem jellemző az ilyen...
Szóval te tényleg ne vágjál bele ilyen felkészültséggel...
[Szerkesztve]primus inter pares
-
Rover623
félisten
Nézd kis barátom!
Ebben a hsz.-ben ([link]) egyértelműen negatív, mondhatni gúnyos kitételekkel illettél...fogalmam sincsen miért engem néztél ki magadnak, de lassan abba lehet fejezni.
Szemmel láthatóan fingod nincsen az alapvető gazdasági fogalmakról, folyamatokról...tehát lehetőleg ne olyanokba köss bele akik a saját bőrükön tapasztalják ezeket...
Comprende?
P.S.:
Ha pedig tovább folytatod a személyeskedést, kipucoltatom a topicot...
[Szerkesztve]primus inter pares
-
Gebriel
veterán
válasz Rover623 #614 üzenetére
Igen??Hisz Te irtad..
#603 hsz:vagy ha sikerül annyi bevételhez jutniuk amennyi az üzemeltetés költségeit jelentősen meghaladja, azt a tulajdonosok benyelik/eltüntetik
#611 hsz:A haszon pedig azért van, hogy eltegyük...
#610:hsz pedig OFF-oltam a témát Te fojtatad
[Szerkesztve] -
Rover623
félisten
A #603. hsz.-ben a mondat első fele pedig ez volt:
Azok a médiák/szervezetek/akármik akik vagy amik hirdetésekből tartják el magukat, a legritkább esetben jutnak annyi bevételhez hogy abból ilyen f*szságokra is jusson pénz...
Merülj el magadban (nem lesz nehéz, nagy mélységeket nem tudok feltételezni rólad) és próbáld kideríteni, hogy az alternatívák közül miért pont a negatívabb töltésűt társítottad hozzám...vagy keresd fel elmeorvosodat, gyógyszerészedet, kedvenc drogdíleredet...
[Szerkesztve]primus inter pares
-
kettes
csendes tag
válasz Rover623 #615 üzenetére
Ja megfogtad a lényeget!
Gyakorlatilag ahogy ezt magyarázzák, hogy milyen reklám, mekkora üzlet, tényleg arról szól a történet, hogy minden ''csóró'' magyarnak lehessen ingyenesen autója.
Javaslom, hogy a következő lépés az legyen, hogy ha a már belépett tag befizet még pluszba további egy-két százezer forintot, akkor a sárvédőire is raknak egy matricát, ami után már a benzinért és a szervizért sem kell fizetnie. (A szerzői jogdíjat majd kérem utalni)
A sok buta milliomos burzsujt meg eheti a penész, és sóvároghatnak, akik ebbe nem vágnak bele. (Biztos nekik nem is engedik meg, mert az Il ferró ennyire szociális alapon működik) -
Gebriel
veterán
válasz Rover623 #620 üzenetére
Kedves Rover623!
Én nem társitottam semmit hozzád..
Az irományod első felére mit információ eljutatása volt a cél
A második pedig azért volt negativ mert a pénz elrakásrol/lehuzásrol beszéltél és ugy tényleg nem jutt semmi a hirdetésekre.
Adig mig Te személyeske adig engem ne ints fegyelemre
Én már nagyon unom ezt a ''beszélgetést'' zárjuk le.
Köszönöm.
[Szerkesztve] -
-
Gebriel
veterán
válasz Rover623 #623 üzenetére
Ember az nem a #603-nál volt
Emberileg meg egy igazi nulla vagy hogy lecsorózod azt aki felmatricáza az autoját az ilferroval.
Radásul az orrom is hosszú biztos hazudok
Nem szeretném rontani a aréna szinvonalát pirivi szivesen folytatom veled.
OFF
OFF
OFF
OFF
OFF
[Szerkesztve] -
Rover623
félisten
-
Rover623
félisten
Csak hogy nehogy feledésbe merüljön:[link]
primus inter pares
-
kettes
csendes tag
Sziasztok!
A kis emlékeztető kapcsán elmondanám, hogy a Hartenergo azért bukott be olyan hamar, mert Ők még arra sem vették a fáradtságot, hogy legalább valami kamu hirdető partnert találjanak, akikkel tényleges szerződést is kötnek.
Az Il ferró ezt a dolgot szerintem zseniálisan hidalta át.
Egyrészt keresett egy csomó ingyenes és egyéb szerintem zömében jelentéktelen újságot, akiknél hirdettette magát, és ezért cserébe bevállalta, hogy ezeknek a cégeknek a matricáit ragasztja fel azt autóikra.
Gyakorlatilag mindkét oldal jól járt ezzel.
Az Il ferró kétszeresen is, mivel egyrészt gyakorlatilag ingyen jutott elég jelentős reklámhoz (vitathatatlan, hogy azért ezek az ingyenes újságok elég sok emberhez eljutnak) másrészt pedig nem mondhatja senki sem, hogy nincsenek reklámszerződéseik.
Azt, hogy ebből tényleg van-e bevételük, - amiből a kifizetéseket hosszabb távon finanszírozzák - senki halandó meg nem tudhatja, mivel az üzleti titok az ugye szent dolog.
''Elismerésem'' azoknak, akik ezzel az ötlettel tovább fejlesztették a Hartenergo dolgot, mert így gyakorlatillag amig nincsen bukta, addíg senki sem fog lépni. A hatóságok ugye milyen alapon lépnének, kártosult és feljelentés pedig mikor lesz???
Majd ha bukta lesz!!!
Addig pedig sajnos csak szaporodnak, szaporodnak, egyesek pedig gazdagszanak de nem is kicsit!!!! (És ez nem irigység, inkább a tehetetlenség cinizmusa) -
Tithian
őstag
Debrecenben egyre több ilyen kocsit látni, de Szabolcs megyében is gombamód szaporodnak az utakon. Bár amúgy is divat erőn felül hitelre kocsit venni, de hogy ilyen enyhén szólva is kétes üzletbe belevágva vegyen valaki mondjuk Suzukit és 8-10 éves futamidejű hitelre, az már elég abszurd dolog. Csak olyan ismerőseim vágtak bele, akik amúgy nem engedhetnének meg maguknak új autót (és szerintem anyagi lehetőségeik mellett pazarlás is lett volna új autót venniük). Tudom, hogy a peer pressure nagy dolog, de attól még szerintem ostobák. Ha nincs pénz új kocsira, ami értéke nagy részét egy-két év alatt amúgy is elveszti, akkor logikus lenne nem venni, pláne nem így.
Érdekességképpen hirdetéseket alig láttam még kocsikon, a Penthouse és valami számomra ismeretlen lap hirdetésein kívül semmit nem láttam, úgy saccolom, hogy minden tizedik autón van reklám, a többin csak az Il Ferrós matrica.</örök nyugalom> Mottó: "Te nem vagy én, ezért ..."
-
kettes
csendes tag
Tisztelt hozzászólótársak!
Az Il ferró honlapjáról kiollóztam az új autós szerződés egynehány pontját, melyek az alábbiak. .
''1.3 Reklámozó vállalja, hogy megfelelő, számára előnyös üzleti ajánlat és partnerek esetén
reklámautóként használja az Ügyfél tulajdonába kerülő, 1.2. pontban körülírt gépjárművet.
2.1. A Reklámozó az Ügyfél rendelkezésére bocsátott gépjárművének karosszériájára megfelelő
üzleti partner esetén megtervezi és kivitelezi annak matricázását, valamint felszereli a
gépjármű motorháztetőjére, valamint mindkét oldalára a reklámhordozó matricát a
reklámoztató partner igénye szerint.
3.3. Tudomásul veszi, hogy csak és kizárólag a Reklámozóval szerződésben álló autóházakban, a
mindenkori érvényes listaáron vásárol, az aktuális akciókat, kedvezményeket, nem tudja
érvényesíteni, továbbá Ügyfél az 1.2 pontban körülírt gépjárműre fizetett magasabb
összeget, vételárrészt, jelen szerződés megszűnése esetén Reklámozótól semmilyen jogcímen
nem követelheti.
5.5.Megrendelő és Ügyfél jogosult a Szerződést indokolási kötelezettség nélkül 30 napos
felmondási határidővel a másik Félhez címzett írásbeli nyilatkozatával felmondani.
5.11.A szerződés megszűnése esetére felek megállapodnak abban, hogy
- Reklámozó felmondása esetén
o Ügyfélnek semminemű követelése nem lehet Reklámozóval
szemben.
- Ügyfél felmondása esetén
o Reklámozónak semminemű követelése nem lehet Ügyféllel
szemben.''
''Nagyon korrekt'', minden benne van, aminek benne kell lennie.Részletezzem, magyarázzam??? Szerintem felesleges, aki akarja az úgyis érti, hogy miről van szó!!
Én csak azt nem értem, hogy mindezek után mitől van az, hogy az emberek gomba módra ugranak bele, és veszik a jóval drágább új autókat. Ennyire bíznak egy senki sem tudja honnan jött cégben, az összes gazdasági és pénzügyi törvényszerűséggel szemben??? Vagy másban bíznak????
Egy kis adalékot azért megemlítenék. Arról van ugyanis szó a szerződésben, hogy a hirdető partner igényei szerint helyezik el a matricákat az autó motorháztetején, és a két oldalán.
Ki látott már olyan autót, amelyiknek a motorháztetején is az állítólagos üzleti partner reklámja lett volna. Annyira buták ezek a hirdető partnerek, hogy egyikük sem tart igényt reklámjának a motorháztetőn elhelyezéséhez. (Szerintem a motorháztető egyébként nagyobb reklámértékű, mert a forgalomban ezt látják a legtöbben és leghosszabb ideig)
A hirdető partnerek ennyire buták, hogy nem tartanak igényt erre a felületre, vagy esetleg minden autónál az a legfontosabb, hogy az Il ferrót tovább reklámozza.
(Tudtommal elvileg a szerződés szerint az Il ferró csak valahol hátul a rendszámtábla mellett helyezhetné el egy pár centis területen a saját reklámját)
[Szerkesztve] -
kettes
csendes tag
Megtaláltam, az Il ferró saját reklámjának elhelyezésére vonatkozó szabályt, igaz csak a hozott autós szerződésben.
''3.1.) Felek megállapodnak abban, hogy a Gépjármű oldalain, valamint a motorháztetőjén
Reklámszolgáltató reklámot helyez el.
3.2.) Felek megállapodnak abban, hogy Reklámszolgáltató a Gépjárm hátulján, a rendszámtáblától balra elhelyezi a saját magára vonatkozó reklámot, egy legfeljebb 15 * 10 cm nagyságú hirdetmény formájában.''
Nos, ki látott ilyent, hogy az Il ferró nem elsődlegesen saját magát reklámozná, hanem csak szerényen meghúzódna a hátsó rendszámtábla mellett egy ici pici kis matricán??
Akkor most miről is szól ez a reklámkampány???
[Szerkesztve] -
#32577792
törölt tag
szerintem már kezded 1 kicsit túllihegni ezt a dolgot.
állítod, - elég sokszor - hogy piramis játék, én is így gondolom, de hagyni kéne ezt a francba. 1 belépett tagot sem fogsz erről +győzni. gondold végig, ha beléptél volna, téged sem érdekelne mások véleménye, csak az, hogy minél hosszabb ideig kapd a lét, a többi meg kit érdekel.
már annyira túl van csámcsogva ez az egész -
süti5
őstag
Mindenkinek:
annyian szidják a céget, elismerem, sok alappal és belátom - már az elejétől beláttam - hogy sok veszéllyel jár, ha valaki belép, úgy dönt, hogy befizeti a pénzt, és megköti a két vagy asszem 5 éves szerződést. Pláne, ha valaki új autót vesz rajtuk keresztül.....
Viszont úgy gondolom, hogy kibeszéltük már veszélyeket, aki ide betéved, párat visszaolvasva rögtön belebotlik olyan írásokba, hogy átverés, meg szar az egész.
Nem kéne ezt mindig ismételgetni, felnőtt emberek vagyunk, át kell látni az egészet és eldönteni, belevág-e az ember avagy sem.
A mindig ilferrot szidók 80%-a olyan, aki nem merte, meri bevállalni ezt a kockázatot, és remegve várja azt a pillanatot, amikor bedől az egész és nem fizetnek, hogy utána elmondhassa, ő milyen fasza gyerek volt és már akkor hogy megmondta a frankót. Pedig csak egy döntést hozott, hogy nem vág bele, ennyi. Ha pedig nem vág bele, minek veri itt magát naponta, hogy ezért meg ezért se szálljatok be, nem jóindulatból az biztos.
Hozzáteszem, én - annak ellenére hogy beléptem - nem hirdetem a céget, nem vonok be újabb tagokat, mikor utcán megszólított valaki, rögtön elmondtam a veszélyeket is, ennyi.
Röviden: mindenki döntse el maga, mit szeretne, aztán legyen csendben vagy legalábbis ne ismételgessük magunkat egyfolytában.
Igen, úgy tűnik jelenleg nincs fizető hirdetőjük, de!
vagy pilótajáték, ahogy sokan mondják,
vagy idő kell ahhoz, hogy tudatosuljon a hirdetőkben az ebben rejlő hirdetési potenciál, és a háttérben már folynak a tárgyalások nagyobb cégekkel, és addig finanszírozzák a dolgot az új belépőkből + a bankoktól + az autókereskedőktől kapott pénzből.
Senki sem tudja megmondani, melyik valósul meg. -
kettes
csendes tag
válasz #32577792 #632 üzenetére
Hidd el, Én sem akarok meggyőzni egyetlen már belépett tagot sem, hogy változtassa meg a véleményét.
Ez kizárt, mivel akkor sincsen esélye semmilyen változtatásra, ha kiderül, hogy pilótajáték az egész.
Csak és kizárólag azért írkálok, hogy akik most gondolkoznak a belépésen, józan ésszes fontolják végig, és minden egyes részletet rágjanak meg jól, majd csak utána döntsenek.
Ennyi, másra szerintem nincsen lehetőség. -
kettes
csendes tag
Süti! Csak még egy kérdés.
Azt írtad,
''Igen, úgy tűnik jelenleg nincs fizető hirdetőjük, de!
vagy pilótajáték, ahogy sokan mondják,
vagy idő kell ahhoz, hogy tudatosuljon a hirdetőkben az ebben rejlő hirdetési potenciál, és a háttérben már folynak a tárgyalások nagyobb cégekkel, és addig finanszírozzák a dolgot az új belépőkből + a bankoktól + az autókereskedőktől kapott pénzbőlogy igen, valóban nincsen ''
Ha tényleg nincsen fizető hirdetőjük, akkor miért fizetnek egyenlőre mindenkinek, aki csak belépett, és miért hagyják, hogy továbbra is korlátlan számban lépjenek be új tagok.
Megtehetnék, hogy az új autósoknak egyenlőre nem fizetnek, illetve a használt autósoknál is felfüggeszthetnék a kifizetést. De nem teszik! Mindenkinek fizetnek. Nyilvánvaló, hogy amennyiben nincsen fizető hirdetőjük, akkor ezt csak az új belépők pénzéből tehetik. Állítólag pedig nem azért kell az új belépőknek ekkora összegekkel beszállni, hogy abból fizessék a már bent lévőket.
Nincs itt a gazdasági és pénzügyi törvényszerűségeken kívül logikai ellentmondás is??
Milyen alapon rizikóznak mások pénzével, hogy lesz-e hirdető, vagy nem lesz??
: -
süti5
őstag
Szerinted belépne még bárki, ha most valakinek nem fizetnek? Nem kell egyből rávágni, hogy ettől már tuti pilótajáték, egyszerűen a rendszer is működhet így.
Visszakérdezek: tudod te azt, mennyit kap az ilferro a bankoktól, autókereskedőktől?
A szerződést nem úgy kötöttem meg, hogy meghatározzam a cégnek, miből kell nekem kifizetnie azt a pénzt, egyszerűen csak fizesse ki.
Ha nekem egyelőre azokból a pénzekből és az új belépőkből fizetik, ezt ők tudják, ő dolguk.
Ha sosem lesz fizető hirdető, akkor pilótajáték, ha lesz, akkor meg nem az sztem, ez a lényeg.
Most már ideje lenne produkálni télleg fizető hirdetőket lassan, de ezt az egy évet mondjuk felhasználhatják arra is, hogy ismertek legyenek, továbbá legyen nagy hirdetőfelületük (sok), amivel odaállhatnak egy céghez hogy megcsinálják a kampányukat.
Beszélgethetünk mi itt erről, de sem te sem én nem látunk be sem a cégvezetők sem pedig a hirdetők agyába.
Továbbra sem értek egyet azonban azokkal, akik azt mondják, hogy ez a forma autóreklám életképtelen. -
geree@bl
aktív tag
Sziasztok!
Az érdekelne pontosan h hogyan is múködik az az új autó ingyen? Pontosan mit kell teljesíteni, illetve hogyan megy a részletfizetés?
Köszönöm
mod: Egy olyan lóerő-s matricát simán bevállalnéka kocsin!
[Szerkesztve]''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
dodi28
csendes tag
Hát nem tudom szerintem átverés, én vettem egy opelt, de nem matricáztatnám fel!
Szerdán megyek be az opel szalonba és ha már ott vagyok megkérdem őket milyen szerződést írtak alá az ilferroval kiváncsi vagyok tudnak-e egyáltalán róluk! -
geree@bl
aktív tag
Majdnem az egész topicot végigolvastam. Nem csak idebiggysztettem a hozzászólásom azért!
Pontosan az érdekelne, hogy akkor annyi a korlátozás, hogy napi min 30km menni kell a kocsival, és akkor ők fizetik a részleteit az autónak?
A lényeg a kérdésemben az lett volna, hogy egy hozzászólásban ha leírná valaki az összes buktató, előnyt, annak nagyon hálás lennék!''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
<>jana<>
senior tag
ezerszer megfogadtam hogy nem írok ide többet. az sem igaz hogy nincsenek fizetős hirdetők. a penthause fizetős. lóerő magazin az unix trade ujsága az unix az eggyik legnagyobb autó alkatrész beszállító nálunk. sport klub erről sem kell azthiszem senkinek se mondani semmit,van mögötte pénz bőven.hekus magazinról nemtudok sokat de akár az is lehet fizetős.
[Szerkesztve] -
<>jana<>
senior tag
-
Peat;)
veterán
Egyetértenék a látásmódoddal, ha most indulna ez a dolog. De itt sokan csak a jövőbe tekintenek, miközben nem kis időszak tényadatai bökik ki a szemét egy racionális emberkének. Ez már minmum 5 hónapja megy. Az a marketinggel foglalkozó cég amelynek ennyi idő nem elég hogy legalább 1 jelentős, fizetőképes hirdetőt felmutasson az megbukott. Kisebb folyóiratok meg ezek a közös megállapodáson alapuló cuccok minden csak nem megfelelő hirdető. Az hogy új kocsikat meg adják folyamatosan meg azt sugallja hogy rá vannak kényszerítve, hogy fizetni tudjanak. De a szándék mögött ebben a pillanatban már tökmind mi állt, jelenleg a dolog elhasalt ha valahogy túléli az csoda és semmi baj nem lesz valóban de erre nincs esély igazán. Azonban ha megbukik és visszatekintenek, lehetett bármennyire legális a szándék ez piramis játék eddig. De még nincs vége, remélem új tagok már nem lépnek be akik benne vannak meg nem szívnak (akkorát)
Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Eredeti játékok OFF topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Diablo IV
- Milyen TV-t vegyek?
- Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
- Háztartási gépek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Posta, csomagküldés
- További aktív témák...
- Eladó 13"-es MacBook Air M2 (8/256), iCentre garancia + készülékbiztosítás 2026.03.09-ig
- iPhone 14pro max 256gb 2025.02.04ig Gari!!
- AMD Ryzen 5 5600X BOX - Új, bontatlan, 3 év garancia - Eladó! 48.000.-
- Dell Latitude 9430 2-in-1, 14" QHD+ IPS 360 érintő -500nit-, i7-1265U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, gar
- ThinkPad T15 Gen2 15.6" FHD IPS i7-1185G7 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv., gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest