Aktív témák

  • ferec

    tag

    válasz cirmero #399 üzenetére

    ''Tény, hogy ez idáig a Hírautó és az Il Ferro is rendesen fizet, az ügyfelek elégedetettek. Azaz károsult nincs. ''A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség eddig nem kapott bejelentést reklámautós szolgáltatással kapcsolatban'' - közölte érdeklődésünkre Kathy Attila, a főfelügyelőség szóvivője, bár azt hozzátette: tőlünk hall először erről a szolgáltatásról. Mint mondta, ha bárkinek gyanúja támad a szolgáltatással kapcsolatban, akkor azt jelezheti a főfelügyelőségnek, amely a szerződések megvizsgálása után adhat ki állásfoglalást. ''Ha piramisjátékról van szó, az már a rendőrség és nem a főfelügyelőség dolga, hiszen az már büntetőjogi kategória'' - szögezte le a szóvivő.''

  • ^Bundi^

    senior tag

    válasz cirmero #399 üzenetére

    azt írják, hogy új autónál is van regdíj pedig nincs
    kiváncsi leszek mi lesz 1 év múlva
    én be merek szállni, mert még ha 180K azis 4 hónap addig még kihúzza sztem a cég ha netán tovább az már csak nekem jo
    és még ha piramis játék is igen sokan gondolkodnak így így remélhetőleg lesz sokáig ;)
    :R

    Nos Omnes Una Manet

  • macskea

    őstag

    [link]

    Érdemes elolvasni ezt a kapcsolódó tórumot is a HVG-n.

    ''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith

  • macskea

    őstag

    válasz macskea #403 üzenetére

    Na igen... a kedves moderátor urak törölhetik, most nézem, hogy majdnem ugyan ez már van nem is olyan sokkal előtte. :P

    ''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith

  • kettes

    csendes tag

    Csak egy kis csemege, példa a még kételkedőknek
    (A Taxi 2000 Kft honlapjukon bárki leellenőrizheti, onnan ollóztam be)

    ''MOBIL REKLÁM AJÁNLAT
    Taxitársaságunk, a Taxi 2000 Kft. mobil reklámhordozóként kínálja alvállalkozói kapcsolatban foglalkoztatott 500db. taxi személygépkocsi reklám lehetőségeit, az alábbiak szerint:

    1./ Műszerfalon: 10x10 cm méretben 1.440,- Ft/hó/gk.
    2./ Hátsó szélvédőn: 10x50 cm méretben 3.120,- Ft/hó/gk.
    10x100 cm méretben 3.960,- Ft/hó/gk.
    3./ Ajtókon: 2db 35x100 cm méretben 6.360,- Ft/hó/gk.
    Oldalanként 0,35 m2 , teljes autó 0,7m2
    4./ Gk-k hátsó felületein: 8x25 cm méretben 1.440,- Ft/hó/gk.
    5./ Gk-k motorháztetőin: 50x50 cm méretben 4.800,- Ft/hó/gk.
    6./ Szabadjelzőn a TAXI felírat fölött: Megvilágított 6x29 cm méretben 2.160,- Ft/hó/gk.
    7./ Szabadjelző hátulján: Megvilágított 11x29 cm méretben 2.880,- Ft/hó/gk.
    8./ Nyomtatványainkon: készpénzfizetési számlán, viteldíj matricákon, ártájékoztatón, bianco-nyugtán, taxi-csekken:
    Ár megállapodás szerint / minimum fél év lekötéssel /
    6 havi megrendelés esetén 10% kedvezmény
    12 havi megrendelés esetén 20% kedvezmény
    A 6. és 7. pontban ajánlott reklámfelületek megvilágítottak!
    Áraink az ÁFA-t tartalmazzák.

    A TAXI 2000 KFT vállalja:
    igény esetén a reklámmatricák elkészítését;
    vállaljuk, reklám, ill. promociós anyagok terjesztését gépkocsivezetőinken keresztül.
    a hirdetések folyamatos állapotfigyelését, tisztán tartását, sérülés esetén cseréjét.''

    Nem akarok nagyon ironikus és cinikus lenni, de feltételezem, hogy a főként Budapest utcáin futó taxi gépkocsik napi pár száz kilométeres futásteljesítménye nem képvisel akkora reklámértéket, mint - idézek egy másik fórum hozzászólásából - ''Juli néni autója a munkahelye és a lakása között'', ezért van az, hogy csak nagyságrendekkel kisebb összegekért tudják a reklámfelületeket kiadni, ha egyáltalán ki tudják.

    A HVG cikkében olvastam, és sajnos nagyon tanulságos, mi szerint egy már belépett autós azt nyilatkozta, hogy Ő is sejti, hogy itt nem minden tiszta, esetleg még az is lehet, hogy tényleg piramisjáték, de reméli, hogy amit befizetett, az neki még visszajön, és esetleg még pár plusz hónapnyi pénzt is kap, mielőtt a cég megszűnik. Az, hogy mi lesz az utána belépőkkel, nem túlzottan érdekli, függetlenül attól, hogy feltehető, mi szerint az Ő befizetéseik, vagy az Ő autóvásárlásaik utáni jutalékok egy része fogja a neki kifizetett összegeket fedezni.













  • ferec

    tag

    válasz kettes #405 üzenetére

    Ja igen, Pesten és nagyobb városokban.
    Itt Pesttől 160km-re havonta 1x téved erre egy taxi.

  • ^Bundi^

    senior tag

    válasz ferec #407 üzenetére

    de valszeg ott kisebb a vásárlóközönség is;)

    Nos Omnes Una Manet

  • Füge007

    senior tag

    Teljesen egyértelmű, hogy be fog bukni, kérdés mikor?!
    Nem lehet viszontreklámokból eltartani egy céget! Amíg megy mindenki jóljár. Utánna pedig futhat mindenki a pénze után.

    Úgy látom sokan józan ésszel gondolkoznak az ügyben, és rá is világítanak a rendszer gyenge pontjaira.

    Valaki meg álomvilágba ringatja magát, hogy ajd lesz egy jó kocsija ''ingyen'' ezért aztán bele is csap a lecsóba. Drága autó, mit számít úgy sem én fizetem a részleteket. Aztán egyszer csak integethet a verdája után amit visz a tréler. Talán akkor elkezd gondolkodni is, hogy is van ez a rendszer?!

    Füge

  • shift+ő

    senior tag

    Nekem a reklámozók egy része érdekes: Pesti Est, Lóerő pl. ezek ingyenes reklámkiadványok, ezek reklámozása sok pénzért nem rudom meg éri-e? Szerintem ez kamu, csak az a lényege, hogy ne csak ilferro legyen az autók oldalán.

  • ^Bundi^

    senior tag

    válasz Füge007 #409 üzenetére

    ez addig életkpes amíg 3 havonta meg tud duplázódni a belépők száma
    mivel 180K reg díj van
    ez kicsivel több mitn 3 hónapra elég
    30K -t TF le is nyúlnak
    teáht 150K 3 hónapig húzza
    ergo minden egyes ember utána 3 havonta be kell, hogy szálljon még 1
    ergo 3 havonta meg kell, hogy duplázódjon a regisztrált tagok száma
    amint ez nincs bukó van
    :R

    Nos Omnes Una Manet

  • macskea

    őstag

    válasz shift+ő #410 üzenetére

    Ezekkel bartelban (cserereklám) vannak.

    ''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith

  • <>jana<>

    senior tag

    válasz shift+ő #410 üzenetére

    szerinted a pesti est miből tartja el magát? a reklámokból,úgyszint a lóerő is.''2000. május 11-t írtunk, mikor megszületett munkánk első kézzel fogható eredménye: a LÓERŐ magazin első száma... és bár nem a mi kezeink közül került ki az első autós magazin, azonban elsőként és egyetlenként jelentettünk meg egy olyan ingyenes kiadványt, mellyel az autósok Budapesten úton-útfélen találkozhatnak. Aktív részesei lehetnek a LÓERŐ-nek, vásárolhatnak és eladhatnak benne (kedvező hirdetési tarifák mellett), érdekes történeteket, riportokat olvashatnak, valamint hasznos tippekkel gazdagodhatnak.''
    én bizakodom hogy működni fog ez :)

    [Szerkesztve]

  • kettes

    csendes tag

    válasz <>jana<> #413 üzenetére

    Szia Jana!
    Tényleg minden elismerésem a Lóerő magaziné, mart egy rendkívül aranyos kis kiadvány. Vettem a fáradtságot, és a honlapjukon utána néztem a hirdetési tarifáiknak. Valóban elég kedvezőek: Átlapoztam egy újságot is, amiben tényleg viszonylag elég sok hirdetést is találtam (Köztük az Il ferrót is) Az újsággal valóban úton-útfélen találkozik az ember, ingyen van, úgy osztogatják, így nem hinném, hogy olyan egetverő nagy reklámokra lenne szüksége, és ráadásul ennyiért. Fordítva viszont már inkább igaz, mivel az Il ferrónak szerintem sokkal jobban jön ez a reklám, több ember szerzett már tudomást róluk az újságból, mint fordítva.

    Nagyjából számolgattam, és nekem úgy tűnik a végeredmény tekintetében, hogy ebből az összegből már az is szép teljesítmény, hogy ezt az újságot valamilyen nyereség mellett ingyenesen meg tudják jelentetni. Gondolom a nyomtatás, a dolgozók munkabére, a terjesztés és egyebek nem olcsók, így személy szerint Én kizártnak tartom, hogy az egy oldalnyi reklámfelületen kívül, pont a lóerő magazin lenne az, aki havonta autónként 60-ezer forint körüli összeget tudna, vagy akarna fizetni az il ferrónek.


    [Szerkesztve]

  • <>jana<>

    senior tag

    válasz kettes #414 üzenetére

    én sem hiszem hogy a lóerőből megélnének,csak azt akarom mondani hogy ezek a kiadványok is reklámból tartják el magukat,a másik hogy lassan mindenki ismerni fogja az ilferro nevet és ebből azért látszik hogy dolgoznak azon hogy reklám értéke legyen a cégnek.ha tényleg van tőkéjük és hosszabb távra rendeszkednek be akkor lehet hogy elindul .

  • Szeke

    senior tag

    Sziasztok!

    Jó régen nem írtam már a PH! fórumba, de most az ilferrós téma kapcsán megteszem :)

    Vicc az egész. Egyértelműen piramisjáték, és ezt a belépők is tudják. Ettől lehet még jó üzlet, hiszen nekik, mint elsőknek, természetesen jó lesz.

    A szerződésükből kiemelnék egy részletet:

    3.2: Felek megállapodnak abban, hogy Reklámszolgáltató a Gépjármű hátulján, a rendszámtáblától balra elhelyezi a saját magára vonatkozó reklámot, egy 10x15 cm nagyságú hirdetmény formájában. :C

    Én még nem láttam olyan ilferrós autót, ami nem teljes egészében ilferrós reklámokból állt volna :D

    Tiszta ügy, nincsenek hirdetők, megy a pénzmosás. Én kihagyom a dolgot, pedig van egy 1 éves kocsim, amivel napi 100km-t megyek. Amellett, hogy igénytelen önreklámmal elcsúfítják a szép ótókámat, nem szeretnék ilyen kétes ügyletekben részt venni.

    A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.

  • süti5

    őstag

    válasz Szeke #416 üzenetére

    A teljes egészsében ilferros reklám alatt mit értesz?

    A hátuljára - bár benne van a szerződésben - tudtommal senkinek sem tesznek, nekem sem tettek, csak az elején van az ő logójuk.

  • Szeke

    senior tag

    válasz süti5 #417 üzenetére

    A kocsi elején és oldalán is csak ilferrós reklámokat láttam eddig.
    Szép nagy matricákkal....

    Namost nekem pl. grafitszürke kocsim van. Na azon gyönyörű lenne a fehér ilferrós cucc :)

    A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.

  • <>jana<>

    senior tag

    válasz Szeke #418 üzenetére

    azért mert nemláttál mást már nem is létezik? szerintem olvasd végig a topicot.lehet piramis játék is,de lehet hogy komolyan gondolták. majd az idő eldönti.

  • süti5

    őstag

    válasz Szeke #418 üzenetére

    Mondjuk ilyen véleményt sem hallottam még.
    Teli van a város pesti estes meg lóerő magazinos kocsikkal.
    Most az egy dolog hogy az fizet nekik vagy nem, de hogy eddig csak ilferros matricás kocsikat láttál ez eléggé hihetetlen.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz <>jana<> #413 üzenetére

    Én ezzel nem a Pesti Estet és Lóerőt akartam degradálni, de gondolom, hogy akkora haszon azért ezekből a kiadványokból nincs, hogy még milliós reklálm kiadásokat tudjanak finanszírozni. Jó dolog mind a kettő, hogy ingyen (pontosabban a reklámok olvasgatása fejében) juthatok információhoz.

    Ha bartelben megy a dolog, amit utána én is olvastam a HVG cikkében, akkor abból az ilferrónak nincs bevétele, de akkor miből van? Nagyon úgy tünik, bundi teóriája szerint csak az új belépők finanszírozzák a bulit.

  • süti5

    őstag

    válasz shift+ő #421 üzenetére

    Remélem az a taktika, hogy elérnek kellőszámú kocsit, addig noymják ezeket az ingyenes hirdetéseket, és mikor felduzzadt az egész, magyarul jó sok kocsijuk van, akkor jönnek anagyobb hirdetők is, pénzesek. - remélem:)

    Egyébként én továbbra is látok fantáziát benne. Pl. bármely nagy cég, coca vagy pepsi zsebből kifizet ennyit, és azért ha 1-2 ezer autó fut az utakon ő matricáikkal...azért figyelemfelkeltő tud lenni a dolog.

  • ^Bundi^

    senior tag

    válasz süti5 #422 üzenetére

    ha igaz az a hír, hogy 6500 kocsival rendelkeznek akkor az már a legnagyobb kampányhoz is elég magyarországon
    az auroplakát szokott ilyen 5000 körüli kampányokat nyomni, nemhiszem, hogy ez ne lenne elég akárkinek is
    60+FÁ ért a büdös életben nem lesz ember aki hirdet ratjuk(ne legyen igazam:))
    mondom szvsz ez addig oké amíg 3 havona megduplázódik a kocsik száma..
    ez azt jelenti 2 éves szerződés esetén, hogy most van 6500^256 on ami testvérek között is baszottnagy szám :))
    szóval, hogy a 2 éves szerződést kihúzza a cucc arra nem mernék megesküdni :)
    :R

    Nos Omnes Una Manet

  • süti5

    őstag

    válasz ^Bundi^ #423 üzenetére

    De nem vetted figyelembe hogy valaki lehet fizet majd a reklámokért.....

    Elején én is ezt gondoltam, amit te, te ahogy nyitják az irodáikat, terjeszkednek, hát, nemtom.....nagy merészség akkor az biztos. Ha ez bedől, nemtom mi lesz itt, mikor a fél ország benne lesz.....
    Mondjuk engem addig érdekel, hogy még 3 hónapot legalább fizessenek:) Arra pedig jó esélyt látok.

  • lesaux

    veterán

    válasz süti5 #422 üzenetére

    Tényleg nem akarok senkit lelombozni, de ki hirdetne a mi hülye autóinkon? Tegyük fel, hogy van monjduk kétezer kocsi. Azt mondod, beszáll a Pepsi. A jármű tulajdonosának fizet 50.000-et, de az Ilferrónak is vannak költségei, alkalmazottak, épületek, weboldal, villanyszámla, adók stb., legyünk szerények, 10% a haszonkulcsuk.
    55.000 (Ft) x 2000 (autó) = 110 millió forint. Havonta.
    Hát, nem valószínű, és akkor még finoman fogalmaztam.
    Főleg úgy, hogy a taxikon 12.600-ért kapsz első-hátsó felületet plusz a kocsi két oldalát, tehát ha jól tudom, ugyanakkora hirdetési felületet, mint az ilferrós autón. (A BKV-s járműveken nem tudom, mennyiért lehet hirdetni, de nem lennék meglepve, ha olcsóbban, mint az Ilferrónál.) És ne felejtsük el, hogy a júzer reggel bemegy dolgozni, délután haza, este pedig beáll a garázsba, míg egy taxi nagyjából egész nap kint áll a placcon van megy a városban. Buszról nem is beszélve.
    A Hartenergo annak idején azért cseszett rá, mert egyetlen hirdetést sem tudott felmutatni. Ennek megy elébe az Ilferro. Igaz, hogy pénzt nem áldoz rá, és bevétele sincs belőle (hiszen kereszthirdetésekről van szó), de majd a bíróságon lehet azzal védekezni, hogy vannak hirdetéseik, van mögöttes termék, nem piramisjáték az egész.
    Az a júzer, aki az Ilferróval szerződik, csakis abban bízhat, hogy hamarabb lesz nullában, mint ahogy csődöt jelent a cég. Azt nem mondom, hogy csődbe megy, mert nem kell őket félteni, nagyon jól megéldegélnek majd a sokadik belépőkből.
    A fentiek szigorúan szvsz.

  • süti5

    őstag

    Most néztem meg egy hirdető cégnél, egy közepesen forgalmas buszútvonalon havi 170+ÁFA ha busz oldalán hirdetsz.
    Nem tudom, igaz hogy az egész nap megy, de abból kb 4 kocsi ára kijön.

  • <>jana<>

    senior tag

    válasz süti5 #426 üzenetére

    és tegyük hozzá hogy a busz nemigen jut el mindenhova a városban,csak kötött útvonalon megy.a taxikról meg annyit hogy nemrég linkelte valaki hogy 60x30cm es reklámot hejezhetsz el és a kocsin akár 30 ilyen reklám is lehet,abból találd meg a saját hirdetésed.

  • I_Am

    veterán

    válasz lesaux #425 üzenetére

    Amugy szerintem az értékesített autókból bejön neki valami lóvé, hiszen közvetítőként vesz részt az üzletben.

    Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.

  • Füge007

    senior tag

    válasz I_Am #428 üzenetére

    Persze bejön, de mekkorák a kiadások?!
    Meddig mehet egy ilyen cég amíg nagyanyám járókeretén is matrica lesz :W
    Komolyan nem hiszem el, hogy véditek ezt a piramisjáték céget.
    De végülis mindenki maga dönt.

    Füge

  • <>jana<>

    senior tag

    válasz Füge007 #429 üzenetére

    nem védjük,mi is félünk hogy megbukik,de reménykedünk benne hogy elindul.az eséjj megvan rá

  • Füge007

    senior tag

    válasz <>jana<> #430 üzenetére

    Komolyan utánnakérdeztem a cégnek, a saját alkalmazottai sem tudják honnan van az a sok pénz ami müködteti a céget. Nem furcsa?!
    Nem akarok senkit megbántani!
    De nem szeretném, hogy csőbe huzzanak valakit is, PH kollegát meg főleg!

    Füge

  • Szeke

    senior tag

    válasz süti5 #420 üzenetére

    Itt, vidéken, a nagy puszta közepén, Kecskemét cityben, csak ilyeneket láttam pedig.
    Melyik profitorientált (márpedig az ilferrónak annak kell lennie, mert nem KHT) cég engedheti meg magának a több hónapon keresztüli folyamatos veszteségességet??

    6000 autó az havi 240milla!!!! és akkor még csak 40.000 forint / autóval számoltunk, és nuku egyéb költség, csak a reklám.
    Fél év veszteségesség az már milliárdos nagyságrend :Y
    Nincs az a barom vállalkozó aki ezt finanszírozná.... ezt mért nem lehet belátni??

    Ami az egész rendszert szerintem működteti, az az új belépők pénze illetve az új autók értékesítéséből befolyó jutalék.
    Hogy miért nyitják a vidéki irodákat? Több legyen az új belépő... Valszeg kezdene bedőlni, ha nem terjeszkednének.

    Hogy meddig fog az egész menni? Nem tudom. De gondolkodjatok már egy üzletember fejével. Ki engedhet meg manapság magának ekkora veszteséget? Még a nagy multik se, nemhogy egy kis nulla ilferro...

    A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.

  • kettes

    csendes tag

    Látom lassan kezd a józan ész előtérbe kerülni, legalább ezen a honlapon, ha már az utcán nem ezt látni.
    Személy szerint nekem az a véleményem, most a sokadik hozzászólás után, hogy valakinek lépni kellene ebben az ügyben, mert nem lesz jó vége.
    Mindenki látja, hogy az útnak vége szakad, és egy szakadék következik. Néhányan tudják, illetve bíznak benne, hogy majd az utolsó pillanatban le tudnak ugrani, de egyáltalán nem érdekli őket, hogy a többiek bele fognak zuhanni. Senkinek nem jut eszébe, hogy meg kellene nyomni azt a fékpedált, még akkor is, ha így a többiek azt hiszik, hogy miatta nem érik el az áhitott célt.

    Egy ismételt rövid adalék, ami természetesen csak az Én véleményem, de nem biztos, hogy nincsenek mások is, akik esetleg egyetértenek velem.

    Szóba került például valamelyik Cola cég. Ennél maradva, szerintetek hány olyan teherautó van, amelyiken a matricájuk rajta van? Ugyanez igaz a nagyáruházakra, és egyéb multi cégekre. Ennek ellenére, ha úgy gondolnák, hogy még pluszban egy csomó személygépkocsin is láttatni akarnák a reklámjaikat, akkor az Il ferró helyett nem az lenne a logikus, ekkora anyagi áldozat mellett - ami ugye havi legalább 60.000.Ft+AFA /autó - hogy lízingelnek hosszabb időre ugyanennyiért egy csomó kisebb kategóriás autót, és odaadják a több száz vagy ezer különböző helyeken lakó dolgozójuknak, hogy tessék, ingyen van, csak járjatok vele. Ennyiből szerintem biztosan meg lehet oldani. A bérlethozzájárulás értékében még az üzemagyagot is tudnák finanszírozni.
    ''Gondoljátok, hogy egyik dolgozó sem fogadná el !!''
    Biztos vagyok benne, hogy amennyiben ekkora összeget szánnának erre, hogy autókon lássák a reklámjaikat, a könyvelésére is találnának egyszerű megoldást, illetve olyan matricákat ragasztanának rá, amilyent akarnak, és még az ellenőrzése is egyszerűbb lenne. Szerintem még így is olcsóbban kijönnének. (Egy kb. nyolc literes fogyasztású autóval a használó havi üzemanyagköltsége az Il Ferró által garantált minimális 22x30=660-kilométerrel számolva kevesebbet jelent mint 2000.Ft.)

    ''Biztos, hogy az Il ferrót választanák, ha már ennyi kidobandó pénzük lenne???'' (Ismétlésként, 1000. autó esetén havonta minimálisan 60-millió forint kiadás)

    Ez csak egy fikció, mert biztos vagyok benne, hogy egyik cég sem fog ekkora összeget ilyen formában kifizetni reklámra. Próbálja ki bárki, hogy akármelyik céget felhívja egy ilyen ajánlattal, hogy mi lesz a fogadtatás. Én már kipróbáltam.
    Nem néztek kicsit hülyének!!!!

    Aki még mindíg nem látja be, az szálljon fel a buszra, és reménykedjen, hogy még egy kicsit messzebb van a szakadék, és időben ki tud ugrani úgy, hogy nem üti meg magát. (Azért nézze meg a fent maradókat, és ha gondolja sajnálkozhat, vagy esetleg még integethet is nekik !!)


    [Szerkesztve]

  • Rover623

    félisten

    válasz Szeke #432 üzenetére

    Hiába szólítasz fel itt bárkit is a gondolkozásra...:(

    Amíg olyan tissztességtelen emberek vannak (mint az itt megszólalók között is), akik igazából tisztában vannak a dolog simlis voltával, de szarnak kevésbé eszes embertársaikra és dörzsölgetik a markukat, hogy legalább egy hónappal tovább működjön ez a kóceráj mint amennyi idő alatt visszakapják a befizetett pénzüket, addig mindig is lesznek ilyen biznicek...lesznek akik kitalálják és lesznek akik vevők lesznek rá...
    Ez egy rendesen öngerjesztő folyamat.
    Néhány embert kell csak beszervezni először (nekik tutira megéri majd a dolog;)), aztán ahogy felbukkannak az utcán a felmatricázott autók, a folyamat magától megy...a nagy számok törvénye alapján lesz egy rakás ember aki nem vágja úgy az élet dolgait és bedől...
    Meg lesz köztük jó néhány aki meg azonnal ''ráérez'' a dologra és gyorsan belevág, mert tudja hogy a piramisban a csúcson levők jöhetnek ki a dologból pozitívan...
    Ők együtt szépen duzzasztják az autók számát, tehát még több autó rohangál az utakon...és az egységsugarú állampolgár légy módjára kezd el gondolkozni: ''sok milliárd légy nem lehet hülye! Együnk sz*rt!''...és a folyamat beindul...:C
    Aztán egyszer csak elfogynak az autók és a (finoman szólva) vállalkozó kedvűek és akkor sok embernek jön a feketeleves...
    Addigra persze lesz egy-két hónap szünet ebben a topicban is, de már előre látható annak a hsz.-nek a lényege amivel egy fórumozó feléleszti ezt a topicot:

    ''Gyerekek, senki ne kössön szerződést az Ilferro-val...! Egy kib*szott k*rva nagy átverés az egész! Én a múlt hónapban fizettem be a zsét, egy hónapot fizettek, most meg hiába mentem szemlére, nincsenek ott...eltűntek! Tud róluk valaki valamit...?:W''

    Akkor pedig akik most ''toboroznak'' vagy uram bocsá' fennen hangoztatják hogy ''tudom hogy piramis, de én még talán jól jövök ki belőle...'', jobban teszik ha nicket váltanak, mert a feldühödött honpolgár csúnya dolgokra képes ha vélt vagy jogos jussát hajszolja...;]

    primus inter pares

  • macskea

    őstag

    [link]

    Acura Holding - kiemelten NEM ingyen, hanem olcsó autója.

    Ezt mindenképpen nézzétek meg, a szerződésmintát is. Lényegesebben kissebb pénz, jóval több kötelezettség. Nincs önreklámuk, van helyette GPS-es útvonalellenörzés (gondolom szúrópróba-szerű) és havi 1000 km elsősorban városban. Továbbá van még 2 év mindkét fél részéről felmondhatatlan (persze... kibúvó van) szerződés és kötelezően megadott hitelfinanszírozó (azaz Acura Holding, ők maguk). Van még EHO befizetése helyetted, és egyértelmű tájékoztatás az adóról. Illetve ígéret arra, hogy a márkakereskedőknél kedvezőbb hitelt folyósítanak, viszont a 0% kezdőt felejtsd el, min. 10%, de inkább 20-30... De vegyél fel legalább 2,000,000 Ft-t. A futamidő sem feltétlenül 120 hónap azt hiszem, de ez már csak rémlik. Bár tény, hogy ha a 2 milliót nem tudod kifizetni 60 hónap alatt, 120 alatt sem sikerül majd.

    Egyéni tapasztalat hitellel:

    2,200,000-et 72 hónapra ~34-38,000 haviért adnak kölcsön. Ha azt szeretnéd, hogy havi fix-es legyen a hiteled, akkor olyan ~42-44,000 körüli részlettel számolhatsz.

    Ezek a számok az elmúlt két nap alatt a Toyota, Chevrolet és a Mitsubishi márkakereskedésekben tett látogatásaimon alapulnak.

    Ugyan ezt a (vagy még, sőt, inkább több) pénzt pl.: a hírautós hitelednél 4 (!) évvel tovább szedik-nem szedik tőled. Azaz: ha a dolog nem fut legalább 4 évig, ami alatt Te egyáltalán nem EHO-zol és ADÓ-zol, aminek révén az állam garantáltan seggbeb#&@sz, akkor kezdi a dolog megérni. (új autó vásárlásról beszélek, használt ~ ~ ~ ... pilóta??? becsszó nem irígység) Én még az idén intézek magamnak valamit, de nyilván ezeket a ''remek'' lehetőségeket kihagyom. ''Ügyes'' alkuval és vásárlással is tudom csökkenteni a részletem 5-6 ezerrel havonta, és az tuti úgy van, és úgy is marad... na ezt még megint hozzá kellene számolni a ''híres'' hitelhez, tovább nőne a hasznosodási határ-időintervallum. (van ilyen szó? mindegy...)

    Szóval ha valaki akar autót, akkor az Acura lehet szerintem megoldás, Ők még relatíve korrektek. Honlapjukra ellátogatni kegalább is mindenképpen érdemes: [link]

    ''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith

  • <>jana<>

    senior tag

    válasz macskea #438 üzenetére

    nekem ez sem tünik másnak mint az ill ferro,itt is csak egy papírban bizhatsz,a mögötte álló cég sem jobb.amellett az ajánlatuk pénzügyileg nemsokban külömbözik az illferrotól,ők kevesebb pénzt adnak de fizetik az adót,tehát ugyan úgy megvan a 40k.

  • <>jana<>

    senior tag

    válasz Rover623 #434 üzenetére

    most rettegnem kéne a fórumtársaktól mert kötni mertem egy szerződést egy olyan céggel amiben láttam fantáziát? ezt remélem te sem gondolod komolyan???

  • kettes

    csendes tag

    válasz <>jana<> #440 üzenetére

    Elfogadom, hogy tényleg van benne fantázia, de csak arra, hogy egy csomó új tagot tudjanak toborozni. Valahogy a fizető hirdetők nem tolonganak, megsúgom ennyiért nem is fognak. Most az egész csak azon múlik, hogy - bocs visszatérek a korábbi hasonlatomhoz - meddíg lesznek még új emberek, akik építik az utat a busz előtt, hogy felszállhassanak, mikor fogynak el, és ezáltal az út is???? Ennyi.

  • shift+ő

    senior tag

    válasz macskea #438 üzenetére

    Érdekes, most vettem Coltot ''szabadon'', így az itteni ajánlatnál azért sikerült egy jobbat kihoznom.

    Itt 2,97M Ft-ért 1,1-es Inform modell van, aminek a lista ára 2,5-2,8M között van

    Én 3,05 -ért vettem, ajándékokkal, az 1,3-as invite modelt.

    Itt is van csalafintaság. Ahogy az il ferrónál és a hirautonál.

    Az én új autóvásárlásom is a hirauto miatt indult, ott szerettem volna egy Nissan Note-t, de alapból hülyének néztek.

    [Szerkesztve]

  • Rover623

    félisten

    válasz <>jana<> #440 üzenetére

    Ha te úgy érzed hogy félned kell, a te dógod'...:DD
    Bár én átnyálaztam a némileg ''salyátos'' helyesírással született hozzászólásaidat és azok alapján te még a normálisabbak közé tartozol, nálad nem állna meg egyértelműen a rábeszélés vádja...szal, no para...;)

    primus inter pares

  • kettes

    csendes tag

    Még egy kérdés azoktól, akik úgymond hisznek benne, hogy hosszabb távon működőképes a dolog!!

    Miért kell az új belépőnek egy viszonylag magas összeggel beszállni, (Vagy kp. vagy új autónál az egyébként lehetséges illetve az Il ferrónál lehetséges autóár és hitel közötti különbözet)
    Ha vannak, vagy lennének hirdetők, miért nem ők finanszírozzák az állítólagos költségeket. Miért nem osztják le ezt az összeget a szerződéses időszakra, és esetleg ennyivel kevesebbet fizetnének havonta. Szerintem tisztább lenne a dolog. Megjegyzem, hogy nevetséges, mi szerint egy matrica felragasztása, és az adminisztráció 180.000.Ft-ba kerülne, és érdekes, hogy az öt éves szerződés nyomtatványa mennyivel drágább papírra készül, mert a matrica tudtommal azonos.

    Szeretném azért pár dologra felhívni a figyelmet.

    Akik már bent vannak, amennyiben nem kapják tovább a pénzt, senki sem panaszkodhat egy darabig. Aki új autóval szállt be, az eleve kizárva, Ők semmikor nem panaszkodhatnak, benne van a szerződésben.
    Aki használt autóval szállt be, és kp-t fizetett be, azoknál is benne van, hogy három hónapig fel lehet függeszteni a szerződést, mely idő alatt nincsen kifizetés.

    Korábban úgy emlékszem, hogy volt egy olyan hozzászólás, hogy egy gyengén kitalált piramisjáték ez az egész.
    Ezt a véleményt nem osztom, mert szerintem elég jól ki lett ez találva.

    Gyakorlatilag amikor már nem lesz meg havonta, a meglévő tagok számához viszonyított legalább 1/3-ad vagy inkább fele új belépő, és nem éri meg tovább a kifizetéseket teljesíteni, még akkor is hagytak maguknak legalább három hónapos időt, ameddig ''ki tudja mi történhet''??? Legfeljebb ekkor a hírekre méginkább csökken, vagy esetleg megszűnik az új belépők száma, de ezzel akkor már ki foglalkozik !!!



    [Szerkesztve]

  • ^Bundi^

    senior tag

    válasz kettes #444 üzenetére

    ezt írtam én is...hogy ha most ki akarják hőúzni a 2 évet akkor az 6500^256 on autó kéne..annyi a világon nincs nemhogy mo -n :))(segítek...976 számjegyű..nahh bevállalja? :)) )
    amúgy hitel -t általában 30% al érdemes számolni..kbre bejön +-500 forint a havi különbözet amit így kiszámolsz(pl legutóbb voltam 1.8milla hitel én általam számolva 60 hónapra 39K amúgy meg 38 400)
    szóval aki törlesztőt akar számolni javaslom a hitelt 1.3 al felszorozni és úgy osztogatni
    :R

    Nos Omnes Una Manet

  • süti5

    őstag

    válasz ^Bundi^ #445 üzenetére

    A számításod tisztán talán igaz lenne, de mindig kihagyod azt, hogy új autók után azért a kereskedő + lehet hogy a bank is fizet az ilferronak....

    Írtam már én is, lehet, hogy nem fog menni az egész, bár én továbbra is bízom benne, hogy menni fog.
    Írtam már legelején is, hogy meg van benne a kockázat, mint mindenben..... ezért nem értem azokat, akik most minden hozzászólást teletömnek félelemmel, igen, megértettük, meg van a kockázata, de sztem mondjuk itt a PH-n a fórumozók 99%-a ezt tudja és látja is. Ha mégis úgy dönt, hogy belevág, akkor vállalja a kockázatot, ennyi.

  • üccsi

    újonc

    Na és ezt elküldtem nekik, aztán varjanak rá gombot...

    Érdeklődni szeretnék a reklám miatt. Ez az egész nem hangzik rosszul, viszont azt szeretném tudni, hogy -mivel a mintaszerződésben sehol nem olvastam erre vonatkozólag rendelkezést- mi a biztosíték, hogy én kötök önökkel egy 5 éves szerződést, befizetem a 333.000,- Ft-ot és a következő hónapban, vagy mondjuk fél év múlva ezt nem mondják fel? Úgy természetesen, hogy a matrica sértetlen, a követelmények teljesültek (napi 40 km), stb. A mintaszerződés semmi ilyen irányú rendelkezést nem tartalmaz, így az ember jogosan tarthat attól, hogy hat hónap múlva felbontják a szerződést, így igazából önök kifizetnek 300.000,- Ft-ot az ügyfél részére, aki így már induláskor bukott 33.000.- Ft-ot, és még a havi benzinköltéséget is. Vagyis mi zárja ki azt, hogy ha minden tökéletes, akkor ne bukjon az ember hat hónap után több, mint 100.000,- Ft-ot?
    Az ajánlat egyébként tényleg nagyon jól hangzik, csak az érdekelne, hogy a fenti vitatható dolgokra van-e valami szabályozás, amit belefoglalnak a szerződésbe, mert én nem láttam.
    Várom válaszukat.

    Lehet, hogy én vagyok hülye, de ez senkinek nem jutott még eszébe, vagy hogy utánaszámoljon?
    A havi 50 ropi nagyon jó duma, de ha kiszámolod, hogy egy átlagos fogyasztású kocsi 7 lityót befal, akkor a tiszta haszon, ha minden tökéletes, akkor a 2 éves esetén 27500, az 5 évesnél meg 29500/hó...
    :W

  • macskea

    őstag

    Hát ez nem igaz... ettől tudok falra mászni. Lásd kivel van dolgod, nem sértegetlek, de nagy kedvem lenne. Én sem hiszem el a dolog stabil éslegális voltát, és a kételyeid is osztom, de mi az már, hogy Te a BENZINT költségnek tekinted... !!! :W Azt elvileg úgyis beletankolnád valamibe, vagy ha eddig nem tetted, akkor meg minek az autó??? :Y Megmutatni a szomszédnak, meg a haveroknak???

    A tényleg ezt a benzines szisztémádat külted el nekik, akkor csak jól kiröhögtetted magad, hiába van benne a többi jogos kétely is... :(

    ''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith

  • Füge007

    senior tag

    Volt egyszer egy cég Baumagnak hívták, talán még sokan emlékeznek rá. Fűt fát ígért országos reklámkapányai során, legfőképpen óriási kamatot az emberek pénze után. Ment is mindeki szorgalmasan a kis pénzével, arra gondolván az is hülye aki ezt kihagyja. Most meg siratják a pénzüket az ügyben azóta sem történt komoly előrelépés, a pénz meg sehol! És a mesémben szereplő cég csak egy a sok közül, és ami a legfurcsább nincs akit felelősségre vonjanak?! Talán vagyok olyan idős és tapasztalt, rádásul az üzleti téren mozgok, hogy megjósoljam a nagy hirdetéshumbuk cég biztos bukását. Több fórumtársam számokkal is alátámasztotta, hogy ez hosszú távon nem lehetséges ez a kártyavár szisztéma, egyszer bedől!

    Ami siralmas, hogy ebben az országban szinte mindent meg lehet csinálni. És meg is csinálják! Ajánlom mindenkinek A Kulcsár és a haverok című filmet elég jó képet ad a mai magyar valóságról.

    Lehet, hogy most ez úgy jön le Füge okoskodik! Viszont nem szeretném látni esetleg ebben a fórumban, hogy most mit csináljunk, kihez forduljunk, merre fussunk az elúszott pénzünk után!!!!

    Nagyapám mindíg azt mondogatta ''Az okos ember más kárán tanul!'', most akkor arra kérek mindenkit gondolkozzon el kicsit és legyen okos!

    Füge

  • ^Bundi^

    senior tag

    válasz üccsi #447 üzenetére

    az 5 éves esetén mitől kevesebb a benzinfogyasztás? :))
    amúgy igen azt a benzin -t amúgy is beletankolnád..
    ha felbontjáka szerződést visszajár a befizetett kezdő..a nagy baj ott van ha csődöt jelent..akkor aztán mindenki mehet ahová akar pénz nemlesz..

    amúgy tegnap este kicsit álmos lehettem, mert félreszámolta jool
    szóval ha a köv 2 évet ki akarják húzni akkor 6500*16 autóra van szükség ami 104 000 re rúg...ezt még talán meg is lehet csinálni, bár mo -n nemtudom hány 5 évesnél fiatalabb autó rohangáél..de netszes, hogy kibírja de még elképzehető..
    :R

    Nos Omnes Una Manet

Aktív témák