Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
D55
aktív tag
válasz tboy93 #70950 üzenetére
Kár, hogy ezt már ilyen esetlen lufi formára vették a többi akkori autóhoz hasonlóan (holott a 7gen sedant előtte még nem merték elbuszosítani, hanem megtarthatta a béka örökségét designban), mert amúgy nem lehet rossz, elvileg R blokkos i-VTEC az a motor is, mint az 1.8-asok, illetve a 2 literes 8gen Accordoké (nem mintha az L blokkosokról bármi rosszat mondanának a Jazz tulajok, de azért az mégis eredendően egy Jazz motor, na ) , plusz ez még megtartotta hátul is a kettős-keresztlengőkaros futóművet az UFO kasztnis tesvéreivel ellentétben, gyakorlatilag ugyanaz a felállás így, mint a 7genben / DC Integrákban / 10-11 genben.
És egyébként annyit hozzá is tennék, hogy hiába siratták akkoriban a 6gen után annyira az elöl-hátul kettőskeresztet, még ez a vegyesfelvágott sem volt közel sem rossz utána, nekem jó gumikkal az ES5 is úgy fordul be bárhol, bármekkora sebességgel, hogy mindig félek, nehogy túl rutinszerűen rászokjak a jóságára és véletlenül egyszer valamelyik tohonya céges kisteherrel vállaljak be egy ilyen lendületes manővert
[ Szerkesztve ]
-
sherlock82
senior tag
Autópályán 130 km h tempónál, olyan hangot lehet hallani az ufo civic - ben mint mikor az ablak nincs lehúzva. ilyen bugó - zugó hang, meg mint ha kicsit rázkódott is volna közbena kocsi, Ez mitől lehet szerintetek?
Iphone se 2, Mizuno Wave Rider 25, Garmin Instinct 2
-
lazac_
tag
Szolgálati közlemény: Honda City 132e km-nél kuplung folyadékszint nem csökkent, de megváltozott a pedálút (1/3-ad eltűnt kb.). Gondoltam először megpróbálom csak a folyadékot cserélve légteleníteni, na hát a féknél megszokott pumpálós módszerrel totál beesett pedál lett az eredmény, valahogy a howto videók (és fb jazz csopiban írtak) mindegyike vákuumos folyadékcserével végződik...
Ha már úgyis teljesen elszabtam, kiszedtem a főhengert, mert egy éve már gyanúsan ropogós érzete volt a pedálnak néha, kiszerelve konstatáltam, hogy a rugó eltört benne.
Ashika utángyártottat vettem, hát a jó az nem ilyen, a stiftes rögzítésű 5/4-es csatlakozó furata pár tizeddel eltér, ezért nem tolható be a stift, nagy nehezen azért beerőszakoltam, aztán 50ml-es fecskendővel átszívtam vagy fél liter dot4-et a munkahenger légtelenítőjén pár óra alatt... Most legalább nem ropog, és tudok menni a kocsival, de ell kell vigyem normális vákuumos légtelenítésre, mert ebben a kézzel szipákolásban nincsen bizodalmam. Csak remélni merem, hogy nem a "nyomástartó membrános baszás" ment tönkre, mert abból csak gyári van horror áron. -
D55
aktív tag
válasz lazac_ #70958 üzenetére
Úgy kell, hogy a tartályba töltögess mindig utána, nehogy a szint alá kerüljön, a légtelenítő szelepen pedig legyen egy lehetőleg átlátszó cső, aminek a vége egy leeresztő flakon aljára érjen amiben szintén van egy kis folyadék (hogy az első pár adag leeresztése után mikor már a csőből kinyomta, akkor levegőt utána már azon keresztül se tudjon véletlenül visszaszívni, max folyadékot). A pedált tartsa lenyomva valaki vagy ülés totál előrehúz + mosókefe odaszorít (én így oldottam meg egyedül ), aztán légtelenítő csavar kinyit, a munkahengert visszatolja a kinyomóvilla, buborék/folyadék ekkor jön egy adagot kifelé a csövön, aztán légtelenítő csavar visszazár, PEDÁL ÓVATOSAN FELHÚZ (ekkor fog beszívni a kiegyenlítőből egy friss adag folyadékot mindig, kb. félúton kell vigyázni vele, mert akkor elkezdi hirtelen már a kuplungszerkezet is lökni felfelé és nem jó ha megszalad, nehogy nagyot szürcsöljön a tartályból), majd pedál ismét benyom / odaszorít és ezt ismételgetni amíg a leeresztő flakonba már mondjuk olyan 1,5-2dl lefolyt.
Civicnél (7gen) nekem így sima ügy volt, City-t/Jazzt nem ismerem közelről, de gondolom ott is ugyanígy külön van teljesen a fékhidraulikától (máskülönben ugye ahhoz nem nyúlunk mi halandók! )
[ Szerkesztve ]
-
Ed3r_X_
nagyúr
Pontosan. Cityvel megszívtam én is, két-három pumpálás után tölthettem mindig, mert ha négy-öt pumpálás volt, akkor biza visszalevegősödött Átkoztam is a japókat a kis tartály miatt.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
sherlock82
senior tag
Korábban írtam h zúg és bűg a kocsi.
Elvittem egy másik gumishoz aki megállapította hogy egy keréken az eltérés 15 - 70 volt legalább szóval nemcsoda h ilyen hangja volt.
Magyarul ki se centirozták, ill hanyag munkát végeztek.
Jövő héten elviszem lámpa polirozásra, mert elég csúnya szegény elős lámpa, idő és az uv kifogott rajta.Iphone se 2, Mizuno Wave Rider 25, Garmin Instinct 2
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #70965 üzenetére
Még egy kérdés: ha lecsavarod a kupakot a radin akkor neked színültig van a folyadékkal vagy mit látsz? Mert a tágulásiban most jó a szint az nem tudom elég-e...
Mivel a Motul olajkereső szerint jó bele a Motul Auto Cool Optimal (abból van tarcsi, mert az van Bubiban), így abból töltöttem rá végül. Azt sajnos nem tudom jelenleg mit van benne de biztos nem a gyári mert már volt cserélve.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sherlock82
senior tag
Jó reggelt, ma megyek poliroztatni a civic lámpáit, ha van rá igény teszek fel képet, előtte - utána állapotról.
Iphone se 2, Mizuno Wave Rider 25, Garmin Instinct 2
-
Kicsipampam
tag
válasz Avicularia #70970 üzenetére
Legyen benne sok örömöd és kilóméter balesetmentesen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Avicularia #70970 üzenetére
Gratula! Nagyon szép. Majd jöhet még róla még infó. Milyen vezetni, stb.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sherlock82 #70971 üzenetére
Ah nyomjad a képeket, nekem is majd kéne vinnem lassan...
#nincsbennetarcsi
-
Avicularia
veterán
Köszi Urak
Kicsit szürreális volt így beszámítással venni Svédországban új autót.
Még szeptemberben mikor megrendeltem írtunk egy szerződést, amiben rögzítettük mennyiért számítják be a régi Civicet. Ezt tartották 9 hónappal és több mint 20K km-el később is, sőt valamikor a Honda ráemelt az árra mindegyik felszereltségnél 25.000 sek-et, de a régi áron kaptam meg az autót, mivel én még akkor rendeltem meg.
Letettem a kereskedés előtt a régi autót, senki rá sem nézett, semmit nem ellenőrizek benne, hogy minden oké-e, megírtuk a papírokat és kész. Szemben a kereskedéssel van egy benzinkút, kivezetett oda az eladó és teletankolta az autót. Kedves gesztus volt.
Viszont fel kell hívnom őket, mert se szervizkönyv nincs az autóban, sem defektre hab meg pumpa. Mindössze egy elakadásjelző háromszög van a kocsiban
Első út haza a kereskedésből 110 km országúton. Betartva a 80-90-es sebességkorlátozást 4.6 volt a fogyasztás.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Avicularia #70975 üzenetére
Az nagyon jó fogyi és ha kicsit bejáratódik akkor még jobb lesz.
Jó ez szín, piros autót én sem vennék újra mert csúnyán öregszik ez a szín.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Rp526
aktív tag
válasz sherlock82 #70971 üzenetére
Majd írd már meg mennyiért csinálják, vidék vagy főváros, lakkozzák e? Köszi!
-
goodboy007
senior tag
válasz sherlock82 #70971 üzenetére
Engem is érdekel, én múlt pénteken vittem felülvizsgálatra a Civicet és a polírozásra még nincs időpont, de kíváncsi vagyok, hogy mennyi lesz.
"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
-
nandow
aktív tag
válasz Avicularia #70970 üzenetére
Gratulálok!
Nagyon jó lett az új Civic, belül igényes, modern európai kialakítás. Jól megy, jól fogyaszt.
Nekem sajnos kicsi belül az autó. Így ha cserélem a mostani Accordot, Honda fronton nem nagyon marad választás, más márka után kell néznem. -
nandow
aktív tag
válasz Avicularia #70980 üzenetére
Igen, Accord nem lesz már Európában. Jó autó, de szerintem itt nem nagyon lenne rá kereslet a német típusok miatt. Lásd Camry, azt visszahozták Európába, de azt gondolom, nincsenek túl nagy eladási számai. (pedig szintén jó autó)
Pedig elnézve az amerikai teszteket, nekem tetszik az új Accord, pont egy ilyen autó kellene.
[ Szerkesztve ]
-
sherlock82
senior tag
Qru, Rp526, goodboy007
20.000 Ft volt az ára, lakozással, megcsinálták a kerékívnél a fekete műanyagokat is szebb színűre. Gyári feketéhez hasonló.
2007 - es a járgány polírozás lesz a következő meló. 40-50 E ft körül összeget mondtak rá.
Vidék, Somogy (Vár)megyei kisváros[ Szerkesztve ]
Iphone se 2, Mizuno Wave Rider 25, Garmin Instinct 2
-
Rp526
aktív tag
válasz nandow #70981 üzenetére
Sajnos meg lehet érteni őket. Lassan %-kot sem ér el a Honda eladásokban EU-ban.
(A Honda az other-ben keresendő, alulról a negyedik.)#70982sherlock82
Nagyon baba lett!
Köszi az infót! -
goodboy007
senior tag
válasz sherlock82 #70982 üzenetére
Nem semmi a változás .
Nekem is 2007-es UFO Type-R-em van és bár ennyire nem vészes még, rengeteget hozzátesz az összképhez, meg az, amilyen a tiéd volt, gondolom már rendesen tompította este a látótávolságot.
Mikor csináltattad ezelőtt utoljára?#70983 Rp526
Szomorú, hogy ennyire nem mennek az EU-ban a japán brandek. Legalább a behozatal ne lenne ennyire túlbonyolítva, mint amennyire itthon van .[ Szerkesztve ]
"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
-
Qru
MODERÁTOR
-
sherlock82
senior tag
válasz goodboy007 #70985 üzenetére
Igen , múltkor jöttem haza sötétben és olyan rossz volt a lámpa fénye, hogy eldöntöttem elviszem, nincs mese. Alig volt fénye. Még soha nem volt polírozva tudomásom szerint, 1.5 éve van nálam a kocsi. Nagyon örülök, hogy megcsináltattam, nekem is tetszik.
Qru
Köszönöm kettő srác aki Bárdinál dolgozott indított nemrég egy vállalkozást ő hozzájuk vittem el.
Políroztatást is velük csináltatom majd meg.Iphone se 2, Mizuno Wave Rider 25, Garmin Instinct 2
-
buca84
őstag
Jazz 2009-ben a helyzetjelző izzó (pici felső izzó) milyen? Köszi
-
D55
aktív tag
Szerintem benne van azért erősen a helyi (német, francia, stb..) lobbi is sajnos... Eleve az EU kb. tudvalévően nagyrészt az ők és más szektorok hasonló európai gigacégeinek a kiszolgálására jött létre és akkor meg kell nézni a különböző viszonyokat amik mostanában jellemzőek. Egyrészt nagyon versenyképesek lettek a 90-es évek óta a japán, majd a 2000-es, 2010-es években már a koreai gyártók is, indítéknak ez bőségesen elég, aztán pedig kapóra jön, hogy azokon a tájakon az öntöltő hibrideket ugyan szeretik, de a hálózatról töltős elektromos járműveket nagyon nehezen fogadja el a társadalom, főként a fukusimai katasztrófa óta. Tehát itt eleve van egy jól támadható pontjuk, mert a számukra hazai piacokon sokkal kevésbé hangsúlyosak az EV-k, illetve az USA piaca sem ennyire szigorú egyelőre, szóval ide Európába kell külön fejleszteniük nekünk, ha bent akarnak maradni az egyre élhetetlenebbül szabályzott piacon. Miközben a németek meg persze áttolták a szintetikus üzemanyagos kiskapujukat, aminél én tartok tőle, hogy kb. egyet fog jelenteni azzal, hogy 2035 után akár a rettenetesen mocskos CR dieseleiket is kisujjból tolhatják majd tovább az arcunkba a papíron CO2 semleges üzemanyagukkal, miközben a távolabbi konkurencia meg majd nem fog tudni papíron már semminek sem megfelelni, bármennyire is töri magát. Ez persze a legrosszabb verzió, amit szimplán akár egy józanabb szeleket hozó jövő évi EP választási eredmény is simán semlegesíthet, de a jelenlegi folyamatokat és a CO2 problémával való riogatás által minden más kritikus szempontot kivakító politikai törekvések hétköznapokban is már mindenhol szembejövő sikereit látva azért igen aggasztónak tűnik jelenleg helyzet. És senki se értsen félre, nem vitatom én a globális felmelegedést, sem hogy 50-100 év múlva milyen súlyos változásokat idézhet ez elő a környezetünkben, sem azt, hogy 5-10%-ot biztos tényleg kitesz ebből az egyéni közlekedés kipufogógázkibocsájtása, de az nagyon nem tetszik, hogy a még meg sem született unokáink kedvéért próbálkozunk olyan szélsőséges változásokat rendkívül rövid idő alatt rákényszeríteni a társadalomra, amik totálisan fenntarthatatlannak tűnnek a jelenlegi gazdasági realitások figyelembevételével és akkor még ki is rajzolódik közben, hogy azért bizony nagyon is lehetnek ennek mellette hihetetlen mértékű haszonélvezői a létrejövő szabályozások ordító elhajlásai (lásd pl. még az aránytalan tömegképletet a CO2 kvótáknál, ami miatt lehetőleg minden EV-t igyekeznek 3,4t köré felhízlalni - ezért kell a tohonya SUV kialakításba belebolondítani az embereket - és akkor bőven lehet mellettük a 6L-es V10 TDI-ket változatlan formában büntetlenül értékesíteni, miközben egy japán gyártó meg a 4L fogyasztású, 900 kilos kisautójával már kapja is a büntit ha idehozna ilyet) miatt...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
D55
aktív tag
Az ilyen kacsintások vége aztán az, mint amikor pl. az egykori főnököm a zuhogó esőben ázva (be akart valamit hosszú cuccot rakni a támlát lehajtva) a 30 milliós BMW-jének a hátsó ülésének széteső támladarabjait vagdosta a földhöz k***aanyázva, hogy "nézd meg azt az utolsó német **st, komolyan mondom amióta eladtam a Hondámat, azóta egyetlen olyan autót nem tudtak nekem adni a pénzemért, amivel ne lenne minden nap valami felfoghatatlan probléma"
Viccen kívül van az a réteg bőven, akik ha kacsintgatnak is, tudják mivel járnak végül mindig jól Lásd a japánok által uralt amerikai piac. Ha nem lenne itt Európában ennyire mérgezve, hülyeségekkel kábítva és egyfolytában pofátlanul megfejve az autós kultúra, akkor az emberek fele itt is Accordokkal és Camry-kkel járna, de rosszabb esetben is Civic-ekkel és Corollákkal.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Avicularia
veterán
Megkövetem a kereskedőt, van az autóban defekthab meg pumpa, csak én a csomagtartó alatt a felhajtható borítás alatt kerestem, az előző Civicben ott volt. Ebben meg egy ajtó mögött van a bal oldalon a csomagtartóban.
Szervizkönyv viszont a manual szerint sincs, online történik minden bejegyzés. -
Dan-szan
senior tag
Üdv,
8.gen Civicben a jobb 1 ablak megadta magát , se le se fel . Járt már így valaki? Ablakemelő motor adta meg magát vagy más is okozhatja a hibát?
Az összes többi működik a vezetőoldalról és külön is.Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
félisten
-
Avicularia
veterán
Nejemet vittem be dolgozni, ezerszer megtett út. 25 km oda, 25 km vissza. Országút, 3 szakasz, 100-90-100 al szoktam rajta menni tempomattal. Régi civic 2019 1.5T 5.8l-5.9l fogyasztott ugyanezen a szakaszon ugyanígy vezetve.
Új verda normál módban. Visszafelé volt egy emelkedőn teherautó előzés sport módban valszeg azért kicsit több.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Elado vegyes IoT eszkozok (sensor,socket,smart speaker) Legrand/Google/Shelly/IKEA/Tuya
- Eladó 3 szobás lakás Bp. 11. kerületben Őrmezőn!
- Dreame D10 Plus robotporszívó és nedves feltörlő
- 2 kazános Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Carista Evo autós hibakód olvasó 6hó jótállással/számlával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest