Új hozzászólás Aktív témák

  • SaNyEe

    aktív tag

    válasz qad #3676 üzenetére

    A levegő sűrítése hevüléssel jár, ez van.Sűrítheted azt kompresszorral, vagy turbóval nagyjából mindegy. . .
    Ahhoz, hogy 200 patád meglegyen aegy B16-al ahhoz ahogy integra is írta nem kis pénzmag kell. . . jobban kijössz egy gyárilag erősebbel, az mondjuk más téma, ha második játszós autónak lesz a kicsike, bár úgy is elgondolkodtató.
    Ha feltöltősre meg akarjátok csinálni a kocsit akkor mindenképp meg kell(ene) bontani azt a motort. Vagy meg fogjátok miután először megadta magát.
    Amit ajánlani tudnék, persze csak saját vélemény hogy hagyd meg szívónak, kapjon egy Rocket motorsport M25 tengelypárost(nagyon egyenletesen adja le a nyomatékot és nem veri szét a retainereket sem), fokolókereket egy jóval nagyobb pillangószelepet, bővítsétek fel a szívósor járatait, esetleg ITB, ha kifejezetten versenycélra kell. Szívó oldali tuninggal kellene kezdeni mert csak akkor köll a nagy kipuff, ha van többletgáz az égéstérben ami távozzon. persze ez is csak saját vélemény.
    Ha tényleg autószerelő vagy akkor meg tudod, hogy kábé mibe van ez az egész móka és megéri-e neked. Miután ezekkel a módosításokkal megvoltál még mindig nem leszel 200 lóerőnél.
    Ha turbózni szeretnél akkor nézz körül Carstylingon, van ott pár turbos Honda amit mostanra (sokadszori átépítésre) rendesen meg is csináltak. Ők is azt hitték amit te, hogy alacsony nyomással majd szépen elketyeg a gép. Olcsóbban kijössz, ha elsőre rendesen megcsinálod, vagy megcsináltatod!

    -- end of transmission --

Új hozzászólás Aktív témák