Hirdetés
- Elite: Dangerous
- Call of Duty: Warzone
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Befutottak az első tesztek
- Call of Duty: Black Ops 6
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- PlayStation 5 Pro teszt
- PlayStation 5
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #35571 üzenetére
Normális, ha minden fogyasztót kikapcsolsz, 600-at pörög kb a motor, én nyáron légkondival és tompítottal, télen tompítottal megyek, így az alapjárat felmegy 750-re.
A régi tulaj is azt mondta, amikor behozta három évesen az enyémet, ez ilyen volt. Testkábelek cseréjével lehet jobb lenne a helyzet.
Service manualban is kikapcsolt fogyasztókkal 600-700-at ír.
Mondjuk nem is az alapjárattal lehet a baj, hanem a motortartó bakokkal, mintha nekem a rendszámtábla mögötti bak, ami az önindítónál van, egy kicsit viseletes, többi okés. Melegen tényleg ennyi a 2.0 k20a6 motor alapjárata.
320e km-t mondanak a lánc időtartamának, én garantált 165e km-rel vettem ismerőstől.
Rezonanciát okozhat még kipufogó rendszer gumitartói is, motortartó bakok, rossz testkábelek.
Alapjáratot itt ecu állít be, fojtószelepen nem találtam csavart, hogy állítsak rajta.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest