Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz EQMontoya #31309 üzenetére

    A mai divat SUV-ok jó része nem autópályára van kitalálva. Tudni kell h ki mire veszi, hol fogja használni.
    A HR-V-mben lévő 1.6 VTEC teljesen átlagos használat mellett szerintem max. 1-2 dl-rel eszik többet, mint egy 1.6-os személyautó. 7,5 az átlagfogyasztásom.
    Nem kanyarvadászatra van, de normális közlekedés mellett abszolút rendben van a futóműve, ne billeg, nem szélérzékeny, 120-130-ig a menetzaj is abszolút személyautós, sőt, alapjáraton annyira nincs a motornak hangja, h max. a fordulatszámmérőből látszik h jár.
    Volt előtte kombi Astra-m, kényelmi szempontból a magasabb csomagtérpadló számomra sokkal előnyösebb, jobban pakolható, még ha jóval kisebb is.
    Ez az extra súlyként cipelés megint a raccsingboj gondolkodás. :)) A kategória nem a LE - tömeg optimalizálásról szól. Egyébként mennyi lehet ez a plusz súly, 70-80kg? Mintha még egy utasod lenne. (5 ajtós HR-V tömege 1300kg...)
    Itthon egyre enyhébbek a telek, igaz, de mi pl. elég sokat járunk Ausztriába, többször is jól jött már a 4WD hajtás mostani télen. A 10cm-t azért cáfolnám és a nulla terepjáróképességet is, ha van pár perced nézd meg a linkelt a videókat.
    01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10

    Előnye, h jobban kilátsz belőle, nem vakítanak el, kényelmes a ki - beszállás, könnyű vele parkolni (akár padkára), a kis benzinmotor rövid távokra, városba ideálisabb mint a D5, cserébe nem fogyaszt sokat a Haldex rendszer miatt. Van hasmagasság, nem kell nagyon óvni kátyús úton, vagy gondolkodni h lehajtson-e az ember mellékútra.
    Amolyan igazi mindenes, mint egy svájci bicska. Ha, kell lehet vontatni, van hozzá tetőcsomagtartón, korrekt 4WD hajtás, pakolni is tudok bele, 5 személyes, olcsó fenntartani, megbízható, számomra a legjobb döntés volt megvenni.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák