-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
jó a 9gen ufo civic. kéne
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #23256 üzenetére
most csak ültem benne, motoros hétvége volt, így autókkal nem nagyon foglalkoztunk, de mivel sanszos, hogy ősszel veszünk egyet, ezért biztos megyünk tesztvezetni is, így most csak szalonban tapiztam végig.
első benyomás, hogy igenis szép élőben. a hátulja is. lehet, hogy én vagyok perverz, de élőben szerintem igenis jól áll neki a hátsó lámpatest ami egyben az auto spoilere is. egyetlen egy szögből fura a kitüremkedés, ha oldalt állsz az autó mellett és hátrafelé nézel. mégis jól néz ki az egész. az elejével szerintem absz nincsen gond. szelídebb lett amúgy az autó, mégis sokkal felnőttebb az egész érzésre, mind szemre, mind tapintásra, észlelésre mint a 8gen ufo. 1.4 és 1.8 volt a szalonban executive nem volt. alapvetően az 1.8-ast néztük, mivel valszeg az lesz felszereltségben majd, illetve 1.6 traktor motorral is ez lesz a középút, és könnyen lehet, hogy apumnak a traktoros verzió lesz (ezt még emésztenem kell..).
külsőre fura, hogy eltűntek a nagyon frankó ék kilincsek, nagy kedvencem volt, felváltotta a hagyományos kommersz, de ugyanolyan jól működő kilincs. a cápauszony antennáért kézletörés jár, hogy nem sikerült integrálni a hátsó szélvédőbe, ahogyan a mögötte található hátsó ablaktörlő spricniért is. döbbenet, igazi design terror a kettő együtt, nem értem, hogy ezt, hogy tudták összehozni.. 2000-ben mikor a pohu-nál dolgoztam már akkor is egy szaros vw-ben és seat-ban is megtudták oldani, hogy a hátsó ablaktörlő karjában vezetik el az ablakmosó folyadék csövét.. na de ne legyünk telhetetlenek, a hondának évtizedekbe tellett, hogy eljusson a 4 azaz NÉGY automata ablakig (bizony, ebben már mind automata), még 2 generáció és talán a hátsó ablaktörlő spricnit és ezt a buzi antennát is eltüntetik... de örüljünk együtt a hátsó ablaktörlőnek.
nagyon jó, hogy megtartották a műanyag védőívet a kerékdoboknál, amelyekben 225/45r17-es kerekek ülnek. és a hatalmas méretük ellenére elvesznek.. drága mulatság lesz a kerékcsere. lehet kapni rá gyári koptatócsíkokat majd körbe, szerintem kötelező lesz rá, ahogy az első és hátsó sárvédők is, illetve a légterelők. tényleg szép élőben az autó, különösen fehérben. fehér és piros volt a szalonban (szallerbeck). beülve nagyon hasonlít a 8gen ufóra és mégsem. az egész 8gent kidobták és noha fő vonalvezetésnél maradtak, az egészet újra építették. előnyére. tényleg körbeölel az egész autó, bal oldalt kényelmesen tudsz könyökölni, döntve a kapcsolók az ablakokhoz és a tükrökhöz, elektromos fűthető és behajtható tükrök, első szélvédő is fűthető, esőszenzor, automata tompított fényszóró, tempomat, meg a fene tudja mi még. a kormány multifunkciós, minden irányítható róla. aux, usb, szivargyújtó a könyöktámaszban, ezt sajnos nem lehet előrébb húzni, pár centivel lehetne hosszabb. a váltó közelebb került a kormányhoz, tipikus profi honda, az integrát és s2k-t nem üti meg soha ez sem, de aki ezeket nem próbálta annak isten lesz és etalon. tényleg profi a váltó - próbálok elvonatkoztatni. a kuplung vajpuha, nekem túlságosan is az, gyanítom a fék meg inkább harap mint progresszív (anyám új jazzében ugyanez, túlpuhított szervo, vajpuha kuplung, brutálisan harapó fék, szokni kell..). duplazónás digit klíma beépített standard cd-mp3-wav fejegység. ez 550e ft felár ellenében cserélhető a dupla din-es tapizós csúcs navi-telefon-hifi mindenesre, vicces a felár, de ha executive-ba rendeled, akkor csak 440e a felár sajnos nem lehet alap hifi nélkül üres dupla din kerettel rendelni, pedig azt kéne, aztán venni 150ezerért egy alpine média centert bele.. szóval ha szabadulni akar az ember a központi izétől, akkor ez a legolcsóbb megoldás, gyári dupla din keret megrendel, gyári alap hifi kivesz és beleszerel saját dupla din center. vagy 8 lufi van benne, abs, ebd, vsa meg minden ami ma lehet, benne van biztonság terén. plüss ülések, amik nagyon kényelmesek, nagyon jó fejtámlák, állítható magasságú övek, pirotechnikai bizbaszok etc.. hátul megfelelő hely a lábnak, de a fejtér az erősen korlátolt, nem vertem be a fejem, de ha teljesen hátra akarom hajtani a fejem, ami számomra már természet ellenes, akkor beverem a tetőbe. a csodaülés megmaradt, zseniális, csak dícsérni lehet, a jazz-ben is imádom. csomagtartó hatalmas, alul még egy nagy rekesz, pótkerék nincsen, jobb oldalt a falban a kerékjavító, bal oldalt a falban az emelő. rögzítő fémfülek a háttámlában és a csomagtartó nyílásnál. teljesen korrektül bélelt minden, szép és jó minőségű padlószőnyeg és a bele rendelhető plusz szőnyeg is erős, végig varrt, masszív és könnyen takarítható. nem kell bele gumiszőnyeg. 4 csomagtartó behúzó van a csomagtartón tolató kamera a rendszám felett, nagyon hasznos, sokkal jobb mintha összefúrtákösszegányoltákvolna a tolató szenzorokkal a lökhárítót, ami törésnél drága lesz javítani..
az ajtó csukódása tényleg elképesztő. 10-12 milliós autók megirigyelhetik simán, tényleg nem hazudtak ebben a kérdésben. a minőségérzet hatalmasat nőtt. most sem tökéletes pár dolog miatt. az első ahogy beszállsz a kormány. nagyon jó vastag, jó ránézni, megtapintod és elhűlsz.. valami gigafos műanyag vagy szintetikus bőrrel van bevonva, amit amúgy varrtak, de tuti nem egy bőr, nem tudom mi, de hihetetlen gagyi érzésre, nem értem.. a másik a műanyagok, még mindig van belőle kemény, nőha a legtöbb helyen már puha habosított borítás van. sajnálom, hogy a kilincsek nem krómozott fémek a 6gen 5d civicben még ezt is tudták, ma már nem. a váltó bőrzacsis lett, vége a spaceball-nak.
összességében azt kell mondjam felnőtt az autó és bármikor elfogadnám, vagy az 1.8as motorral vagy az 1.6 dízellel, sajnos az 1.6 turbóra még sokáig várhatunk, a honda nagyon lemaradt motorfejlesztés terén. noha minden autóban van start-stop rendszer is.
akik mentek vele azt mondják, hogy bődületesen csöndes, a futómű nagyon komfortos, aki nem raccsingolni akar, az imádni fogja, főleg a csönd miatt.
talán jövő héten eljutunk tesztvezetni, nagyon várom.
a 4 ajtós nem érdekel, így azzal nem is foglalkozom alapvetően. nem is volt nekik csak egy tesztautó, a szalonban nem koncentrálnak rá....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
veterán
válasz Integra #23265 üzenetére
jól van na, annyi input jött meg fáradt is vagyok felnit csiszoltam fél délután
amúgy meg engem nagyon érdekel az az 1.6 diesel erőforrás és nekem is tetszik fehérben a kocsi, bár élőben még nem láttam
ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
!Overdose!
őstag
Elég jó áron van: [link]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zolynet
addikt
válasz Integra #23257 üzenetére
ennyi bötű után jöjjön még egy kevés meg pár kép, meg a kopipészt
'Az év egyik meghatározó napja volt a tegnapi: SlovakiaRing
Meglepő módon a gummákat alig ette, köszönhető ez a 6-8fokos aszfalt hőmérsékletnek, de inkább a minőségének!
Több technikás, tört kanyar is van benne, nomeg olyan domb hogy a gyomrod a torkodban mikor 180ról fékezed meg. Sokkal gyorsabb pálya, mint a Hungaroring, amit hiányoltam az a sikán, az nem van.
A szervezőknek maximális tisztelet, hibátlan volt minden! Vályi dumája mindent visz, szét röhögtük az agyunkat. A szlovákringes töltőállomáson olcsóbb volt a benya mint a legtöbb benzinkút ami mellett elmentünk, na az a nem mindegy! 'A többi rengeteg kép a Totacal FB-os oldalán linken, folyamatosan dobják. pl katt
Life is too short to stay stock!
-
VTI-Totya
tag
válasz Integra #23257 üzenetére
Szarfoshúgy 9.gen...... éjjen a 4gen azaz isten.
Azok után már nincsenismárhonda csak egy véletlen integra izé....
De rég jártam erre.......(tudom, valaki örül is neki)
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz VTI-Totya #23275 üzenetére
nem fogom szakadt roncsáron senki keselyűnek átadni, ez tény. nem máról holnapra kell eladnom, de most valóban komolyan döntenem kell majd. sajnos motorozás mellett 2 db 200 lovas autót nem tudok és nem is akarok fenntartani úgy, hogy lekopaszt a kurva állam már önmagában a biztosítással és az adókkal és még nem is tankoltam bele.. büntető adó, súlyadó, baleseti adó, dögöljenek meg..
süti: igen, valszeg az lesz.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
doc
nagyúr
ja hogy itt ilyen topic is van
ketkereku Hondaval is lehet jonni, vagy negykerek-uralom van? -
nagyúr
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #23281 üzenetére
nem, nem a lexus lesz, mert nem győzött meg a hibrid hosszú távon, illetve nem tudok biztos forrásból szerezni, és mivel már nem maradok sokáig magyarországon, így nem is nagyon akarok belebonyolódni sok pénzzel. és drága a fenntartása, illetve vannak olyan megoldásai amiért én már nem akarok fizetni.
ha váltok, akkor mitsubishi outlander turbo lesz, öregem mostani gépét veszem át, ezt null km-rel szalonból vette, szóval mindent tudok róla, ezt is én szervizeltem mindig, ez valóban törés mentes és nem dohányzó és "idősebb" úrtól eladó, amiben a turbo kéthetente pörgött talán 5ezerig . valóban újszerű az autó, pedig 2006-os, utolsó magyar értékesített darab és ami nekem fontos, ez még tényleg made in japan.
így tudom a legjobban megoldani jelenleg a váltást a legkevesebb pénzből, ismerem a szervíz igényét, a költségeket (olcsóbb mint az integra), a fogyasztást (átlag 9 liter városban és autópályán is). szívem szakad kb bele, de nem szabad érzelmileg kötődni tárgyakhoz. főleg nem az én életemben, ami absz rugalmasságot igényel.MacCaine: elég ha átutalod a zsét a számlámra
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #23286 üzenetére
csak az a mitsu váltó ne lenne...
meg a csomagtere kisebb mint az intié, mivel teljes értékű pótkerék van benne, derékmagasságban van a csomagtér alja (gondolom az awd miatt is), egy másfél literes palackot nem tudsz állítva betenni, ha rá akarod húzni a rolót.. gondolkodom rajta, hogy kiveszem a pótkereket és csináltatok egy bélést a helyére, akkor viszont brutál nagy csomagterem lesz. igaz, mivel egyedül vagyok, nem nagyon zavar a kis csomagtér, cserébe tapad mindenhol mindig és mindenkor. meg az elég vicces, mikor meglódul az a böhöm bódé, az tetszik...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #23274 üzenetére
Jelezd a topikba, ha el akarod adni majd valamikor.
Noha csak annyit tudok róla, hogy fehér, biztos vagyok benne, hogy nagyon rendben tartod
VTi-t ITR-re akarom majd egyszer váltani, vagy inkább mellé. A VTi-t inkább odaadom anyámnak.
Szaré -húgyé mennek már azok is, és nekem nem ér annyit ,hogy egy ilyen legyűrhetetlen gépet eladjak -
Spancer RE
aktív tag
Üdv!
Lenne egy amatőr kérdésem.
6gen hatchback gépsárkányok hirdetései között nézelődve feltűnt (mivel szempont, hogy a jelenlegi 250 liternél nagyobb legyen), hogy néha 225 és néha 380 litert írnak a csomagtartó méretére.
Most akkor melyik a valós? Hogyan kellene ezt értelmeznem? -
!Overdose!
őstag
válasz Spancer RE #23291 üzenetére
A 225 liter irreális kevés lenne szerintem. Ha addig nem kapsz választ rá, akkor este megírom a pontos adatokat a prospektusból.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Spancer RE
aktív tag
válasz !Overdose! #23292 üzenetére
Köszönöm, az jól jönne!
(közben találtam 315 literes hirdetést is ) -
zolynet
addikt
válasz Spancer RE #23291 üzenetére
én úgy tudom 225lityós
nem is tűnik élőben sem nagyobbnakLife is too short to stay stock!
-
neduddki
nagyúr
válasz Spancer RE #23293 üzenetére
HI!
Es bezzeg ijjenkor ne tunik fel az ileltekes: Motkany hun vagy?:- )
udv
neduddki
p.s. 3 zacsko taptol 2/3ig lett az bisztos
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
!Overdose!
őstag
válasz Spancer RE #23293 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Winner_hun
félisten
válasz !Overdose! #23296 üzenetére
1.6 VTi:
Városi fogyasztás: 11 liter. Most komolyan ez a gyári adat?
Városon kívül: 6,9
Vegyes: 8,4Ugyanaz a motor, a 4 ajtós 8 km/h sebességgel többet tud max. A légáramlás miatt? Jobb ötletem nincs.
A száraztömeg mit takar? Üzemanyag és mindenféle folyadék nélküli súly?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #23297 üzenetére
Városon kívül az 1.6 VTi-vel nekem sikerül a 6.9-es fogyasztás.
Szigorúan a sebességkorlátozásokat betarva ,úgy hogy utántankoltam 100 km után a full tankra.
Nem egyszer sikerült hoznom és jéé tényleg 6.9Ami a várost illeti, nálam az 12 lityó ahogyan én hajtom, de vegyesen valóban 8 körül van!
Én azon néztem nagyot, hogy a 4 ajtós jobbat megy mint a 3 ajtós
8.2 a 3D-jéTéligumikkal 7.7 eddig a legjobb időm a 3D EK4 VTi-vel és úgy érzem a Proxessel 1-2 tizedet még faraghatok is (na jó van benne egy KN betét, meg egy nyitott hátsó dob), de ennyi.
Száraztömeg
Ezek hihető adatok? -
neduddki
nagyúr
válasz Winner_hun #23297 üzenetére
HI!
igen
igen
udv
neduddki
mod: DeathAdder: en enntaraskkalkezelnem, kb ra jo /emlkezetes eset mikor a otobild lemerte a 7er, A8, S klasse belepo modeljeit es a odi eleleti ~300kg sujjelonyebol (aszem) ~50kg maradt, a bomos hozta a megadott sujjt a tobbiek boven fole/
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
válasz DeathAdder #23298 üzenetére
Az átlag nálam is 8-8.5 között mozog amivel én elégedett vagyok (6gen 4D VTi).
Érdekes volt olvasni ezt a korabeli prospektust.Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- Diablo 3
- Vicces képek
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen