Új hozzászólás Aktív témák

  • orbano

    félisten

    válasz sosperecek18 #17198 üzenetére

    Én 1300-2500 között forgatom óvatos gázzal, és külvárosban rohangálva kis távolságokat 6.4 stabilan 4-5 tankolásnál. Mondjuk ez 175ös téligumival.
    Városban amúgy 7-7.5 literrel eljárok, horvátországba 6 alatt kimentem és vissza, persze 130kmph alatt. M7-est végigtova padlógázzal 4-5 sebességben 160 felett 8 litert evett kereken. A rekordom 8.5 liter, de akkor nyögött az autó, 1-es, 2-es tiltásig, országúton végig 3-asban.

    Amire érdemes figyelni: kasztni geometriája rendbe legyen és ép legyen a motor (ezeket azért nem nyúzzák annyira). A hátsó sárvédőív és a küszöb (hátsó sárvédő találkozásánál) szokott leeghamarabb rohadni, ezt érdemes megnézni, hogy ne legyen váratlan a költsége, alkualapnak jó.

    Egyébként nem túl nyomatékos az autó, érdemes visszaváltani, illetve ha megszokja az ember az eco lámpa bűvülését, visszaváltás nélkül is egész szépen el lehet vezetgetni, én 1200-es fordlatról is vissza tudom hozni, ha van rá idő. Ha ráérősen vezetsz, úgy 2000-nél el lehet váltani, illetve 2500-ig van gazadaságos üzemmódban, ez tökéletesen elég városi közlekedésre. Pályán egy kicsit macerásabb, 120 felett nagyon kell érezni a gázpedált, hogy "ECO módban" maradjon, olyan 125-130-ig lehet kitolni, de elég rettenet, ha kell egy kis nyomaték máris elalszik a varázslámpa :). Felette nem nagyon mértem fogyasztást, így nem tudom mennyire ugrik meg. Persze ekez 195ös gumikkal, mással még nem voltam autópályán.

    A vér nem válik VAZZE!™

Új hozzászólás Aktív témák