Új hozzászólás Aktív témák

  • tordaitibi

    veterán

    válasz Reggie0 #91962 üzenetére

    Mindenbe cáfollak, az utolsót megválaszolom.

    A HF inverter az Opel, vagy az Audi, az LF pedig a Rolls Royce.
    A fentebb amlített Victron inverterek nagy része LF trafós, áruk igen mgas és a tömegük is.

    Oka hogy a jó öreg transzformátor erősen csillapít, azaz a hálózat tranziensei nem egyből a HF H híd fetjeit vagy az IGBT-ket verdesik agyon,
    valamint nem egy Dc-Dc konverterrel indít, aminek a nagyfrekis bemeneti pufferei a 100kHz nagyságú kapcsolófrekitől, meg az esetleg vetetékelési trehányság miatti ripple ezeket az elkókat hamar megöli.
    Egy transzformátor igen strapabíró.

    Az említett Victron gyárt ilyen LF invertereket (más cégek is ), áruk bizonyára nem azért 4-5szerese a hagyományosénál mert a cég nem akarja ezeket eladni.

    Éppen most vagyok LF projektbe.
    SPWM mdul, 4 fet+trafó+1 simitó fojtótekercs.
    csak a trafó 21 kiló.
    Faéknél egyszerűbb, semmi nagyfrekis alkotóelem. Ezzel egyenes arányba nő a karbantartási igény hiánya és az üzemidő.

Új hozzászólás Aktív témák