Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tordaitibi

    veterán

    válasz hcl #75094 üzenetére

    0 ohm, közel jár hozzá ezért mezei multival nem lehet korrekten megmérni.
    Vagy a 4 vezetékes megoldás, vagy induktivitásmérés.
    Nem jellemző a motorok menetzárlata, elég vastag a tekercshuzal, ennek ellenére előfordulhat ez a hiba is.
    Motorba még nagyon ritkán elmozdul valamelyik hall szenzor, elenged a ragasztás ha ragasztott és hibás pozíciót ad. Esélye szinte nulla.

    Akkor vezérlő hiba lesz, hogy mi azt így távolról nem tudom csak saccolni.
    Amit elkövethetsz, a 3 H híd fetek mérése, passzívan ellenállásmérés de zárlatos fet nem valószínű mert akkor valami biztosíték kiolvadna ha az ellenpárja rányit.
    Aktív méréshez kevés a multi, egy minimum 1MHz szkóp kellene a PWM négyszögjelek miatt és ezzel nézni a meghajtást a gate lábakon és utána a kimeneteken.
    Ha 2 csatornás az a hab a tortán, akkor az esetleges egybenyitást is lehet látni ami általában nem vagy nagyon nehezen javítható és vezérlési hiba.

    Én a motorhibát kizárnám de tévedhetek és ugye ez csak távtippelés.

Új hozzászólás Aktív témák