Új hozzászólás Aktív témák

  • bucihost

    senior tag

    Sziasztok! Autó elektronikával kapcsolatos kérdésem lenne.
    Az előzmény (ezt offba teszem):
    - Tankoláshoz való leállítás után nem indult a kocsi
    - Próbáltuk bikázni, húzni. Csak húzásra indult.
    Otthon átnézve kiderült: kopp 0 az akku, izzító relé megsülve, önindító nem teker csak behúz. ok...
    Önindítót és relét is kicseréltem. Akku feltöltve, pöcc-röff.
    Indítás után halványan "parázslanak" a visszajelzők, akkura rámérve töltés nincs.
    Márkatársakat, szakikat megkérdeztem, a parázslás fő testkábel (haszni-váltóharang) hiba lesz.
    Aláfeküdtem, elég ramaty állapotban van a testkábel.
    Megmozgattam: nem indul a kocsi, még csak tekerni se teker.... :W Újra meg újra megmozgattam mire nagy nehezen "megtaláltam" azt a pontot, hogy indul rendesen a kocsi.
    Konklúzió: valóban testkábel hiba lesz, cseréljük. Váltóról még le tudtam szedni a sarut, viszont a kaszni részen a csavar bele gyógyult rendesen.
    és akkor ON:
    Egész este bújtam a netet, és találtam egy 1000 éves autó-generátor fórumot.
    Az ottani szakik szerint, ha nem vagy csak keveset tölt a generátor az lehet testkábel hiba is.
    Ezért jött az ötlet, hogy "húzok" új testkábelt.
    1, A jobb töltés érdekében, akku melletti testpont-generátor ház közé gondoltam.
    2, Ha az előző nem lenne elég (utastér elvileg a váltótól kapja a testet) akkor húznék még 1-et a váltóharangig.

    Szerintetek ez mennyire lehet járható út? :R

Új hozzászólás Aktív témák