Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Har_melin #4160 üzenetére

    Egyetértek.

    Eladási adatokat ritkán közölnek, de többször írták, hogy nagyon sikeres a játékuk, ezt is alátámasztja, hogy jön a 3-ik kieg.
    A kiegeknél törvényszerű, hogy mindegyiket egyre kevesebben veszik meg, és így is megfogja érni nekik.
    Pár éves infó rémlik, olyan 12 fős volt akkor (nem hiszem, hogy mondjuk 15-nél többen lennének), és a csapat fele nem dolgozott a Grim Dawnon.
    Többen nem is egy államban dolgoznak, sosem volt irodájuk, otthoni munkával dolgoznak.

    Sosem voltak kiugró Steamcharts számaik (de volt 1 ingyenes hétvége).
    Viszont évek óta hoznak elsősorban single játékként egy napi számot, amit huzamosabb ideig még csak meg sem tud közelíteni Steamen, PC-n a többi olyan ARPG, ami még hasonló üzleti modellel rendelkezik, és azóta jött ki.
    Na jó ez éppen most részben igaz, Steamre is kijött a Diablo IV. De neki a Bnet az otthona, meg most majd a Gamepass is bejátszik majd. Szóval nem elsődlegesen Steames játék PC-n, és nem is lesz az.

    A kitartó játékosok, a moddolási lehetőség, és sok akcióban való részvétel.
    Na meg a csapat, ami még mindig nem engedte el a játék kezét!

    Amit most így össze tudtam szedni:

    2016. február 25. - Megjelent, kijött Early Accessből.
    2017. május - 1 millió eladott példány, Crucible 200,000
    2018. július - túllépte az 1,5 millió példányt, az AoM valamikor a 300,000-et.
    2022. február - A játékból és a DLCiből 7 milliót adtak el.
    Az eladások Steam, Humble Store és GoG boltokra összesen vonatkoznak.

    A még Early Accessben lévő Farthest Frontierből közel 1 millió ment el 1 év alatt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák