Új hozzászólás Aktív témák

  • ilba

    tag

    Sziasztok!

    Adott egy garanciális notebook, amelyben az elmúlt 2 hónapban már harmadszorra cseréltek alaplapot. A szervíz szerint nincs szó típushibáról, illetve részemről sem törént külső, káros behatás. Mellesleg nem vizsgálják a hibás alaplap meghibásodásának valódi okát, küldik vissza a gyártónak. Nem nehéz belátni azt, hogy bosszantó (sőt...) a notebook hibája miatt munkától, időtől, és pénztől elesni...
    Köteles a gyártó (forgalmazó) egy idő (esetszám) után másik készüléket adni, vagy életem végéig küzdhetek a meghibásodás rémével, és az azzal járó veszteségekkel (ha új alaplapot kapok is minden esetben)? Félre ne értse senki, nem új gépet szeretnék a ''régi'' notim helyett! Minden vágyam (ami a notebook témát illeti ;) ), hogy nyugodtan, problémamentesen dolgozhassak, és szórakozhassak egy gépen, legyen szó régiről, vagy újról. Milyen lehetőségeim vannak?

    Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák