-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ilba
tag
Sziasztok!
Adott egy garanciális notebook, amelyben az elmúlt 2 hónapban már harmadszorra cseréltek alaplapot. A szervíz szerint nincs szó típushibáról, illetve részemről sem törént külső, káros behatás. Mellesleg nem vizsgálják a hibás alaplap meghibásodásának valódi okát, küldik vissza a gyártónak. Nem nehéz belátni azt, hogy bosszantó (sőt...) a notebook hibája miatt munkától, időtől, és pénztől elesni...
Köteles a gyártó (forgalmazó) egy idő (esetszám) után másik készüléket adni, vagy életem végéig küzdhetek a meghibásodás rémével, és az azzal járó veszteségekkel (ha új alaplapot kapok is minden esetben)? Félre ne értse senki, nem új gépet szeretnék a ''régi'' notim helyett! Minden vágyam (ami a notebook témát illeti ), hogy nyugodtan, problémamentesen dolgozhassak, és szórakozhassak egy gépen, legyen szó régiről, vagy újról. Milyen lehetőségeim vannak?
Köszönöm! -
ilba
tag
Köszönöm az eddigi javaslatokat, de egyelőre nem vagyok nyugodt. Egy jogilag megalapozott hozzászólásra várok... Ha már megkaptam, de nem tudok olvasni a sorok között, akkor elnézést az illetékes fórumtárstól!
-
ilba
tag
Szia!
Köszönöm a választ! A kérdés már csak annyi, hogy várjak a következő meghibásodásig (ha előfordul, akkor remélem egy éven belül, az alaplap garanciaideje alatt), vagy a noti eredeti garanciájának lejárta előtt cselekedjek (október eleje)? Amúgy a törvényi háttere megvan ennek az igényemnek, vagy egy kicsit légbőlkapott a dolog, és elhajthatnak szó nélkül? Az, hogy nem tudják megjavítani, a gépre vonatkozik? Merthogy az alaplapot cserélgetik minden alkalommal... A lényeg tulajdonképpen az, hogy egy termék (jelen esetben a notebook) külön egységként kezelendő a garancia kérdésében, és a meghibásodás az egész gépet érintően orvosolandó, vagy az alaplap az, ami külön kezelendő... Mert ugyebár annak a cseréjét mindig, zokszó nélkül elvégzik... Bár a válasz egyértelmű, de mégis érdekel a véleményetek.
Amúgy a gépet tegnap elhoztam a szervízből, és még működik..., de meddig?
Köszönöm! -
-
ilba
tag
Sziasztok!
Adott egy RX480-as vga, ami vacakol, de elképzelhető, hogy szoftveres gubanc van. Adódik a kérdés, hogy a cirka 80e bruttóért vásárolt kártya pótlására milyen garanciális kondíciót tud nyújtani a kereskedő? Lévén már nem kapható, és egy kicsit el is szaladtak az árak.
Van tapasztalata valakinek közületek?
Üdv.
-
ilba
tag
válasz Biznisz Elek #18295 üzenetére
Köszönöm!