Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    aktív tag

    válasz Ariadne #839 üzenetére

    Az a kedves ügyfél már a munkalap felvételekkor hangsúlyozta a dr. előtagot... Sulinetre vásárolták a gépet, és a garlapon minden fel volt tüntetve. Csakhát megint a vevő úgy gondolta...
    Ebben az esetben mindig a sárdobálás jön. Köpköd a vevő, a kereskedő meg hiába hivatkozik bármire is, nem tudja megvédeni az igazát. Panaszra meg csak a sóhivatal marad.
    Te megtaláltad a boltot, ahol jól bánnak veled. Mi is ezt tesszük. Visszatérő vevőink vannak, jónak mondható a megítélésünk is. Két nap után én is visszaadom a pénzt, nincs értelme min vitatkozni. De két nappal a három év lejárta előtt? Régen még a multik is azonnal levásárolhatóvá tették az összeget, viszont most már csak átveszik. Ha már nagyon sokadszor és erélyesen lép fel a vevő, akkor kapja meg, hogy levásárolható a számlán szereplő összeg. A DVD-íródat kicserélték szó nélkül. Mi is cseréljük, de mit csináljak, ha a kedves vevő közli, hogy az új típusokkal nem tud 4x-es sebességgel CD-t írni? Pénz vissza? Tudod, itt jön elő a kötözködő vevő típus, aki ellen nem véd senki és semmi. Ha pl annyira ragaszkodik a tulaj a 80GB-hez, de MOST nem tudok adni neki, de tudom, hogy jövő héten lesz, utánna lesz, azaz tudok neki a megoldására határidőt mondani, akkor várjon. Ennyi megértés már csak emberileg kellene, hogy legyen a másik oldalon. EMBERILEG!!! Csak rondán tudom kifejezni magam: ha a vevő bejön és kirakja a seggét elém, egy törvény sem írja elő, hogy nyaljam ki! Sürgősen kell a gép, belerakok esetleg egy 40GB-t, használja, amint megjön a másik, cserélem. Bocs, de az érdekei nem sérülnek, visszakapja ugyanazt a tartalmat, mint ami sérült. Ez meg nem törvény. Ez bolt hozzáállása, vevőkezelése, üzleti szabályzata... Ezt nyavajgom, hogy nem törvényi rendelkezés kellene, hanem ilyesmi szabályzat, követendő magatartás... Amit leírtam, egy ilyen metódussal mi lenne a gond?
    És ahogy már jeleztem: vélt hibák, illetve a hibásnak mondott áruk. Ha visszaveszem, bebukom, a következő vevő reklamál, hogy bontott a termék, stb... Nézz át a számtech boltosok rovatába. Ott amit a vevők kapnak... ;]

    Mio PDA: van tiszta forrásból matricánk!!! :P
    De volt egy 550-es, amin kétszer cseréltek kijelzőt. Állami szerv vette, és a harmadik behozatalkor már pedzegették a dolgot: nehogy már a szomszédnak szóljunk! Azaz burkoltan megkaptuk a fenyegetést, hogy a szomszédos irodában székelő fogyvédhez fordulnak. Mivel mindhárom esetben 1 hét alatt megjavítva visszajött a készülék, nem is érdekel a dolog. Törvényesen jártam el. De pl kaphatok büntetést azért, mert... Nekem volt olyan élményem a fogyvéd embereivel, hogy nem engedték a jegyzőkönyvet átolvasni, csak közölték, hogy itt írjam alá! Ezek után írjam le róluk a véleményemet? Nem érdekli őket, hogy a nagyker nem ad, én nem kapom, ott áll az áru. Kinyomja a büntetést, és jövök a jövő hónapba.
    Ez Magyarország... Elhiszem, hogy más országokban kutyább helyzet van, de esküszöm neked, ott más a társadalom mentalitása is. Vagy az is lehet, hogy külön világban élünk... Én inkább maradok annál a felfogásomnál, hogy nem eltaposásával akarok előbbre jutni. VELEM legyenek elégedettek!

    Ember tervez, Isten perverz...

Új hozzászólás Aktív témák