Új hozzászólás Aktív témák

  • rento

    őstag

    Sziasztok!

    A segítségeteket szeretném kérni, hogy mit tudok csinálni a következő helyzetben.

    Van egy Nokia N8-as telefonom, ami újraindulgatott magától, 5 percenként. visszavittem a boltba (gsm bolta, ahol vásárolva lett, 2év garival), elmondtam a problémát, leadtam a készüléket. 3nap múlva kész volt a telefon. bementem érte, erre kiderült, hogy a probléma még mindig fenn áll. újabb 4nap telt el, mondták, hogy kész a teló, visszamentem érte, mondanom sem kell, hogy a probléma ugyanúgy fenn állt. kezdtem ideges lenni, 2szer felmentem pestre a semmiért. mondták, hogy akkor elküldik a nokiaszervízbe, eddig ők próbálták javítani (szoftvert frissítettek). Mondtam, hogy rendben. azóta eltelt 3hét, tehát összesen 1hónap. Ma beszéltem velük, azt mondták, hogy még nem kapták vissza a telefont. hetente 2-3szor hívogattam őket, hogy sürgessem a dolgot, és azt mondták, hogy mostanra biztos hogy kész lesz. Annyit mondtak, hogy a központi Nokia szervízben van a telefonom, ők nem tudják őket sürgetni. Felhívtam a nokiat, hát kiderült, hogy náluk nem is járt a készülékem, ráadásul ők 1hét alatt javítanak mindent, azt mondták. ezt elmondtam a boltnak, hogy beszéltem a nokiával és náluk nincs a telóm. erre ők azt mondták, hogy nekem azt ők (a nokiások) nem fogják megmondani, hogy náluk van e a telóm :((( mondtam a boltnak, hogy nem érdekel, akkor adják vissza a telefont úgyahogy van, tehát rosszként, majd én elviszem megcsináltatni. erre az volt a válasz, hogy ők nem kérhetik vissza a nokiától.

    A kérdés, hogy ilyenkor mi a teendő? Beszéltem már a fogyasztóvédelemmel, de ott elég bunkó és lerázós volt a csávó. Ő annyit mondott, hogy írjak nekik egy levelet, hogy letelt a 30nap, cseréljék ki a készüléket. Ti mit javasoltok?

Új hozzászólás Aktív témák