Új hozzászólás Aktív témák

  • Flashback

    addikt

    Szóval az eset egy 7600Gt kareszal történt. Napfényes szombat du.-n (12.09.) A kártyán egy chip elfüstölt (Akkor nagyon kiborultam, mert amit vettem alaplapot az is hibás volt és nemrég kaptam vissza, éppenhogy volt gépem mikor a VGA meghalt.) Tehát a kártyát ma elvittem a szervízbe elmondtam hogy-hogy jártam. A szervízes srác eltünt egy percre majd vissszajött és azt mondta hogy ez elvileg nem garanciális ügy, mert fizikailag sérült így átveszik feltételesen és visszaküldik a nagykernek kivizsgálásra. Ezt ő cirka 2 hétre jósolta. Viszont a szervízlapra 5 munkanapos határídőt írt, és a hibaleírást telerakta smile-val mintha olyan vicces lenne hogy leégett egy chip...

    Itt a szervízlap: [link] (érdemes megnézni)

    Kérdezném én hogy jogosan járnak-e el? Mert ezt egy kicsit fura dolgonak érzem hogy egy hibás kártyát nem vesznek vissza Szóval mik a lehetőségeim, fogyasztóvédelem, vagy problémázak náluk, vagy teljesen jogosan jártak-e el?

    Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

Új hozzászólás Aktív témák