-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz Flashback #618 üzenetére
Itt szerepel a válasz [link], és plusz érdekes - szintén Inno, szintén Aqua, szintén égés, szintén pofátlan...
Ja, kérdés azért, mikor vetted a kártyát, és hány év jótállással.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
bocX
tag
válasz Flashback #623 üzenetére
szvsz nincs olyan hogy nincs gari, mindenre kötelesek 1 év garanciát adni, én ugy tudom bármi is legyen az, ezt törvény szabályozza, a pontos jogszabályokat nemtudom, de ilyen számtek cuccokra kell lennie, ha más nem az eladó boltnak kell adnia, vagy hogyan megy....ilyenről még nem si hallottam hogy nincs gari....
mondjuk ez ''kiégés'' dolgo is kicsit ciki, de garin belül kellene végezni a kivizsgálást is, bár ezek a dolgok is olyanok, hogy ott fgonak rád bármit, ráirják a papperra hogy ''nem megfelelő használat''...azt el vagy felejtve , ilyenkor szokott lenni a fogy.védelem, de az is valalmi katasztrófális, amig az ember végigjárja, de van amikor megéri.....
szerk: amikor vásároltad, sehova nincs rábökve, bármelyik papírra, hogy 12hónap gari jár a termékre, a nemtom ilyen jogszabályok alapján....? de ez akkor is f***ág
[Szerkesztve]sok munka és ugyanannyi lazaság
-
bocX
tag
válasz Flashback #626 üzenetére
jha ugy van rá gari, csak garisan nem fogadták el a témát...akkor sorry, félreolvastam
ööö, nemtom, akkor nem sok jóra számít6sz
sztem azért érdemes utánajárni, elsősorban az lenne a legjobb ha lenne ismerős ilyen fogy.védelmi körben vagy olyan aki ilyen ellenőrnek tanul, aki tisztában van dolgokkal, de ugye télleg az is vicces, hogy smiley-t rajzol a szervizlapra - milyen jogon?, már azzal is lehetne kötekedni....
egy kis utánajárás nem ártana, mást akkor sajna nemtudok javallani én sem
én anno cipővel voltam hasonló szituban, igaz 2szer volt kermi-be és mind2szer ráirták, nem rendeltetészerű használat, azt akkor hivatalos szervek, bár azt eccerűbb volt elhitetni hogy anyaghibás volt
szerk: és van a vizsgálatról hivatalos papír? hogy télleg elküldték a nagykerbe, nekem a telefonom égett kis egy kis chip, egy siemens volt, ott visszaküldték, kaptam sok papírt, csomó fénykép volt róla, simán 20 oldalas doksit kaptam róla, ez történt vele - mert h a nincs akkor azzal is lehet reklamálni.....
[Szerkesztve]sok munka és ugyanannyi lazaság
-
Vivax
csendes tag
válasz Flashback #626 üzenetére
Nekem az FVF-nél már a ''feltétele garanciára'' is néztek...azt mondták olyan nincs is!
Úgy tűnik, hogy a bolt azt mond amit akar...abban bíznak, hogy nem ismered a szabályozást és nem nézel utána a dolognak. Így megúszhatják a cserét! Szerintem addig járj a nyakukra amíg csak tudsz...azt mondom, hogy a 3 kiégett kártya már több mint elég! Én biztos nem hagyom annyiban a saját kártyaproblémámat!
A szevízlevél meg több mint pofátlanság! Tutira beírtam volna vásárlók könyvébe! Ostoba...hülyéskedik egy 40000Ft-os dolgon...
Ui: az én Gigabyte 7600 GS-em kb 2 percet volt a gépben...no húzás, és csupa próbált cucc mellett halt meg!
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Az arany sárban is arany
-
Ariadne
őstag
válasz Flashback #620 üzenetére
A linket nem véletlenül tettem be, a válasz is szerepel ott a kérdésedre...
És net84 is leírta egyébként itt, mit lehet tenni: neki kell(ene) bizonyítania, hogy te rontottad el, ha ezt nem teszi meg vagy nem független bevizsgáló útján, akkor követelheted, hogy javítson/cserélje ugyanolyanra/teljes vételárat vissza. Meg egyébként kicsit ebben a topikban is segítene a visszaolvasás, párszor már leírtam...
Még mindig nem írtad viszont le, mikor vásároltad. 1 év jótállás biztosan van rá, mivel 10k feletti értékű, de a gyártó ennél többet is vállalhat meg szokott is némelyik.
Írj be a vásárlók könyvébe, követeld, amit akarsz (csere, ha még kell ugyanolyan, teljes vételár vissza, ha már nem bízol a temrékben), erre kötelesek válaszolni. Egy példány a tiéd, azzal mehetsz a békéltető testülethez, akik ingyen, de nem kötelező erővel döntenek az ügyben. Van cég, amelyikkel meg lehet egyezni ilyenkor. Mistrallal, Bluefishsel egészen biztosan nem, Aquás tapasztalatról viszont még nem tudok, hátha, meg kell próbálni. Aztán már csak a bíróság marad, ami akár meg is érheti, én a Bluefisht kb. ennyiért pereltem be. (Az más kérdés, hogy a cég időközben tönkrement, most felszámolják, de furcsa módon más cégnév alatt tovább fut a franchise rendszer, a BF logóival... )
mod: Azt, hogy ''fizikai sérülésre nincs garancia'', meg ''feltételes garanciára veszik be'' mondhatják, írhatják, csak semmi értelme - mivel ellentétes a jelenlegi jogszabályokkal, ezért olyan, mintha le sem írták volna. Bizonyítsa be, hogy nem gyári hiba, aztán járjon a szája.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Flashback #633 üzenetére
Azért érdemes elkerülni, inkább macera meg idegeskedés. Ekkora összegnél egy év kamattal meg költségekkel is ''csak'' olyan 8000 jött rá, most nincs előttem a pontos adat.
Hú, ha 3 hetes akkor aztán tényleg érdems rájuk borítani az asztalt, mert ez tipikusan az az eset, amikor ugyanilyenre legalábbis biztosan kell tudniuk cserélni.
A vásárlók könyve = panaszkönyv, minden üzletben kötelezően kell lennie, kötelesek odaadni, pecsételt, egybefűzött oldalai vannak, és nem zavarhatnak, miközben beleírsz éppen. A jegyző ellenőrzi időnként, megvan-e, mi van benne, de inkább azért jó, mert egy példány a tied a beírásból, és úgy emlékszem 30 napon belül kötelesek válaszolni rá. Békéltetőkhöz pl. itt Bp legalábbis elég benyújtani ennek a másolatát, és mehet is az eljárás. De egyelőre szerintem próbálkozz az erőteljes fellépéssel, érdemes többen és/vagy nagyon határozott emberkével együtt menni..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Flashback #638 üzenetére
A fogyvéd fórumon részletesen szerepel a válasz. Ha nem érzed magam elég határozottnak ehhez, akkor vigyél magaddal valakit, aki olyan, írtam már.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ősember
őstag
válasz Flashback #638 üzenetére
én eleve nem mondtam volna meg hogy leégett egy chip... ilyenkor az a legjobb, hogy ha a hülyét adod (szerintem). könyebben elnézik egy laikusnak, mintha te pontosan meg tudod mondani mi a helyzet. aki nem ért hozzá, szerinted pont azt a kis chipet a kártya szélén nézte volna meg? ebböl a hozzáértésböl viszint következtethetnek tuningra és akkor már tul sok a komplikácio
szerintem egyszerüen kötelességük és kész. ha nem tudják rád kenni a hibát, akkor értelemszerüen magátol pusztult ki a kártya, vagyis rendeltetés szerü használat közben nyekkent meg
ha engem ugy akarnának lerázni, hogy a készülék náluk van, de a telefont nem veszik fel, biztos hogy bemennék és addig faggatnám amig meg nem mondja mi a fennakadás oka
[Szerkesztve]______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!
-
Vivax
csendes tag
válasz Flashback #642 üzenetére
Igen, sajnos én is így álltam hozzá... Türelmesen vártam...eddig!
Kicsit ''huszonkettes csapdája'', ha nem hívod fel őket akkor ők sem kersenek és nincs haladás, ha türelmesen keresed fel őket, akkor hamukáznak és megint nincs haladás. Biztos vagyok abban, ha ma felhívom őket és rácsapok az asztalra, akkor meg én leszek a ''köcsögvásárló''...
2006 október 31. óta húzzák! Az tuti, hogy ha nincs előrelépés akkor jogi útra terelem a dolgot!Az arany sárban is arany