Új hozzászólás Aktív témák

  • westcoastog

    veterán

    Üdv!

    Remélem jó helyre írok.
    A sztori az hogy a PCX-nél még tavaly közösen rendeltünk ismerősömmel, az én nevemre.

    Most ismerősöm tápegysége megnyekkent amit én rendeltem neki.

    A PCX-nek vissza lett küldve garanciában, de jött a levél, hogy önhibájukon kívül elhúzódik a dolog, nem javítható, és már nem kapható! ez a táp.
    Egyébként egy Chieftec GPS 400A tápegységről van szó, ami OEM kiszerelésű.

    Jött egy email hogy levásárolhatom garanciában az árat. A termékre nem volt garanciafutár megrendelve, így a 7000 +3-400 forintos árból levonták az odaszállítás díját, így most 5800 forint értékben tudnék levásárolni vagy ráfizetni egy másik tápegységre.

    Na és itt jön a hatalmas gond, ismerősöm ezt nem akarja elfogadni, nem akar ráfizetni, azt mondja fenyegetőzzek a fogyasztóvédelemmel, és követeljek csere tápegységet.

    Egyébként kapható a pcx-nél ugyan ez a típusú táp, de dobozos kiszerelésben, 13 ezer forint környéki áron.

    Más út nincsen mint ráfizetéssel venni egy másikat?

    Tegnap még írtam nekik egy emailt, hogy kapható ez a típusú tápegység náluk, csak dobozosan, és erre lehetne-e cserélni.

    Ma pedig ugyan azt a levásárlós sablon emailt kaptam válaszul amit először küldtek.

    Kérdésem, mi lenne a megfelelő megoldás? Nem szeretnék kitudja meddig viaskodni ismerősöm miatt mert nem szeretne ráfizetni a dologra, se időm, se kedvem ehhez.

    Köszönöm! :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák