-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
westcoastog
veterán
Üdv!
Remélem jó helyre írok.
A sztori az hogy a PCX-nél még tavaly közösen rendeltünk ismerősömmel, az én nevemre.Most ismerősöm tápegysége megnyekkent amit én rendeltem neki.
A PCX-nek vissza lett küldve garanciában, de jött a levél, hogy önhibájukon kívül elhúzódik a dolog, nem javítható, és már nem kapható! ez a táp.
Egyébként egy Chieftec GPS 400A tápegységről van szó, ami OEM kiszerelésű.Jött egy email hogy levásárolhatom garanciában az árat. A termékre nem volt garanciafutár megrendelve, így a 7000 +3-400 forintos árból levonták az odaszállítás díját, így most 5800 forint értékben tudnék levásárolni vagy ráfizetni egy másik tápegységre.
Na és itt jön a hatalmas gond, ismerősöm ezt nem akarja elfogadni, nem akar ráfizetni, azt mondja fenyegetőzzek a fogyasztóvédelemmel, és követeljek csere tápegységet.
Egyébként kapható a pcx-nél ugyan ez a típusú táp, de dobozos kiszerelésben, 13 ezer forint környéki áron.
Más út nincsen mint ráfizetéssel venni egy másikat?
Tegnap még írtam nekik egy emailt, hogy kapható ez a típusú tápegység náluk, csak dobozosan, és erre lehetne-e cserélni.
Ma pedig ugyan azt a levásárlós sablon emailt kaptam válaszul amit először küldtek.
Kérdésem, mi lenne a megfelelő megoldás? Nem szeretnék kitudja meddig viaskodni ismerősöm miatt mert nem szeretne ráfizetni a dologra, se időm, se kedvem ehhez.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- Kerékpársportok
- Kupon kunyeráló
- Diablo IV
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- OLED TV topic
- További aktív témák...