-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
válasz
allein #10126 üzenetére
"Nyilvánvaló, hogy mindig az adott eset összes körülményére tekintettel lehet csak meghatározni, hogy mit lehet megfelelő határidőnek tekinteni. Amennyiben azonban a forgalmazó a fent hivatkozott, 15 napos határidőn belül egyáltalán nem tesz intézkedéseket a kijavítás/csere elvégzése iránt, úgy felelőssége kétséget kizáróan megállapítható."
Vagyis ha bebizonyosodik , hogy a bolt megfelelő határidővel átadta a szerviznek a terméket javításra/cserére, akkor sok mindent nem tudsz tenni.
Max annyit lehet, hogy megállapodsz velük egy időpontba. És ha addigra nem lesz meg, akkor már a kezedbe lesz valami megállapodásszerűség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Tab S8 Ultra 14.6 128GB új állapot SM-X900
- MSI GeForce RTX 4080 SUPER 16G GAMING X SLIM, új, dobozos
- ASUS Zephyrus G14 GA401QM-HZ161T Fehér Gamer laptop (14" FHD/Ryzen9/16GB/1TB SSD/RTX3060 6GB/Win11)
- Bivalyerős AMD! Gamer számítógép PC! Ryzen 7 5800X /Rog Strix LC 6900XT /32GB DDR4/ 500SSD 1T HDD
- Akció! RGB Gamer PC Számítógép! I3 13100F / 32GB DDR4 / RTX 3060 12GB / 1TB NVME SSD