Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • allein

    addikt

    Jó estét mindenkinek. Adott egy Philips tv kèszülèk amit június 16. vàsàroltam, nem olcsó pènzèrt. Software frissítès utàn hibàs lett, külső tàroló összekötve usb-n, filmnèzès közben többször kikapcsol. Kèt alkalommal próbàlta helyszínen megjavítani, javítàs alatt èrtem azt, hogy pakolt fel valami softwaret de hiàba. Július 29. elvittèk szervizbe. Azóta sem kaptam vissza, arra hivatkoznak, hogy nehezen tudjàk felvenni a kapcsolatot a kinti Philips kólègàkkal. Tegnap voltam újra nàluk, semmi újat nem tudtak mondani. Èn meg közöltem a pultnál üllő úrnak, hogy köszönöm szèpen de ennyi idő elteltével nem tartok igènyt a règi kèszülèkemre. Közöltem, hogy vagy pènzt vagy új kèszülèket kèrek. Sőt, ma ìrtam a Philipsnek, hogy kàrtèrìtèst is kèrek, egy próbàt megèr :D Fogyasztóvèdelemnek is megírtam a panaszomat. Kàrtèrítès alatt èrtem esetleg nagyobb mèretű újabb kiadàsú kèszülèk, hàzimozi, valami, ràjuk bizom :DDD Kedves fórumozók, hozzàèrtő szemèlyek, mire szàmìthatok?

Új hozzászólás Aktív témák