Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz laceszgamer #28150 üzenetére
Ez a rali-s verseny? Ott én a Ford Sierra RS Cosworth-szal mentem. Letöltöttem hozzá egy tuningot. Már amikor letöltöttem, néztem, hogy se rali gumi, se futómű. Amikor elindítottam a versenyt írta is a játék (ezt se láttam még korábban), hogy a kocsi beállítása nem alkalmas a versenyre. De nem az osztálya, hanem, hogy országúti setup. Rányomtam a továbbra. Olyan szinten hagytam le vele a gépet, hogy csak röhögtem.
Valószínűleg ilyenkor az AI is hasonló setuppal indul, de béna vele nagyon.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
CJ4567
veterán
válasz laceszgamer #28150 üzenetére
Én egy off-road gumis RS2-vel csináltam meg, sima ügy volt, tapad mint az állat, és van épp elég ereje.
No Sana No Life
-
laceszgamer
addikt
Sikerült végül azért, a kombi Volvoval.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Tudom, hogy sokan nem kommentelnek, akiknek nincs ezzel problémája.
De ha csak ebből a topikból indulnék ki, akkor eskü úgy gondolnám, hogy ezek a Heti Fesztivál feladatok valami iszonyat nehezen teljesíthető dolgok.Én leültem tegnap is ~1 óra alatt megvolt a két autó.
Az viszont szerintem elég nagy baj, hogy a ilyen Trial-t indítanak, ahol nincs specifikus autó osztály meghatározva. Onnan kétszer ki kellett lépnem, mert egy C-s, '74-es Celica GT-vel (de szép az a kocsi!) akartam teljesíteni. De harmadjára inkább felhúztam A800-ra (és jól elállítottam a diffit, csúszkált mint barom. ). És úgy már simán teljesítettük kettőből, kettővel.
A kamionos verseny, meg a Játszótér még meg is maradt, de hagyom is, felesleges megcsinálni.
Forzathon Shop-ban ha megveszitek a két kocsit, 2-2 milláért viszik AH-ban. Mivel volt több ezer pontom, gyors el is adtam 1-1 darabot belőle tegnap. Easy Money.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz CJ4567 #28155 üzenetére
Én ezt nem csinálhattam meg, mert a gyerek már előre szólt, hogy ez a Hacsi az övé lesz. Az enyém Drift tuningos. És kellett neki egy street. Piros. Na azt már nem engedtem, hogy piros legyen.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
PortmanX
csendes tag
-
-
CrabRave
junior tag
Valaki nem tudja hogy melyik a leggyorsabb autó a forza 5-ben? (Vagy melyik gyorsul a legjobban, és melyiknek legnagyobb a végsebessége?)
Üdv.: Ádám
-
válasz CrabRave #28160 üzenetére
Úgy tudom, hogy a Jesko a leggyorsabb (végsebességre).
Pályára Sesto FE, vagy Vulcan AMR Pro.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz homerhamm #28162 üzenetére
A három csillagokhoz nem kell megerőltetnünk magunkat. Az szinte bármivel megvan.
Mondjuk az az Apollo nagyon csúnya. Attól, meg a Raesr, és a Zenvo triumvirátustól kiég a retinám.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Azta! A csávó, tudja hogy kell Trial-t nyerni a csapatnak: [link]
Látjátok, neki lehet nem kell mindig többször próbálkoznia.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
csuvicsuva
őstag
Tegnap (vagyis már ma, éjszaka) lenyomtuk a szezonális bajnokságokat Fizzie-vel, talán pont a Trialnál volt, hogy kicsit lelassítottam a botok előtt, mert kellett még néhány előzés. Csak annyit láttam, hogy megfordult a számláló a javunkra, én hülye meg, mint aki jól végezte dolgát, vigyorogva elengedtem a gázt az utolsó métereken. Persze, hogy az egyik visszaelőzött, így 50 ponttal buktuk a kört. Késő volt már, na.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
-
GhanBuri Ghan
őstag
Hú, bakker, ne is mondd, a tegnapi triál, az kabaré volt, szerencsére a bugok most nekünk kedveztek. Elsőre 53 Vette-tel mentem, papíron jó volt a tuning, de csúszkált, mint a fene, ki is léptem a második futam vége előtt (talán így a csapattársak még nyerhettek). Volt egy jól tapadó, de nem túl gyors 2002 BMW tuning, azt tettem rá, a drivatar és a csapat összpontszáma hasonló lehetett, de náluk csak egy A osztályú volt, a többi mind B, nálunk 4 A, 1 B, 1 C talán. Induláskor az ELSŐ helyről rajtoltam (a drivatarok előtt ) majd célba érve már úgy látszott, hogy van _ÖT_ B-s bot és mi vagyunk HETEN, nagyobbrészt A-s. Az egyik kilépett, szóval 5v6 volt, de így nagyon könnyű győzelem volt.
-
csuvicsuva
őstag
válasz floatr #28178 üzenetére
Kíváncsiságból most már akkor is megpróbálom még egyszer.
Tuning: trialre a BMW-t választottam, elsőnek Kisgépkezelő hátsókerekes tuningját dobta ki 385(!!!) km/h-s végsebességgel. Azon kívül, hogy aszfaltra nem mertem letölteni, hogy a búbánatban megy annyival egy A osztályú kocsi?
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
CJ4567
veterán
-
Reaper
őstag
Nektek volt már ilyen? Nekem az elmúlt napokban állandóan. Szinte minden online versenyen előjön, hogy néha a rajtvonalról indulok, aztán minden második versenyen meg valami messzi mezőről, aminek köze nincs a rajtrácshoz. Menü->reset car position és akkor kerülök a rajtrácsra, csak már mindenki messze jár. Hálózati hiba, vagy csak egyszerűen ennyire képes most az online?
[kép] [kép] -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #28183 üzenetére
Szűk 1300. Az még annyira nem is vészes A800-ban.
csuvicsuva: Ha javasolhatom ne a Trialon. Tegnap Qkac kipróbálta, de az első két körversenyen nem villogott vele nagyon. Mondjuk utána a sprinten meg elment mindenki mellett mint a rakéta.
Ez a másik BMW elmegy szintén A800-ban 450-ig is, de az már tényleg csak egyenesen tud menni és még úgy se szívesen. De ha érdekel, van olyan tuningom is ami a B700-ban megy 430-at.PortmanX: Ezek legalább olyan nevek, akiktől tényleg jó tuningokat lehet várni.
Driftre érdemes kipróbálni a nagyon ronda Raesr-t. Sose vagy rossz sebességben, mert csak egy sebességes. Akinek annyira nem megy a drift, jól jár vele, mert annyival kevesebb dologra kell figyelni, és az az 1250ló a majd 5000Nm-el együtt azért elforgatja azokat a kerekeket. Már az FH4-ben néztem, hogy jó driftautó lenne, ha lehetne driftfutóművet tenni alá. Itt az 5-ben végre lehet.
-
Reaper
őstag
válasz floatr #28186 üzenetére
Olyan is volt, elsőre poén volt, de amikor egyet nyerek, majd a végéről indulok és persze nem érek be normális helyen, mert az utolsó helyen kocsikázó is az életemre tör, ha kikerülném, valamint tegnap a triálon majdnem mindegyik versenyen így indultam, na az már kiveri a biztosítékot.
-
NoMagix
addikt
válasz stillmatic #28189 üzenetére
Köszönöm! Kíváncsi vagyok mi lesz belőlük!
-
PortmanX
csendes tag
válasz Kisgépkezelő #28187 üzenetére
Igen-igen, nem minden tuning 100% azért, attól függően ki hogyan játszik.
Nem reklámnak szánom, de ha esetleg valakit érdekel ForzaTunePro app mobilon nagyon hasznos, fizetős, de nagyon jó alap tuningokat lehet vele varázsolni pár perc alatt. Annak idején FM7-hez vettem, mert nem nagyon értek hozzá/nem volt időm sokat tesztelni, de pl Fm7 hivatalos leaderboardokon sokszor top 5%-ban voltam billentyűzeten, de FH3/4/5 , FM6/7 tuningokat is lehet vele késziteni és utána módositani és lementeni személyes preferencia alapján.
[ Szerkesztve ]
-
csuvicsuva
őstag
válasz Kisgépkezelő #28187 üzenetére
Azt már nem merem mondani, hogy végül egy AWD drift tuningot szedtem le. Célnak megfelelt.
Akkor ez hasonló, mint az én Mini rali tuningom a 4-ben? Egyenesben nyíl, kanyarban drift. Arra most hirtelen nem emlékszem, hogy Qkackcának vagy neked nem működött úgy kanyarban, mint nekem, pedig mindketten negyed mérföldekkel jobbak vagytok nálam.
Az volt még vicces, hogy tegnap megvettem a kamiont, hogy Fizzie-vel ne az Unimoggal szenvedjünk, erre kiderült, hogy neki csak az FE volt meg belőle. Vicces versenyek voltak, velünk együtt négy kamion, négy Unimog. Én indulásnál mindig elfelejtettem váltani, így a három kamion elhúzott. Amikor köröztük az Unimogokat, nem is Fizzie-nek kellett feltartania a három kamiont, megoldották a drivatarok. Pont ez benne a legjobb, hogy hiába próbáljuk előre megbeszélni mivel menjünk, fordultak már elő hasonló anomáliák.
Azt tudja valaki hány fős lehet egy konvoj? Valamikor kéne rendezni egy bazi nagy PH Arcade maratont. Vagy Góliátot D100-zal.
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
Wesder
félisten
válasz csuvicsuva #28194 üzenetére
12 fő lehet ha jól tudom.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Win-T
senior tag
No nekem most kezdett el tölteni egy 15 gigás frissítést, csak patch notest nem találok még sehol. Remélem ezzel most már tényleg javul valamit a helyzet és nem olyan kamu patch lesz mint a legutóbbi.
-
NoMagix
addikt
válasz stillmatic #28192 üzenetére
Köszi, ezt majd megnézem tüzetesebben!
Gondolom a nagyrésze FH4-ből érkezik! -
Win-T
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen