-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz troll81 #13964 üzenetére
De ott nem 1.6 játszik már. Meg erősebb is a motor mivel 170-es.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Jenne
senior tag
válasz troll81 #14364 üzenetére
Szia!
Én éveken át a Castrol Magnatec A5 5w30 olajat használtam a három itthoni autóinkban. Dízelek. Aztán azt kezdtem észrevenni, hogy valamiért hangosabbak(?) és klattyogósabbak, varrógépesebb hangú lett a motorhang és megnőtt az addig alig-alig olajfogyasztásom is.
Váltottam két éve (itthon mind a három autónkban) és most ez van benne. Olajfogyasztás szinte semmi, nagyon szépen jár a motor.
De a Total is jó
De a minőségi, lehetőleg gyári olajszűrőn azon ne sprórolj. Én mindig gyári Ford szűrőt tetetek bele, én viszem, Jó még a MAN Filter vagy a Hengst filter vagy Purflux is. Én egyszer a Filtronnal már megszívtam, de az ilyen mint Armafilt azt inkább nem javaslom, hiába nagyon olcsó.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
nagyúr
válasz troll81 #14364 üzenetére
Gyári olajat, gyári szűrővel kell cserélni és jó lesz.
Ha nem tudod, akkor a könyvet üsd fel, nézd meg milyen szabványnak kell megfelelni az olajnak és olyat keress bele. Amúgy én a gyárira esküszöm, még akkor is ha castrol márkájú, nem olyan márkát, hanem Ford-ot rakok bele.[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Mi5u
tag
válasz troll81 #14587 üzenetére
Teljesen jó, nyugodtan beleöntheted.
Tudja az ajánlott Ford specifikációt.[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #14869 üzenetére
Akkor az már legalább a harmadik vezérlés, második kuplung ami most az autóban van, gondolom. Illetve kuplung nem biztos, erősen használatfüggő.
Váltóolajat cseréltél már, érzékeny a focus ilyesmire?
Az 1.8 motor mennyit kajál nálad? Ha heti ezrest gurítasz alapból akkor elég gyakran tankolod, van érdemi különbség a nyári/téli fogyasztás között?Közben nézem ezt a példányt, mi a véleményetek? Szerdán tudnám élőben is megvizslatni.
1.8 Ghia -
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #14883 üzenetére
Találtam egy rövid video-t, a srác szerint az akkut házastól és a légszűrőházat kell kikapni hogy hozzá lehessen férni, plusz a csöveket leszedni róla. Három csavar tartja magát a termosztátot.
-
-
-
gabor9991
őstag
válasz troll81 #14945 üzenetére
Leveszed a kiegyenlítőtartályról a kupakot, maximumig töltöd a bele való folyadékkal, beindítod a motort, emelt fordulaton járatod, kis idő múlva mar majdnem a piros mezőben lesz a vízhőfok mutatója de ne foglalkozz vele, ez a hengerfej hőfokot méri, nyomod a gázt tovább, rövidesen elkezd bugyogni a tartályban a folyadék amikor a termosztát teljesen kinyit, és ekkor lesz lelégtelenítve rendesen a rendszer.Utántöltöd maximumig, kupak vissza, kicsit még járatod hogy rendesen visszahűljön a hengerfej is és kész.
Remélhetőleg jó lesz ez után és csak az volt a baja, hogy levegős maradt. -
-
Zolás
addikt
válasz troll81 #15014 üzenetére
Egyszer lerohadtam a MontBlancról lefelé menet télen, befagyott az üzemanyagszűrőbe a szmötyi. MAN kamionhoz 14 óra fagyoskodás után kiért a Renault szervíz. Két óra ügyeskedés után sikerült egy renault szűrőt beépíteni, igaz hogy jó hülyén állt benne, de legalább tovább tudtam menni. Mikor visszaértem a telepre, jeleztem a szervíznek hogy mi a helyzet. Nem cserélték ki, merthogy működik így is, akkor meg minek.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
berek21
senior tag
-
kelly416
veterán
válasz troll81 #15320 üzenetére
A legtöbb kiment külföldre, ahol a normális autótulajdonosoknak dolgoznak, akik kifizetik inkább a minőségi munkát, és nem minél olcsóbban akarják megúszni a dolgot. Ugye a politikát nem keverjük bele, bár nem tudom, hogyan lehetne másként leírni, hogy mitől lett ilyen a nép, de ameddig a nép ilyen, addig ezen nem lehet csodálkozni. Sajnos.
-
DeFranco
nagyúr
válasz troll81 #15459 üzenetére
20 perc, van róla tutorial video is de most nem találom.
kb. 4 (?) csavar a műanyag betéten, kipattintod (bolhás), lehúzod a csomagtartó gombját, kijön a keret, kicsavarod a panelt tartó 4 (?) csavart, benyúlsz hátra, felhúzod a csatlakozót tartó leffentyűt és kihúzod a csatlakozót, kint van a panel.
fontos hogy állítva tárold, mert fektetve kifolyhat a kvarckristály.
amúgy biztos a panel a hibás? minden háttérvilágítás elment rajta? ha csak egy vagy néhány, akkor sima izzó, kb. kézzel cserélhető.
vagy várj, neked csak a kvarc kijelzőt kellene cserélni? azt passzolom, én csak a panelt szereltem ki egyben.
[ Szerkesztve ]
-
berek21
senior tag
-
flymi
addikt
válasz troll81 #15942 üzenetére
Én MK2-höz találtam műanyag motorvédő burkolatot Vaterán és van ugyanitt lökhárító alá való rész is, az én autómon pölö van ilyen, de darabokban (törött, erősen hiányos). Gondolkodom rajta, hogy vegyek-e ilyet és innen-e.
Csak érdekességképp, Unixban ugyanez az elem listaáron 15k és 22k-ért van, a fémből készült motorvédő 17k.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen