-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
őstag
válasz darvinya #33101 üzenetére
Gugli a te barátod is Hál Istennek nálam nincs ilyen a Focusban, de még annak az esélyét sem hagyták meg, hogy el tudjam hagyni a tank sapkát. Felemelő érzés volt amikor a Vectra tetejéről lerepülő tanksapkát láttam a középső visszapillantóban Az volt a mázlim, hogy nem jött senki mögöttem, de a sapka az nagyon elszállt valahova a zöldbe és nem találtam meg
szerk: Fagy ikon fölöttire keress rá a felhasználóiban, mert tuti benne van
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Joker88
őstag
válasz darvinya #33101 üzenetére
hát te még jobban jártál mint én
mikor ősszel visszahoztam a a karosszériástól a kocsit, én is OMV-> tankolás -> egy ideig ment,majd locsogott a benzin a hátsó kerék mögül
kiderült, hogy a drága lakatos,miközben csinálta a hátsó sárvédőt,benzintöltős részt , ugye flexelgetett ott,véletlenül belenyírt a tankolócsőbe a benzin míg kis sebességgel csorgott,semmi gond nem volt,de ahogy engedtem jobban, megtalálta a benya a lyukat
/persze,utána javította,kicserélte a csövet garanciában /
In loving memory of Garrett Lockhart
-
-
őstag
válasz darvinya #33116 üzenetére
Egyszer a Vectrás időszakomban én is jártam így az M3 bevezetőn, konkrétan innen fordult ki elém a saját sávomba egy Punto, de szerencsére meg tudtam volna állni, viszont a mellettem lévő középső sáv üres volt, így inkább szépen átfolytam, nem rántottam a kormányon, mert kb. 70-el haladhattam. Alapból számítok rá ha a külső sávban haladok, ezért igyekszem mindig a megengedett alatt maradni az adott útszakaszon.
szerk. Hasonlóan reagáltam, vagyis egy közepes duda, de közben azért húztam rá az eget természetesen
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #33122 üzenetére
Nem tudom mit értesz az alatt hogy az esp megvicceli az embert
Direkt szórakoztam vele mikor volt egy kis hó, a Focus esp rendszere olyan bolondbiztos hogy a havas úton a kanyarban szinte alig lehet megmozdítani a hátulját ugyanott az f11 BMW simán körbeforgott pedig az prémium autó elvileg
Na ehhez képest érdekel hogy száraz aszfalton milyen vicces dolgokat művel az esp? -
Joker88
őstag
válasz darvinya #33138 üzenetére
meg,bár annyira nem értek hozzá,de az ilyen dízelesekre mindig azt az egy szót használják,hogy " kettőstömegű lendkerék " ha tartalmazza az adott motor és ha rossz lesz,sok nulla szerepelhet a javítási árban.. de ezt mint nem hozzáértő mondom..
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
ReFleXx
addikt
válasz darvinya #33157 üzenetére
nezd meg nem-e a kormanyburkolat alol jon a zizeges, ha igen akkor a belso homerseklet erzekelo elott levo kis venti zizeg, majd mindjart linkelem pontosan
ez mk4 ugyan, de ugy tudom ugyanez van mk3nal is : [link][ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #33268 üzenetére
Ezek az androidos fejegységek, ha valaki spórolt rajtuk, rettentő szarok, lassúak, korlátozottan működnek. Ha egy konkrét tipust kinyersz belőle, rá lehet lesni, tudja-e.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
oliwire
őstag
válasz darvinya #33268 üzenetére
Csak az MK5 Mondeoba tettek olyan fejegységet, ami tudja a zenét is átvinni gyári állapotában.
A2DP bluetooth adatátvitel kell neked, hogy a zene is tudjon menni. Majdnem MK4 Mondeot vettem, és abba kellett volna egy másik bluetooth modul, hogy tudja a zenét is átvinni, ne csak a telefonhívást.
Androidos fejegységeket nem ismerem, de nagy a választék, és nagy tudásúak vannak, de az árát is megkérik a jobbaknak. -
őstag
válasz darvinya #33276 üzenetére
Ez valóban egy androidos és nem mai darab 7 android az már régen el van felejtve és az MCU verziója sem a legfrissebb, illetve az a BSP OS is valami szedett - vetett valami lehet.
Lehet nem ártana neki egy gyári visszaállítás, illetve a CAR meg factory settings menüponton belül még rengeteg beállítás látható. BT terén ne feledd, hogy a telefonod az talán BT 4 vagy ha újabb, akkor 5 is lehet és a fejegységen lévő pedig 3-as. Kompatibilitási gondok is lehetnek akár."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz darvinya #33288 üzenetére
Akkor lehet tényleg valami beállítás lesz. Fejlesztői is jó lehet, de rengeteg CAN specifikus beállítás található a CAR és factory settingsben. Ha jól rémlik nálam a factory settings a CAR-on belül van, de nálad eltérhet, hisz nem szabály, ahány "gyártó" annyi féle megoldás
factory settings-nél kérhet jelszót a belépéshez, az pedig az alábbiak közül valamelyik
66668888
126
8888
7890
3368
5678
518
121212
3711
1688
7758782
7758521
szerk.
Még mielőtt megköveznétek, asztalon volt az egység és labor tápról hajtva, onnan a 11.7 V[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
nagyúr
válasz darvinya #33324 üzenetére
Úgy láttam, hogy 150LE-s a benzinmotor. Akkor az elektromos matematikailag 40LE.
Amikor először olvastam az akkor még leendő hibrid S-Max-ról, akkor Atkinson-ütemű motort ítrak bele (jelentsen ez bármit is, nem olvastam utána mi az). De hogy ez végül az-e, az passz.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #33326 üzenetére
Wankel Mazda érdekes cucc, kicsit nem tudom hova tenni, villogós is, meg nem is, értünk is hozzá, meg nem is, tudjuk is, meg nem is, megy is, meg nem is, csajozós is, meg nem is, szép is, meg nem is. Olyan sótlan. Nekem. Mondjuk egyet már megettem, azért korrektül jött.. 200 felett kezd elfogyni. Német pályán persze. Magyar pályán én fogyok el óra szerint 145-150-nél.
S-Max hibrid: 2.5/5 henger, szokásos recept ? Szülők most újítottak be egy Toyota RAV4 hibridet, 2.4-es talán, 4 hengerrel. Pöpec, egy doxa, de azért a hang és a "rázás" (azaz annak hiánya) sosem lesz olyan, mint az öreg i5 maxié.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
ReFleXx
addikt
válasz darvinya #33326 üzenetére
Hybrideknel nem szoktak osszeadni a elektromos motor mega benzin motor teljesitmenyet, hulyeseg is.
Az ezekben levo Atkinson ciklusu benzin motorokat sem a teljesitmeny maximumra szoktak kihegyezni, a villanymotornal a 0rol indulo nagy nyomatek nagyon sokat szamit foleg varosban, nem fog ez 12-16 litert bekajalni
Nem is ertem hogy jott szoba a Wankel motor, semmi koze ennek hozza, az total mas.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
oliwire
őstag
válasz darvinya #33335 üzenetére
Persze, van különbség, de pontosan nem tudni, hogy az Aygo mitől is adta meg magát.
Ne érts félre, nem itt egy Ford fórumon akarom védeni a Toyotát, bármilyen típusnál ezt írnám most
Nekem is volt, hogy egy leállítás után nem volt hajlandó beindulni az MK2 Focusom. Kiderült, hogy az indítómotor szénkeféje kopott meg úgy, és olyan pozícióban volt, hogy nem tudott forgatni semmit sem. De betoltuk, és utána jó volt, el tudtam vele menni a szerelőhöz, hogy megcsinálja, és ne forduljon elő többet. -
Ł-IceRocK-Ł
addikt
-
-
-
őstag
válasz darvinya #33470 üzenetére
Ugye korábban ezeket rendeltem és az esős idő kapcsán meglepődtem, hogy nem csúsznak elfogadhatatlan mértékben, szóval merem ajánlani még ha csájníz (manapság mi nem az? ) is...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
válasz darvinya #33485 üzenetére
Nem por, metál. Sajna több metál pigment rész van a kevert festékben, mint amilyen a gyári. De a gyári kevert festék is ilyen volt, amivel a lököst festettem.
Nem tudom mit értesz 2 rétegen. A festés 3 rétegben fújtam, majd a lakkot is. (festék+lakk akkor 2 réteg)Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest