-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forintuser
őstag
Sziasztok.Én most lettem gazdája neki. 1.0 ecoboost, 125 LE.Egy híresen fos 1.2-s Corsa D-ből ültem át.Hát mit mondjak..Ismerkedünk, és szerelmeskedünk..
[ Szerkesztve ]
Holnapkészítést vállalok.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
SzlobiG
félisten
válasz forintuser #1204 üzenetére
Bemerted vállalni az 1literes motort?
Am grat hozzá szép jószág.
Fogyasztást majd írhatnál mit tud az a kis motor ekkora kasztnihoz.
(#1205) radi8tor1 Turbos benzines azok már ennyiket tudnak ráadásul háromhengeres elvileg a Ford az éllovas ezekbe.
[ Szerkesztve ]
-
Kephamos
addikt
Focus Mk3, kombi, 1.6 tdci-nek milyen méretű a gyári acélfelnije? Sehol nem találom. Kéne a nyárihumi garniturához.
-
Goose-T
veterán
Most beszéltem a szerelőmmel, aki a légkondis fordulatszám-leejtés miatt szoftvert frissített a 2003-as Focusomon, és azt mondta, hogy frissítés közben jött egy áramszünet, így a kocsi nem bootol be.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #1218 üzenetére
Azt mondta nincs gáz, várják a Ford szervizes haverjukat, aki gyári kütyüvel megcsinálja. Csak gondoltam, bedobom ide, mint érdekes sztorit, mert ahogy egy telefont lehet téglásítani egy elkúrt frissítéssel, úgy egy egész autót is. Csak az utóbbi kicsit kínosabb. Gondolom ők sem számítottak rá, hogy pont akkor kapnak áramszünetet.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #1219 üzenetére
számolj majd be mi lett a frissítés eredménye, nálam is megcsinálták, de ha sok a fogyasztó, így is beesik a fordulat araszoláskor. még feltétlenül klíma se kell hozzá, néha elég a rádió, világítás, és a fék.
szerintem a fékrásegítő a ludas egyébként, az szívja le a kakaót annyira, hogy nem bírja tartani a fordulat, mert fékezéskor csinálja.
tisztítottak már alapjárati motort (szintén tipikus tünet ha elkoszolódik) frissítettek szoftvert, picit fentebb is vették az alapjáratot, jobb lett, de nem tökéletes. ha sokat városoznék marhára zavarna, így hogy leginkább interurbán megy a móka nem vészes.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz SzlobiG #1225 üzenetére
kérdés, hogy mi az elég. deficites, ha mindent-mindent felkapcsolsz, akkor kevesebbet tölt, mint fogyaszt, de ez normális, mindegyiknél így van.
de ennyit tud tölteni bőven. ha nem tudna, akkor viszont nem ingadozna az alapjárat, hanem lemerülne az akku egész egyszerűen.
mindenesetre bízok majd egy akkucserében, de amíg ez bírja, nem cserélek feleslegesen.
amúgy igazad van fordítva írtam.
szerk: szóval mivel új alapjárati motorral is csinálta, módosított szofttal is csinálja, arra gondolok, hogy lehet kevés delejt kap. lámpa is tud hunyorogni, nem tudom egyszerre-e a fordulatszámbeeséssel, vagy sem, de észrevettem már, hogy tud fékezésre, erre-arra hunyorogni enyhén. innen következtettem arra, hogy villamos rendszer. generátor felújítva, előtte is jó volt, marad az akku vagy egy általam nem ismert alkatrész
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Erdei88 #1229 üzenetére
nekem is a generátor volt az első tippem, bele is vittek egy felesleges generátorfelújításba.
elmeséltem már párszor itt a fórumon. 5 (öt) jómunkásember mérte be és cöccögött hogy háezmienmáháezmá hogy nem tőt a generátor rendesen, há nézze meg kedvesuram kevés a zamper ha mindent felkapcsol (értsd mindent, ködlámpát, ablaktörlőt, klímát, ablakfűtést, refit, mindent). ellenakkuval ugyanez, háakkó kedvesuram felújítás lesz.
azt felejtették el elmondani, hogy ez teljesen normális, tervezett méretezésből adódik, és nem csak a ford, de számos más gyártó (ha nem az összes) azt csinálja, hogy nem a max. terhelésre méretezi a generátort, hanem egy kicsivel alá. lévén nem járatod egyszerre a klímát a refit a ködlámpát meg az ablaktörlőt az ablakfűtéssel. legalább is tartósan biztos nem.
ezt utólag tudtam meg innen a fórumból egy akkugurutól meg a rezidens szerelőmtől.
de tudnék még mesélni a 150k-s szilentcsere belengetéséről (szintén eltitkolva a kockázatot, rutinműveletnek beállítva azt, hogy aztán az aknán törött csavarral legyek kész helyzet előtt) amit 7200 ft-ból sikerült megoldani...
szemét egy mocskos banda ez szinte mind.
ha veszek bele akkut, akkor az motorcraft lesz és túlméretezett. a generátornak meg nincs baja, de a biztonság kedvéért fel is lett újítva feleslegesen cirka 50k-ból.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Holnapi nagy futamra megy valaki?
⭐ Stella
-
Richard!
addikt
Valaki esetleg nem csatlakozik hozzám egy Győr-B.füred körre??
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Dorien
veterán
válasz forintuser #1234 üzenetére
Kellemes. Hány kg a kocsi? Én most csináltam egy 80% város 20% országútra 6,7 literes átlagot az 1.4 Mk1 Focussal, de ez csak 1100 kg. Egyre jobban érzem, hogyan kell hajtani. A Berlingónál is kellett egy jó fél év az ismerkedéshez.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
SzlobiG
félisten
válasz forintuser #1234 üzenetére
Ez mondjuk nem rossz egy akkora kasztnival. Nekem most 6.2 volt kombi mondival.
-
Dorien
veterán
válasz SzlobiG #1238 üzenetére
Az is nagyon szép. Nekem az 1.4-es Focus pályán elég sokat pörög már 140-nél és 7 felett eszik. 120-nál beéri kb. 6 literrel, csak többet kell szlalomozni. Mondjuk nem is pályázáshoz vettem, évente max. 4-5x használom pályán Győr-Bp vagy Győr-Bécs vonalon.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dorien
veterán
válasz DeFranco #1220 üzenetére
Neked milyen fókád is van pontosan?
Az alapjáratot hogyan kell magasabbra állítani?
A szerelőm nekem is tisztította az alapjárati szelepet, de azt mondta, hogy ezen kívül nem lehet állítani rajta. Pedig én megemelném olyan 200 rpm-mel.
Araszoláskor nekem is bejátszik a ford.szám leesés + bedadogás, ami eléggé zavar. Mondjuk nálam alap, hogy a tompított mindig be van kapcsolva, városban, fényes nappal is. Inkább többször cserélek izzót, de szerintem nagyon sokat tud jelenteni a baleset megelőzésben. Ja és az akksim vadiúj, 60Ah Exide Premium.[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
-v-
addikt
válasz Kephamos #1241 üzenetére
Na megint indul a ki mond nagyobbat ... (kisebbet).
Hegyrol lefele motorfekkel meg 0-t ir ki a fedcomp, igen .... most hogy lattal mar 3-4 -et kiirva amikor hatszellel negyedgazzal 80-al csorogtal... tankolastol tankolasig megnezem hogy jon ki az a 3-4 -es atlag orszagutra (sehogy). -
Erdei88
veterán
válasz forintuser #1234 üzenetére
Szerintem jól sikerültek ezek az Eco motorok. Kérdés mekkora lesz az élettartamuk
Nálunk az 1.6-os Mondeo 7-7.5 között eszik.
-
Dorien
veterán
válasz forintuser #1246 üzenetére
Anno a dízel Berlingót úgy elvezettem városban, hogy a fékhez szinte nem is értem, csak a motorféket használtam. Nekem is eléggé át kellett alakítanom a vezetéstechnikámat az 1.4-es Focusnál. Motorfék helyett most nagyon sok üresben gurulás, hypermiler szaknyelven "pulse and glide" van.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
SzlobiG
félisten
válasz forintuser #1246 üzenetére
Mondjuk egy akkora motornál nem is lehet motorfékről beszélni. Tuti furcsa lenne nekem is, mer állandóan használom a fékhez csak akkor érek ha már tényleg kell. Nem hiába még a gyári betétek vannak azt 160k lesz a gépbe.
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000