-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
haky
senior tag
válasz Korcsii #6112 üzenetére
26.000Ft vizsgálati díj+7.900Ft hatósági engedély díja. Azért lett megcsináltatva, hogy tudjam milyen irányba léphetek, illetve, hogy mire számíthatok. A megújítás díja évente már kevesebb. Szóval nem egy "nagy" összeg annyiért, h az ember megtudja egészséges-e vagy sem.
[link]
A megújítás díja évente 14.550Ft+hatósági díj.[ Szerkesztve ]
Aki másnak retyvetyutyu...
-
fatal`
titán
válasz Korcsii #6168 üzenetére
Próbáltam belemergelni a VASFMC-t de CTD a vége, pedig csak az overheadet hagytam meg az eredetiből.
A weboldal csak a SIDSTARra vonatkozik a transitionra nem. Kezeli a wilco őket de mégsem csinálják meg. Egyébként állítólag az AIRAC azért lett fizetős mert a valós adatokért kell fizetnie a készítőnek.
Szerk.: iFly Boeing 737NG released
[ Szerkesztve ]
-
haky
senior tag
-
AirBooms
addikt
válasz Korcsii #6179 üzenetére
Igen, ezt a faktort még nem is számoltuk bele...
Bevallom, én csak screeneket láttam az X-Plane-ről, meg elbeszéléseket a szélnyírás, meg a jegesedés tökéletes megvalósításáról, de valahogy sosem volt gusztusom hozzá.
Nekem elég, ha jegesedés veszélyekor bekapcsolom a megfelelő berendezéseket, s aztán tudom, hogy az eljárásnak megfelelően ténykedtem. S nem bánom, hogy inkább a többi szimulátoros részletre kell figyelnem, ami valódi élvezetet okoz. -
Geryson
addikt
válasz Korcsii #6349 üzenetére
Lehet róla szó, ha van vmi jó ötleted!
Kint vagyok Norvégiában, csak egy nagyon pici 4-5 órás utat repültem, de jól jártam mert úgy odacsaptam a gépem -500-as varióval, hogy már írja, hogy javítani kell a futóművet. Most kitaláltam, hogy hazaviszem Luxemburgba a gépet, de javítás nélkül és megnézem, hogy mit szól leszállásnál. Lehet gallyra is vágom a gépet. Ennek ellenére ezt pénteken meg tudom tenni, azaz szombaton már mehet a móka.
Az apai énem azért azt mondja, hogy ha tanulnod kell, akkor azért tanulj, repülni még lesz időnk!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #6372 üzenetére
Az utolsó 1-2 percről kéne inkább kép...
Ez úgy hangzott, mintha ezt mondanád: az utolsó 1-2 percről kéne kép, amikor még élnek...
Na, kolléga, hazahoztam a gépet Norvégiából, nem volt semmi, de azért most már megjavítottam a futót. Lesz vmi ötleted a hétvégére? Ha nem, akkor én tolok vmit holnap délután, valami szép hosszú utat, de délelőtt még open vagyok for discussion...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
BinLaden
tag
válasz Korcsii #6372 üzenetére
íme az utolsó egy két perc
csak spoiler élesítve
[link]
végső egyenes
[link]
spoiler élesítve fékszárny 35 fok kerekek ki
[link]
túl magasan vagyok
[link]
áááá túlmentem de legalább a sugárfordítót már tudom használni
[link]
fsbuild-el csináltam útvonalat és szerintem szentgotthárd fele repültem ki az országból
már rájöttem mi a gond : vagy túl korán vagy túl későn engedem ki a fékszárnyakat[ Szerkesztve ]
Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #6446 üzenetére
Pedig bánhatod kolléga, hogy nem repülsz. Kivittem múlt pénteken egy 747-est KJFK-re, hát ahogy kell 3 gépes final volt, szokásos kellemes péntek kora esti (olyan magyar éjfél körül érkeztem) csúcs 17 érkező géppel az Servinfo szerint feltüntetett órákban, Boston Center utántól végig irányítva, egészen a cargo terminálig. Ráadásul pont 2 induló között szálltam a 22L-re és még "hold short 22R" is volt, előttem húzott fel az egyik 747, ahogy átgurultam, mögöttem nemsokkal a másik 747. A cargo a 22L-hez képest van a legmesszebb, 11 percet taxiztam.
Szóval kicsit paráztam, régen fóniáztam már az USA-ban, de minden OK volt, nagyon jó irányítóim voltak és én is jól belejöttem megint a dumába. Kár, hogy nem voltál, de a suli az első! Szombaton jöttem haza.
Induláskor 13R volt, jópofa volt, hogy a teli rakott 747 is felemelkedik már a pálya fele után, nem tudom kinek tervezték azt a 4 és fél kilométer hosszú futót...
Szombaton kimegyek Chilébe, ha gondolod!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #6449 üzenetére
Én mindig long haul alatt tanultam, egy rövid alatt lehetetlen, mert figyelned kell! A bányászokhoz akarok kimenni, most nézem, hogy van egy repülőtér a közelben, otthon megnézem Jeppiben, hogy mekkorka...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #6479 üzenetére
Jó lenne megint menni, az biztos. Én szombaton kivittem Chilét, 13.300 mérföldet, azaz több mint 24e km-ert repültem 2 nap alatt! Szombaton én vittem a prímet VATSIM-en, leszálláskor 14.47 percet egybefüggő kapcsolatom volt, pont leszállás közben szólt rám egy SUP, hogy ott vagyok-e és nem csak kamu a kapcsolatom. Amúgy maga az út kicsivel több mint 14 óra volt, csak már a földön ugye felcsatlakoztam a hálózathoz. Kicsit combos volt, főleg mert elszámoltam az üzemanyagot is és nem volt meg a 19e font leszálláskor, csak 15e pound.
Egy USA-t nyomhatnánk, vagy távol kelet, vagy egy OMDB, az csak olyan 5 óra körül lehet.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #6495 üzenetére
Hogy érted, hogy magában? Én a Malévnál is otthagytam a gépet, gondolod, hogy kb. 25-30 KJFK és CYYZ járatot végigültem?
Érdemes ránézni a Servinfora, 5 vagy hány gép AFR és DLT repült Párizsba, tuti együtt vannak. Mi miért nem csinálunk ilyet?
Más, anno - amikor még repdestek a haverjaim -, akkor volt, hogy kisgépeztünk, pl. végig a Grand Canyonon, de csakis kisgéppel. Vannak erre csapatok is, csütörtök este, péntek este, de csinálhatnánk mi is egy ilyet, kisgépes móka...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #6498 üzenetére
Jaaaaaaaa, én soha nem hagyom ott online ha nem vagyok a közelben. Sajnos ennek ellenére tavaly nyáron kaptam egy 24 órás tíltást, mert kertészkedem a kertben és nem jöttem be időben ellenőrizni.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #6501 üzenetére
Ja, Malévnál ilyen nincs, de a BAV-ról én is hallottam. Hát igen, gyerek mellett néha ez is csoda, hogy meg tudom csinálni. Mondjuk ma végig voltam.
De azért repülünk majd együtt, annak ellenére, hogy ilyen pocsék a statim, ugye? Mondd, hogy igen, mondd!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #6501 üzenetére
Nah, most nézem, hogy a Vataware elmehet a búsba. A múlt heti repülésemnek semmi nyoma nincsen, 2 repülés teljesen hiányzik úgy, hogy ebből a szombati végig online 14.47 perccel Servinfo alapján. Engem nem érdekel abszolúte a stati, de sajnálom, mert most hiányzik az, hogy egy bizonyos chilei repülőtéren soha nem járt CLX, ami történetesen nem igaz. Az Atacama sivatagban voltam és SCAT a reptér neve. Mondjuk írja is a Vataware, hogy nem tud garanciát vállalni a feltüntetett adatok pontosságáért...
Ami viszont érdekes, hogy most kifelé és most hazafelé is bejött egy ATIS a 122.8 és amíg a körzetében voltam, addig nyomta az infót. Megnéztem, EIME, Baldonnel AB a neve és tényleg 122.8 az ATIS, de mondom eddig soha nem vettem ezt észre, pedig 2 hete repültem ugyanígy ezt az utat.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #6544 üzenetére
De hát ha offset nélkül szinkronizálsz, azaz ráállsz a magyar időre pontosan, akkor is az FMC automatikusan zuluban ad meg Neked mindent, ő soha nem ad meg local időt az adatokhoz.
Más: ha sikerül ma stabilizálnom a gépet, merthogy újra elkezdtem tegnap, akkor holnap nyomok egy Alaszkát sztem, az olyan 11 óra. Te nem tervezel semmit a 3 napra?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
GrooveHero
addikt
válasz Korcsii #6549 üzenetére
Értem és köszi. De akkor ennek a szélnek van köze ahhoz, amit a feslzállás előtt írok be az FMC-be? mármint hogy ugye ha felhőtlen időben repülök, akkor elméletileg szél sincs,ezért az FMC-be lazán beírom, hogy 0/0
Lehet itt nem stimmel vmi?
Amúgy a multkor írtál egy dologról, nevezetesen arról, hogy amikor a gép száll le, a hátsó futóműnek kell előbb leérni, mert csak akkor kapcsol be a sugárfordító. De van amikor a robotpilóta sem húzza fel az elejét, így nekem kell joystickkal, és néha nem is sikerül, aztán csodálkozok, hogy csak a susnyásban tudok megállniWords like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
GrooveHero
addikt
válasz Korcsii #6549 üzenetére
öh..ja igen, amjd elfelejtettem, hogy mostmár csak azokat szertném megkérdezni, amiről az előbb írtál. Tehát hogy ponotsan micsoda a:
AIRAC, METAR, meg az ATC
meg ezt a szélfújos dolgot is elmondhatnád, mert kicsit...hogyis mondjam...homályosköszönöm előre is
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
GrooveHero
addikt
válasz Korcsii #6559 üzenetére
Szuper. Holnap este meg is nézem. Csak azt nem tudom, hogy az általad leírt dolgok...METAR...és társai működnek e offline módban. Mert ugye azért ott még nem tartok/tartunk, hogy Watsim-ben repülljünk...
Viszont lenne még valami.
Felszállásnál a sidnél vannak felszállási eljárások. GILE01D, meg GILE03D, meg ilyesmik, de én úgy tudom, hogy tök mind1, melyiket választod. Viszont mi a helyzet leszálláskor? Ott melyik eljárást kell alkalmazni? Vagy itt is tökmind1? Mert ugye úgy történik, hogy pölö LMML-nél(Málta) az LMML-pont előtti ponthoz kell felprogramozni az FMC-t, aztán STAR, és a többi...na ez után melyik eljárást kell választani?
Remélem vki tud segíteni. Előre is köszi.
Hali.Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #6582 üzenetére
Nem fikázásképpen, de elég üres a táj, nálam azért nem így néz ki, dobjak képet? Soha nem mondtam, hogy az én procim a csúcs, de a 4.1 egy i7-nél sztem azért ütős, ennek ellenére nincsennek ilyen FPS-eim. Mondjuk grafika és grafika között hatalmas beállítások vannak, többek között a REX-nél már kapásból irdatlan sokat számít a felbontás, ami nálam max.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #6604 üzenetére
Hú, ezt jó lenne tudni. De miért, a 2 GPU kihasználatlansága miatt? Akkor 285 ugyanez a szitu? Tudod, régebben beszéltünk, hogy 4870x2, de jobban tetszik mostmár az NVIDIA és elég jó az ára/teljesítménye is ennek a karinak.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Korcsii
őstag
válasz Korcsii #6663 üzenetére
ez lol, de ha este repülök, akkor az esetek túlnyomó többségében telihold van (vagy majdnem telihold, pl ma)...
EGFF-nél felszállás után megint nem akarta az igazságot a 767-es FMC-je, de utána jól viselkedett, majd a szokásosnak mondható -165 fpm varióval értem földet... előttem valaki egy wilco A320-ast erőltetett le a pálya végére (EGLL 27R A11-12 kijárata környékén), de satufékkel megállt... go around, mi... amúgy jól esett...
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #6665 üzenetére
Hallod-e, pont a napokban jutott eszembe, hogy mennyire jó, hogy a sz@r idővel bejött a köd! Ma 2x voltam kint Ferihegyen és akkor köd volt 4 körül már, hogy a gépeket felszállás után 20 másodperccel elvesztettem szem elől. Sajnos ellenben most a hétvégén nem tudok repülni, de szeretnék már megint, annyira jók ezek a műszeres megközelítések ilyenkor télen.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó! Jonsbo TW6 360 ARGB cpu hűtő ( Foxpost az árban!)
- Eladó! AMD Wraith Prism RGB LED (Foxpost az árban!)
- Magic Keyboard iPad PRO 12.9 magyar fekete, fulldoboz!
- HP Pavilion 15-eg3148nia - ÚJ 15,6" FullHD IPS notebook - i5-1335U, 16GB, TOUCH
- HP Pavilion 15-eg3001ne - ÚJ 15,6" FullHD IPS notebook - i5-1335U, 16GB, 512SSD, GeForce
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen