Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz SAMG3 #3881 üzenetére

    Nehézséghez kötött XP csökkentő/növelő tényező nincs a játékban (pontosabban van, de minden nehézségen 1.0-ás az érték, tehát ugyanaz az Xp mennyiség jár), így nem kizárt, hogy hiba léphetett fel vagy belefutottál az egyik nagyon könnyen kihasználható "feature-be".

    Amikor visszaváltasz magasabb nehézségről alacsonyabbra, akkor a játékban aktuálisan már legenerált ellenfelek nem lesznek kicserélve hirtelen gyengébbekre, ehhez el kell telnie a standard spawn időnek illetve le kell mészárolni őket (ez lehet egyes esetekben akár 20 nap is ingame időben).

    Amíg ez nem történik meg, addig még a magasabb nehézségre kiosztott ellenfelek lesznek a terepen (ami magasabb szintet eredményez nekik mint ami lehetne a kisebb nehézségen). Ekkor a program a nehézségi szintnél megengedettnél magasabb szintű ellenfeleket lát akiket halomra mészárolsz, így nagyobb a kiosztott Xp mennyiség, mivel nagyobb a szintkülönbség az ellenfelek javára (normál és very hard között 40% vagy 50% a szintezési különbség, tehát ennyi lesz az XP különbség is minimum ha nem több).
    Ez egy olyan hiba, amit nagyon könnyen ki lehet használni az eleve gyors fejlődés tovább gyorsítására (a másik könnyen kihasználható feature a kajagyártás, illetve fegyver/páncél modolgatás).

    Magasabb szinten is kaphatsz gyenge/alacsony szintű így kevés Xp-t generáló ellenfelet, csak ez ritkábban fog előfordulni. Az ellenfeleket kategóriákba sorolja a játék, amikhez tartozik 1-1 szint intervallum amiből választhat a program. Nehezebb fokozatokon a teljes palettát kihasználja a játék, alacsonyabb nehézségeken inkább a gyengébbekből válogat. Ha eltérést tapasztal a leölt ellenfél és az adott nehézségen kiosztható ellenfél között, akkor jön a fenti kompenzáció.

    Azt akkor jön még az utolsó befolyásoló tényező, hogy sima, mini boss, boss vagy épp legendary kategóriás az ellenfél vagy sem.

    Amennyiben egy adott nehézségen játszol és ugyanazon szintű ellenfelet ugyanazon szintű karakterrel ölöd le a kezdetektől eltérő nehézségeken, akkor a kapott Xp mennyiség elméletileg egyforma lesz. Ha valamiért, például nehézséggel való játszogatás miatt, hirtelen drasztikusan változik az ellenfelek szintje és típusa, az már beleszól a kapható XP mennyiségébe is.

Új hozzászólás Aktív témák