Új hozzászólás Aktív témák
-
bLaCkDoGoNe
veterán
A Wikia-féle Fallout-wiki már nem fog frissülni, átköltöztek a falloutwiki.com-ra.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Peak
addikt
válasz bLaCkDoGoNe #4151 üzenetére
zsir.köszazinfot.
Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3
-
bata88
csendes tag
válasz bLaCkDoGoNe #4149 üzenetére
Én is azt vettem észre hogy pontosabb Nem beszélve arról mennyivel látványosabb is Köszi az infót Srácok
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Ezt nem ide akartam.
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
nagyúr
Most, hogy beletoltam kb. 70 órát a Skyrim-be (előtte összességében közel 600-at az Oblivion-ba), és kétszer végigjátszottam a Fallout: New Vegas-t, azt hiszem kijelenthetem, hogy hangulatban a Fallout 3 mindet űberli. Benne van minden, amit a NV-ból hiányoltam. A kihalt puszta, a sugárzás, a tájak, utak, épületek, sivárság, az igazi posztapokaliptikus világ, és a zenék, hát igen, fantasztikus. Nincs is felemelőbb érzés, mint supermonstereket hentelni egy szupermarket omladozó falai között, ahol a letűnt korok egykor dicsőített termékei még ott sorakoznak a polcokon, meg ghoul-okat hajkurászni egy romos irodaépület vaksötét, zegzugos folyosóin, miközben a GNR-ből szól a Happy Times, az I dont wanna set the world on fire vagy épp a Civilization. Hihetetlen fíling, tegnap újra is kezdtem, félbehagyva a Skyrim-et.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Ryder62
őstag
A Fallout 3 a szememben egy klasszikus. Ahol a technika és a hangulat találkozik Mert részletesen kidolgozott mind a világa mind pedig grafikailag. A zenék fantasztikusak. Ez a zene mindent überel. És mikor meghallom a 1:30-nál kezdődő részt, megállok, szépen lassan körbenézek és végignézek a tájon hogy mi maradt a háború után. Nálam ez az elmúlás zenéje, hogy bizony egykor itt élet volt. Egyszerűen fantasztikus. És ahogy látom a kommentekben sokaknak ez a kedvenc zenéje és kedvenc részlete
A Fallout 3 minden idők legjobb post-apoc játéka. Hangulat, kidolgozás, világ, zenék csupa nagy 5-ös. A kedvenc játékom és nagy érvágás lesz ha majd nem fog futni win7-en
[ Szerkesztve ]
-
Peak
addikt
Én is másodszor játszom a New Vegast, most már végre végig... De senki nem mondta, hogy mikor felmegyek a gáthoz, onnantól nem tudok eljönni többé... legalábbis nem találtam kiutat... ezért kis csithez folyamodtam, hogy megnézzem a DLC-ket...
Elképesztő!Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Ez így ebben a formában nem igaz, mielőtt elkezded a végső küldetést, a játék szól, hogy innen nincs visszaút. Az más kérdés, hogy elolvasod-e, amit kiírkál...
(#4156) Ryder62: Ha azt mondom, hogy nekem több csengőhangom is FO3 zene (az egyik pont a Requirem for Humanity 1:45-től kezdődő része), akkor mennyire tűnök megszállottnak?
Nekem a kedvenc betétdalom egyébként a Rhythm for You (természetesen ez is csengőhang ).
Most az L.A. Noire-ral játszom, amikor a rádióban megszólalt az Into Each Life Soma Rain Must Fall, esküszöm beleborzongtam.(#4155) Jorus: Nekem is a Fallout 3 az etalon, azt mondhatom, hogy a "legkedvencebb" játékom, ever. Néhány, a New Vegasban bevezetett játékmechanikai újítás hiányzik, de összességében tökéletes-közeli játékot raktak le az asztalra Bethesdáék, már várom a Fallout 4-et; Skyrim-ezés közben is mindig az jut az eszembe, hogy szép meg jó, de nem Fallout. Ez beteges, azt hiszem.
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz bLaCkDoGoNe #4160 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Ryder62
őstag
válasz bLaCkDoGoNe #4160 üzenetére
Ha jól tudom akkor a köv. Fallout-ot szintén az Obsidian fogja készíteni. Ez pedig azt jelenti hogy Fallout 3 közeli élményt és kidolgozottságot most sem fogunk látni. Sajnos mintha vissza fejlődött volna a játék. Én elsősorban azért szídom állandóan az Obsidiant (aki ismer az tudja hogy állandóan szídom őket ) mert béna pálya dizájner csapatuk van. Komolyan lol hogy a Bethesda mindent a seggük alá tolt hogy nesztek itt vannak a textúrák meg a modellek, készítsetek játékot, de Mr. Obsiék arra nem vették a fáradságot hogy már meglévő modelleket felhasználjanak.
Most bele sem merek gondolni hogy a Bethesdáék odalökik a motort az Obsidiannak hogy készítsenek egy Falloutot. Szerintetek mi fog kisülni belőle? Nekik kell textúrázni, modelleket gyártani stb.
A Bethesda szível lélekkel készít játékokat (Fallout 3, Skyrim) Míg Obsi meg trehány gány munkát végez.
Talán az mentheti meg az egészet ha megint urbanikus környezetben fog játszódni (Los Angeles, San Francisco-t szivesen látnám) De ha megint egy böszme nagy sivatag kellős közepére raknak le hogy nesze menjé akkor esküszöm hogy egy Fat Mannal indulok meg az Obsidian székháza felé. (jobban belegondolva a Lonesome Road is urbanikus nagyrészt és ilyen hülye, béna, gyökér, kidolgozást amit ezek műveltek hát mindenem kellé állt. Főleg az NCR Nuke (a la Long 15) valami eszméletlen. Csak úgy odahányták a modelleket. Semmi sincs átgondolva hogy miért van ott egyszerűen csak. Jellegtelen az egész. El is kezdtem egy helyreállító modot - Better Lonesome Road néven, nexuson már van pár kép - de szinte az egész mappot át kell dolgoznom, és elég lassan haladok szóval Help Wanted
És egy srác hozzászólását idézve: Az is sandbox (szabadon bejárható) ha kirakják az embert egy tök üres mezőre, mégse élvezed annyira a szabadságot. Kell tartalom, látni való, akárki akármit mond.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz Ryder62 #4162 üzenetére
Nem hiszem, hogy az Obsidian csinálná a FO4-et.
A TES mellett a FO lett a Bethesda másik nagy franchise-a, szinte biztosra veszem, hogy a Bethesda Game Studios fogja csinálni a negyedik részt. A New Vegas valószínűleg azért lett kiadva az Obsidian-nek, mert a FO3 sikere után szerettek volna még némi pénzt a FO univerzumból, ugyanakkor a csapat már a Skyrim-en dolgozott. Most ez a csapat felszabadult (egy része valószínűleg még dolgozik majd a DLC-ken), csinálhatják a FO4-et. (Ráadásul az engine-t is átdolgozták, ami ugyan még mindig Gamebryo alapokon fut, de nem hiszem, hogy az új FO elkészítését ezzel az engine-nel kiadnák a kezükből másnak (ráadásul pont annak az Obsidian-nek, akiknek láthatólag nem a technikai megvalósítás az erősségük).)Az igazi azért az lenne, ha a level design és a game design a Bethesda hatásköre lenne, történet szempontjából viszont jöjjön csak az Obsidian. Írni tudnak, de a technika közelébe ne kerüljenek, mert néha tényleg borzalom, amit művelnek.
2013-ban meglátjuk, ha meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
bata88
csendes tag
Bocs az offért:
Van e teljesítményben érezhető különbség egy videokártya (konkrétan asus ah3450 512mb) WHQL-es és nem WHQL-es drivere közt?
Előre is köszi -
bata88
csendes tag
Szemétvetővel mit tudok kilőni? mindenfajta konzervdobozt meg kanalat meg ilyeneket?
-
Pitterix
őstag
Most először vettem házba cuccost, de annyira kuka vagyok, hogy nem tudom, hogyan kell berakni. Egészen pontosan orvosi szobát vettem, de csak az a hülye szalag van és nem tudok csinálni vele semmit....
Mi a teendő?
Köszi!"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
Kassadin
addikt
válasz Pitterix #4168 üzenetére
Automatikusan belekerül az "orvosi szoba", amit egy sor lombik és egy kis szekrény tálcával a tetején jelképez az emeleti szinten. A lombikok gyógyszerkutatásra, a kis szekrény tálcával pedig az életerőd teljes feltöltésére vagy a sugárzásod megszüntetésére tudod használni. Nekem így rémlik, max. majd kijavítanak a srácok, ha kihagytam még valamit.
-
Kassadin
addikt
válasz Pitterix #4174 üzenetére
Én ezt nem értem, a te játékoddal tényleg van valami gebasz. Neked semmi sem működik, nekem sose voltak olyan problémáim, mint neked(pl. indítási). Biztos, hogy köze van ahhoz is, hogy a tiéd gamestar edition. Többször végigvittem a játékot, nekem mindig berakta az aktuális szobát a házba, szóval értetlenül állok a dolog előtt. És mellesleg javítás nélkül játszottam, tehát még azt se lehet mondani, hogy amiatt ment nálam minden flottul.
Javítást akkor végül is nem raktál fel a játékhoz?
-
prolad
őstag
Imádom ezt a játékot de már szinte csak őrültködöm. (nincs mit csinálni)
http://www.xfire.com/video/4cc35b/(Aki unatkozik nézze meg)
Meg néhány kép annak aki érdekel a játék.
http://www.xfire.com/profile/problad/screenshots/fo3/?page=0&count=24Újonc játékosok írjanak nyugodtan segítek.(van egy-két érdekes/idegesítő dolog benne).
-
prolad
őstag
-
-
fiATHaLON
őstag
Feltettem a játékot - 2008 óta harmadszor ugrom neki: Elsőre kijöttek a textúra
pakkok, ini módosítások - nem bírta az akkori gép - letöröltem.
Másodszorra 2009-ben kezdtem neki, egy erősebb géppel, viszont
szétmodoltam körültekintés nélkül. Két nap install, nexus bogarászás után,
ahogy kiértem a felszínre szétfagyott.
Letöröltem.
Minap mondok, megnézem már mi van. Egy hétig installálgattam/olvasgattam,
FOSE, FO3edit, FOMM, MasterUpdate, mindent megküldtem neki.
Fent vannak a legnagyobb modok (MMM, FOOK2), az igényesebb questek
(Cube, Manchester, Note, stb...), Ironsight, HD textúra pakkok, meg néhány
játékmenet változtatás (COD realism, Triage, stb.). Ja, meg korabeli zeneeeee!Kérdésem annyi, hogy mikor kiértem a felszínre, a FOOK2 menüjében lehetett
olyanokat is buherálni, hogy a DLC-kkel kapcsolatosan valami...
Azokat mindig akkor kell aktiválni, mikor egy DLC-t elkezdek játszani?
Mert a Point Lookout-os opcióra rámentem, és egy végtelenített "OK" nyomási
lehetőség lett belőle, be is kellett tölteni egy mentést.
Kell-e és ha igen mit matatni a FOOK2-vel, hogy a DLC-kre is hasson a jó?Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
válasz fiATHaLON #4183 üzenetére
Egyáltalán maradt még az eredeti játékból valami? Vagy minden egyes bitjét szétmodoltad?
Én a helyedben vigyáznék, rengeteg mod csak elcseszi a játékot, játékmenetet. Nézek nexuson játékosok által készített képeket és néha komolyan falnak tudok menni hogy lehet így egy játékot szétbarmolni. Pl volt olyan amin a térkép tele volt zöld fákkal, meg pálmákkal, a játékos karakter valami elf volt hegyes fülekkel, a holdnak az a uránusz vagy neptunusz volt berakva. Meg persze valami páncél egy másik játékból (talán warhammer) De láttam már fénykardot is. Bár már a PDA pipboytól is hányingerem van.
[ Szerkesztve ]
-
fiATHaLON
őstag
válasz Ryder62 #4184 üzenetére
Nem, nem, itt ilyenről szó nincs.
A játék így még közelebb került egy igazi rpg-hez,
plusz grafikai kipofozás, és a fallout hangulatot megtartva jónéhány
színesítés. Azért tartott kb. tényleg egy hétig, mert mindennek
utánanéztem, amit felraktam, és csak a minőségi modok kerültek fel.
Ha így adták volna ki a játékot elsőre, kevesebben morogtak volna,
hogy mi ez a Fallout 1-2 után. -
Ryder62
őstag
válasz fiATHaLON #4185 üzenetére
A fallout 3-at nem is kell modolni annyira. A New Vegas nah az egy álom. Oda föl kell tenni növényzet, égbolt, felhő, napsugár, random encounter stb modokat. Most annyira szétmodoltam hogy öröm volt végre játszani. Pl mikor lvl 5-ön leszállt mellém egy helikopter és megjelent 3 enclave-s katona nah az kihívás volt hard core modban.
A fallout 3 sztem nagyon rendben van modok nélkül is. Mondjuk úgy hogy bőven játszható és nagy élményt nyújt modok nélkül is, ellenben a new vegassal.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz fiATHaLON #4185 üzenetére
Nekem is egyre nagyobb kedvem van újra elkezdeni. Anno felraktam, de egy idő után beleuntam. Most valahogy megint megkívántam a wasteland hangulatot (mostanság aktuális is - prepare for the future... ) Leírnád itt, vagy priviben miket tettél föl? Az Obliviont meg a Morrowindet szarrámoddoltam, de Fallout-ban láma vagyok, azt sem tudom létezik-e itt Mod Manager vagy Script/Graphic extender.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
HaaS
addikt
válasz GypsFulvus2 #4187 üzenetére
Már mondtam neki én is, csak "elkalandoztunk". Aszonta, hogy:
"Fallout modokat kitaglalom, amint lesz egy kicsit több idő rá."
Ennyit sikerült kihúzni belőle. Mindenesetre addig legalább összeszedjük, ami kell.
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
fiATHaLON
őstag
Ez itt egyben két dologra is jó, kiderül mik vannak fent nálam, meg
a load order is egyben (FallOut Mod Managerben
lehet beállítani, hogy milyen sorrendben töltse (load order).
Leírom majd részletesen, hogy melyik mi, meg van egy FOSE nevű
program, abból kell indítani a játékot FOMM-on keresztül.
Ez kellőképp misztikusnak hathat, de nagyon egyszerű.
Ezen kívül ini turka van (minimális, szinte csak a quest marker
eltüntetés, uGridstoLoad 9-en, meg a többmagosítás).
VALAMINT! a 4GB extender a fallout3.exe-re.
(Meg némi hd textúra - a legnagyobb pakk)Írok majd még, erre mérget vehettek.
Fallout3.esm
CubeExperimental (EN).esm
Anchorage.esm
ThePitt.esm
BrokenSteel.esm
PointLookout.esm
Zeta.esm
Unofficial Fallout 3 Patch.esm
CALIBR.esm
FOOK2 - Main.esm
FOOK2 - [DIK] DLC Improvement Kit.esm
Mart's Mutant Mod.esm
RH_IRONSIGHTS.esm
DCInteriors_ComboEdition.esm
NecronomiconExMortis 5.6.esm
CASM.esp
COD Realism v6.esp
100REPTraders.esp
CombatEnhanced-Package v02.esp
ACE2-0.esp
Combat Enhanced-Tactics.esp
Triage.esp
Sprint Mod.esp
FasterMorePowerfulMines.esp
Crosshair Toggle.esp
Advanced Visionary Effects.esp
HeirApparent.esp
Unofficial Fallout 3 Patch - Operation Anchorage.esp
Unofficial Fallout 3 Patch - The Pitt.esp
Unofficial Fallout 3 Patch - Broken Steel.esp
Unofficial Fallout 3 Patch - Point Lookout.esp
Unofficial Fallout 3 Patch - Mothership Zeta.esp
zetabugfix.esp
GNR Enhanced.esp
CONELRAD 640-1240.esp
Devoured in Darkness.esp
IntoTheDeepWoods.esp
01AtM - Firefly Ranch.esp
NotSoFast.esp
PLweightadjust.esp
PLFewerItems.esp
The Mantis Imperative - Mantis.esp
The Mantis Imperative - Jello.esp
The Mantis Imperative - Nasty Zeta.esp
Dogmeat Leather Armor - no crafting.esp
RH_IronSights_Basic_VanillaPlugin.esp
RH_IronSights_Basic_PittPlugin.esp
RH_IronSights_Basic_BrokenSteelPlugin.esp
RH_IronSights_Basic_PointLookoutPlugin.esp
RH_IronSights_Basic_ZetaPlugin.esp
RH_IronSights_Pitt_NewRifleSights.esp
RH_IronSights_PL_NewItems.esp
RH_IronSights_RemoveReticule.esp
RH_IronSights_Vanilla_BetterUniques.esp
RH_IronSights_Basic_AnchoragePlugin.esp
RH_IronSights_Vanilla_NewWeapons.esp
FOOK2 - Main.esp
FOOK2 - [DIK] DLC Improvement Kit.esp
FOOK2 - RH_IronSights.esp
Mart's Mutant Mod.esp
Mart's Mutant Mod - DLC Anchorage.esp
Mart's Mutant Mod - DLC The Pitt.esp
Mart's Mutant Mod - DLC Point Lookout.esp
Mart's Mutant Mod - DLC Broken Steel.esp
Mart's Mutant Mod - DLC Zeta.esp
Mart's Mutant Mod - Feral Ghoul Rampage.esp
Mart's Mutant Mod - Natural Selection.esp
Mart's Mutant Mod - Tougher Traders.esp
MMM - Stank's Eggs + Vendor v 1-4.esp
MMM, FOOK2.esp
MMM, FOOK2 - DIK.esp
MMM, FOOK2 - Natural Selection.esp
Achievement Remover [All].esp
fallout3_full.espFagyás, akadás, mikrolag nincs, csak boldogság
[ Szerkesztve ]
-
fiATHaLON
őstag
válasz Ryder62 #4190 üzenetére
A többmagosítást a Tweakguides-ról szedtem (meg minden ini turkát).
iNumHWThreads=2 most nálam a két mag miatt, több maggal
értelemszerűen mást írsz. Tweakguides.com-on található még
néhány "threaded" beállítás, azokat is érdemes 1-re venni.bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseThreadedAI=1
bUseMultiThreadedFaceGen=1
bUseMultiThreadedTrees=1
bMultiThreadAudio=0
iNumHavokThreads=5Meg a háttértöltögetést is bekapcsoltam:
bBackgroundLoadLipFiles=1
bLoadBackgroundFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iBackgroundLoadLoading=1
bBackgroundPathing=1
bBackgroundNavmeshUpdate=1
bCloneModelsInBackground=1Egy fagyás volt előtte, kb. 5 perccel azután, hogy kiértem a felszínre. Ezeket
benyomtam, és 6-7 óra alatt egy fagyás nem volt.Ja, meg van egy memória ürítgető, amit játékból lehet konfigurálni/indítani,
de ezt nem tettem fel, mert így sem akad/fagy.4GB enabler meg simán egy kis program,
mellémásolod a fallout3.exe-t és elindítod.
A játékra meg érdemes ugye a legutolsó official patchot is feltenni (1.7). -
HaaS
addikt
Na, azért sikerült semmit nem aludni... üt még mindig a játék. Épp a hangyakicsinyítős projekten dolgozom, az anyahangyát masszírozom a tízes intemmel.
Csak az antennát, hogy meg ne sántuljon!
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
fiATHaLON
őstag
Na, ha érdekel valakit.
Jómód:
Itt megtalálható minden mod.
Némi regisztráció után a nagyobb file-ok
(többtíz/száz megásak) is letölthetők.A felsorolásban, ahol elérhető a nexus oldalon a mod - beírva a
nevét egészben, vagy részlegesen -, ott nem linkeltem.
(Meg ami értelemszerűen az alapjáték, vagy a hiv. dlc-k folyománya...)-Cube Experimental - komplett quest, a Kocka c. film Falloutba oltva!
-Unofficial Fallout 3 Patch - rengeteg hibajavítás, amire a Bethesdának
nem maradt szuflája...-CALIBR - valami fittyfiritty, a legtöbb overhaul mod igényli...
-FOOK2 - (FallOut Overhaul Kit
Komplex modgyűjtemény, az egyik legjobb. Egyesít sok kisebb, de sikeres
modot, mint pl. játékmenet változások, új (egyensúlyt megtartó) perkek,
utcai fények éjjel (jól jön, mivel a FOOK2
tartalmazza a Fellout modot is, ami szinte vaksötétet csinál éjjel),
új fegyverek, logikusabb loot, és rengeteg minden, érdemes elolvasni a leírást...
(realtime állítgatási lehetőségeket tartalmaz a játékban)-MMM - Mart's Mutant Mod - szintén megamod, kifejezetten
az ellenfelek finomítgatására, több fokozatban (vadállattól, az őrültnehézig-Rh Ironsights - fps nézetben végre használható a fegyverrel célzás, nem
célkereszttel vagy saccperkábéval kell célozni.
(Ennek rengeteg kiegészítője van, többek közt a FOOK2 fegyvereihez is,
ki-ki saját szájíze szerint bővítse a repertoárt.-DCInteriors - rengeteg ház bejárható lesz (felszedhető tárgyakkal),
amik eddig csak kívülről léteztek, valamint gyűjthető kacatokat ad
a játékhoz (pipboy figura, miegymás...)-Necronomicon Ex Mortis 5.6 - Van egy küldetés, melyben H.P. Lovecraft
Necronomiconját kell egy épületből megszerezni, ám a Bethesda magát
a könyvet elfejeltette a küldetéshez adni. A mod megteszi, valamint
meglepiket ígér Lovecraft rajongóknak...-CASM - nagyon hasznos kis mod, sok fagyást kiküszöböl. Egyedi mentési
rendszert ad a játékhoz (automata mentést ki kell kapcsolni a játékban),
ami konfigurálható, és garantáltan nem okoz ronda fagyásokat fasttravelnél,
városba/ból mászkálásnál!-COD Realism v6 - Fegyverek egyensúlyozása, melyik erősebb a falóságban
(érted fallout-falóság) a másiknál, nincsenek többet fejrázással elintézhető
bombák (minimum hátralök)-100REPTraders - 100 %-ra tudnak javítani a kereskedők
-CombatEnhanced-Package - olyan jóságok, mint auto aim kikapcsolása,
npc nem céloz tökéletesen, mikor fut, hátrál, vetődik, sérült,
jobb fedezékkeresés npc-k részéről, és egyéb finom.-ACE 2.0 - Amplified Crippled Effects
Valóságosabb sérülési modell, kéz sérül - pontatlanabb a célzás, láb - kevesebb
akciópont, fej - már a látás is homályos, stb.-Combat Enhanced-Tactics - szintén a.i. polírozás, fedezékkeresés, ésszerűbb
támadás, túlerő esetén megfutamodás!!! stb.-Triage - gyógyításban 2 új perk és összetettebb gyógyítási lehetőségek
-Sprint Mod - külön gombbal sprint lehetősége, az akciópontok erejéig.
-FasterMorePowerfulMines - magáért beszél
-Crosshair Toggle - ki/be kapcsolható célkereszt játékon belül, nem kell
menübe lépni sem.-Advanced Visionary Effects - akinek tetszik: fejingadozás mozgás közben
(nekem pl. kiábrándító, mikor 2001 után olyan fps-t kell nézni, ahol talicskán
tolnak végig a játékon...), motionblur fordulásoknál, és elszürkülő, széteső
képernyő pár pillanatra, amikor sugárzó helyen áll az ember.-HeirApparent (An Evening with Mister Manchester) igényes küldetés
zetabugfix Mothership Zeta hibajavítások, valamint a teljes hajó bejárható a küldetés teljesítése után.
GNR Enhanced - Galaxy News Radio nem ugyanazt a 2-3 számot húzatja...
-CONELRAD 640-1240 - aki szerette a Fallout 3 beharangozó trailerében
felcsendülő Jim Reeves számot -ami szerintem telitalálat a játék hangulatához -, annak itt a folytatás!!!
Csak ilyen hangulatú zene, egyszerűen 100%-ot dob a játékon. Már csak grasszálni is élmény a romok közt, ezekre a zenékre!-Devoured in Darkness - szintén egy minőségi küldetés
-IntoTheDeepWoods - -II-
-01AtM - Firefly Ranch - kis meglepi küldetés, ha túléljük, valami saját kecót ígér,
nagyjókkal!-NotSoFast - A Note Easily Missed - ugyancsak jóféle küld.
-PLweightadjust
-PLFewerItems -passz, nem tudom, honnan szereztem, ha kell valakinek, felrakom
valami tárhelyre (Point Lookouthoz van mindkettő, az egyik a túl gazdag ammo/heal
itemeket csökkenti, a másik nem tudom mit machinál, de biztos jó, ha feltettem.-The Mantis Imperative -kaland és balace mod, én csak a kalad részét használom,
meg a zetához némi nehezítést.-Dogmeat Leather Armor - vásárolható (vagy készíthető, de akkor kell a CRAFT mod is!)
kutyapáncél-MMM - Stank's Eggs + Vendor - MMM-hez tojásmod , bizonyos új fajoknak
tojásait rakja a játékba, ritka számban, cserébe hatásokkal fogyasztásnál!-MMM, FOOK2.esp
MMM, FOOK2 - DIK.esp
MMM, FOOK2 - Natural Selection.esp - compatibility patch, ha használjuk mindkét
megamodot, ne üssék ki egymást.
Innen szedhetők.-Achievement Remover - kiszedi az acsivmenteket, ezzel is csökkentve a fagyásokat.
-fallout3_full - ezt majd egy mod összesítő csinálja, jótékony hatással van a modok tökéletes együttműködésére, ajánlott megcsinálni!
Amik még fent vannak:Supermutant Voice Mod - mélyíti a supermutantok hangját
FOOK2 új fegyvereinek áttextúrázása, sokkal korosabbnak/elhasználtabbnak tűnnek.
...és akkor az install menete...
Bemásolunk mindent aFallout 3 Data könyvtárába.
Elindítjuk az Archive Invalidation fixet, ami engedélyezi a modok teljes
használatát a játékban.
FOMM-ban beállítjuk a load ordert. (Lehet az enyém szerint - nekem bejött -, de találni sok leírást, ki kell
kísérletezni.
Merged patch és MasterUpdate készítése, valamint FOSE-ból indítás:
Merged:
FO3Edit.exeet elindítva leokézzuk az első képernyőt, majd kiszámolja magának a tutit.
Ha leszámolta mindkét oldalon a magáét, kapunk egy "Backgrund loader finished"
üzenetet. Most jobb klikk bárhol a bal oldali ablakban, és válasszuk a
"Create Merged Patch" opciót. Nevezzük el kedvünk szerint (érdemes fiATHaLON-nak
elnevezni a tiszteletemre). Bezárhatjuk. FOMM indítása újra, és legalulra rakjuk
a készített file-t (ez nálam a fallout3_full.esp), bepipálva!Master update:
FOMM bezár, "FO3Edit.exe" átnevez (nem vicc) "FO3MasterUpdate.exe"-re, és
így indít. Számolja a tutit, majd optimális esetben All Done lesz (valahol az alulról
6. sorba kiírva)!
Installáljuk a FOSE-t, ami integrálja magát a
FOMM-ba (jobb felül), és a játékot ezentúl innen indítsuk!
Ennyi. Ha valami egyéb modot rak fel az ember, vagy kiszed, érdemes a
merged patch, master update-t megcsinálni. FO3Edit-ben, FOMM-ban van
conflict detector, egy-egy új dolognál érdemes rápillantani.Na, megyek Fallout 2-zni. Csak vicceltem.
Ha valami nem világos, akkor...akkor nem tudom...
[ Módosította: 7 ]
-
fiATHaLON
őstag
Ejnye, de szép lett!
Próbáltam szerkeszteni, de nem engedte már.
Keresek valami moderátort a modírásomnak! -
TSanya
aktív tag
Sziasztok!
Gondoltam, újfent felteszem a játékot, mert a mothership zeta-t még nem játszottam végig.
Mielőtt még kérdeznétek, eredetiben van meg a játék.
Tehát, játék gond nélkül feltelepül, indításkor viszont annyit ír, hogy tegyem be az eredeti lemezt
Mást még nem raktam fel, godoltam megnézem, hogy megy...
Ötletek? -
HaaS
addikt
válasz fiATHaLON #4194 üzenetére
...szuperkúl! Köszönjük!
Éppen azon gondolkodom - most hogy így kifizettem rahedli lét a kereskedők upgrade-elésére - hogy mintha az egyik neve ismerős lenne. Asszem őt találtam meg egy közepesen elfáradt Deathclaw mellett az első kvesztnél, a szupermarket bejárata előtt. Pont fegyvereket árulna... szerintem meghalt a játék legelején.
A Kockás az mindenképp érdekel majd... ha meg nem unom addig.
A nehézség nekem így normálon elég... így is meglepődök néha. Tök Morro-fíling volt, mikor kiértem a szabadba... csak ugye itt nincs az az elqrt fejlődési rendszer..."a sárkány is csak ember" - oxox
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Windows 10
- Dark Souls sorozat
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen videókártyát?
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- PlayStation 5
- Honda topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen