Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bujdy81
aktív tag
válasz MrSealRD #60182 üzenetére
Az egész eredeti cikket és a mögöttes gondolatokat/információkat is nézd/lásd át!
Budapest a Hungária gyűrűn belül tele van. Pont, ezzel, gondolom, Te sem vitatkozol. Fizikailag nincsen több hely a közlekedésre. Egy négyzetméterre vetítve a leghatékonytalanabb közlekedési eszköz az autó. Ez is tény. A kettőből következik, hogy ha minél többen keróznak, annál több közlekedő fér el a városban.
Azonban az sem életbiztosítás, hogy ha a bringás 20-30-cal megy, mellette az autó pedig 70-nel (plusz gyorshajtás). Mert ott előbb-utóbb meghal a kerós. És az nem jó.
Egyéb gondolatok:
- miért nem választanak le a járdából helyet a kerékpárútnak -> mert nem lehet, nincsen rá hely. Mert nem végig 6 méter széles a járda, sok a kocsibehajtó, ahol az AUTÓ nem tud biztonságosan, a kerékpáros veszélyeztetése nélkül kijönni a kapualjból. Meg sok a fa. Meg a szabálytalan autó. Meg a szabálytalan/szabályos kerthelyiség. Nézzük meg a Bálna melletti kerékpárutat, életveszély.
- miért az autósok kárára történik minden? Eddig nem az ő kárukra történt, billen vissza a mérleg, van hova...
- Nem kellene a közösségi közlekedést/P+R parkolókat fejleszeni? De! Kellene. Csak a kerékpározás térnyerésével MOST javul a levegő minősége, a többi fejlesztéssel meg majd, egyszer, talán.
- HZ gondolata: senki sem használja a kerékpársávot. Javaslom, gondold át a négyes metró sztorit. Senki sem használta a nyitás utáni 1-2 hétben. Most meg telen van. Az egy jó példa neked, hogy előbb legyen infrastruktúra, aztán utas. A kerékpárúttal ugyanez a koncepció már nem jó neked...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest