Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
őstag
válasz Phülöp #127750 üzenetére
Kicsit még kell tolni a globális felmelegedésen, hogy ottani hőmérsékleten meglegyen egy közelítő fogyasztás, meg nagyon durván bobázni kell hozzá, de legalább akkor elkerülsz minden regeneráló égéshőt, és szép lassan megöli magát az autó. Avagy a fordulatazámmérő egész skáláját megvetted, ne csak az alsó negyedét használd.
Amúgy VW, unalmasan jó, funkcionálisan és designban is egy precizen kidolgozott exceltábla. Kicsit irigylem azokat, akik VW/Audi vonalon vesznek valami ilyesmit, de amikor nekem ott volt ajánlatként megboldogult nagybátyám szentélyként pucolgatott óvatosan dédelgetve használt Passatja, akkor inkább Boba Accordja és az aktuális S60-am között választottam. Még nem értem meg egy igazán unalmasan semmilyen autóra.
-
Jahno
őstag
válasz Grillo #127749 üzenetére
Áááá, ide is vissza kellene menni valami sárga napfelkeltézni. Mondjuk szombat reggel, de hát inkább aludni fogok :-D Egyelőre 100ast lőttüónk ezzel is, de még mindig sok lehetőség van ebben az árteres bármiben. Kis híján kijött egy Hold halo is, az lett volna még a szép. Én persze felhők miatt kicsit elúsztam, kellett volna még kb. 20 perc, hogy odaérjen az egyik luk, de jó volt ez így. Szó szerint belefagytunk, visszafelé az a kb. 2 kilométer a fagyos réten nem 15 perc volt, ahogy lenni szokott.
Napi giccset már láttad, jó lesz a többieknek:
-
zetor2000
senior tag
válasz Phülöp #127750 üzenetére
Ha jól tévedek, akkor ez a lakás-meló közti ingázásra való kisautó lenne.
Szerintem oda tök okés. Egy ember - legyen akármekkora, egy Polo-ban elfér, ez már akkora, mint ~a 2es vagy a 3as Golfok voltak. Ahogy nézem, van 4 kereke rendes felnin, automata váltó, valami klíma (ezt meg kéne nézni, működik e, meg elöl a lamellákat, hogy mind megvan e, bogarak/kavicsok kitördelhetik, ettől csökken a működési potenciálja). 8év/100E km szerintem nem vészes egy ilyen motornak, de én nem ismerem az ilyesmi motorok esetleges bajait.
Leírása szerint egész jól felszerelt, ebből a székből nézve a bal1 nincs nagyon kiülve, a kormány eléggé kifényesedett, de fene tudja. A leírás említi, hogy nemrég volt vezérmű szíj csere, meg van hozzá másik garnitúra gumi felniken. Azt írja, hogy vezetett szervízkönyves, esetleg megkérdezheted a szervízt, ahova hordták, hogy volt e valami komolyabb probléma a verdával, vagy csak a szokásos kopó-fogyókat cserélgették.
Lehajtott hátsó ülésekkel 2 ember is elfér elöl, azaz elviheted Ameát egy bevásárlásra is, akár, a cuccok elférnek hátul.Szerintem ingázni jó - ez simán megy autópálya tempót, bár nem néz ki olyan frankón, mint a Metrolino
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Phülöp
addikt
Köszönöm az autós kommenteket, ezek fényében egyelőre listán marad a vas.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Sipi-
tag
Az iPhone-on hogy lehet az ikonokat bárhova lerakni? Mindig sorba rakja, nem tudok üres helyeket csinálni közte. Biztos én vagyok a béna, de nem tudom beállítani.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Samott
addikt
válasz Phülöp #127750 üzenetére
Majd Zoli lehet hogy jobban kifejti, de ha jol tudom a VW TSI motorokkal szokott gond lenni es a DSG valto javitasa is draga lehet (azt hiszem a 6-os jo belole, de a 7-esben szarazon fut a kuplung). De lehet hogy ezeket mar 2014-re megoldottak.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Sipi-
tag
válasz Samott #127761 üzenetére
TSI-t én nem vennék, de persze ki lehet jót is fogni.
DSG is szintén szívás lehet.
A fogasztás meg... Valószínűleg Te a sok országút miatt 5-6 literrel el tudsz vele járni.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
WiZARD
addikt
Betemették a kutat, ami megmutatná, mérgezi-e a talajvizet a gödi akkumulátorgyár
Vajon miért is félnek az emberek attól ha a közelükbe gyár épülne...
(eközben a propagandamédia arról ír hogy nemzetbiztonsági kockázatot jelenthet az átlátszó.hu )Közben a Tesla vágott a 3/Y árakon 10-20%-ot. Kiváncsi leszek mit lép erre a többi gyártó, akiknél eddig se volt drágább
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #127765 üzenetére
Mert amugy egy barmilyen gyarnak nem kellene mergeznie az ivovizet. Szoval ha gond van akkor nyilvan sumakolnak. Es igy tenyleg jogos lesz a lakok falhaborodasa.
Tesla meg nem fogy, elertek a hatart ilyen aron. Mar tudnakannyit gyartani amennyit megvesznek a nepek. Most jon az a resz amikor elkezdik kihasznalni a gyartastechnologiai elonyuket. Vicces hogy a tobbi gyarto ilyen aron minimalis arrest tud kigazdalkodni vagy eppen bukoban van.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
zetor2000
senior tag
válasz WiZARD #127765 üzenetére
Volt is Kínában parasztlázadás miatta, mert aki előtte való napokban fizetett be, az még a Zárcsökkentés előtti áron vette meg... Nem tudom, mi lett belőle, csak a sajtóban volt egy kisebb-nagyobb híradás erről.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-NoVa-
őstag
válasz A. Crowley #127768 üzenetére
Ezzel csak az a probléma, hogy semmi jelét nem látom annak, hogy háború után (azaz beláthatatlan távolságban) visszaesnének az árak, így a bérekkel kell most kiharcolni az emelkedést.
-
WiZARD
addikt
válasz A. Crowley #127768 üzenetére
Egy más színű, még mindig 300+ lovas hátsókerekest pedig 19ért kapsz.
Konkurensnek tekinthető fapad i4 bmw meg 25,5 extrák nélkül.Általad konfigurált performance-hoz hasonló bmw meg 34,8 pénz.
#127767 zetor2000 - ez van, mindenhol szívás ha veszel valamit és másnap olcsóbb. Le kell mondani, újat rendelni, újra kivárni.
Nepperek is sírnak hogy most mi lesz a használt árakkal. Hát mi lenne? Üzleti kockázat része.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Samott #127766 üzenetére
Igen, normál esetben nem kéne hogy akkora baj legyen ha a "szomszédba" épül egy gyár. Persze megnő a forgalom, zaj stb.
Kivéve amikor számítani lehet rá, hogy nem lesz betartva és betartatva ami elvárható lenne.Berlinben a Tesla gyár és a felügyelete gondolom nem így müxik - minden szarért izélgetik őket keményen.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Sipi-
tag
válasz A. Crowley #127768 üzenetére
Azt hiszem továbbra sem fenyeget olyan veszély, hogy a saját Teslám mellett állva kelljem nézegetni a töltőt/telefont, hogy még hány percet kell várnom a 80%-ig.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
eattila
csendes tag
Hilfe!
Elbizonytalanodtam, hogy kell e a fogaskoszorú meg a kazetta test közé zsír.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
zetor2000
senior tag
Év autója megvan? Jeep Avenger.
[link]Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz A. Crowley #127773 üzenetére
Ez nem benzines, hogy lóerő legyen. Ez kW, kéhlek.....
(csak viccelek, nehogy komolyan vegyétek... )
-
npera
újonc
Talán Wizard kérdezte, hogy a mi a funkciója a motor feletti hőszigetelésnek.
Amennyire én tudom az alábbi szokott lenni:
- gyalogost elütve tompítja a motor tetején levő kiálló cuccok által okozott veszélyt. Tehát magasnyomású szivattyú, rail-en szenzor, adott esetben gyújtótekercsek. Dízel esetén rail, punepa, injektorok teteje, etc.
- NVH-t csökkenti
- emissziót csökkenti. Hogyan???? Hát úgy, hogy minden veszteséghőt megpróbálnak a motoron belül tartani, hogy a bemelegedés minél hamarabb történjen. A hűtendő hőt el lehet disszipálni a hűtőkörön keresztül ugyebár, de minden mást benne akarnak tartani a blokkban. Minél kevesebb időt tölt melegedéssel a motor, annál jobb.
- dizájn elem is adott esetben, bár én hányok tőle például, ha dizájnolni akarnak habszivaccsal több négyzetméteren. -
npera
újonc
Jók a fotók, a mémek, picit a fórum rovására megy a meló. Certifikálok és fékpadozok, aztán megint Hällered. 17. hétig van 2 hét, amikor nem tesztelek. See you on the other side....
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
Samott
addikt
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.