Új hozzászólás Aktív témák
-
Vodike
tag
válasz Sipi- #127550 üzenetére
Jol, es kurvara is melegszik…nekem is ilyen tokom van, a tokba van beepitve a magnes es a kocsiban amikor bedobom a telot a helyere, akkor egy ido utan mindig rajovok, hogy nem kellene, mert az auto vezeteknelkuli toltoje is ott van es felforrositja a telot ahogy probalja tolteni, de nem tudja a magnes miatt. Vagyis ezt tapasztaltam.
exTiga
-
Vodike
tag
válasz Sipi- #127551 üzenetére
Igen, a vasarlasnal figyelembe vettem, hogy a 8 honapos gyereknek ez a 4. agya…mindig “kinovi”, nehez kiszedni, felakad, stb.
igy meguntam es akkorat vettem, hogy amig el nem koltozik innen jo lesz neki, tinedzser korban is tud akar majd pajszerezni a csajaval, de amig nem jon el ez a kor, addig is ha kell be tud valamelyikunk “kenyelmesen” fekudni melle.
Tokom fog 2-3 havonta uj agyat venni
exTiga
-
zetor2000
senior tag
válasz Vodike #127549 üzenetére
Ha jóféle a matrac rajta, akkor szerintem a legjobb döntést hoztad.
Felesleges bajlódni kis ágyakkal, meg minek is? Erről csak nem esik le, ha meg igen, akkor se túl nagyot.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz Phülöp #127558 üzenetére
Az a vicc, hogy a lányom bringája is Biltema és meglepően jó szériát fogtunk ki. Látom, hogy nem mindegyik ilyen jó, de az övé nem rozsdásodik sehol. Teljesen stabil a váz. A felni "minőségi", nem nyeklik szét az intenzív használat ellenére. A kormányon lehet kis kosárka, stabil csomagtartó van rajta (néha ugye azon ülnek). Az ülés nem reped-szakad szét. A markolat még most is bírja, pedig esik vele rendesen. 3-sebességes agyváltó, teljesen jól működik, be volt állítva jól (!) amikor megkaptuk. A fékek bírják, elöl patkó, hátul kontra.
A kissrácnak egy valami helyi gyerekáruházas bringája van, ami egy kalap sz@r. A fentiekből semmi nem igaz rá. Totál pocsék fékek, a kerék nem fut egyenesen, rozsdásodik már töredék idő alatt. A markolat kábé azonnal leszakadt róla. Ha kinövi, akkor azt meg sem próbálom eladni vagy elajándékozni, megy a konténerba. Nem akarok kicseszni mással.
-
Phülöp
addikt
Urak,
elképzelhető, hogy 180 centivel 90 kilóval kényelmes tud lenni egy Fiat500-as? Lounge Twinair, automata.
900 köbcenti+ turbó elég lehet a kényelmes 90-100 km/h sebességhez?
Van lendület ebben a kis gyöszben?
Egyszemélyes használatra, napi 70km városon kívüli ingázásra keresek kisfogyasztású kisautót, ennél kisebbet nem találtam eddig.[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Samott
addikt
válasz npera #127560 üzenetére
Ovatosan ezekkel. Budapesten se mindegy hogy az Andrássy úton vagy a Gyomroin mesz be a kozpont fele... Ahogy latom ez ilyen alt-rightos megmondoember, abbol is az olcsobb fajta.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
-
Samott
addikt
-
npera
újonc
válasz Phülöp #127561 üzenetére
Ez a 2-hengeres? Szerintem arra készülj fel, hogy a kormány-pedál-háttámla hármas eléggé sámlis lesz. Ha csak tartani akarod a kamionok tempóját és nem akarsz előzni, akkor elég. De ha előzni akarsz, akkor rá kell tervezni nagyon.
Mindenképpen csinálj tesztvezetést, ahol kábé 15-20-percet ülsz benne és vezetsz is. Akkor megérzed, hogy nem feszül-e valami. Nekem a Volvo XC40-ben például durván megfájdul az achielleszem, ahogy a gázpedált nyomom. Teljesen rossz a pozíció benne.
-
Phülöp
addikt
válasz Samott #127566 üzenetére
Mivel használt vas, így ez van csak.
Amúgy pont attól tartok, amit npera említ: jó lenne kis lendület bele, bár nem nagyon előzgetek, cinkes helyzetben néha jobb egy gázfröccs, mint egy satufék.
Ráadásul mindennapos használatra lesz, nem akarok elgémberedni benne.
A másik oldalon viszont az van, hogy egyszemélyes esernyőt keresek, nem kell nagy vas. Arra ott van a Hajó.
10 év körüli automata Yaris lehetne még, de az unalmas, a Cross meg kicsit erős/drága melóba járni.
A Minik mostanra ketszinagyok (úgy az utóbbi 15 évben), meg minek kifizetni a logót, ha.[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
zetor2000
senior tag
válasz Phülöp #127561 üzenetére
Mivel árat nem írtál, csak hogy kisebbet nem találtál, ezért legyen itt a kis kedvencem:
Microlino...
Ezt tuti megismered, nincs belőle sok, svájci (valóban, azaz ha sváci orvostól veszed, akkor lehet, hogy tényleg a templomba ment vele hétvégente...). Ja, villanyos, és nem a sebesség bajnoka, de. És olyan, mint az Isetta.[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Phülöp
addikt
-
zetor2000
senior tag
válasz Phülöp #127573 üzenetére
Ezt lassan meg lehet venni / le is szállítják.
Szerintem rohadt aranyos, városba bőven nem kell több, és ha messze a parkoló attól ahova mész, akkor be van építve egy roller (opcionáli). Mint a Magilla Gorillában Ez a tartalék tartaléka. Mondjuk nem olcsó, de ha nem az Urban modellt választja az ember, akkor a hatótáv is eléggé megnő.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Phülöp
addikt
válasz zetor2000 #127574 üzenetére
A ház előtt parkolok otthon, a cégnél meg az udvaron.
A kettő közt van 36km, ebből >25km 80/100-as szakasz.
Máltára viszont kötelezővé tenném ezeket, sokat javulna ott az élet már rövid távon is.[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
zetor2000
senior tag
válasz -NoVa- #127572 üzenetére
Akkor már inkább ugyanaz a verda, csak Opel márka alatt (e Rocks), mégse szarfrancia , meg pár aprósággal több, mint az AMI. De ja, az is kis aranyos verda.
Bár, amióta a "szarfrancia" - aki megvette a "szarnémetet" - összeborult a "szarolasszal", lehet, hogy akár autót is tudnak csinálniEz a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz Phülöp #127575 üzenetére
Hát, ha nem a limitált Pioneer sorozat kell, hanem elég a "Competizione", akkor az tud 177km-t, azaz hetente 2-4 töltés. Ha már lett napelemed, akkor az üzemeltetése eléggé olcsó - nyáron - télen meg nem annyira, mert írtad, hogy a behavazott napelem kábé nem termel.
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
sutszi
veterán
Eladó portéka, hátha valakinek jól jön. : [Lenovo ThinkPad USB-C Dock Gen 2]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
npera
újonc
Ma rájöttem, hogy a Totoya fogyasztásmérő "képernyőjén" van egy gomb, amivel az addigi fogyasztást úgymond le lehet zárni és talonba rakni. És onnantól frissen számol. Sajnos már meleg volt az egész, amikor megnyomtam (útban asszony jógaedzőterme felé). Városi forgalom, gyér sűrűség, tipikus 30-50 körüli slattyogás. Kábé 2,7-3 liter körül volt az átlag, amíg haladtam. A végére 3,5 körülre "ment fel.
Gondoltam, hogy ez rögtön több lesz, mire hazaérünk és valóban....
Ebben nincs hidegindítás, tehát csalóka.
Holnap viszont lesz. Mivel vissza kell vigyem a tesztelős kabátot, a bakancsot, meg az extra hátizsákot a céghez, így kocsival megyek be. Keddtől bringa újra. Akkor lesz egy hidegindítás kábé 7-fokos garázsból indulva, aztán kábé 10 km melóba menős forgalom. Most lesz az első hete, amikor mindenki IS dolgozik, az előző héten még gyér volt a forgalom. Meglátjuk mi jön ki. Van benne 30-as, 50-es és 70-es zóna.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #127583 üzenetére
Hát ha tényleg össze akarnám zavarni magam, akkor franciára állítanám. Meg kell húzni az ambrö dö ambrájázst...
-
zetor2000
senior tag
válasz npera #127586 üzenetére
Épp akartam mondani, hogy a Yaris GR azért nem annyira olyan semmilyen
De ha már, akkor a Citroen C3 WRC se csúnya, csak drága, ha törik. Van hazai motorsportos csóka, aki tudja ezt...
Állítólag nincs sok közös alkatrész az utcaival.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #127587 üzenetére
A Yaris GR egy csodálatos és nagyon ritka valami. Egy WRC homologation special, csak azért árulják, hogy lehessen a WRC-ben futni vele. Alig van közös panelja a "polgári" Yarissal, egy 260-lovas torsen diffis agyhalott hajtáslánca van, és még garanciát is adnak rá (!!!!!!!!)
Gyakorlatilag bewaltzolsz a szalonba, kihozod a Yaris GR-t, aztán szupersportkocsikat előzöl külső íven a kanyarban a Zöld Pokolban.
Ilyen nem gyakran van, finoman szólva...
Ilyesmi járművekkel van egy súlycsoportban, mint például a Lancia Delta HF Integrale.
-
Grillo
senior tag
Én is beszállok a járműjavaslásba, ha már észak, meg biciGliszeretet, meg egyszemély, meg olcsón üzemeletethetőség: [link]
-
hobizoli
nagyúr
válasz zetor2000 #127587 üzenetére
....es ezert sincs ezeknek semmi ertelme
a DTM is ebbe halt bele*
...meg a WTCC is
a WTCR-t is mar ezert hoztak letre, mert bar a Hring-n egy koron 3-4sec-l lassabbak, mint egy WTCC-s auto, de az ~1/3-adba kerul annak
viszont ha csak azt latod menni, akkor ez fel sem tunik
csak ha egyszerre mennenek egy futamban a WTCC es a WTCR autok
az is, hogy itt Magyarorszagon van EU viszonylatban az egyik legtobb R5-s auto, inkabb a szamlagyaros penzmosodakra bizonyitek, mint a vilagvero versenyzokre
pont 1-2 honapja dolt meg egy rally-s csapat is bizonyos koltsegvetesi csalasi problemakkal a NAV fele
--------------------
*, regen meg a gyartosorrol szarmazo szeria bodek voltak becsovezve, meg futomu kemenyitve, a motor megokostva es go
amikor megszunt, meg kezdtek sorban kivalni belole a gyartok, akkor mar egy karbonkevlar sziluett bode volt, a hatso ules helyen levo motorral, amit utcai autoban meg sem lehetett venni
vagy nezz meg egy R5-s Fabiat-t is, osszekerek meg 1.6 turbo
nem i gyartjak se 1,6-s motorral, se osszekerekes hajtaslanccal utcara
a racse auto ara a "upgrade" csomagokkal, mert az alapar limitalt, de csomagokkal feljavithatva erelheti a 160+ milliot
egy szett lengescsillapito ~5-6millio hozza, es kell kulon murva aszfalt, ho futomu, meg par ezer km-kent eldobos/felujitos a motor-valto-futomu...ket szezont nem bir ki
es messze nincs mar kint annyi nezo ezeken, mint anno a 90-s evekben, amikor meg joval utca kozelibb technikak rohangaltak a versenyben, mint ezek a Franensteinektöbb drón kell ;P
-
zetor2000
senior tag
válasz npera #127588 üzenetére
Azt te meg vettél valami korolla hibridet?!
oké-oké, családos ember vagy, és nem akarsz túl korán elpatkolni... pedig csinálnak azok még másik jóságot, a GR86-ot, meg az új GR Suprát, ami már mégsem annyira BMW.
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
hobizoli
nagyúr
válasz zetor2000 #127595 üzenetére
tegnap volt a TC-s MuhelyPRN-ban egy Guilietta QV (1,75TBi 235lo), egyik nagy arc kommenteloi beirja ala, hogy ez nem hothatch, mert azok 400lo-tol kezdodonek
nemtom ez hol elhet, mert en fejbol nem sok hothatchet tudnek fesorolni gyarilag 400+ loval a A45S AMG-n kivul
pl RS3-s Audi 2.5 sor5 turbo volt 340lo ~10 eve, es utcan az is egy fegyver kbtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz npera #127588 üzenetére
egyebkent az a motor egyatalan nincs szethegyezve gyarilag, ezt siman tudtak regebben is utcai autokban
1.6T 261lo az 164lo per liter
az A45S AMG meg 2literbol 421lo 211lo per liter
de pl a Pug RCZ-R 10+ eve szinten 1.6-bol 270lo volt
es nem homologizacios celu technika, amibe be lehet rakni akarmit IS, hogy az a racse verzioban is bent lehessen az utcai miatt
kovacsolt dugo meg egy tizensokmillios auto araba ferjen mar bele...foleg ha csak 3db kell
a szivo 1.6-s 126loeros Swift Sport-ban is kovidugo volt anno ~4.5-5millios arcedulaert
a Yaris GR meg a B oszloptol hatrafele egy Corolla padlolemezre epulo bode
olyan cucc kb, mint anno az Ford Escort RS Cosworth volt
az egy roviditett Ford Sierra padlolemezre volt osszelapatolva, azert volt benne hosszaban a motor, meg a valtoharang helye a tuzfalban, mint a Sierra-ban is
az osszes tobbi azon generacios Escortban a keresztmotor van, meg a tuzfalban sincs ott hosszvalto helyetöbb drón kell ;P
-
Jahno
őstag
Na ez a meleg, csávó kb. hátba lőtte az arcot: [link]
-
Phülöp
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Yettel topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- EA Sports WRC '23
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- OLED TV topic
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Ryzen5 esport Gamer(16gb ddr4/m2 ssd/win10/Vega11)
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc