-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44551 üzenetére
Ezt a részét nem néztem. Elvileg bounty leadásának növelnie kellene az irányító frakciónál a reput, ahogy a kutatási adatok leadása is. De, hogy ez a föderációnál is számít-e azt sosem teszteltem.
A küldetések tuti működnek, érdemes inkább azokra rámenni. Fed rankra nem tudom, most mi a legjobb. A Ceos-Sothis, gondolom, most is működik. Ha van sérült Coriolis, az is jó lehet, bár nem tudom, most hogy áll a bál a Thargoidokkal. -
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44555 üzenetére
Valószínűleg akkor emelkedik a rangod, ha küldetésen belül mész CZ-be. Akkor, a küldetés leadásakor (amennyiben fed frakciótól vetted fel), emelkednie kell. De ha csak simán odamész lövöldözni, akkor úgy néz ki, nem számolja.
Vannak logikátlanságok a játékban, ezekkel sajnos együtt kell élni, mert változni aligha fognak. -
Peppo
őstag
válasz gabranek #44558 üzenetére
Ahogy írták, a Python a legjobb, ha mindenhol le akarsz szállni. De ha nagy hajót keresel, akkor raktér szempontjából a T9-T10-Cutter trió a legjobb. Közel 800 tonna fér beléjük. Az irányítása az első kettőnek kifejezetten borzalmas, lassúak is, és fordulni sem tudnak, de a Cutter már nem olyan rossz. A végsebessége nagyon jó, és valamennyire már fordulni is tud.
Az Anaconda vezethetőség szempontjából sokkal jobb, de a raktere is csak kb. a fele az előzőeknek. Persze az sem rossz, és egy Anaconda mindenképp jó, ha van, mert sokféle feladatra fel lehet készíteni. Igazi mindenes hajó, és a legnagyobb ugrótávja van a játékban. -
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44564 üzenetére
Én odaküldöm a Carriert, aztán azon.
-
Peppo
őstag
válasz Ice_Man22 #44585 üzenetére
Van pár elérhetetlen hely, de olvastam olyat, hogy a Frontier odateleportált embert valami jótékonysági akció keretében. De amúgy szerintem máshogy nem lehet eljutni oda.
Pl. ez is ilyen: BD+12 2966
#44586 csigi
Én elugrok a HIP 58832-be a közeljövőben. Az is lehet, hogy még ma elindulok, aztán valamikor a hét közepén visszajövök. Ha gondolod, csatlakozz![ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Ice_Man22 #44591 üzenetére
Van 11k a raktérben, csak elég lesz.
Elindultam, de azt nem ígérem, hogy ma este már nagy akciókba kezdek. Lesz legalább este 8, mire odaérek.Azt tudja valaki, miért kerül a Carrier szinte azonnal az ugrás beállítása után jump locked állapotba? Vagyis hogy már nem lehet az ugrást visszavonni? Eredetileg, ha jól emlékszem, úgy volt, hogy 5 perccel az ugrás előtt még meg lehetett szakítani. De már a tojásos időkben sem mindig akart működni.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
Tovább tartott az út, mint gondoltam, de csak ideértem. Ez már tényleg a senki földje, de ehhez képest van itt FC bőven.
Ha valaki erre jön, és nem akar ráfizetni, hozzon likőrt! 2-3000 tonna, és kb. ki is van fizetve az útiköltség. 50k-ért veszik tonnáját, és kereslet is van rá bőven.
Holnap remélem, már lesz lehetőségem kicsit jobban körülnézni! -
Peppo
őstag
válasz Ice_Man22 #44589 üzenetére
Nem tudom, ott vagy-e még. Nekem kicsit sűrűbb lett ez a pár nap, mint azt terveztem, este nem nagyon tudtam belépni. Ma még ott lézengek a Rackham körül, aztán holnap vagy hétvégén elindulok haza.
A látvány tényleg nem rossz itt, de nem nagyon van mit csinálni. Rendes küldetés sincs, csak adományozz alkoholt (amit 5000 fényévre lehet csak kapni) ill. bányássz ezt azt, amit meg gyűrűs bolygó nélkül nem lehet teljesíteni.[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Stormrider #44605 üzenetére
Haverom is ilyennel (vagy valami hasonló telefonos cuccal) tolta régebben, azt mondta, teljesen jó.
-
Peppo
őstag
válasz 5150head #44617 üzenetére
Nézd meg az útvonaltervezőnél a szűrőket! Lehet, valami nincs jól beállítva. Pl. ha az economical route be van jelölve, az okozhat problémákat. De van ott több beállítás is, ami megkavarhatja a dolgokat. Haver is ezzel szívott múltkor, ő is pont az 5000-es túrára készült.
-
-
Peppo
őstag
Némi kalózirtás volt megint a Logoniban, de közben szükség volt egy kis újratöltésre. A rendszerben nincs akkora állomás, ahol a Corvette leszállhatna, de szerencsére volt egy FC, gondoltam, megnézem. A neve ismerős volt valahonnan...
De milyen helyre kerültem. A parancsnok valami keményvonalas fed huszár lehet. Már a folyosón lévő darts tábla a birodalmi celebek képeivel, és a beléjük állított nagy számú nyíllal is azt súgta, szerencsém, hogy megfelelő hajóval jöttem, különben lehet, hogy hamar űrszemétté váltam volna. Szerencsére a fed admirálisi egyenruhám volt rajtam, így komolyabb baj nélkül megúsztam. Ha benéztek volna a pilótafülkébe, és meglátják a másik ünneplő ruhámat... Jobb bele sem gondolni.
Szürke falak, mint a frissen vásárolt Corvette festése. Minden szögletes, sehol egy ív. Az egyetlen gömbölyű dolog a WC csésze volt a bár klotyójában. Meg mernék esküdni, hogy egy Clipper orra lett erre a célra átalakítva. Természetesen térképeket leadni nem lehet, látszik, hogy a tulajdonost nem nyűgözik le galaxisunk szépségei, számára a csillagok fényénél sokkal szebbek a csatahajók hajtóműveiből kicsapó lángnyelvek. Nyilvánvaló volt, hogy nem kalóz, mert feketepiac sem volt. A raktérben legfeljebb csak birodalmi pilóták skalpjai lehettek.Mióta eljöttem, csak arra tudok gondolni, vajon merjek e szerencsét próbálni holnap egy Cutterrel, fejemen koronával. Még nem jutottam döntésre. Az biztos, hogy ma éjjel nem fogok jól aludni.
-
Peppo
őstag
válasz orientcx #44633 üzenetére
Egyelőre még nem mentem vissza Cutterrel. És mással sem. Ahogy mondod, amilyen jó volt tegnap a Heveri (összelövöldöztem vagy 3-400 millát), olyan pocsék ma a helyzet. Pár assasinationt azért felvettem, azokból legalább mindig van, és a material miatt jól jönnek, de hogy nem ma fogom túltölteni a bankszámlámat, az is biztos.
#44630duvi
Ha tényleg van rá esély, hogy jön az alfa február végén, akkor lassan elindulok a Beagle Point túrára. Vissza is kellene érni, mire jön. Elő is rendeltem gyorsan. -
Peppo
őstag
Próbált már valaki olyat csinálni, hogy FC-ből kiszedte a shipyardot, miközben más is tárolt a hordozón hajókat? Mi történik ilyenkor? Kidobja a hajókat? És ha igen, hova?
-
Peppo
őstag
válasz orientcx #44638 üzenetére
Lehet rosszul tudom, javíts ki, ha így van. Nekem, mint FC tulajnak nem kell shipyard, mert automatikusan megkapom ezt a szolgáltatást. Ugyanez igaz az outfitting esetében is. Ez eddig oké.
Bárki más is bedokkolhat, ha engedem, de csak egyetlen, az általa éppen vezetett hajóval. Ha ő is több hajót akar a fedélzeten tárolni, akkor viszont már kell, hogy legyen shipyard blokk is az FC-en. Ha meg modulokat is, akkor meg outfitting blokk is.
Nekem eddig volt is mindkettő, most viszont ki akarom dobni, mert kell a hely tríciumnak, elég messzire megyek. Csak közben tele a FC haver hajóival, ő meg a fene se tudja, mikor kerül a játék közelébe. Ezért lennék kíváncsi rá, hogy mi történik, a hajóival, ha kidobom a shipyardot.
A tippem nekem is az, amit írtál, hogy valami hasonló történik ahhoz, mint mikor felszámolják a FC-t, de a fene se tudja. Brit logika nem mindig úgy működik, ahogy azt mi gondoljuk.
-
Peppo
őstag
válasz Submarine #44644 üzenetére
Napról napra változik. Hétfőn nagyon jó volt. Pillanatok alatt összeszedtem 20 küldetést, és az összes teljesítéséhez elég volt kilőni 100 kalózt. Gyors pénz. Másnap meg nem volt semmi használható, csak pár assasination.
Egyébként az assasination kicsit változott. Eddig ha elit kalóz volt a cél, az kivétel nélkül vagy szólóban ült egy Corvette-ben, vagy wingben jött egy FDL-el, 2-3 Vulture társaságában. Másfélét még sosem láttam. Erre tegnap a wing egy Python volt és 3 Vulture, ráadásul azok nem is mind lőttek. Még jobb, hogy a Python meg sem mozdult, amíg nem lőttem rá, szóval simán szétbökdöstem a Corvette orrával. Ilyen könnyen sem jött 5 G5 material. Rögtön utána ugyanez még egyszer.
Pár alacsonyabb szintű küldetést is felvettem, azok meg csupa pályaelhagyó kalóz voltak, (az egyik egy DBX-ben!!! )akik telesírták az étert azzal, hogy ők valójában nem ezt akarták, és nem akarnak embereket bántani. Már kezdtem őket megsajnálni, de aztán beugrott, hogy darabjukért 3-4 Modified Firmware jár, szóval csak begyűjtöttem a skalpjukat. -
Peppo
őstag
válasz orientcx #44647 üzenetére
Én sört ittam a kantinban. Abban mi lehetett...
Ha egy fed huszár értékrendjébe belefér, hogy birodalmi pénzért irtson birodalmiakat, akkor a Ngalinn nem rossz hely erre. Ott minden küldetés a szomszédos Mainaniba szól, és utóbbiban emlékeim szerint van haz res. 4-5 frakció szokott adni küldetéseket, általában egy óra alatt össze is lehet szedni 20 darabot.
Persze előtte fel kell húzni a reput az ottani frakcióknál, ami nyilván kínokkal teli tevékenység a birodalom ellenségeinek.A zöldek azért így sem viszik túlzásba a reagálást. általában a góré már hulla, mire megérkeznek. Utána meg úgyis lelépek pajzsot tölteni és keresni az újabb delikvenst.
Az biztos, hogy a bányászatnál jobb. És most jobban is fizet.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Urby66 #44654 üzenetére
Grind most is van bőven, de azért jóval gyorsabban lehet csinálni, mint régebben. Akár materialról, akár pénzről van szó. Főleg, ha az embernek vannak pénzes haverjai, bár az ilyesmi felgyorsítja a kiégést, szóval annyira nem ajánlom.
Küldetések kb. ugyanazok, de elvileg ezen a téren az Odyssey fog hozni változást.
Hogy az FPS milyen lesz, azt nem tudjuk. A Frontier nem áraszt el minket információkkal. De még csak most jön az alfa, szóval amit eddig láttál, az lehet teljesen más a megjelenés idejére.
Szerintem nem érdemes újat kezdeni. Ha már eljutottál valameddig, azt ne kukázd!
-
Peppo
őstag
Köszi! Nagyon komoly ez a hely, nem is gondoltam, hogy vannak ilyenek. Aztán egy ajánlóban láttam ezt is, meg még néhányat.
Még próbálok lőni pár hasonlót a túra további részében. A következő (remélem, holnap) a Sagittarius, aztán megyünk ki a Beagle Pointra, és visszafelé is pár nevezetesebb vagy látványosabb helyszínt útba ejtünk.
Tök jó ez a home office, az ember munkaidőben (és közben ténylegesen dolgozva) át tud ugrálni a Carrierrel a világ másik végére. Nem mondom, el tudnám viselni, ha lehetne hosszabb útvonalat is adni a teknőnek, és nem csak 1-1 ugrást, de így is lehet vele haladni.
-
Peppo
őstag
válasz orientcx #44667 üzenetére
Kellett egy kis környezetváltozás. Az ottani vákuum sokkal jobb, mint a bubiban.
Később meglátogatom a Beagle Pointon lévő megye 8-as focistaképző kocsmát.
Hát igen a SC. Azt se nagyon tudom hova tenni. Szép játék, meg minden, de hogy mikorra lesz belőle valami, és mi lesz az a valami, azt kb. senki sem tudja. A bugok miatt nem bántom, egy ED játékosnak nem illik a konkurenciát ilyen alapon támadni.
Na de nekünk jön az Odyssey, remélem, még idén és nem az év vége felé! Kiszállhatunk a Corvette-ből is végre. Bár nem tudom, miért tennénk ilyet?
Arról volt valami, hogy esetleg új hajók is jönnek? Mondjuk a régóta lebegtetett Panther Clipper? Most, hogy van FC, és végre van értelme nagyobb mennyiségű áruval kereskedni, jó lenne valami, amivel nem 30 kör alatt lehet telepakolni a teknőt. De akár az Alliance részéről is jöhetne valami (ranghoz kötött) nagy hajó. Nem feltétlen harci gép, de persze szívesen látnám azt is.
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44669 üzenetére
Optimális esetben nem fogynak el a limpetek. De ez sok dologtól függ.
-Jó helyre kell menni. Random gyűrűhöz ne menj, az nagyon lassú. Legalább egy sima hotspotnál bányássz, de ha van lehetőség rá, hogy dupla vagy akár tripla hotspotra menj, az még jobb. Ilyen helyeken simán előbb tele a raktér, mint hogy kifogyj a limpetből.
-Fontos a megfelelő build. Raktér és limpet controller ideális elosztása. Ilyenekkel tele a net, Pythonra főleg, mert azzal sokan bányásznak.
-Gondolom, televeszed a rakteret limpetekkel. Szükség esetén lehet őket gyártani helyben is, de nekem sokszor bugos volt, így nem éltem a lehetőséggel.
-Megteheted, hogy ha a kalóz leszkennelt, és ír, hogy add át neki a rakomány egy részét, akkor átadod. Általában pár tonnát kérnek, vagy egy adott, nem túl magas értékű mennyiséget. Dobd ki nekik, összeszedik és eltakarodnak, de még akár te is visszaszedheted, nem fogják észrevenni, és van, hogy egymást kezdik lőni érte, mert azt hiszik, valamelyik ellopta.
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44674 üzenetére
Lehet, nem adtál nekik eleget, vagy nem időben. Egyébként nem lenne szabad lőniük. Ill. még az lehet, hogy nem egy kalózcsapat volt ott, hanem kettő. Ritkán előfordul.
Módosítottam rajta egy keveset. Itt az új.
Power plant kicsit nagyobb lett, ill. a thrustert lecseréltem. Nem kell feltétlenül A-t venned, de a sziklák között a manőverezés nagyon hasznos.
Optional modulok kissé kaotikusan voltak elhelyezve, ez most sokkal optimálisabb. Még akár az egyik cargot is lecserélheted limpetre, ha akaroid, bár ha robbantasz aszteroidát, akkor ennyi is elég. Tettem bele egy nagyobb prospectort, mert így két aszteroidát tudsz vizsgálni egyszerre. Sokkal gyorsabb, hatékonyabb. Persze megint ha csak robbantasz, akkor az egyes is elég. Ez a build viszont így jó lézeres bányászathoz is. Plusz raktam rá egy sub surface missilet, hogy ne kelljen otthagynod az ilyen aszteroidákat sem. Finomítóból ha befér a négyes, akkor az kell. Az is plusz 10 tonna raktér, ha teljesen tele a rendes cargo hely.
Point defence szerintem nem kell, ha lőnek rád, már régen rossz.
PP-t nagyobbra vettem, a C sem volt elég ehhez. De persze ez nem egy kőbe vésett build, inkább egy olyan kompromisszumos mindenes, amit lehet az aktuális célnak megfelelően tovább alakítani. Pl. ha lézerezni mész, akkor esetleg egy plusz collector, és plusz egy bányászlézer a seismic charge vagy az abbrasion blaster helyére.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44676 üzenetére
Azért szedtem le a lézert, mert mindenes hajót csináltam. És mert csak három egyes lézer volt rajta, pedig a Pythonra mehetne kettes is. De ha lézerezni akarsz, akkor érdemes úgy csinálni, hogy legyen rajta három darab kettes lézer. Ennél többet nem hiszem, hogy bírna a distributor. És ha már itt tartunk, a distributort cseréld A kategóriásra, mert a lézerekhez bírnia kell energiával! Vagy ha már van guardian distributorod, az még jobb.
Igen, minél több a lézer, annál gyorsabb a kitermelés. Persze, ha közben a limpetek nem bírják szedni, akkor tökmindegy. Ezért szerintem a 3 lézer jó lesz. Majd látod, melyik a szűk keresztmetszet. Ha nem bírják a limpetek, akkor az egyik cargo helyére mehet még egy ötös limpet controller.
A sub surface missile és az abrasion blaster fent maradhat, olykor szükség lehet rájuk.
Az a baj, hogy bányász hajókon általában luxus az automata dokkoló. Sajnos itt sosem elég a modulokból. Persze, ha nagyon nem megy a dokkolás, akkor oké, de érdemes inkább gyakorolni egy kicsit, mert később is bármilyen bányászhajót építesz, ugyanez lesz a baj, elfogynak a helyek. De harci gépeknél is gyakori eset.
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44683 üzenetére
Nagy hajóval akkor lehet probléma, ha szar a terep. Olyankor lehet, hogy csak távolabb tudod letenni. De ez ritka eset, és még ezek közül is sokra lehet találni megoldást, ahol méterre pontosan leírják, hova kell letenni a hajót.
Másik probléma lehet, hogy felderítőhajónál általában könnyű modulokat használunk, így pl. a thruster sem a legerősebb az ilyeneknél. Erősebb gravitáció esetén észnél kell lenni a talajhoz közelítésnél, mert aztán lehet, hogy már nem tudod elkerülni az ütközést. A pajzs sem a legerősebb, így sokat az sem véd. Minősített eset, ha a distributort is aláméretezzük, és akkor még boostolni sem tudunk.Material farmolásra megvannak a megfelelő helyek. Adatot a Jameson Crash Site-ról a leggyorsabb, manufactured matit a high grade emission-ök adnak leggyorsabban, raw matit meg a bubitól pár száz fényévre egy térségben lehet nagyon gyorsan szedni. Szelén kivételével mindnek van egy külön kis hotspotja, ahol kb. 20 perc alatt tele a tároló. Most nincs előttem a konkrét rendszerek neve, de ha még aktuális, este meg tudom nézni.
Aztán material tradereknél már arra cseréled, amire akarod.
-
Peppo
őstag
válasz _stick_ #44710 üzenetére
A harcot még ne nagyon erőltesd, míg nem állsz jól a mérnökölt cuccokkal!
A DBX build nagyjából jó. Fegyver nem kell rá, semmi értelme, és ugyanez igaz a chaff-re is. Egyébként meg felderítő hajónál kb. annyi a lényeg, hogy az FSD legyen a lehető legjobb, minden más meg a legkönnyebb, és minden fölösleges cuccot ki kell dobálni a hajóból.
-
Peppo
őstag
válasz _stick_ #44713 üzenetére
Mindegy. Pvp persze még durvább, oda az abszolút maximum kell, de egy alap hajóval, legyenek rajta akár A kategóriás cuccok is, egy magasabb szintű npc is darabokra szed pillanatok alatt, és megkarcolni sem fogod. Alacsony szintű küldetéseket persze be lehet vállalni, ott általában az ellenfél is gyengébb, de még ott is fognak érni meglepetések.
-
Peppo
őstag
válasz Submarine #44727 üzenetére
Pár pöttyöt látni, csak sokkal kevesebb van, mint itt. Gondolom, azok galaxisok, bár lehet pár elérhetetlen távolságban lévő csillag is. A változás mindenesetre látványos így, hogy pár napja még bent voltunk a galaxis közepén, ahol olyan volt az ég, mint egy karácsonyi égősorral borított fal.
Az utolsó két szint tényleg nagyon lassan megy. Állítólag érdemesebb thargoid scoutokra vadászni, mert az mind elit. Igaz, az nem fizet olyan jól. Kár, hogy arra nem lehet küldetéseket felvenni.
-
Peppo
őstag
válasz -ZeeZee- #44730 üzenetére
Nem tudom, ha hajóval lövöd a pilont, az működik-e. SRV-vel szokott a nép guardianozni, azzal tuti működik.
Azért még fél xp-t kapsz a masterekért is (sőt, az expertért is 25%-ot), szóval érdemes őket is lőni (és persze a pénz miatt is), de tény, hogy itt kezd nyögvenyelőssé válni a dolog. És úgy látom, már a thargoid meta sem működik.
-It takes approximately 2,225 experience points to go from Deadly to Elite Combat ranking. This equals 1,780 Elite kills, or approximately 2,400 kills based on a more average distribution of ships.
Jó, hogy ezt annak idején nem olvastam el.
-If a player has crew members (including AI crew members), combat experience points will be evenly split between them. Having one AI crew member roughly halves the experience points gained, doubling the number of kills required in order to rank up.
Szóval crew ne legyen nálad. Azt nem tudom, hogy ez akkor is igaz, ha nincs aktiválva. Xp-t olyankor elvileg nem kap.
Fighting Thargoid Interceptors requires the use of specific weapons that deal Anti-Xeno damage, as Interceptors have special resistances. Thargoid Scouts have weaker resistances and normal weapons are viable against them.
Ez szép, csak Interceptorra vadászni elég hosszadalmas dolog. Egy haz res annyi idő alatt tíz dangerous-elite hajót ad.
Thargoid Scouts were originally Elite-ranked NPC units, and rewarded the highest possible amount of Combat rank experience when destroyed. Given the relative ease and quickness with which large numbers of Scouts could be destroyed compared to other Elite-ranked ships, this made Scout hunting the most efficient method of rising in Combat rank. Frontier Developments reduced the rank of Thargoid Scouts on December 8, 2020 as part of a series of balancing changes, ending their dominance of the Combat rank meta.
Szóval már ezekre sem érdemes vadászni.
-
Peppo
őstag
válasz Deaxus #44740 üzenetére
Az a megoldás. Jó 13 km-re fel lehet húzni vele a "látótávolságot" egy A kategóriás sensor esetén. A pve farmolós hajóimra mindre ilyet tettem, nagyon hasznos tud lenni res site mellett.
Fura. Semmi különöset nem ír, csak hogy menj el a Nuenets-be, és ott szkenneld le a beacont. Próbáld meg még egyszer, hátha valamit nem jól csináltál!
Egyébként van rá esély, hogy a rendszerben krúzolva megpróbál kiszedni, ill. nekem sokszor volt olyan hasonló küldetéseknél, hogy a res site mellett egyszer csak ő is megjelent.
De ha más nem, a beacont szkennelve meg kell jelennie a signal source-ok között egy mission target feliratúnak is. Kékkel jelöli is a nav menüben. (Signal source csak supercruise-ban látszik, erre figyelj!)
A másik lehetőség, hogy kapsz egy üzenetet, hogy mégsem itt van a fickó, hanem lépj kapcsolatba a kontaktoddal egy másik rendszerben, és ő majd elmondja. Az egy kicsit komplikáltabb, de az sem vészes. -
Peppo
őstag
Sok hülyeség van benne, az tény. Pl. ez is, hogy egy 300 tonnás szenzorrendszer kell ahhoz, hogy 13 kilométerre tudjon érzékelni egy hajót. Meg a modulok is megérnének egy misét. Pl. egy collector limpet irányításához akkora modul kell, ami elfoglal két tonnányi rakteret. Már ez is vicc. De, hogy egyszerre négyet is irányíthass egyetlen modullal, már egy 128 tonnás hely kell. Vagy a dokkoló computer, ami külön modul, pedig valójában nem is ő irányítja a hajót, hanem az állomás visz be távirányítással. De azért elfoglal két tonnát a raktérből. v És ha egy nyolcas helyre teszed, akkor meg 256-ot.
Lehetne sorolni, sok van még ezekből. Nyilván maradnak is, hiszen alapjaiban kellene átdolgozni a játékot ahhoz, hogy ezeken változtassanak. Elfogadjuk, mert ezekkel együtt is ez egy jó játék. De azért, ha egyszer lesz ED 2 (újabb 30 év múlva), remélem, ott már valami más megoldást alkalmaznak.
A legtöbb esetben valóban a súlycsökkentés a jobb. De akadnak kivételek, pl. egy olyan PvE hajó, amelyet CZ-ben történő lövöldözésre, vagy res site mellett massacre mission teljesítésére építesz, ott nagyon hasznos tud lenni az a plusz látótávolság. Megéri érte beáldozni egy keveset a mozgékonyságból.
Igazából az a nonszensz, hogy egy-egy modulnak elképesztő paraméterei vannak.Szerintem i,s ha sok ilyen mission aktív, akkor a res site jobb. Sokszor egyébként oda is utánad jönnek. Egy ki-be ugrás, vagy menübe kilépés belépés. és sokszor azonnal ott is van valamelyik assasination célpont. Volt olyan, hogy egy órányi lövöldözés alatt mind az 5 ilyen ügyfél meg is jelent magától, nekem csak be kellett őket gyűjteni.
Anacondák szoktak azzal trükközni, hogy egyedül várnak, de hívják a haverokat, ha megtámadod őket.
Kedvenceim mostanában a winges Pythonok, akiket simán szét lehet pöckölni, és nem támadnak meg. Korábban FDL wingek voltak, az meg ugye sokkal fürgébb, nehezebb volt megbökdösni.
Az egyedüli, amelyik elit mission ellenére egyedül jön, az a Corvette-ben ülő kalóz. Vicc, hogy hamarabb szétesik, mint egy FDL.[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
Ugrótáv nem fontos, ez a hajó nem utazásra van szánva. Egyébként van benne egy FSD booster, 25 körül ugrik, ami elfogadható. De nincs rá szükség, mert a FC közvetlenül a res site mellé van mindig leparkolva. Ugrani csak akkor szokott, ha valamelyik assasination miatt egy szomszédos rendszerbe kell menni. Oda ez a táv eddig mindig elég volt.
A mozgékonyságról meg annyit, hogy azért maga a hajó is bazi nagy és nehéz (Corvette, Cutter és T10) szóval ez a 300 tonna, bár soknak tűnik, alig érezhető változást okoz. Viszont az, hogy a mission target hajót kiszúrom 12 kilométerről, és elkapom, mielőtt elugrik, vagy valaki más szétlövi, bőven kárpótol ezért a kis kellemetlenségért. Vagy éppen az, hogy nem kell odarepülnöm és megnézni, ki az illető, mert messziről leszkennelem. Sok időt spórolhatok meg ezzel.
De ez tényleg egy speciális eset. Nyilván PvP hajóra nem tennék ilyet, sőt, úgy igazán semmilyen más buildbe nem illik bele. Azokba mehet a könnyített D verzió.
Persze, lehet kompromisszumos megoldást találni, mint amilyen a light weight A vagy a long range D. Ezeket nem próbáltam.
-
Peppo
őstag
A teljes igény negyedénél több ne legyen nálad a raktérben! Ha kevesebbel mész, a maximális árat kapod.
Én is el tudnék viselni valami armory jellegű szolgáltatást, ahol előre eltárolt buildek alapján lehetne gombnyomásra felszerelni a hajót.
Van pár kényelmi funkció, ami nekem eléggé hiányzik a játékból. Pl. ez is.Sajnos ennek hiányában marad a pakolgatás, vagy venni kell több hajót. Én úgy oldottam meg, hogy azért sem vettem egynél többet egyikből sem (leszámítva a raktárnak használt T10-eseket), hanem minden feladatra másik típust használok. Így lett bányász a Cutter, pve a Corvette, felderítő az Anaconda, trade missiont a Python csinál, bubin belüli ügyintézésre meg ott a Sidewinder ill. ha messzebb kell menni, a DBX. A felsorolás persze nem teljes.
[ Szerkesztve ]
-
-
Peppo
őstag
Kíváncsian várom. Az, hogy egyszerre részese lehet a harcnak a gyalogos, a hajó az SRV és a kis vadász, elég sok lehetőséget ad. Pláne pvp-ben. Remélem, azért a hajók is kapnak új mérnökölési lehetőségeket (és felszerelést), nem csak a gyalogosok, de önmagában már az utóbbi is sokat dobhat a játékon!
Ha már az SRV nem mérnökölhető, azért pár újabb típus jöhetne belőlük. (Vagy legalább valamilyen mértékben a felszereltségüket lehetne változtatni.) Pl. hajó elleni harcra nagyon kevés lesz a kis fedélzeti ágyú, oda valami komolyabb cucc kellene, ellenben felderítési célokra bőven elég a mostani is.
Új hajóról esetleg volt szó? Egy nagy DLC-be azért legalább 1-2 típus jó lenne.Tudom, telhetetlen vagyok.
Fura. Nekem eddig a supporttal nem volt semmi baj. Azonnal felfogták, mit akarok nekik írni, pedig semmivel nem fogalmaztam meg jobban, mint te.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz -ZeeZee- #44791 üzenetére
Függetlenül az ilyen érdekességektől, eddig az ED supportról rosszat nem tudnék mondani. Mindig segítőkészek voltak, és folytattam már le velük komolyabb nyomozást is, végül szerencsére sikeresen.
Örülök, hogy neked is megoldódott a dolog!
A Guardian vadászgépek amúgy jópofák, érdemes mindet kiszedni. Én leginkább a Lance-et reptetem, de mind használható.
-
Peppo
őstag
Valamit csináltak a bányászattal, mert megint egész használható lett a sub surface mining. Tríciumot kellett túrnunk, hogy haza tudjam hozni a carriert. A Coloniatól pár ezer fényévnyire van egy tripla hotspot, ott parkoltunk le. Népszerű hely lehet, mert volt ott másik FC is.
Lézerrel elég lassan ment a dolog, de aztán kipróbáltam a rakétázást. Pulse wave scannerrel lövöldözve kb. minden második világító aszteroidában volt legalább egy sub surface deposit, de sokszor 3-4 is, és egyszer egy ötöst is találtam. (Kár, hogy pont akkor bugolt be a játék. )
Kb. 2 óra alatt telerakható egy 500-as raktér, és ha van hozzá map, akkor hamarabb is. Ill. ha nem Cutterrel, hanem valami fürgébb hajóval mennék, még jobb időt lehetne futni. Nem tudom, ez csak a trícium esetében megy ilyen gyorsan, vagy pl. LTD is szedhető hasonló sebességgel. Az biztos, hogy a lézerezésnél sokkal gyorsabb. És sokkal-sokkal szórakoztatóbb.Az első mondat nagyon tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44798 üzenetére
Azt, hogy az aszteroidamező bár véletlenszerűnek tűnik, valójában mindig ugyanúgy néz ki. Ha találsz benne egy tájékozódási pontot, akkor utána onnan elindulsz egy fix irányba, akkor ha legközelebb is ugyanígy teszel, pont ugyanazokat az aszteroidákat fogod látni, ugyanolyan elrendezésben. És, ami a lényeg, a bennük lévő cucc is ugyanaz. Ha kibányászod, akkor két óra, mire újratöltődik, de utána megint ugyanannyi érc lesz benne.
A mapped mining lényege, hogy megjegyzik az értékes aszteroidákat, és legközelebb már csak ezekhez mennek. Beugranak a feltérképezett hotspotba, megkeresik az első aszteroidát, kiszedik, aztán a következőt és így tovább. A tájékozódáshoz vagy videókat vagy képsorozatokat használnak, ezekből van feltöltve elég sok. Általában ezek egy adott hotspotra/res site-ra érvényesek, mert a belépési pont ezeknél adott.Egy videó erről. Kicsit hadarva beszél, de szerintem érthető.
(A mapped mining egy extrém verziója volt nyáron a Tojás (The Egg), amelyből igen sokan gazdagodtak meg, mivel némi rutinnal és egy Fleet Carrierrel 0,5-1M közötti óránkénti hasznot tudott termelni, mivel ott még a két órás újratöltést is ki lehetett kerülni. Sajnos a módszer ma már nem működik.)
-
Peppo
őstag
Most nem tudom tesztelni, mert elég messze vagyok bármitől, ami vissza tudna lőni, de a turreted fegyverek lőnek akkor is, ha nem jelölök ki célt? Arra gondolok, hogy mondjuk kimentem mosdóba, közben valami kis ártatlan kalózpalánta rám lő, akkor visszalő rá a hajó magától? Vagy csak akkor, ha ki is jelölöm neki a célt?
-
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #44805 üzenetére
Igen, én is így tudom, és pár perccel ezelőtt néztem egy videót Yamiks-tól, amelyben kb. azt mondja el, amire én is gondoltam mostanában. Vagyis hogy akár pénz farmolásra is jó lehet egy ilyen cucc. A lényeg, hogy fel kell venni egy csomó massacre küldetést egy adott rendszerbe, a legjobb, ha wingben toljuk, és mindenki felvesz 20 küldetést. Aztán bemenni az adott rendszerben egy res site-ba (szerintem itt a low vagy normál jobb, mint a haz res), lehetőleg erős pajzsokkal szerelt nagy hajókkal, amelyek tele vannak lézerekkel (long range vagy efficient és ami a lényeg, turreted). Kiengedni a kis vadászokat is, az is plusz tűzerő, és várni. Némi rakomány is kell a hajó gyomrába, hogy megtámadjanak a kalózok, és aztán a hajó(k) elintézi(k) a többit. Ide akár még T10-esek is tökéletesen megfelelnek.
Gyakorlatilag ott lehet hagyni órákra a játékot, és mire visszaérünk, összességében lesz több százmillió értékű leadható küldetésünk.
Tudom, kicsit undorító módszer, de kíváncsi vagyok, működik-e.A tríciummal kénytelenek voltak csinálni valamit, mert így ,hogy már a Colonián sem árulnak, szinte lehetetlen lett volna vele egy hosszabb utazás. Aztán persze a megfelezett üzemanyag-fogyasztás jót tett a dolognak, de még így sem fért volna bele egy út a galaxis túloldalára és vissza. De most aránylag jól bányászható, szerintem ezért nincs túl nagy morgás a játékosok részéről.
Az LTD-t emlékeim szerint egy időben sz.rrá nerfelték, ezek szerint most sem jobb a helyzet. Az eladási ára sem valami nagy szám. Lehet, most tényleg a painite a legjobb. Azt próbáltam pár hónapja, nem volt vészes.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- iPad topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- További aktív témák...
- Apple AirPods 2 bontatlan 1 év Apple garancia
- ÚJ Playstation 5 FW 5.10 (exploitolható), lemezes
- Assassins Creed THE REBEL COLLECTION ( 2 JÁTÉK ) /// Szinte Új // Számla + Garancia
- AKCIÓ! iPad (9. generációs) Wi-Fi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- 1év garanciával olcsó Irodai mini pc MONITORCENTER
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen