-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peppo
őstag
Az már nagyon fejlett így is. Több órányi közelharc Cutterrel, miközben fürge kis rohadékok vesznek körül, hihetetlen ütemben tudja bővíteni.
Igen, amúgy a Krait tényleg jól működött bányászhajóként. De mikor lövöldöztem vele, láttam, hogy arra talán még jobb. Legalábbis nekem nagyon bejött ebben a szerepben. Méretéhez képest jól fel lehet fegyverezni, és mozogni is elég jól lehet vele. Most nagyon az az érzésem, hogy belőle lesz a thargoidvadász hajóm.
-
Peppo
őstag
Ugyanazon a napon királynak lenni a Birodalomnál, mikor admirális leszel a Föderációnál, az annyira nem is rossz. Nem ez volt a terv, de végül így jött össze.
Kár, hogy a hajókon meg pár belépési engedélyen kívül nem jár más előnnyel. Igazán adhatnának érte valami bónuszt vagy kiváltságot. -
Peppo
őstag
válasz truefx #40062 üzenetére
Én ott nem is jártam még. A föderációs rang hagyományos módon lett meg rengeteg szállítóküldetés és kalózirtás által. Mire megtudtam, hogy létezik a Ceos-Sothis, már megvolt a Corvette-hez szükséges rang. Azóta meg szép lassan a maradék kettő is.
A birodalmi rangot már én is az erre legalkalmasabb helyen húztam egészen duke-ig. Aztán most, hogy haver is odament rankozni, megcsináltam a fennmaradó kettőt. Akkor vettem észre, hogy közben a föderációs rangom is már vagy két hete megvan, csak meg kellene csinálni hozzá a küldetést. Így lett meg egy nap alatt mindkét helyen a rang.Egyébként azt olvastam, hogy passenger rescue küldetésekkel elég jól lehet rankozni. De ezt nem próbáltam.
-
Peppo
őstag
Lehet, hogy összesen egy heted van rá. Bár én nem úgy emlékszem, de azért pénzt sem mernék rá tenni.
Pénzkeresésre tényleg a bányászat a legjobb. A többi sajnos a közelébe sem ér, ha az idő/pénz arányt nézzük. Havernak most húztunk elit rangot kereskedelemből, hogy végre leszállhasson a Jamesonon. Két nap alatt megvolt úgy, hogy csak napi pár óra. Mi egy dupla painite hotspothoz mentünk, ott keresni se nagyon kellett, minden második aszteroidában volt cucc. Nagyon hamar rengeteg pénzt össze lehet szedni vele.
Ha a monotonitást nehezen viseled, akkor szép lesz neked federal vagy imperial rankot húzni. Pedig kalózirtásra szerintem még mindig a legnagyobb csatahajók a legjobbak. Az a tűzerő...
-
Peppo
őstag
Azért szeretem a nagy hajót, mert azzal nem kell válogatni a célpontok között, és az sem probléma, ha wingben jönnek, ill. ha nincs segítség. Az is előny, hogy újratöltés nélkül 20-30 kalózt simán ki lehet iktatni vele. És ha a pajzsok tetszenek, akkor pláne tudom ajánlani a nagyobb dögöket. Egy nagy pajzs, és 8 fullra tolt shield booster egészen durva dolgokra képes.
Az FDL jó kompromisszumos megoldás. A tűzereje egész jó, és a hajó is fürge. Mindenképpen előrelépés egy Vulture után. Rammingot nem próbáltam vele, de alighanem könnyen kivitelezhető egy ilyen mozgékony hajóval.
Jó pénz van a kalózirtásban, de csak ha előtte sok küldetést felvesz az ember. Össze szoktam szedni 15-20 ilyet, mielőtt nekiindulok, aztán egyben letolom az egészet. Általában a küldetések felvétele tovább tart, mint a teljesítésük , de előbbit lehet úgy is csinálni, ha közben filmet nézek vagy valami hasonló.
-
Peppo
őstag
válasz wollnerd #40094 üzenetére
A fordulékonysága tényleg szörnyű, másképp kell vele bánni, mint egy Corvette-tel vagy valami még fürgébb hajóval, de azért elég jól el tudtam vele lövöldözni. Felnyomtam a pajzsát amennyire csak tudtam, jó sok resistet is kapott, így nem nagyon tudja megkarcolni sem semmi. Rammingra brutál. Amit azzal felöklelsz, annak nagyon fog fájni.
És legalább gyors. Ha nem is tud fordulni, de hamar odaér bárhova, és a menekülő hajókat is el lehet vele kapni. -
Peppo
őstag
A tech brokernél a human tech-ek közül melyiket érdemes kifarmolni?
Van egy olyan perverz vágyam, hogy kifarmolom az összeset plusz minden guardian cuccot is, de igyekszem ezt elnyomni magamban. Az a 200 technécium, amit ki kellene ásni, és az a még hiányzó 13 weapon blueprint kicsit soknak tűnik.
-
Peppo
őstag
válasz fejesg2 #40143 üzenetére
Ha nincs fullra fejlesztve (minden A kategóriás), akkor nem érhet többet 1-2 milliónál, ami egy komolyabb hajó árának töredéke. Annyiért tényleg nem sok értelme van eladni. Főleg úgy, hogy ha már a magasabb haszonnal járó tevékenységekben otthon vagy, akkor ennél sokkal komolyabb összegeket tudsz szerezni nagyon rövid idő alatt.
Persze ha nem használod az új hajó megvétele után, akkor nyugodtan eladhatod. Ha később kell, majd veszel másikat.
-
Peppo
őstag
A Shock Cannont ha lehetne mérnökölni...
-
Peppo
őstag
válasz Harlekin77 #40150 üzenetére
Jó lenne. Nem tudom, terveznek-e ez ügyben valamit, de nem lenne rossz dolog, ha végre lehetne tuningolni az experimental cuccokat is.
Tegnap próbáltam először a shock cannont, és nagyon bejött. Egy efficient tuninggal brutális lenne. Persze lehet, hogy pont ezért nem lesz rá lehetőség a későbbiekben sem.
-
Peppo
őstag
válasz 3.Aragorn #40186 üzenetére
Felmerült több kérdés is.
Harc: Igazából akkor is nyugodtan lehet harcolni, ha szar hajód van. (A szar hajó azt jelenti, hogy nincs tuningolva a fegyver és a pajzs. Addig sajnos még egy A kategóriás cuccokkal szerelt hajó is kevés.) A lényeg az, hogy vagy nav beacon mellett vagy resource site-nál tedd, és utóbbi ne legyen hazardous. (Conflict zone-ba ne menj, az elég kemény hely!) A lényeg, hogy sose te lőj először! Csak meg kell várni, hogy a kiszemelt kalóz összeakadjon a védelmi erőkkel, és mikor már javában lövik egymást, pár lövést meg kell ereszteni a célpontra. Ezt 5-10 másodpercenként érdemes ismételni, hogy a játék ne felejtse el, hogy te is támadod a célpontot. De bőven elég 1-2 lövés, így a célpont nem fog ellened fordulni, hanem a rá nézve nagyobb fenyegetést lövi. Ha a célpont wingben van, akkor óvatosabban kell eljárni, mert a haverjai lehet, hogy téged fognak kinézni maguknak.
Kicsit agresszívabb megközelítés, ha a "van 3 bátyám, leverlek kisköcsög" taktikát alkalmazod, vagyis belelősz egyet a célpontba, majd gyorsan elhúzol a védelmi erők hajói felé. Ők azonnal érzékelik, ha harc folyik a közelükben, és azonnal ki is választják célpontnak azt, aki wanted státuszú. Gyorsan mögéjük húzódva a célpontod szépen nekik szalad, és miután azok megsorozzák, ő is célpontot vált. Pár lövést kell csak így kibírni, azt meg azért egy vacakabb hajóval is meg lehet csinálni. Aztán a recept ugyanaz. Néha meglövöldözni, hogy érezze a törődést, de a lényegi munkát rábízni azokra, akiknek megfelelő hajójuk van a feladathoz.
Massacre küldetést is be lehet vállalni mellé, így több pénzt lehet érte kapni, de eleinte elég a kisebbeket, ahol legfeljebb 10-20 kalózt kell kilőni. Aztán később, ha már megy a dolog, lehet nagyobbakat is.
Olyat viszont ne vállalj be, ahol egy nevesített kalózt kell kilőni, mert azok általában elég erősek, és ott nem biztos, hogy lesz melletted segítség.Powerplayt nyugodtan csinálhatsz, vannak békében, nyugalomban megcsinálható feladatok is. Sima teherszállítás pl. Elsőnek Aislingot ajánlom, az általa adott prismatic shield, vagy ahogy itt nevezik, Barbi-pajzs egy igen hasznos cucc.
A bányászatról mindenképp nézz pár videót, sokat segít. Mostanában a dupla Painite hotspotok tűnnek a leginkább jövedelmezőnek. Ezekhez nem is kell más, csak pár bányászlézer, meg egy nagyobb raktérrel bíró hajó. Próbáltam én is, tényleg nagyon durva pénzt lehet vele szerezni rövid idő alatt.
Ha szállítóküldetésekben gondolkodsz, amelyek szintén elég jó pénzt hoznak, akkor egy Asp Explorer, majd később egy Python beszerzése hasznos lesz. Ezek nagyon jók a feladatra, és a Python meg kb. mindenre. Azt át lehet építeni bányászatra vagy akár harcra is a későbbiekben. Az Asp meg megmaradhat felderítőnek, mert szép nagyot lehet vele ugrani.
Maxolás alatt alighanem azt érti, hogy az adott rendszerben az ott lévő frakcióknál (akik a küldetéseket adják) a státuszodat minél magasabbra húzni. Magasabb státusz jobb küldetéseket eredményez, és ezekből több pénzt. Ezért érdemes befészkelni magad egy jobb rendszerbe és egy darabig ott csinálni a küldetéseket.
A Naaprendszerbe majd akkor léphetsz be, ha a Föderációnál a státuszod kicsit magasabb lesz. Érdemes amúgy, sok állomás van itt, és elég jó küldetéseket lehet kapni.
-
Peppo
őstag
válasz 3.Aragorn #40190 üzenetére
Hát igen, ő több szempontból is jó választás.
A kalózoktól általában nem kell félni. Nem nagyon tudnak ártani neked. Néha megkergetnek supercruise közben, de azokat le lehet rázni. Állomások közelében meg már nem bántanak, még ha utánad is jöttek, akkor sem. Arra figyelj csak, hogy ha kimész lövöldözni rájuk, ne maradjon nálad rakomány, mert akkor azonnal támadnak. Evidensnek hangzik a dolog, de el lehet feledkezni róla, és kellemetlen meglepetést okozhat, ha a téged szemlélő elit anaconda a csalódott továbbállás helyett úgy gondolja, hogy megnézi a rakteredet belülről.
Persze, a szállítóküldetésekben, és főleg a bányászatban sokkal jobb lóvé van, ezt nem tudja megközelíteni semmi más. De azért a későbbiekben némi szervezéssel a kalózirtásból is szép pénzt lehet szerezni.
A birodalmi státuszod önmagában semmi problémát nem okoz a Föderációnál. (És ugyanez fordítva is igaz.) Ők csak arra haragszanak, aki irtja a hajóikat vagy a bázisaikat rongálja. De a minősítésed bármikor tudod náluk javítani, ha nekik csinálsz küldetéseket. Egyébként tőlük nyugodtan lehetsz a másik superpower legjobb barátja is.
-
Peppo
őstag
válasz 3.Aragorn #40198 üzenetére
Hidd el, a bányászatnál jövedelmezőbb dolog nincs a játékban. Óránként százmilliós nagyságrendben lehet vele keresni, ezt még a jobb szállítóküldetésekkel sem lehet elérni.
Az aszteroidarobbantás az emelt szintű bányászat (bár nem nehéz, ha az ember ráérez), de mostanában van egy még ennél is sokkal egyszerűbb, ráadásul akár jövedelmezőbb bányászati forma is, az pedig a dupla painite hotspotok keresése.
A lényege annyi, hogy olyan helyet kell találni, ahol több painite hotspot van, és ezek között vannak olyanok, amelyek összeérnek. Ilyenkor a két terület metszetében egészen durva arányban lesznek olyan aszteroidák, amelyekben van painite. Ráadásul ezek többségét nem kell robbantani, hanem egyszerűen a bányászlézerrel ki kell belőlük égetni a cuccot. (Persze van néhány, aminek a magjában is van painite, ha akarod, ezeket robbanthatod is.)
Nem kell hozzá más a hajóra, csak egy prospector limpet controller, az aszteroidák összetételének megnézéséhez, néhány collector limpet controller, mert sok kis szilánkot kell szedni, pár bányászlézer, és egy jó nagy raktér, tele limpet drone-nal.Szóval surface scannerrel meglövöd a bolygó gyűrűjét, látod a hotspotokat. Megkeresed azt, ahol két painite összeér, és odamanőverezel, ahol a közös terület van. Simán minden 3. aszteroidában lesz painite, és csak annyi a dolgod, hogy kiszedd belőlük. Nagyon jó pénz van benne. Havernak pár hete ezzel húztunk nulláról elit merchant rangot pár nap alatt.
Kalózok miatt nem kell aggódni, azok akkor egyszer megjelennek, mikor odaugrasz az aszteroidákhoz. Szkennelnek, csalódottak lesznek és eltakarodnak. Többet nem jönnek, amíg nem lépsz át supercruiseba. Legfeljebb mikor tele raktérrel ugrálsz az eladási hely felé, megpróbálnak kiszedni sc-ból, de hát ez vele jár a melóval. Le kell rázni őket.
Van itt egy oldal, amely megmutatja, hol érdemes kapirgálni ilyen dupla hotspot után, és azt is, hol érdemes eladni a cuccot. Írja azt is, hogy a feltüntetett árak mennyire újak. Ezek ugye változhatnak, szóval oda érdemes vinni a cuccot, ahol a legfrissebb árak vannak.
http://edtools.ddns.net/miner
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
Egy geológiai hotspot mennyi idő után töltődik újra?
-
Peppo
őstag
válasz fejesg2 #40212 üzenetére
Inkább, de ha már teherszállítás, akkor érdemes egy Pythont venni. Nagyobb a raktere, de amúgy szinte ugyanazt tudja, mint az MKII. Persze drágább, de megéri.
Ha viszont sehogy nem jön össze annyi pénz, akkor az MKII jó választás. Még egy kisebb pajzzsal felszerelve is 200t raktere van, és az ugrótávja is korrekt.
-
Peppo
őstag
válasz 3.Aragorn #40227 üzenetére
A tuning alatt nem csak az A kategóriás cuccokat értem. Sőt, azok a dolog könnyebb része! Sokkal fontosabbak a mérnökök által felspécizett cuccok, leginkább a shield boosterek. Ezek adnak resistet a pajzsaidnak, így minden bekapott találat eleve kevesebbet sebez, így a pajzsod sokkal tovább bírja. Ha ezek megvannak, akkor lesz a hajód ténylegesen harcra képes. Addig viszont nagyon kell vigyázni.
Ha hosszabb ideig használható páncélt romboló cuccot keresel, javaslom a cannon ill. multi cannon variánsokat. Lézerrel kombinálva igen kellemes, de pl. a multi cannonok nagyobb hajókon önmagukban is használhatók. Elég sokat irtottam kalózokat full multi cannon Corvette-tel, és nagyon hatékony volt. A pajzsot kicsit lassan bontja, de utána széttép bármilyen hajót. Ugyanez tökéletesen működik egy Python/Krait II hajón is. Azokon is van 5 hardpoint, amelyek már elég komoly tűzerőt tudnak hordozni. Persze ezek is mérnök által nyerik el az igazi képességeiket. Nagyobb tűzerőt, hatékonyabb pajzsbontást lehet szereltetni rájuk, és bizony nagyon megérik az ilyenek.
-
Peppo
őstag
válasz 3.Aragorn #40231 üzenetére
A pénz része jelentéktelen. Pár millió legfeljebb, de közben úgyis csinálsz olyan dolgokat, amelyekkel sokkal többet összeszedsz. Ami a nehezebb, az a különféle materialok összeszedése. Na az el fog tartani sokáig, mert sokféle kell, és ezeket sokféle módon lehet összeszedni.
Maguk a mérnökök nem annyira küldetések által lesznek elérhetők, bár akad ilyen is, hanem bizonyos dolgok teljesítése után. Pl. van olyan, aki csak akkor áll szóba veled, ha bányásztál már 500 tonna bármit, ill. le is kell neki szállítani 10 tonna painitet. (Fentebb 1-2 napja írtam ennek igen gyors menetét.) Egy másik mérnöknek az kell, hogy eltávolodj a kezdő pozíciódtól pár száz fényévnyire, és vigyél neki egy meta alloyt. (Lesz olyan is, akinek a kedvéért 5000 fényévre kell menni.) Aztán van olyan is, akinek kell 100000 kredit értékű bounty vouchert vinni. És lesz egy különösen idegesítő, akinek az kell, hogy kereskedj 50 különböző állomáson. (Ez utóbbit ajánlom már most elkezdeni, mert az nagyon szar, ha akkor kell egyben megcsinálni. Bárhova bedokkolsz, vegyél/adj el valamit! Nem kell nagy értékben, a legolcsóbb cuccok is megteszik.)
Szóval ilyeneket kérnek. Lesz kb. 20 mérnök, mindenféle vágyakkal, de mire ezeket teljesíted, a játékot is megismered. Felfogható egy hosszúra nyújtott tutorialnak. A mérnökök által kínált módosítások viszont bőven megérik a fáradozást. Egészen más egy jól felpimpelt hajó egy olyanhoz képest, ami most jött le a gyártósorról. Komolyabb harci gép pl. nem létezik mérnökölés nélkül. De egyéb fejlesztések is nagyon hasznosak. Pl. megnövelt ugrótáv, könnyített alkatrészek, erőmű teljesítményének növelése, stb. Egészen más lesz a játék, miután ezeket elérted.
-
Peppo
őstag
Jó is az, és bárki bármit mond, nagyon szép hajó. Bár igazán jó festés sajnos nincs rá.
Ami a gyengesége, az a kicsi ugrótáv, és hogy nem túl sok modul fér bele. A legnagyobb is csak ötös, így a pajzsa el tud fogyni nagyobb csaták közben. De felmehet rá 6 shield booster, ami azért valamennyire kompenzálja a dolgot.
A tűzereje nagyon jó, és piszok gyors és fordulékony gép. Öröm vezetni. Nekem az energiával nem volt gondom, bár nem a legnagyobb energiazabáló cuccokkal raktam tele.Mindenképpen ajánlani tudom csak, nagyon jó kis gép.
(#40241) Flynth Na az mondjuk igaz, hogy aki azt kitalálta, azt hosszas felderítő misszióra kellene küldeni a thargoid övezetbe.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
Kipróbáltam, nekem nem működött. Sőt, az egész hotspotban összesen egy darab needle crystalt találtam, pedig előző nap volt benne 4 is. Aztán kilogolás után már egyet sem.
Végül elegem lett az egészből, elmentem egy aránylag sík terepre fém meteoritokat keresni, abból összejött, amennyi kell. Messze a technécium túrása volt eddig a legundorítóbb. A többiből aránylag könnyen sikerült szerezni, de ez agyfasz.
-
Peppo
őstag
Thrustert fullra csak viszonylag későn tudsz húzni, ahhoz kell Palin prof, és az 5000 fényéves túra. (Igaz, Felicity is tudja hármasig húzni.) Ha már mindenképp gyors nagy hajót akarsz, a Cutter jobb. Pocsékul fordul, de ez igaz az Anacondara is. Viszont húzott motorral harci felszereléssel is 500 körül boostol.
(#40247) a2d2 Nem vészes az a cockpit, hamar megszokja az ember. De tény, hogy elég buta megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz 3.Aragorn #40251 üzenetére
Nyugi! Az ASP-et hamarabb szétlövik, mint hogy az üvege betörne.
Erre van a life support. Minél magasabb kategóriájú, annál tovább életben tart, de ilyenkor azonnal el kell indulni valahova, ahol be tudsz dokkolni, mert csak pár perced van. Mondjuk vicces navigálni üveg és az arra vetített infók nélkül, de azért meg lehet csinálni.
-
Peppo
őstag
A Jamesonon egy FD Supports Cheating nevű Mamba irtja az NPC-ket, és bár az egész bázis lövi, semmi baja. Megnyugtató, hogy vannak ilyenek.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
Végül bányagép lett a T10-ből. Kicsit lomha, és még van mit csiszolni a technikán (és alighanem a felszerelésen is), de első próbára, nem egész másfél óra alatt nem rossz eredmény.
Robbantásra nem túl kényelmes, de a dupla painite hotspotokra nagyon jól használható. És bár elvileg nincs rá szükség, de van rajta 4 db. large Shock Cannon az érdeklődők ellen. Sokkal jobb érzés, mikor a beugrás után a hajót szkennelő kalózt nem várom meg, míg lelép, hanem darabokra szedem.
-
Peppo
őstag
válasz okyoky #40337 üzenetére
Érdekes volt látni, honnan indult a játék, és azóta mennyit változott. Ha csak pár hónappal korábban kezdem el, már az is egész más lett volna. Így visszanézve annyira nem bánom, hogy csak fél éve vágtam bele.
Látszik, hogy a kényelmi szempontok fontosak nekik, és ennek nagyon örülök. Még most is elég sok fölösleges baromság van a játékban, remélem, ezeket idővel orvosolják. Pl. lehetne egységesített és nagyobb kapacitású (akár mérnök által megnövelve) limpet controller, mert az nevetséges, hogy száztonnányi rakteret foglalnak el olyan modulok, amelyek gyakorlatilag egyszerű távirányítást végeznek. A dokkoló és supercruise modul simán lehetne egyben, vagy akár alapfelszerelés is a hajón. Feloldhatnák ezt a hülye 4 darabos limitet az ax/guardian fegyvereken, és némi mérnökölés is poén lenne az experimental cuccokon.
De legalább fejlődik a játék, ha lassan is, de folyamatosan.
-
Peppo
őstag
Ezt próbálta valaki? Nem tudom, trollkodáson kívül jó-e bármi másra, de mikor a köcsög kiszed sc-ból, és mire előveszi a fegyvereit, már 5km-re vagyok tőle, az nagyon-nagyon vicces.
-
Peppo
őstag
válasz warcat #40353 üzenetére
Rövidtávú ügyintézésre én is összedobtam régebben egy Sidewindert, és most a motort is lecseréltem benne. Így kb. 700 körül boostol, és 36ly-t ugrik. Arra tökéletes, hogy átugorjak a szomszédos rendszerekbe, és a dokkolással se menjen el sok idő. Messzebbre nem mennék vele, mert arra azért van jobb, de 100ly-n belül kényelmesen használható.
És persze összeraktam a videón látható csodát is. Beszarás komolyan. Egyébként kb. semmire nem jó ezen kívül, mert ugrani még akkorát sem tud, mint a kezdő Sidewinderünk, és persze fegyver sem mehet rá, ha a max. sebességet akarjuk. De piszkosul fun.
-
Peppo
őstag
válasz r3ccardo #40355 üzenetére
A joyról nem tudok mit mondani, nem ismerem. De ha az ajánlóban benne van, akkor valószínűleg jó. Persze valami HOTAS lenne az igazi. Rengeteg külön funkciót kell vezérelni egyszerre.
A játék tökéletesen élvezhető és játszható egyedül is. Rengeteg olyan dolog lesz benne, amit egyébként is minden játékosnak magának kell megoldania. De ha van csapattárs, az is jó, mert bizonyos tevékenységek (pl. fejvadászat, kalózkodás) élvezetesebb csapatban. (De ezek is működnek egyedül is.)
Frakciót többféle értelemben is lehet választani. Elkezdhetsz hajtani minél magasabb rangra a Föderációnál és a Birodalomnál. Ez arra jó, hogy fokozatosan újabb és újabb rendszerekbe engednek belépni, ill. az adott frakcióra jellemző hajókból is több válik elérhetővé. Van még a Szövetség, mint harmadik erő, de ők nem adnak semmit.
A másik választási lehetőség a powerplay, ahol egy adott személyt támogatva lehet megszerezni egy csak tőle elérhető felszerelési tárgyat. Ez sem túl bonyolult dolog, és akár már most elköteleződhetsz valamelyik felé, mert úgyis egy hónapot el kell tölteni a szolgálatában, hogy elérhetővé váljon az általa adott cucc. De ezzel nem kell sietni, ez már inkább akkor hasznos, ha jobb hajóid vannak, ill. pénzzel is jól állsz.
Negatív és pláne végleges következménye egyik fajta elköteleződésnek sincs. A többiek nem fognak ezért vadászni rád, és később nyugodtan átállhatsz egy másikhoz. Sőt, ezt így is érdemes csinálni, mert többen is kínálnak hasznos dolgokat.
-
Peppo
őstag
válasz Flynth #40359 üzenetére
Szerencsére engem nem kötnek gúzsba az ilyen dolgok, mint a szimpátia. Én Venkman filozófiáját vallom, mely szerint minden munkát elvállalok, minden pénzt elfogadok.
Egyébként sosem támadtak meg még, pedig kb. folyton másik power területén vagyok, és írja is, hogy ellenséges rendszer. De nem vettem észre, hogy az NPC-ket érdekelné. Játékos meg akkor is megtámad, ha ugyanazt a powert szolgálja. Tegnap egy Cutter szedett ki, aki ugyanúgy Aisling követője volt, mint én. Mondjuk sokra nem ment vele, lassú volt szegénykém.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
Mondjuk én eleve az open playt nem erőltetném az elején. Még addig nincs baj, míg az ember valami félreeső rendszerben repked, mert ott ritkán találkozni bárkivel is, és oda pont nem azok jönnek, akik keresik a bajt. De amint elindulsz mérnöközni, tuti elkap valami direkt erre szakosodott köcsög.
-
Peppo
őstag
Nekem egy sincs a PvE hajóimon. (Corvette és Cutter) Csak SB. A fele resistes a másik fele meg heavy duty. Megkarcolni se tudja egyetlen NPC sem.
(#40365) Cooper911 Újoncként nem hinném, hogy lenne ilyenje. Őszintén szólva nekem sincs. Pedig már gondoltam rá, hogy az ilyenekkel el kellene beszélgetni.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Flynth #40378 üzenetére
Előtte azért szállj le valahol és túrj egy kevés tellúrt. Darabját 27 nikkelre tudod beváltani. Vagy legalább wolframot (tungsten), mert annak darabjáért is 9 nikkelt adnak.
A leggyorsabban talán a lezuhant anacondánál tudod feltankolni magad ezekből. Mondjuk itt
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Flynth #40383 üzenetére
Ha utálsz SRV-zni, akkor meg pláne nem nikkelt kell keresni, mert az alacsony szintű. Nem éri meg időben. Az anacondánál pl. 1-2 óra alatt fullra (150) töltheted magad tellúrból, aztán azt adagonként elcserélheted a material tradernél 27/1 arányban nikkelre. Összesen több, mint 4000 nikkelt tudsz így szerezni, az elég hónapokig.
Mondjuk anacondázni baromi monoton, a ki-belépkedés frusztráló, de piszok gyors. Ruténból és antimonból is rengeteg van ott. Gyakorlatilag azzal a rászánt 1-2 órával hosszú időre ellátod magad raw materialokkal, és szedhetsz helyette mást.
Ugyanígy adatokat meg a Jameson crash site-ról lehet leggyorsabban szedni. Ott még vezetni sem kell a kisautót, csak beállni egy helyre és szedni a cuccot.
-
Peppo
őstag
válasz Flynth #40391 üzenetére
Nem kell átmenni másik módba sem. Csak simán kilépsz főmenübe és bármelyik módban mész vissza, működik. Sőt, open nem ajánlott, mert szinte biztos, hogy lesz ott valaki, és még ha nem is lesz harc a dologból, addig nem töltődnek újra a ládák, míg ki nem lépett mindenki.
Ezt kifejezetten csak solo módban érdemes csinálni.
(#40385) a2d2 Lehet, már leírták, de röviden annyi, hogy vannak lezuhant hajók a galaxisban, ezek mellett rakományládák hevernek, melyekben magas szintű raw materialok vannak. Ezeket ki lehet szedni, majd egy kilépés-belépés után újra, és ezt addig ismételni, míg tele nem lesz a raktárad vagy a tököd a dologgal. 1-2 óra alatt fullra lehet tölteni magad több magas szintű nyersanyaggal is. Amit linkeltem feljebb, ott van rutén, tellúr és antimon. Én ide szeretek járni, mert elég jó a terep. Van még más hasonló hely is, de azok rosszabbak.
Van még a Jameson Crash Site, az ugyanez, csak nem rakományládákkal, hanem szkennelhető adatpontokkal. Onnan magas szintű adatokat lehet szerezni nagyon gyorsan.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Flynth #40393 üzenetére
De harcból csak manufactured materialokat tudsz szedni. Raw semmi nincs, data is csak a hajók szkennelgetéséből valamennyi, ill. ha viszel magaddal wake scannert, akkor még az. Raw materialért le kell szállni.
Manufactured matit én is lövöldözésből szedek, ill. abból, hogy ezeket a lövöldözéseket küldetések keretén belül csinálom. Így a pénz meg az összeszedett cuccok mellé jön még némi ötös szintű cucc is a jutalomból.
(#40395) a2d2 Pedig nem árt szedni. Manufactured matiból kell a legtöbb a mérnökölésekhez, és tényleg semmi nem elég belőle. Mondjuk a Vulture erre kicsi. Ehhez nagyobb hajó kell, jó sok limpet controllerrel és raktérrel, hogy legyen elég limpeted is.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
Tegnap végre megkaptam az első hyperdiction-t. Mentem thargoid bigyókat farmolni az utolsó tech brokeres cucc megszerzéséért, és közben három Interceptor úgy gondolta, megnéz közelebbről. Érdekes volt. Annak azért örülök, hogy ezt nem egy korábbi utam alkalmával tették, mikor tele volt a raktér meta alloy-jal.
-
Peppo
őstag
válasz fejesg2 #40408 üzenetére
Ha csak egy kell, a Maia rendszerben tudsz venni. Ha több is kellene, akkor egy thargoid barnacle site-ot kell keresni. Ezekből sok van, és nem mind jó sajnos, de a legjobbakban egyszerre ötöt is ki tudsz kaparni, aztán egy kilépés-belépés után újra és újra ötöt. Sajnos most nem találom azt a helyet, ahol voltam. Ha megtalálom, bemásolom ide. Az nagyon tuti volt, jó terep és 5 kiszedhető meta alloy volt ott. Az utazással együtt kb. egy óra alatt megjártam az egészet.
(#40407) Flynth Még januárban toltam olyat utoljára. Akkor hétvégén azonnal talált meccset. Máskor nem próbáltam. Ja és én is nullás szintű voltam. (És azóta is az vagyok. )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen