-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peppo
őstag
válasz Maksifül #45980 üzenetére
Szerintem tökmindegy, mivel lövöd szét. A célponttól függ, mennyit ér. Ill. ha használsz kill warrant scannert, akkor tudod valamennyivel növelni a kapott pénzt.
Fejvadászatra közepes vagy nagy hajók ajánlottak. Persze rutinos játékosok, akik már unatkoznak közben, szoktak menni funolni kisebbekkel is, de ha a pénz/idő arányt nézed, mindenképp a nagyobb, minél jobban felfegyverzett hajók a legjobbak.
És igazán akkor van benne pénz, ha nem csak összevissza lövöldözöl minden wanted hajóra, hanem felveszel küldetés(eke)t az adott kalózbanda hajóinak likvidálására. A bounty mellé még annak többszörösét megkaphatod jutalomként. -
Snoke
tag
-
Peppo
őstag
válasz Maksifül #45993 üzenetére
Pár hónapja elég szépen megemelték a fejpénzeket. Nem ritka a félmillió körüli összeg egy-egy jómadár után.
De persze még mindig sehol nincs ahhoz, ha ugyanarra a kalózbandára felvesztek 4-5 párhuzamosan teljesíthető küldetést, és úgy leosztva simán kijöhet 6-7 millió is egy-egy hajóért. Persze ehhez már ideális helyszín sem árt, de megoldható. -
gabranek
aktív tag
válasz Maksifül #45995 üzenetére
Arra figyelj, hogy egy frakciótól ne vegyél fel több küldetést, mert akkor csak egymás után tudod megcsinálni őket. Viszont ha több frakciótól veszel fel 1-1-et, akkor egy kalóz kilövését az összeshez el fogja számolni. Jól összeválogatott küldetésekkel simán össze lehet hozni 100M-et egy óra alatt.
Nyűgöm van: elkezdtem feltölteni az FC-t tritiummal. Leparkoltam 15Mkm-re az állomástól, de ezt a rövid kis távot sem tudom megtenni, mert egy barom NPC kalóz teljesen rám van kattanva. Ahogy SC-be lépek, már jön is az interdiction és ránt ki. Akkor is ha tök üres vagyok. Nem kér semmit csak benyögi hogy ki fog nyírni és már lő is.
Most nincs nálam a hotas, nem tudom kivédeni a T9-el. Nem vagyok rá büszke, de az egyetlen megoldás az alt+F4. Van ezeknek valami reset idejük? Jó pár fordulón keresztül simán ment a pakolás, ráadásul akkor még egy másik rendszerben parkolt a carrier, de most már 1-2 órája csak szenvedek.[ Szerkesztve ]
田中れいな
-
Peppo
őstag
válasz Maksifül #45995 üzenetére
Wingben megosztani egyszerre egyet lehet, de ez nem probléma, mert megteheted azt, hogy teljesítitek az összes küldetést, majd egyenként megosztod neki őket, és leadjátok. Megoszt, lead, megoszt, lead, amíg csak vannak.
Azért nem számolta a másik kettőnél a kalózokat, mert ugyanattól a cégtől vetted fel azokat a küldetéseket is. Egy cégnél egy kalóz egy jóváírás.
Ha viszont ugyanarra a bandára egy másik cégtől is veszel fel küldetést, akkor minden kilőtt kalóz mindkettőnél jóvá lesz írva. Erre mondtam feljebb, hogy ha 4-5 helyről van küldetés ugyanoda, akkor már igen komoly értéket képvisel egy-egy kilőtt kalóz, mert mind az 5 helyen felírják.
Ha komolyabb lövöldözésre készülsz, érdemes összegyűjteni pár ilyen küldetést előtte, szépen megdobja a végösszeget, nem beszélve arról, hogy sokszor G5 material is jár érte, amit érdemes elfogadni.Fura. Én is mindig ilyen közel parkolok le vele, pont azért, hogy ha a kalóz érdeklődne, akkor ne legyen ideje rám állni. Pajzs nélküli T9 nem az igazi, ha menekülni kellene vele. És eddig mindig működött, sosem volt interdiction. Nem lehet, hogy lassan mész, vagy valami bolygót kerülsz nagy ívben, és ezért van ideje odaérni?
Ha tök üres vagy, mi a baja? Nem váltottál a napokban valaki másra powerplay-ben? Mert olyannal már találkoztam, hogy valamelyik elhagyott power embere bepróbálkozott. Elvileg pár napig jöhetnek váltás után.
Bounty gondolom, nincs rajtad, akkor vásárolni sem tudnál.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Maksifül #46042 üzenetére
A videó elején írja, hogy túl van terhelve a PP, tehát több fogyasztód van aktiválva, mint amennyit ki tud szolgálni. Ilyenkor lekapcsol a hajó és bekapcsol a vész létfenntartás. Nagyon össze vannak kavarva a prioritásaid. Pl. a Thrustert és a Shield Generatort 5-ösre állítottad, de a sok Shield Boostert 1-esre. Ez azt jelenti, hogy ha túlterhelést kap a PP, akkor lekapcsol a Thrustered és a többi 5-ös, 4-es...prioritású modulod. Gyakorlatilag megbénítod a hajót. Ehhez jön még, hogy ki van kapcsolva a PD, ami az energia visszatöltésért felelős.
-
Hesperus008
friss újonc
válasz Maksifül #46048 üzenetére
Elég rejtélyes ez a helyzet. Összeadtam az energiaigényeket, minden együtt is csak a PP 89%-át igényli, így én nem látom okát, miért is kapcsolt le a hajó. Egyébként a prioritásokat ne hagyd az alapbeállításokon, sokat segíthet. Ha szétlövik a PP-t, vagy spéci lézerrel kapsz találatot, a PP teljesítménye leesik 40%-ra, így érdemes beállítani a prioritást, hogy 40% alatt is menjen a thruster, a szenzor, esetleg egy chaff (+ha még futja, az FSD és a life support), ezeknek kellene 1-esen lenni. Kettesen mehetnek a fegyverek, pajzs és boosterek, hármastól felfelé fuel scoop, cargo hatch, explonál az auto field maintenance, srv. Ha ezek ütköznek, ezt-azt kikapcsolsz, nem lesz gond, nem harc közben kell bajlódni úgysem velük. Ha kész egy hajó és a prioritások, akkor tesztelésre dokkolj ki és élesítsd a fegyverzetet az állomás előtt. Ha ugyanezt tapasztalod, mint a videóban, akkor vissza az állomásra és valszeg nagyobb PP kell.
-
duvi
nagyúr
válasz Maksifül #46059 üzenetére
Kicsit pofoztam a fitten és a prioritásokon. Ha neked tetszik a Mamba, akkor legyen ez, végül is combat ship. Szerintem jobban járnál egy Fer-de-Lanceal vagy Kraittal, ha kimondott vadász hajót szeretnél, de ez már ízlés dolga. Pár fontos észrevétel a fitteddel kapcsolatban! Combat shipre nem rakunk AFMU-t, mert ez csak helypazarlás. Szintén nem érdemes Lightweight armort használni, mert az papírból van. Azt az 5C Bi-Weave pajzsot pillanatok alatt leszedik rólad, szóval ez is kuka. Általánosságban a Military armor ajánlott, de ha már jobban ismered a mechanizmust, lehet Mirrored, vagy Reactive is. A Mambának alapból olyan kicsi az ugrótávolsága, hogy megőszülsz mire eljutsz valahova. Ehhez kapcsolódik, hogy kell rá egy Fuel Scoop, hogy ne kelljen állandóan bedokkolni tankolni és folyamatosan tudjál haladni a cél felé. Ha engizel, akkor természetesen megváltoznak az értékek és jóval hatékonyabbá válik a hajó. Engizés előtt érdemes kiválasztani a neked szimpatikus hajót/hajókat és csak ezután nekiállni a fejlesztéseknek. Itt a javított Mamba fitt. Alaposan nézd meg a prioritásokat is, mielőtt bárhova elindulsz vele! Ez egy általános jótanács, hogy új fitteknél mindig engedd ki a fegyvereket az állomás közelében. Ha ilyenkor leáll a hajó és bekapcsol a vészhelyzeti oxigénellátás, akkor túl van terhelve a PP. Ilyenkor csak vissza kell húzni a fegyókat és be kell lőni a prioritásokat, illetve ha ez se segít, akkor átalakítani az aktuális fittet!
-
duvi
nagyúr
válasz Maksifül #46064 üzenetére
A Bi-Weave pajzsok gyengék, de gyorsabban töltődnek vissza. Ezeknek is megvan a létjogosultságuk, de ezeket csak engizve ajánlanám és kellő combat jártassággal. A normál pajzsok lényegesen erősebbek, de kicsit lassabban töltődnek vissza. Mivel a Mamba egy glass cannon, ezért ha leesik a pajzsa, viszonylag hamar elpukkanhat. Fer-de-Lancera erősebb pajzsot és hullt lehet felpakolni. A Krait MK II. nagyon sok optional internallal rendelkezik, ezért sok SCB-t tud magával vinni, így hiába gyengébb a pajzsa mint a másik kettőnek, sokkal többször tudja harc közben visszatölteni. Ezen kívül tehetünk rá fedélzeti vadászt is, ami hatékonyan segíthet harc közben, főleg ha már fejlett az npc pilótánk.
Az egizés nagyon sokoldalú és itt is egyéni preferenciák alapján érdemes nekiállni. Pl. ha valaki a távolsági harcot szereti, akkor érdemesebb a fegyvereket erre fejleszteni. Aki inkább a közelharcot preferálja, annak is más fejlesztés ajánlott. Általánosságban pár fejlesztés, ami a legtöbb combat hajóra jó lehet:
- Military Grade Composite --> Heavy Duty
- OwerPlant --> Overcharged
- Thrusters --> Dirty (a hűvösebb kell akkor Clean)
- Frame Shift Drive --> Increased Range
- Power Distributor --> Charge Enhanced
Innentől már komplexitásában kell nézni és fittelni a hajót, tehát az alábbiak csak ötletek!
- Shield Generator --> Reinforced
- Shield Cell Bank --> Specialised
- Hull Reinforced --> Heavy Duty
- Beam Laser --> Efficient
- Multi Cannon --> Overcharged
- Shield Booster --> felesben Heavy Duty és Resistance Augmented -
Hesperus008
friss újonc
válasz Maksifül #46064 üzenetére
Az FDL és a Mamba hatékony használatához (pláne nagy energiaigény mellett, és a lézerek igénylik ám) szinte elengedhetetlen az aktív PIP-menedzsment. Van, akinek ez könnyen megy, vagy szereti a kihívásokat. Én makrókra állítottam be, de még így sem rajongok érte. Ezért kell a stílusodhoz passzoló hajót összerakni.
A Krait nem igényel sok macerát, szinte folyamatosan boostolhatsz. Frag cannonokkal hatalmasat tud sebezni+1-2 ram és az ellenfél elhullott. Az enyém Bi-weave pajzzsal van szerelve (grade 5 reinforced+fast charge), egyfolytában rammolok, hogy ne kelljen a lőszert szintetizálni, és jól bírja a pajzs, mert kétszer gyorsabban tölt vissza, mint egy 5A.
Armour kérdésében pedig szerintem azért a reactive, mert ha megnézed a resistance értékeket, látható, hogy abból lehet legtöbbet kihozni. Absolut sebzést ugyanannyit viselnek el, viszont ez sokkal jobb kinetic vagy explosive fegyverek ellen - kevésbé thermal-ok ellen, de ezt HRP-vel orvosolhatod. Csavart tehet a történetbe, ha a powerplay során megszerezhető spéci fegyvereid is megvannak, azokkal is lehet jó fittet összehozni.[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Maksifül #46064 üzenetére
A Bi-Weave nekem inkább nagyobb hajókon vált be, ahol még ez a gyengébb pajzs sem tud pillanatok alatt elolvadni. Egy Mambán ugyanez még mérnökölve sem tart sokáig, oda inkább simát vagy prismatic-ot tennék.
(Aztán később, nem kevés rutinnal már mehet kisebb hajóra is B-W pajzs, de eleinte nem erőltetném.)
Ellenben egy nagy harci hajón (Anaconda, Corvette, Cutter ill. perverzeknek T10 ) a három közül bármelyik pajzs működhet, persze a stílusodat hozzájuk kell igazítani.
Ha még nincs meg a Prismatic Shield, mindenképp érdemes lenne beállnod egy hónapra Barbihoz (Aisling Duval) és szerezni legalább egyet mindegyik méretben. Nem olcsó mulatság, főleg a legnagyobb 8-as, de megéri.
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Maksifül #46140 üzenetére
Ha nem sikerül egy hét alatt játékkal kitermelni a 400-at, vagy játszani sem volt idő, a módszer a következő: egy értékes modult, mondjuk egy 6A fuel scoopot eladsz, majd visszavásárolsz. Kilépés főmenübe, időzítő indít: 4 perc 40 mp-ről számoljon vissza. A lejártakor elölről az egész. Ez így 5 percenként 11 ARX. Pár óra alatt megvan. Én volt hogy hetekig(-hónapokig?) nem játszottam, de csütörtökönként ezt lezavartam miközben bármi mást csináltam. 2019 szeptembere óta ez kb 37000 ARX, számold ki, mire elég, pláne úgy hogy csak akkor vettem bármit, ha legalább 30%-os leértékelés volt.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
duvi
nagyúr
válasz Maksifül #46153 üzenetére
-"Ennél már csak azt utálom jobban, amikor nem lehet leszállni valahova, mert foglalt az összes landing pad. Volt, hogy EGY ÓRÁN keresztül nyomkodtan a Request Docking gombot, s nem tudtam landolni."
Ilyenkor kilépsz a menübe és játékmódot váltva visszalépsz. Pl. ha eddig openben voltál, akkor soloban lépsz vissza. Máris üres lesz a landing pad
-"Természetesen arra nincs lehetőség, hogy üzemanyagot hozasson az emberfia, sem a cimborájával, sem hivatalosan."
Természetesen van lehetőség üzemanyagot szállítani a haveroknak, ha kifogyott az üzemanyaguk, illetve fel is tankolhatjuk őket. Erre lett kitalálva a Fuel Limpet Controller. Ha nincs haver, vagy ismerős akit megkérhetnél, hogy vigyenek neked üzemanyagot, akkor csak szólsz a Fuel Ratsnak és máris indul valaki a megsegítésedre -
miqlas
őstag
válasz Maksifül #46153 üzenetére
Amiket felsoroltál, mint idegesítõ dolgok, nekem ezek miatt ez A játék! Ha kivennénk ezeket, akár a mass lock-ot, egy pici elveszne a játékélménybõl.
Ami egy kicsit zavar engem, de az Odyssey-vel már finomítottak rajta, az a kikapcsolhatatlan részecskezápor haladás közben. Persze megszoktam és elfogadom, hogy a többség igényli a haladás érzetének az illúzióját!42
-
buke
tag
válasz Maksifül #46172 üzenetére
Maksifül: Azt vettem észre, hogy nálam változó mikor melyiket részesítem előnyben. Sőt néha keverem őket. Például a kalózkodás alatt mindig zavarog egy másik kalóz, ilyenkor--- persze ha nincs kapás --- nekiállok kalózt írtani . Kereskedésnél már egy trükkel elkerülhető az állandó kalóz macera. Ha van kedvem akkor a szállítás vége felé neki megyek a zakaltónak. A bányászatnál is előfordul ugyanez, persze ismerem a megoldást--hála a fórumnak--a nyugodt kőfejtésnek a módját.
A fejvadászattal az lett a friss problémám,hogy én a deadly szintig egy sima A-class Corvettel jöttem fel 2-3 helyen, hosszasan, nagyon izgalmas hazres csaták mellett, megtanultam kiválasztani a nekem való wingeket, megtanultam menekülni stb. és most ugyanezt csinálva egy Full pve mérnökölt hajóval UNALMAS ! (aki játszik a játékkal tudja miért !)Tehát új típusú helyeket kell néznem, ami visszaadja az arányos pozitív izgalmakat.
CZ High-ban is voltam már ezzel, nem volt gond, viszont itt darálás megy, nincs döntésem nagyon mit választok, nincs meglepetés. Alfa delta hajókat még nem láttam, talán itt majd valami múlik az én döntésemen. Kipróbáltam a winges küldiknél a legnehezebb Treat-eket , ahol 7-en jönnek rám egyszerre, le is videóztam. Na itt azért már be kellett osztani a SCB-ket ,de többször egymásután sem tudtak megfutamítani... ez már játék !
A felfedezés tetszene a legjobban,de majd csak 15-20 év múlva. Fiatalok előnyben. Nem baj addig nézegetem a SpaceEngine -t.[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Maksifül #46172 üzenetére
Legtöbb időt valószínűleg lövöldözéssel töltöttem. Ezen kívül a sub surface mining ill. a bolygók felszínén kocsikázás tetszik leginkább, bár utóbbit nem erőltettem nagyon, mióta vannak azok a nagyon brutál raw mati lelőhelyek kb. 1000 fényévre a bubitól. (Azt mondjuk nem tudom, az Odyssey megjelenése után is ott vannak-e még.)
Az Odyssey tartalmakat még nem nagyon próbálgattam, remélem, találok azokban is olyat, ami hosszabb időre leköt.
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Yettel topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen videókártyát?
- World of Tanks - MMO
- Futás, futópályák
- Gitáros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...