Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -ZeeZee-

    senior tag

    válasz Döglött Róka #26739 üzenetére

    Én még emlékszem, amikor anno a Káosz Galaktika nevezetű levelezős (!) szerepjáték indult, akkor is az információ volt a legnagyobb kincs. Akkor internet még nem volt annyira általános, akkor levelezéssel, telefonálással (vezetékes telefonokon), személyes összejöveteleken osztottuk meg az infókat egymással. Ma már azért egy kicsit el vagyunk kényeztetve, hiszen majdnem mindenről van infónk, köszönhetően az internetnek. Egy kicsit elveszik a felfedezés íze, de ha valamire magunktól jövünk rá, vagy magunktól találunk rá, arra nagyon büszkék lehetünk. De sebaj, én élvezem a játékot így is, igaz, hogy közel sem tudok vele annyit eltölteni, amit szeretnék.

  • Cooper911

    senior tag

    válasz Döglött Róka #26739 üzenetére

    Végülis fel lehet fogni úgy, hogy amiket itt olvasol, az a coriolison hallottad mondjuk a kocsmában. :)

    [Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]

  • duvi

    nagyúr

    válasz Döglött Róka #26739 üzenetére

    "Kicsit olyan ez a hozzallas mint egyket vaskalapos dark souls-ose."
    - Érdekes hasonlat. Soha nem gondoltam, hogy egyszer vaskalaposnak fognak titulálni ;]

    "Kozosseg van, kellenek az infok, a sandbox k nagy es rengeteg minden van benne."
    - Köszi a felvilágosítást! Most már tudom, hogy közösség van az ED-ben és infókat kell gyűjteni, majd ezeket megosztani! Nem is értem, hogy mit csináltam/tunk az elmúlt két év alatt ;)

    "Inkabb engedjen rendesen jatszani, csinalhassam azt hatterszimulacioval amit szeretnek es legyen hatassal masokkal, jojjon ki a tudas mint a vegtelen turelem es grind."
    - Ki nem engedi, hogy "rendesen" játszhassál? Valami rémlik a háttér szimulációról is... Az ED pont a korlátok nélküli játékról ismert. Mindenki azt csinál benne, ami számára a legszimpatikusabb.

    "mi haverommal pont ezert dontunk meg egy rendszert inkabb. Elvezetesebb mint honapokig varni egy normalis hajora. Hovatovabb, tobb mindent ki lehet probalni."
    - Azt hiszem, hogy ez a "rendszerdöntögetés" másoknak is eszébe jutott már és hivatalosan is benne van a játékban. Úgy hívják, hogy játékosfrakciók. A "normális hajó" fogalma elég szubjektív. Van aki jól szórakozik egy Vulture vagy Python pilótafülkéjéből is. Nem kell hónapokig várni a normális hajókra. Akinek a nagy hajók fontosak, az arra fekszik rá és pár hét alatt összeszedi az árát. Aki a vadászatot szereti, az ezzel tölti az idejét. Akit a BGS érdekel, az arra fekszik rá. Stb...
    Mint hangsúlyoztam is, "csupán az a célom, hogy mindenki a lehető legtöbbet hozza ki a játékból. Ennek szerves része a folyamatos tanulás és az ezzel járó sikerélmény." Ha mindent készen kapnak az új játékosok, akkor elvesztik a sikerélmény lehetőségét is. Hetek alatt meglesznek a csúcshajóik, de ha openben összefutnak egy másik játékossal, akkor jön a felismerés, hogy is kéne hatékonyan harcolni? Milyen játékmechanikai lehetőségek vannak ID esetén? Természetesen ez nem azt jelenti, hogy nem osztjuk meg a hasznos információkat - amit ennek a fórumnak a megléte is bizonyít -, csak a fentiekre is felhívom az újoncok figyelmét.

    [ Szerkesztve ]

  • grHawk

    aktív tag

    válasz Döglött Róka #26739 üzenetére

    Szerintem félreértettél valamit. Olvasd el még egyszer, amit Duvi írt, mert amit te írtál nem reflektál érdemben a hozzászólására, és mások számára is félreérthetővé teszi a témát. Nekem azzá tette, ezért kérlek rá.

Új hozzászólás Aktív témák